Komt wel vaker voor met FOK!, hoe dat komt.. geen idee.quote:Op zondag 15 december 2013 02:11 schreef Mender het volgende:
wut. Als je naar deel #370 gaat en dan op "bekijk op een pagina" klikt zegt chrome "Gevaar: malware gedetecteerd."
Komt door avast. Fucking retarded.quote:Op zondag 15 december 2013 02:11 schreef Mender het volgende:
wut. Als je naar deel #370 gaat en dan op "bekijk op een pagina" klikt zegt chrome "Gevaar: malware gedetecteerd."
Avast gebruikenquote:Op zondag 15 december 2013 02:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Komt door avast. Fucking retarded.
oh. Dan komt het omdat fok! te arm is voor een ssl dinges?quote:Op zondag 15 december 2013 02:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Avast gebruikenDat geeft chrome aan man
Het is al laat!quote:Op zondag 15 december 2013 02:23 schreef Mender het volgende:
oeps ik las fucking retard. T is al laat
komen hihiquote:Op zondag 15 december 2013 01:55 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn herenhuis begint langzaam maar zeker af te komen!
[ afbeelding ]
wat was je aan het minen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
welk gat, waar de tempel stond? en staat de slime farm nog aan ofzo, 20 fucking fps
oh wacht mijn miner draait nog
worldcoins, maar doe het maar af en toen anders kan ik niet game enzoquote:
true maar het is ook wel aardig wat waard/enigszins de moeite. Dogecoins kan ik niet serieus nemen, ook wel ff geprobeerdquote:
lag je naast je systeemkast ofzo?quote:
Neuh. Pc staat in de woonkamer. Deur tussen de woon en slaapkamer dichtgedaan en dan valt de herrie goed mee. Maar denk dat ik ziek begin te worden.quote:Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
lag je naast je systeemkast ofzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |