wat was je aan het minen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
welk gat, waar de tempel stond? en staat de slime farm nog aan ofzo, 20 fucking fps
oh wacht mijn miner draait nog
worldcoins, maar doe het maar af en toen anders kan ik niet game enzoquote:
true maar het is ook wel aardig wat waard/enigszins de moeite. Dogecoins kan ik niet serieus nemen, ook wel ff geprobeerdquote:
lag je naast je systeemkast ofzo?quote:
Neuh. Pc staat in de woonkamer. Deur tussen de woon en slaapkamer dichtgedaan en dan valt de herrie goed mee. Maar denk dat ik ziek begin te worden.quote:Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
lag je naast je systeemkast ofzo?
quote:
noob!quote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg dat kut aids ftb niet aan de praat, dan lekker niet joh
GAM / [Minecraft SC #370] RUIMTERAKKERS!quote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg dat kut aids ftb niet aan de praat, dan lekker niet joh
wat voor ? Misschien komt het doordat ze de launcher geupdate hebben en wij nog de oude gebruiken :Squote:Op zondag 15 december 2013 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dat doe ik dus, maar dan krijg ik foutmeldingen. Fuck dit, ik ga SSP verder
IEDEREEN DOGECOIN! hebben jullie dat plaatje gezien? Iemand scheet op zn laptop voor een dogecoin..quote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Ook een beetje hoge difficulty. Vannacht dogecoin gemined.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |