Geen idee, heb daar nog niets over gehoord. Lijkt mij sterk, aangezien Coen zijn eigen show daarna ook niet doet.quote:
Als het zou gaan zoals vorig jaar doet Paul gewoon RabRadio. Sander en Domien de pre-show.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de rest..
Kijk je wel goed?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jason22 het volgende:
Ik zit net naar het SR uitzendschema te kijken en lijkt wel of Paul het veel moeilijker heeft buiten de vaste tijden overdag om. Ik tel tussen 18:00 en 06:00: Paul 8x, Giel 3 x en Coen 5x. Dat kan toch niet kloppen?
Giel heeft volgens mij altijd standaard de tijden dat hij zijn reguliere ochtendshow (vanaf 6:00u) ook heeft, vandaar dat hij geen graveyard diensten heeftquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jason22 het volgende:
Ik zit net naar het SR uitzendschema te kijken en lijkt wel of Paul het veel moeilijker heeft buiten de vaste tijden overdag om. Ik tel tussen 18:00 en 06:00: Paul 8x, Giel 3 x en Coen 5x. Dat kan toch niet kloppen?
Dat klopt dus niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
Coen is er dus tot 17u, als we dat linkje mogen geloven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar nog niets over gehoord. Lijkt mij sterk, aangezien Coen zijn eigen show daarna ook niet doet.
Aha, dan zal dit wel kloppen. Maakt het voor Paul weer te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet.
http://www.3fm.nl/programmaschema/2013-12-16
Edit: Tjibbe is er wel, maar dit was (!!!!!) een hoogtepunt uit haar carrière. Laat maar.twitter:astridislief twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:42:541 hoogtepunt in mijn carriere: invallen voor @tjibbetjibsma #ekstraweekend. Straks vieren ze de laatste. #kus @michielveenstra @gerardekdom reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:46 schreef Holenmens het volgende:
Geen Tjibbe
twitter:astridislief twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:42:541 hoogtepunt in mijn carriere: invallen voor @tjibbetjibsma #ekstraweekend. Straks vieren ze de laatste. #kus @michielveenstra @gerardekdom reageer retweet
Dat wordt janken!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:52 schreef Synonymous het volgende:
Vanavond de aller aller aller laatste Ekstra Weekend :-(
jaquote:
twitter:jeroen_12 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:53:59En dan draait Bart een feestplaat. Heel leuk -.- reageer retweet
heb je er voor mij ook 1?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
Ik geef nog even toe aan m'n koffie-fetisj en dan kom ik er ook bij zitten
Omdat het binnenkort begint en nu al ietsjes drukker is dan normaal (bedoel ik).quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
EW uiteraard. SR heeft er niet zo heel veel mee te maken.
Jij en ik allebei broeder!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:58 schreef -BladHark- het volgende:
Ik ga Michiel en Hansie missen hoor![]()
![]()
Ik zal het ook gaan missen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:58 schreef -BladHark- het volgende:
Ik ga Michiel en Hansie missen hoor![]()
![]()
quote:
geen, ik heb gewokt. maar ik heb nog pizzabaguettes mocht ik trek krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |