Is 3FMVideo terug op Youtube dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik moet werken, dus kijk wel via de video's van Hole. Hopelijk gooit hij later deze week nog de hele uitzending online.
Ik kende dit forum al sinds 2007, maar besloot destijds om alleen even rond te kijken zonder me te registreren. In 2007 was het de eerste keer dat ik serious Request keek/luisterde. Toen Michiel begon over dit forum op de radio heb ik besloten mezelf te registreren en in dit topic te posten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef themauster het volgende:
Vanavond ook maar eens de laatste EW kijken. Dankzij EW ben ik in dit topic gaan posten.
Vrijwel direct na het sluiten daarvan. Tegenwoordig op NPO3FMVid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Is 3FMVideo terug op Youtube dan?
De tijd dat Veenstra en Domien nog meeposten in dit topicquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik kende dit forum al, maar besloot destijds om alleen even rond te kijken zonder me te registreren. In 2007 was het de eerste keer dat ik serious Request keek/luisterde. Toen Michiel begon over dit forum op de radio heb ik besloten mezelf te registreren en in dit topic te posten.
Toen de dj's dit topic nog leuk genoeg vonden om in mee te posten en nog niet weggetreiterd warenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik kende dit forum al sinds 2007, maar besloot destijds om alleen even rond te kijken zonder me te registreren. In 2007 was het de eerste keer dat ik serious Request keek/luisterde. Toen Michiel begon over dit forum op de radio heb ik besloten mezelf te registreren en in dit topic te posten.
En KEVIN.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef themauster het volgende:
[..]
De tijd dat Veenstra en Domien nog meeposten in dit topic
Ah bedanktquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vrijwel direct na het sluiten daarvan. Tegenwoordig op NPO3FMVid.
Weggetreiterd of niet tegen kritiek kunnen? Achja, was ook nog voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen de dj's dit topic nog leuk genoeg vonden om in mee te posten en nog niet weggetreiterd waren![]()
Jammer dat ik dat amper heb meegekregen
twitter:vodafoneNL_pr twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 16:08:14Barst! Niet gewonnen. Toch komen we @TijlMTBeckand's belofte na (http://t.co/vljSnt8VwH) & doneren ¤1000 aan #SR13 @coenensander #houtenblok reageer retweet
De hoeveelheid kritiek was wat aan de hoge kant...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Weggetreiterd of niet tegen kritiek kunnen? Achja, was ook nog voor mijn tijd.
Ik kan me trouwens nog wel herinneren dat Veenstra elke dag om 19 uur even hallo kwam zeggen. Meer niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
De hoeveelheid kritiek was wat aan de hoge kant...
Enorm tof vond ik dat!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens nog wel herinneren dat Veenstra elke dag om 19 uur even hallo kwam zeggen. Meer niet.
Nu niet, ik meen me te herinneren dat dat destijds wel het geval was. Als je het zeker wil weten dan moet je zijn laatste posts erop naslaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef remcoP het volgende:
Hangt ervan af. Veenstra wordt niet echt bekritiseerd. Als Bart-Jan hier zou posten daarentegen...
quote:De Top Serious Request van 3FM zal dit jaar drie dagen langer duren dan andere jaar. Na afloop van Serious Request zal de Publieke popzender tot en met 3 januari de meest aangevraagde platen uitzenden, normaal eindigde de lijst op 31 december om 18:00 uur.
Meteen nadat Giel Beelen, Paul Rabbering en Coen Swijnenberg op 24 december het huis uit zijn gekomen begint de uitzending van de lijst. De uitzending loopt tijdens de Kerst en in de dagen 24 uur per dag door. Op oudejaarsdag wordt hij 's avonds twee uur onderbroken voor het Jaaroverzicht van NOS op 3. Op Nieuwjaarsdag is overdag het Mega top 50 Jaarovericht te horen, waarna de lijst 's avonds weer verder gaat. De nummer 1 wordt vrijdag 3 januari even voor 19:00 uur gedraaid.
Voor de presentatie van de Top Serious Request wordt de programmering van 3FM flink omgegooid. De programmering ziet er gedurdende de lijst als volgt uit:
06:00u Michiel Veenstra
09:00u Domien Verschuuren / Annemieke Schollaardt / Timur Perlin
12:00u Sander Hogendoorn
15:00u Bart Arens / Barend van Deelen
18:00u Barend van Deelen / Wijnand Speelman
21:00u Roosmarijn Reijmer / Miranda van Holland
00:00u Herman Hofman
03:00u Harm den Besten
quote:
*sensationelequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Bart-Jan is aan de enthousiaste kant voor een nieuwslezer. Fijn!
Stenders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar kwam dat PSB-gerucht vanmiddag vandaan dat ze vanavond zouden komen?
Ik dacht dat diegene er voor werd gevraagd. Ik wil best wel de nachtmod zijn hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Zaktabak het volgende:
Wie geeft zich trouwens op om te modden voor het Serious Request forum?
Ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Zaktabak het volgende:
Wie geeft zich trouwens op om te modden voor het Serious Request forum?
Rob Stenders had het daarover in zijn programma RobRadio.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar kwam dat PSB-gerucht vanmiddag vandaan dat ze vanavond zouden komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |