Nachtje doorhalen op de bank!quote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef TJV het volgende:
Dilemma; op de bank slapen of een nachtje doorhalen?
KILL IT WITH FIREquote:
Jawel maar vriendin heeft longontsteking en ligt te draaien en te zweten en dan ken ik nie slapen niequote:Op zondag 15 december 2013 00:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom op de bank dan? Niet thuis ofzo?
op je eigen servert?quote:Op zondag 15 december 2013 01:55 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn herenhuis begint langzaam maar zeker af te komen!
[ afbeelding ]
Komt wel vaker voor met FOK!, hoe dat komt.. geen idee.quote:Op zondag 15 december 2013 02:11 schreef Mender het volgende:
wut. Als je naar deel #370 gaat en dan op "bekijk op een pagina" klikt zegt chrome "Gevaar: malware gedetecteerd."
Komt door avast. Fucking retarded.quote:Op zondag 15 december 2013 02:11 schreef Mender het volgende:
wut. Als je naar deel #370 gaat en dan op "bekijk op een pagina" klikt zegt chrome "Gevaar: malware gedetecteerd."
Avast gebruikenquote:Op zondag 15 december 2013 02:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Komt door avast. Fucking retarded.
oh. Dan komt het omdat fok! te arm is voor een ssl dinges?quote:Op zondag 15 december 2013 02:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Avast gebruikenDat geeft chrome aan man
Het is al laat!quote:Op zondag 15 december 2013 02:23 schreef Mender het volgende:
oeps ik las fucking retard. T is al laat
komen hihiquote:Op zondag 15 december 2013 01:55 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn herenhuis begint langzaam maar zeker af te komen!
[ afbeelding ]
wat was je aan het minen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
welk gat, waar de tempel stond? en staat de slime farm nog aan ofzo, 20 fucking fps
oh wacht mijn miner draait nog
worldcoins, maar doe het maar af en toen anders kan ik niet game enzoquote:
true maar het is ook wel aardig wat waard/enigszins de moeite. Dogecoins kan ik niet serieus nemen, ook wel ff geprobeerdquote:
lag je naast je systeemkast ofzo?quote:
Neuh. Pc staat in de woonkamer. Deur tussen de woon en slaapkamer dichtgedaan en dan valt de herrie goed mee. Maar denk dat ik ziek begin te worden.quote:Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
lag je naast je systeemkast ofzo?
quote:
noob!quote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg dat kut aids ftb niet aan de praat, dan lekker niet joh
GAM / [Minecraft SC #370] RUIMTERAKKERS!quote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg dat kut aids ftb niet aan de praat, dan lekker niet joh
wat voor ? Misschien komt het doordat ze de launcher geupdate hebben en wij nog de oude gebruiken :Squote:Op zondag 15 december 2013 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dat doe ik dus, maar dan krijg ik foutmeldingen. Fuck dit, ik ga SSP verder
IEDEREEN DOGECOIN! hebben jullie dat plaatje gezien? Iemand scheet op zn laptop voor een dogecoin..quote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Ook een beetje hoge difficulty. Vannacht dogecoin gemined.
600 euro profit mee gemaakt in 3 dagen!quote:Op zondag 15 december 2013 21:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
IEDEREEN DOGECOIN! hebben jullie dat plaatje gezien? Iemand scheet op zn laptop voor een dogecoin..
Hoeveel staat doge?quote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Mender het volgende:
[..]
600 euro profit mee gemaakt in 3 dagen!$$ Als ik nu zou verkopen. Kan ook zo weer weg zijn ofc
1 Dogecoin is nu 0.00000059 BTC (6 nullen). Ik kocht er vrijdag 2 miljoen @ 0.0000001 per stukquote:
Damn.quote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Mender het volgende:
[..]
1 Dogecoin is nu 0.00000059 BTC. Ik kocht er vrijdag 2 miljoen @ 0.0000001 per stuk
Het is wel een grappige parodie op al die BTC klonen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef Mender het volgende:
Eigenlijk slaat heel die munt nergens op
Ik... Eigenlijk niet verbaasd. _0-quote:Op zondag 15 december 2013 22:28 schreef Mender het volgende:
[..]
BIT / Onze eigen FOK! Coin #2 - developers & andere gegadigden hier melden!
Niet zo heel veel denk ik. Je hebt een redelijke ati videokaart nodig om goed te kunnen minen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoeveel van die Dogecoins mine je met een i7 3de gen in een laptop? in een dag
quote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Mender het volgende:
[..]
600 euro profit mee gemaakt in 3 dagen!$$ Als ik nu zou verkopen. Kan ook zo weer weg zijn ofc
Valt wel mee. Het is een leuk spelletje voor erbij.quote:Op zondag 15 december 2013 23:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]wut had er een paar vrijdag maar was toen al niet de moeite meer, of ik kan niet rekenen
mja per dag komen er nu 10 van die alt coins bij, gaat nergens over.
idd, mooi gezegd. Het is een mooi idee maar met die trollcoins schiet niemand wat op, behalve menderquote:Op zondag 15 december 2013 23:24 schreef Curlbrah het volgende:
die altcoins zijn slecht voor de geloofwaardigheid van cryptocurrencies.
facebook is een dekmantel.quote:Op zondag 15 december 2013 23:32 schreef vogelkooi het volgende:
Of al de computers van hun gebruikers gebruiken als een soort botnet en gezamelijk minen. Als een Hive
Ja gvd weer drijfzand. Maar gelukkig had ik haar in een pokeball liggen. Kan Je moeder zo vaak spawnen als ik zelf wil. Ze wil namelijk erg graag door mij bereden worden, vandaar.quote:Op maandag 16 december 2013 00:59 schreef Ame_thyst het volgende:
15.12 17:35:30 [Server] INFO Je moeder suffocated in a wall
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waarbij je maar naar een paar ziekenhuizen mag gaan anders zelf alles mag dokkenquote:Op maandag 16 december 2013 09:40 schreef TJV het volgende:
Gewoon ZK, geen zin om voor die paar Euro naar een crisisverzekeraar over te stappen.
Haha ja, ik zou van 105 naar 91 gaan, nu met 1 basisverzekering hoger naar 102. Prima hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 09:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja waarbij je maar naar een paar ziekenhuizen mag gaan anders zelf alles mag dokken
http://www.nu.nl/geldzake(...)ico-budgetpolis.html
Ben je dan blij dat je die 5 euro per maand goedkoper uit bent zeg...
Sowieso Aldie zorgtoeslag aanvragen als je dat nog niet krijgt.
Lol, op mijn 18e al aangevraagdquote:Op maandag 16 december 2013 09:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja waarbij je maar naar een paar ziekenhuizen mag gaan anders zelf alles mag dokken
http://www.nu.nl/geldzake(...)ico-budgetpolis.html
Ben je dan blij dat je die 5 euro per maand goedkoper uit bent zeg...
Sowieso Aldie zorgtoeslag aanvragen als je dat nog niet krijgt.
quote:Op maandag 16 december 2013 09:29 schreef Ame_thyst het volgende:
dezelfde die ik al jaren heb, dom geswitch. (interpolis)
joh whateverquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
joh whatever
ik post wel een lol gifje als je naar maastricht moet voor een verzwikte enkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |