Nou, om nu al borden neer te zetten voor parkeerroutes is wel wat vroeg.quote:
Neuh, nu zijn ze er op voorbereid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, om nu al borden neer te zetten voor parkeerroutes is wel wat vroeg.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, om nu al borden neer te zetten voor parkeerroutes is wel wat vroeg.
Appreciated.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom in caps, speciaal voor jou
Van MJ? Topplaat!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Zaktabak het volgende:
Ooit gehoord van Blood On The Dancefloor?
Het geeft een zooitje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Zaktabak het volgende:
Ooit gehoord van Blood On The Dancefloor?
een dansvloer kun je meestal wel makkelijk schoonmaken met een dweiltjequote:
verkeerde versiequote:
Dat wel, maar als er een fikse plas ligt en iedereen is eroverheen uitgegleden dan is dat wel ranzig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een dansvloer kun je meestal wel makkelijk schoonmaken met een dweiltje
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 13:59:13Wat een nieuws mensen! Treinstel schiet los van rijdende trein & belastingdienst 020 stort per ongeluk duizenden euro's te veel toeslag. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 13:59:13Wat een nieuws mensen! Treinstel schiet los van rijdende trein & belastingdienst 020 stort per ongeluk duizenden euro's te veel toeslag. reageer retweet
!!
*zucht*quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef Pino112 het volgende:
!!
Enthousiasmequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef Pino112 het volgende:
!!
quote:
Ken ik niet, en als ik jou zo hoor moet ik dat ook zo houdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De band bedoel ik. Wat een aids...
Ik hoorde ook zoiets. We zullen zien. Zou wel een leuk hoogtepunt zijn voor Gerard en Michiel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:16 schreef themauster het volgende:
De Pet Shop Boys komen naar Ekstra Weekend?
Een? Het.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets. We zullen zien. Zou wel een leuk hoogtepunt zijn voor Gerard en Michiel.
Dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:16 schreef themauster het volgende:
Klopt en dan Ron Brandsteder op plaats 2 denk ik.quote:
Dat was toch de laatste uitzending in 2010? Of vergis ik me?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt en dan Ron Brandsteder op plaats 2 denk ik.
Wat ik ervan ken is leuk. In ieder geval lekker vrolijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wombatswat een aidsmuziek maken die prutsers zeg
Vrolijke huppelkutjes tienermuziek met Van's aan hun poten, dat soort muziekquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ik ervan ken is leuk. In ieder geval lekker vrolijk
Ik ben verre van dat, maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrolijke huppelkutjes tienermuziek met Van's aan hun poten, dat soort muziek
in de tijd dat Ruud de Wild nog leuke radio maaktequote:
En Jeroen nog de helft van nu woog...quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de tijd dat Ruud de Wild nog leuke radio maakte
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de tijd dat Ruud de Wild nog leuke radio maakte
OMG dat zou zo awesome zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:16 schreef themauster het volgende:
quote:
Der Rudy is een bazenprogramma ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beste uurtjes die er bestaan op de 3FM bak, op de 22:00-01:00 uurtjes op vrijdag na.
DERR RUDDY!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Der Rudy is een bazenprogramma ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was leuk en dat hij met de artiest van de avond meedeedquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
DERR RUDDY!
Toen de dj's zelf ook nog een beetje muzikaal waren. Wat een gast!
Als dat programma maar blijft bestaan na 1 Januari gezien de gehele programmering van Radio 6 op de schop gaat per 1 Januari.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was leuk en dat hij met de artiest van de avond meedeed
Ik luister nu als ik tijd heb, vaak zaterdag en zondagochtend zijn programma op Radio 6. Gelukkig heeft hij weer een vast programma, de afgelopen jaren deed hij alleen maar invalwerk, zonde voor zo'n leuke dj.
Volgens mij blijft hij wel. Andrew Makkinga die zit na hem, en die moet wel weg. Ik denk dat het wel al bekend was als hij ook weg zou moeten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Als dat programma maar blijft bestaan na 1 Januari gezien de gehele programmering van Radio 6 op de schop gaat per 1 Januari.
Ik heb hem nog nooit gehoord, maar gezien de adoratie in dit topic moet het wel een goede zijn. Maar wat is z'n kracht dan precies?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was leuk en dat hij met de artiest van de avond meedeed
Ik luister nu als ik tijd heb, vaak zaterdag en zondagochtend zijn programma op Radio 6. Gelukkig heeft hij weer een vast programma, de afgelopen jaren deed hij alleen maar invalwerk, zonde voor zo'n leuke dj.
Goede vraag eigenlijk. Ik zou het niet echt kunnen benoemen, ik vind hem gewoon heel gezellig, grappig (nooit ten koste van anderen) en sympathiek. Ook voor mijn gevoel iemand die heel erg zichzelf is en geen show opvoert.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gehoord, maar gezien de adoratie in dit topic moet het wel een goede zijn. Maar wat is z'n kracht dan precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |