December zit vol, januari?quote:Op zaterdag 14 december 2013 03:09 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer gaan we weer serieus bieren aldie?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flikker op met die doges
ghehequote:Op zaterdag 14 december 2013 10:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Your DOGE balance is getting quite large, Please initiate a withdrawal soon! - Thanks
haha diggy diggy hole
Krijg je er uberhaupt geld voor nu?quote:
18428 gemined sinds gisteren avond. 18428 * 0,0000001 BTC = 0,0018428 BTC. Dat is 1,2 euroquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Krijg je er uberhaupt geld voor nu?
waar zie je dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:12 schreef Mender het volgende:
[..]
18428 gemined sinds gisteren avond. 18428 * 0,0000001 BTC = 0,0018428 BTC. Dat is 1,2 euro
Op bter staat ie ook, alleen kan je nog geen deposit doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Hier zie je de prijs https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTC
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:13 schreef Curlbrah het volgende:
Zit erover te denken om:
http://i.fok.nl/usericons/182356/iwulh5.gif
weer als usericon te nemen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vergeet die laatste week in december niet waar ik een vergadering om acht uur in de avond heb, om daarna meteen het halve land door te jakkeren om de volgende ochtend om zes uur in de ochtend naar Duitsland te gaan om drank en vuurwerk te kopen. Waarna we een feestje houden dat twee dagen duurt.
Fuck deze shitstressige kutmaand
Nou ja, ik had ook in mijn zolderkamertje kunnen blijven zitten en kunnen gamen of series kijken, zo bekeken is deze drukte nog niet zo verkeerd. Ben in ieder geval nuttig bezig.quote:
Geitenwollensokkenridder, hihiquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook in mijn zolderkamertje kunnen blijven zitten en kunnen gamen of series kijken, zo bekeken is deze drukte nog niet zo verkeerd. Ben in ieder geval nuttig bezig.
Zit nog te wikken en te wegen of ik een dag in de week kan afstaan aan het spelen van gastheer in een lokaal bejaardentehuis, ik ben te fucking goed voor deze wereld. Maar moet nog even kijken of dat gaat passen.
Nja, een jaar geleden zou ik het ook niet gedaan hebben maar laatst dus for the lulz een keertje wel. Schrok best hard toen ik hoorde dat de helft van de bejaarden daar geen familie, vrienden of naasten hebben en de verzorgers de tijd niet hebben voor meer interactie dan voeden, verschonen en wassen. Als ik dan een uurtje van mijn tijd geef om die mensjes een leuke avond te geven, dan is dat imho niet teveel gevraagd. Zeker met de feestdagen nu.quote:
Ga je dan ook een workshop minecraft geven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nja, een jaar geleden zou ik het ook niet gedaan hebben maar laatst dus for the lulz een keertje wel. Schrok best hard toen ik hoorde dat de helft van de bejaarden daar geen familie, vrienden of naasten hebben en de verzorgers de tijd niet hebben voor meer interactie dan voeden, verschonen en wassen. Als ik dan een uurtje van mijn tijd geef om die mensjes een leuke avond te geven, dan is dat imho niet teveel gevraagd. Zeker met de feestdagen nu.
Kan het je zeker aanraden.
Jep. Je moeder heeft zich als eerste ingeschreven voor "minecraft"quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga je dan ook een workshop minecraft geven?
Bedankt voor de opheldering, ik snapte er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als het te subtiel voor je is, ik bedoel geslachtsgemeenschap.
Mooi, geen dank. Kleine moeite.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering, ik snapte er helemaal niks van
GP in ARAMquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooi, geen dank. Kleine moeite.
Beetje goed gedrag vertonen om je politieke carrière te spekken, erg altruïstisch wel. Daar trappen wij niet in hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nja, een jaar geleden zou ik het ook niet gedaan hebben maar laatst dus for the lulz een keertje wel. Schrok best hard toen ik hoorde dat de helft van de bejaarden daar geen familie, vrienden of naasten hebben en de verzorgers de tijd niet hebben voor meer interactie dan voeden, verschonen en wassen. Als ik dan een uurtje van mijn tijd geef om die mensjes een leuke avond te geven, dan is dat imho niet teveel gevraagd. Zeker met de feestdagen nu.
Kan het je zeker aanraden.
Werkt hier wel, server niet maar dat is mijn schuld. grgrquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Volgens mijn launcher is mojang down?
en volgens https://help.mojang.com/ niet
gg
Subscriber sinds het eerste uur.quote:
quote:
quote:
quote:
ontdeNK het op HN?quote:
Hoorde er eerst ook niet. En toen ging ik naar die error kijke en hoorde ik opeens gepraatquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
welke stem? geluid is zo zacht dat ik op een normaal volume niks hoor...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef MineraalWater het volgende:
Krijg er spontaan rillingen van. brh
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Optreden was 10/10 would do again, open bar 8/10
Incorrect, erodeert het eerder helemaal weg.quote:Op zondag 15 december 2013 00:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
'T IS EEN KWESTIE VAN GEDULD
VOOR DE MAAS HEEL LIMBURG VULT![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 00:35 schreef MineraalWater het volgende:
Behalve helmond dat mag echt wegrottenwegrotten
Ik ga slapen, ben bek af. Fuck die kroeg ook, ik ben naar dromenland.quote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef TJV het volgende:
Dilemma; op de bank slapen of een nachtje doorhalen?
Ja echt héquote:Op zondag 15 december 2013 00:34 schreef MineraalWater het volgende:
Trouwens mense die echt tegen limburg/friesland ofzo zijn
Nee zn vriendin houdt het bed bezet met een grote neger.quote:Op zondag 15 december 2013 00:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom op de bank dan? Niet thuis ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |