SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
pass je app in dmquote:
hahahaquote:Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef -Datdus- het volgende:
Kankerbober. Dat doe je altijd he. Kutventje.
Dancehall negerquote:
dm!quote:
Ze noemen het wel eens een 2d minecraft ja, alleen in terraria heb je meer een doel, boss killen > sterkere boss killen > nog sterkere boss killen. MC is meer coole meuk bouwen,quote:
Mjah ik speel met 2 vrienden, hun zijn steeds aan het grinden en ik ben een huisje aan het bouwenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
en van terraria krijg je nog meer rsi dan van MCte erg
werkt lol alweer trouwens, had 2 avonden achter elkaar dat alles disabled was of whateverquote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Mjah ik speel met 2 vrienden, hun zijn steeds aan het grinden en ik ben een huisje aan het bouwen
kkkkquote:Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef kensei het volgende:
[..]
volgens mij is whatsapp kapot ofzo
ohquote:Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef kensei het volgende:
[..]
volgens mij is whatsapp kapot ofzo
Speel amper meer, alleen heel soms een aramquote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
werkt lol alweer trouwens, had 2 avonden achter elkaar dat alles disabled was of whatever
Dat is het zeker.quote:
Ik heb dat ook niet man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:58 schreef Mender het volgende:
[..]
Minecraft vergt creativiteit. Tja, als je dat niet hebt is het idd geen bal aan.
Daarom is FTB ook best leuk. Zoveel te doen.quote:
Dat vind ik echt niet kunnen hoor, een geverfde neger, dat is racistisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Johquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Eens kijken of we een eigen launcher kunnen fabriceren.
-edit- meh teveel gedoe zo te zien.
7 dagen per week gaming friday.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Joh
Moet je heel zo'n kreng programmeren in .NET
Ik heb nog gekeken of het met MC patcher gaat maar probleem is dan dat er in de pack ook resourcepacks zitten die niet geïnstalleerd kunnen worden als mod. Ook wel weer op te lossen maar dan wordt het ingewikkelder dan "pak deze .rar uit in die map"
Die vanilla launcher is ook zo'n faal ding, kan je niet eens mods mee loaden, dat was toch het hele fucking idee ? Ik snap echt niet wat mojang de afgelopen 2/3 jaar gedaan geeft.
iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
7 dagen per week gaming friday.
is er al zo'n launcher in .net? dan kan je die gewoon reverse engineren (uitgaande dat ze de code niet encrypted hebben)quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Joh
Ik heb nog gekeken of het met MC patcher gaat maar probleem is dan dat er in de pack ook resourcepacks zitten die niet geïnstalleerd kunnen worden als mod. Ook wel weer op te lossen maar dan wordt het ingewikkelder dan "pak deze .rar uit in die map"
Die vanilla launcher is ook zo'n faal ding, kan je niet eens mods mee loaden, dat was toch het hele fucking idee ? Ik snap echt niet wat mojang de afgelopen 2/3 jaar gedaan geeft.
Console Peasants.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:46 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ikje_opgewonden.html
![]()
![]()
Welke game?
Je kan daarmee onder een version forge kiezen dan load die alle mods afaik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Joh
ha, nerdquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik speel trouwens niet hoor, heb een single player project liggen
Dat view bobbing uitzetten kan overigens ook nog helpen in ram gebruik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Singleplayer dus rechterhand dan hé.
Niet nodig joh, deze build loopt prima hier. Memory gebruik valt hier wel terug inplaats van dat het maar op blijft lopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat view bobbing uitzetten kan overigens ook nog helpen in ram gebruik.
deze man weet!quote:
je moeder is fakequote:
hij was nu perfecf hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:39 schreef shaderon het volgende:
Ook dat brood moet langer geroosterd worden mang
geen hela maar zaanse, is ookquote:
Zit jij in je Freud, Descartes, Confucius fase?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef vogelkooi het volgende:
THOM! hoe is het met je noorse godin?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:08 schreef vogelkooi het volgende:
Raar in welke context, iedereen heeft wel iets raars.
lovecraft, is dat de Japanse 18+ versie van minecraft?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk boek gekocht, kun je lezen enzo. Schijnt best tof te zijn, dingen in je hoofd voorstellen door zinnen te interpreteren.
Ja, maar dan met octopussen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
lovecraft, is dat de Japanse 18+ versie van minecraft?
je wiequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
doelde eigenlijk op jhoopie maarja
December zit vol, januari?quote:Op zaterdag 14 december 2013 03:09 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer gaan we weer serieus bieren aldie?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flikker op met die doges
ghehequote:Op zaterdag 14 december 2013 10:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Your DOGE balance is getting quite large, Please initiate a withdrawal soon! - Thanks
haha diggy diggy hole
Krijg je er uberhaupt geld voor nu?quote:
18428 gemined sinds gisteren avond. 18428 * 0,0000001 BTC = 0,0018428 BTC. Dat is 1,2 euroquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Krijg je er uberhaupt geld voor nu?
waar zie je dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:12 schreef Mender het volgende:
[..]
18428 gemined sinds gisteren avond. 18428 * 0,0000001 BTC = 0,0018428 BTC. Dat is 1,2 euro
Op bter staat ie ook, alleen kan je nog geen deposit doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Hier zie je de prijs https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTC
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:13 schreef Curlbrah het volgende:
Zit erover te denken om:
http://i.fok.nl/usericons/182356/iwulh5.gif
weer als usericon te nemen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vergeet die laatste week in december niet waar ik een vergadering om acht uur in de avond heb, om daarna meteen het halve land door te jakkeren om de volgende ochtend om zes uur in de ochtend naar Duitsland te gaan om drank en vuurwerk te kopen. Waarna we een feestje houden dat twee dagen duurt.
Fuck deze shitstressige kutmaand
Nou ja, ik had ook in mijn zolderkamertje kunnen blijven zitten en kunnen gamen of series kijken, zo bekeken is deze drukte nog niet zo verkeerd. Ben in ieder geval nuttig bezig.quote:
Geitenwollensokkenridder, hihiquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook in mijn zolderkamertje kunnen blijven zitten en kunnen gamen of series kijken, zo bekeken is deze drukte nog niet zo verkeerd. Ben in ieder geval nuttig bezig.
Zit nog te wikken en te wegen of ik een dag in de week kan afstaan aan het spelen van gastheer in een lokaal bejaardentehuis, ik ben te fucking goed voor deze wereld. Maar moet nog even kijken of dat gaat passen.
Nja, een jaar geleden zou ik het ook niet gedaan hebben maar laatst dus for the lulz een keertje wel. Schrok best hard toen ik hoorde dat de helft van de bejaarden daar geen familie, vrienden of naasten hebben en de verzorgers de tijd niet hebben voor meer interactie dan voeden, verschonen en wassen. Als ik dan een uurtje van mijn tijd geef om die mensjes een leuke avond te geven, dan is dat imho niet teveel gevraagd. Zeker met de feestdagen nu.quote:
Ga je dan ook een workshop minecraft geven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nja, een jaar geleden zou ik het ook niet gedaan hebben maar laatst dus for the lulz een keertje wel. Schrok best hard toen ik hoorde dat de helft van de bejaarden daar geen familie, vrienden of naasten hebben en de verzorgers de tijd niet hebben voor meer interactie dan voeden, verschonen en wassen. Als ik dan een uurtje van mijn tijd geef om die mensjes een leuke avond te geven, dan is dat imho niet teveel gevraagd. Zeker met de feestdagen nu.
Kan het je zeker aanraden.
Jep. Je moeder heeft zich als eerste ingeschreven voor "minecraft"quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga je dan ook een workshop minecraft geven?
Bedankt voor de opheldering, ik snapte er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als het te subtiel voor je is, ik bedoel geslachtsgemeenschap.
Mooi, geen dank. Kleine moeite.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering, ik snapte er helemaal niks van
GP in ARAMquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooi, geen dank. Kleine moeite.
Beetje goed gedrag vertonen om je politieke carrière te spekken, erg altruïstisch wel. Daar trappen wij niet in hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nja, een jaar geleden zou ik het ook niet gedaan hebben maar laatst dus for the lulz een keertje wel. Schrok best hard toen ik hoorde dat de helft van de bejaarden daar geen familie, vrienden of naasten hebben en de verzorgers de tijd niet hebben voor meer interactie dan voeden, verschonen en wassen. Als ik dan een uurtje van mijn tijd geef om die mensjes een leuke avond te geven, dan is dat imho niet teveel gevraagd. Zeker met de feestdagen nu.
Kan het je zeker aanraden.
Werkt hier wel, server niet maar dat is mijn schuld. grgrquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Volgens mijn launcher is mojang down?
en volgens https://help.mojang.com/ niet
gg
Subscriber sinds het eerste uur.quote:
quote:
quote:
quote:
ontdeNK het op HN?quote:
Hoorde er eerst ook niet. En toen ging ik naar die error kijke en hoorde ik opeens gepraatquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
welke stem? geluid is zo zacht dat ik op een normaal volume niks hoor...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef MineraalWater het volgende:
Krijg er spontaan rillingen van. brh
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Optreden was 10/10 would do again, open bar 8/10
Incorrect, erodeert het eerder helemaal weg.quote:Op zondag 15 december 2013 00:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
'T IS EEN KWESTIE VAN GEDULD
VOOR DE MAAS HEEL LIMBURG VULT![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 00:35 schreef MineraalWater het volgende:
Behalve helmond dat mag echt wegrottenwegrotten
Ik ga slapen, ben bek af. Fuck die kroeg ook, ik ben naar dromenland.quote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef TJV het volgende:
Dilemma; op de bank slapen of een nachtje doorhalen?
Ja echt héquote:Op zondag 15 december 2013 00:34 schreef MineraalWater het volgende:
Trouwens mense die echt tegen limburg/friesland ofzo zijn
Nee zn vriendin houdt het bed bezet met een grote neger.quote:Op zondag 15 december 2013 00:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom op de bank dan? Niet thuis ofzo?
Nachtje doorhalen op de bank!quote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef TJV het volgende:
Dilemma; op de bank slapen of een nachtje doorhalen?
KILL IT WITH FIREquote:
Jawel maar vriendin heeft longontsteking en ligt te draaien en te zweten en dan ken ik nie slapen niequote:Op zondag 15 december 2013 00:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom op de bank dan? Niet thuis ofzo?
op je eigen servert?quote:Op zondag 15 december 2013 01:55 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn herenhuis begint langzaam maar zeker af te komen!
[ afbeelding ]
Komt wel vaker voor met FOK!, hoe dat komt.. geen idee.quote:Op zondag 15 december 2013 02:11 schreef Mender het volgende:
wut. Als je naar deel #370 gaat en dan op "bekijk op een pagina" klikt zegt chrome "Gevaar: malware gedetecteerd."
Komt door avast. Fucking retarded.quote:Op zondag 15 december 2013 02:11 schreef Mender het volgende:
wut. Als je naar deel #370 gaat en dan op "bekijk op een pagina" klikt zegt chrome "Gevaar: malware gedetecteerd."
Avast gebruikenquote:Op zondag 15 december 2013 02:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Komt door avast. Fucking retarded.
oh. Dan komt het omdat fok! te arm is voor een ssl dinges?quote:Op zondag 15 december 2013 02:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Avast gebruikenDat geeft chrome aan man
Het is al laat!quote:Op zondag 15 december 2013 02:23 schreef Mender het volgende:
oeps ik las fucking retard. T is al laat
komen hihiquote:Op zondag 15 december 2013 01:55 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn herenhuis begint langzaam maar zeker af te komen!
[ afbeelding ]
wat was je aan het minen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
welk gat, waar de tempel stond? en staat de slime farm nog aan ofzo, 20 fucking fps
oh wacht mijn miner draait nog
worldcoins, maar doe het maar af en toen anders kan ik niet game enzoquote:
true maar het is ook wel aardig wat waard/enigszins de moeite. Dogecoins kan ik niet serieus nemen, ook wel ff geprobeerdquote:
lag je naast je systeemkast ofzo?quote:
Neuh. Pc staat in de woonkamer. Deur tussen de woon en slaapkamer dichtgedaan en dan valt de herrie goed mee. Maar denk dat ik ziek begin te worden.quote:Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
lag je naast je systeemkast ofzo?
quote:
noob!quote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg dat kut aids ftb niet aan de praat, dan lekker niet joh
GAM / [Minecraft SC #370] RUIMTERAKKERS!quote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg dat kut aids ftb niet aan de praat, dan lekker niet joh
wat voor ? Misschien komt het doordat ze de launcher geupdate hebben en wij nog de oude gebruiken :Squote:Op zondag 15 december 2013 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dat doe ik dus, maar dan krijg ik foutmeldingen. Fuck dit, ik ga SSP verder
IEDEREEN DOGECOIN! hebben jullie dat plaatje gezien? Iemand scheet op zn laptop voor een dogecoin..quote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Ook een beetje hoge difficulty. Vannacht dogecoin gemined.
600 euro profit mee gemaakt in 3 dagen!quote:Op zondag 15 december 2013 21:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
IEDEREEN DOGECOIN! hebben jullie dat plaatje gezien? Iemand scheet op zn laptop voor een dogecoin..
Hoeveel staat doge?quote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Mender het volgende:
[..]
600 euro profit mee gemaakt in 3 dagen!$$ Als ik nu zou verkopen. Kan ook zo weer weg zijn ofc
1 Dogecoin is nu 0.00000059 BTC (6 nullen). Ik kocht er vrijdag 2 miljoen @ 0.0000001 per stukquote:
Damn.quote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Mender het volgende:
[..]
1 Dogecoin is nu 0.00000059 BTC. Ik kocht er vrijdag 2 miljoen @ 0.0000001 per stuk
Het is wel een grappige parodie op al die BTC klonen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef Mender het volgende:
Eigenlijk slaat heel die munt nergens op
Ik... Eigenlijk niet verbaasd. _0-quote:Op zondag 15 december 2013 22:28 schreef Mender het volgende:
[..]
BIT / Onze eigen FOK! Coin #2 - developers & andere gegadigden hier melden!
Niet zo heel veel denk ik. Je hebt een redelijke ati videokaart nodig om goed te kunnen minen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoeveel van die Dogecoins mine je met een i7 3de gen in een laptop? in een dag
quote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Mender het volgende:
[..]
600 euro profit mee gemaakt in 3 dagen!$$ Als ik nu zou verkopen. Kan ook zo weer weg zijn ofc
Valt wel mee. Het is een leuk spelletje voor erbij.quote:Op zondag 15 december 2013 23:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]wut had er een paar vrijdag maar was toen al niet de moeite meer, of ik kan niet rekenen
mja per dag komen er nu 10 van die alt coins bij, gaat nergens over.
idd, mooi gezegd. Het is een mooi idee maar met die trollcoins schiet niemand wat op, behalve menderquote:Op zondag 15 december 2013 23:24 schreef Curlbrah het volgende:
die altcoins zijn slecht voor de geloofwaardigheid van cryptocurrencies.
facebook is een dekmantel.quote:Op zondag 15 december 2013 23:32 schreef vogelkooi het volgende:
Of al de computers van hun gebruikers gebruiken als een soort botnet en gezamelijk minen. Als een Hive
Ja gvd weer drijfzand. Maar gelukkig had ik haar in een pokeball liggen. Kan Je moeder zo vaak spawnen als ik zelf wil. Ze wil namelijk erg graag door mij bereden worden, vandaar.quote:Op maandag 16 december 2013 00:59 schreef Ame_thyst het volgende:
15.12 17:35:30 [Server] INFO Je moeder suffocated in a wall
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waarbij je maar naar een paar ziekenhuizen mag gaan anders zelf alles mag dokkenquote:Op maandag 16 december 2013 09:40 schreef TJV het volgende:
Gewoon ZK, geen zin om voor die paar Euro naar een crisisverzekeraar over te stappen.
Haha ja, ik zou van 105 naar 91 gaan, nu met 1 basisverzekering hoger naar 102. Prima hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 09:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja waarbij je maar naar een paar ziekenhuizen mag gaan anders zelf alles mag dokken
http://www.nu.nl/geldzake(...)ico-budgetpolis.html
Ben je dan blij dat je die 5 euro per maand goedkoper uit bent zeg...
Sowieso Aldie zorgtoeslag aanvragen als je dat nog niet krijgt.
Lol, op mijn 18e al aangevraagdquote:Op maandag 16 december 2013 09:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja waarbij je maar naar een paar ziekenhuizen mag gaan anders zelf alles mag dokken
http://www.nu.nl/geldzake(...)ico-budgetpolis.html
Ben je dan blij dat je die 5 euro per maand goedkoper uit bent zeg...
Sowieso Aldie zorgtoeslag aanvragen als je dat nog niet krijgt.
quote:Op maandag 16 december 2013 09:29 schreef Ame_thyst het volgende:
dezelfde die ik al jaren heb, dom geswitch. (interpolis)
joh whateverquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
joh whatever
ik post wel een lol gifje als je naar maastricht moet voor een verzwikte enkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |