SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
pass je app in dmquote:
hahahaquote:Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef -Datdus- het volgende:
Kankerbober. Dat doe je altijd he. Kutventje.
Dancehall negerquote:
dm!quote:
Ze noemen het wel eens een 2d minecraft ja, alleen in terraria heb je meer een doel, boss killen > sterkere boss killen > nog sterkere boss killen. MC is meer coole meuk bouwen,quote:
Mjah ik speel met 2 vrienden, hun zijn steeds aan het grinden en ik ben een huisje aan het bouwenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
en van terraria krijg je nog meer rsi dan van MCte erg
werkt lol alweer trouwens, had 2 avonden achter elkaar dat alles disabled was of whateverquote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Mjah ik speel met 2 vrienden, hun zijn steeds aan het grinden en ik ben een huisje aan het bouwen
kkkkquote:Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef kensei het volgende:
[..]
volgens mij is whatsapp kapot ofzo
ohquote:Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef kensei het volgende:
[..]
volgens mij is whatsapp kapot ofzo
Speel amper meer, alleen heel soms een aramquote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
werkt lol alweer trouwens, had 2 avonden achter elkaar dat alles disabled was of whatever
Dat is het zeker.quote:
Ik heb dat ook niet man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:58 schreef Mender het volgende:
[..]
Minecraft vergt creativiteit. Tja, als je dat niet hebt is het idd geen bal aan.
Daarom is FTB ook best leuk. Zoveel te doen.quote:
Dat vind ik echt niet kunnen hoor, een geverfde neger, dat is racistisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Johquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Eens kijken of we een eigen launcher kunnen fabriceren.
-edit- meh teveel gedoe zo te zien.
7 dagen per week gaming friday.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Joh
Moet je heel zo'n kreng programmeren in .NET
Ik heb nog gekeken of het met MC patcher gaat maar probleem is dan dat er in de pack ook resourcepacks zitten die niet geïnstalleerd kunnen worden als mod. Ook wel weer op te lossen maar dan wordt het ingewikkelder dan "pak deze .rar uit in die map"
Die vanilla launcher is ook zo'n faal ding, kan je niet eens mods mee loaden, dat was toch het hele fucking idee ? Ik snap echt niet wat mojang de afgelopen 2/3 jaar gedaan geeft.
iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
7 dagen per week gaming friday.
is er al zo'n launcher in .net? dan kan je die gewoon reverse engineren (uitgaande dat ze de code niet encrypted hebben)quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Joh
Ik heb nog gekeken of het met MC patcher gaat maar probleem is dan dat er in de pack ook resourcepacks zitten die niet geïnstalleerd kunnen worden als mod. Ook wel weer op te lossen maar dan wordt het ingewikkelder dan "pak deze .rar uit in die map"
Die vanilla launcher is ook zo'n faal ding, kan je niet eens mods mee loaden, dat was toch het hele fucking idee ? Ik snap echt niet wat mojang de afgelopen 2/3 jaar gedaan geeft.
Console Peasants.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:46 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ikje_opgewonden.html
![]()
![]()
Welke game?
Je kan daarmee onder een version forge kiezen dan load die alle mods afaik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Joh
ha, nerdquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik speel trouwens niet hoor, heb een single player project liggen
Dat view bobbing uitzetten kan overigens ook nog helpen in ram gebruik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Singleplayer dus rechterhand dan hé.
Niet nodig joh, deze build loopt prima hier. Memory gebruik valt hier wel terug inplaats van dat het maar op blijft lopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat view bobbing uitzetten kan overigens ook nog helpen in ram gebruik.
deze man weet!quote:
je moeder is fakequote:
hij was nu perfecf hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:39 schreef shaderon het volgende:
Ook dat brood moet langer geroosterd worden mang
geen hela maar zaanse, is ookquote:
Zit jij in je Freud, Descartes, Confucius fase?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef vogelkooi het volgende:
THOM! hoe is het met je noorse godin?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:08 schreef vogelkooi het volgende:
Raar in welke context, iedereen heeft wel iets raars.
lovecraft, is dat de Japanse 18+ versie van minecraft?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk boek gekocht, kun je lezen enzo. Schijnt best tof te zijn, dingen in je hoofd voorstellen door zinnen te interpreteren.
Ja, maar dan met octopussen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
lovecraft, is dat de Japanse 18+ versie van minecraft?
je wiequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
doelde eigenlijk op jhoopie maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |