Zit je nou gewoon je eigen club belachelijk te maken?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als PSV komend seizoen de Champions League haalt, hebben ze dat bedrag er met de startpremie al weer uit.....oh wacht
Dat lachen vergaat je nog wel aangezien Vitesse kampioen word en de nummer 2 van de Eredivisie de voorronde niet overleefd.quote:
Zo, dat zal hem leren.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon je eigen club belachelijk te maken?
*wordt, overleeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat lachen vergaat je nog wel aangezien Vitesse kampioen word en de nummer 2 van de Eredivisie de voorronde niet overleefd.
Ik vind wel dat schermen afgeschaft moet worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lekker debatteren over wel of niet afschaffen van de OS.![]()
Ajax vangt 30 miljoen euro CL inkomsten dit jaar, hoorde ikquote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon je eigen club belachelijk te maken?
okquote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat lachen vergaat je nog wel aangezien Vitesse kampioen word en de nummer 2 van de Eredivisie de voorronde niet overleefd.
Haha nerdjequote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, dat zal hem leren.
[..]
*wordt, overleeft.
Jammer inderdaad, dat onze concurrent zoveel geld vangt.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax vangt 30 miljoen euro CL inkomsten dit jaar, hoorde ik
Kunnen ze weer een mooi 16 jarig spelertje van halen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax vangt 30 miljoen euro CL inkomsten dit jaar, hoorde ik
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een mooi 16 jarig spelertje van halen.
Jullie hebben 30 miljoen euro van de gemeente gehad en niets mee gedaan, dus je moet niet zeikenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, dat onze concurrent zoveel geld vangt.
Kiezen we ook weer een speler uit die we zogenaamd willen maar die een hoop kost? Daar trapt PSV altijd zo heerlijk in.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik typ op gevoel, nomineer me maar voor de awards die nie kan spelle.
Je bent het wel erg gefrustreerd als het over Ajax gaat iedere keerquote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, dat onze concurrent zoveel geld vangt.
Jullie? Je bedoelt onze.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jullie hebben 30 miljoen euro van de gemeente gehad en niets mee gedaan, dus je moet niet zeiken
Van Dijk werd nog aangeprezen door Van der Gijp maar die hebben ze dan weer niet gehaald.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kiezen we ook weer een speler uit die we zogenaamd willen maar die een hoop kost? Daar trapt PSV altijd zo heerlijk in.
Uit Scandinavië waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax gaat die aandelen misschien weer terug kopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jullie? Je bedoelt onze.
Overigens, lees dit eens: http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/03/17/Vp/z.html
We hebben inmiddels bijna het geld er voorquote:Op donderdag 12 december 2013 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax gaat die aandelen misschien weer terug kopen.
NRC Webpagina'squote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jullie? Je bedoelt onze.
Overigens, lees dit eens: http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/03/17/Vp/z.html
Ben ik nou de enige die dit enorm fake vind?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:01 schreef Pascalus het volgende:
Telkens als ik deze reclame zie denk ik aan
[ afbeelding ]
Misschien nog een superwereldmegatalent uit Nigeria?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jamaica en Tsjechië in de winterstop. Misschien nog één uit Kroatië en Griekenland.
Slordig, Tsjornomorets had de beste kansenquote:
Waarschijnlijk wel. Dit lukt je bewust echt niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dit enorm fake vind?
Klopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien nog een superwereldmegatalent uit Nigeria?
quote:Volgens het Nigeriaanse All Nigeria wil Ajax de 15-jarige Musa Yahaya aantrekken. Naar verluidt is de 'Nigeriaanse Neymar' echter al bijna rond met Tottenham Hotspur. Ajax wil hier een stokje tussen steken.
Komt ie toch nog aan spelen toe.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Matavz had een PS4 gekocht bij dezelfde jongen als ik
Voor zover dit nieuwsbericht.
Beter, veel beter.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is 'ie net zo goed als Adjalalalalalalalala Simon?
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Matavz had een PS4 gekocht bij dezelfde jongen als ik
Voor zover dit nieuwsbericht.
Ja en dan krijg je eindelijk een leuke tegenstander en dan verlies 2x met 4-0.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
Als je de volgende ronde maar haalt, bij dit soort wedstrijden maakt het verder weinig uit.
Boeiend. Europese ervaring is goed voor de jongens.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je eindelijk een leuke tegenstander en dan verlies 2x met 4-0.
KO Fase gaat toch altijd heel anders, en PSV zal toch wel een keer beter gaan spelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, tegen milan ging het helemaal niet slecht en als de tegenstander meer status heeft wil iedereen er ook vol voor gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schijt toernooi.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boeiend. Europese ervaring is goed voor de jongens.
Ik zal hem eens gaan bekijken, daarna zal ik hem ''de nieuwe ....'' titel geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat laat ik helemaal aan jou over.
Hier had hij iig gelijk:quote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat laat ik helemaal aan jou over.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt! Veel plezier met de nieuwe Bergkamp Klaasen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zal hem eens gaan bekijken, daarna zal ik hem ''de nieuwe ....'' titel geven.
j0rdiiii was zeker ook positief over Lukoki, De Sa en Sana? Acolatse kan de Europese top ook wel halen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat roept j0rdiii bij elke talent. Niet serieus te nemen die jongen
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
j
[..]
j0rdiiii was zeker ook positief over Lukoki, De Sa en Sana? Acolatse kan de Europese top ook wel halen.
Sherlock is echt handig.quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef j0rdiiii het volgende:
sana zien jullie volgend seizoen wel weer
let op mijn woorden
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
j
[..]
j0rdiiii was zeker ook positief over Lukoki, De Sa en Sana? Acolatse kan de Europese top ook wel halen.
Ik moest schijten als een malle.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hem dan voortaan als je met je zelf bezig bent geweest.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest schijten als een malle.
Vind je het gek dat je hand stinkt als je die drollen terug zit te duwenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bonerkiller dit.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het klopt ook gewoon. Sana is basisspeler bij Jong Ajax en die hebben ze maandag nog tegen Jong PSV gezien.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijkend naar het tijdstip was hij vast dronken.
quote:
Sierd straks bij AZ.quote:
Met deze stand nietquote:
Het wordt vast zeer leerzaam.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sierd straks bij AZ.
Shit is aan nu.
Ja, want dan was dit een stuk minder lachwekkend, ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat ajax niet is doorgegaan.
Wij gaan in ieder geval door in de ELquote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat ajax niet is doorgegaan.
Precies. Je kan ook niet verwachten dat iemand er zo snel staat.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hadden Zanka meer tijd moeten geven. Is gewoon te snel gebracht.
Stiekem niet. Maar ik ga niet meer trollen.quote:
zoquote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wij gaan in ieder geval door in de EL
Toch wel ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Op een of andere manier gun je PSV en zijn supporters dit gewoon.
Dat Sierd je.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Stiekem niet. Maar ik ga niet meer trollen.
Had precies hetzelfde bij de vorige Europese wedstrijd van PSV.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Tyron dit voorspeld.
[..]
Je doet nu alsof die jongen hypocriet is.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Ik heb echt medelijden met PSV en die spelers" ..![]()
Sierd gaat zijn visie over de Griekse crisis geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt vast zeer leerzaam.
Dit heeft toch niks met pech te maken?quote:
Als je leedvermaak zoekt wel jaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef DeHuig het volgende:
PSV is wel een ploeg om rekening mee te houden hoor.
Net op Skype bij het afronden van het gesprek met m'n PSV-broertje zei ik al schertsend dat Odessa nu ging scoren, en ja hoorquote:
Ik sta ook bekend als realist.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je doet nu alsof die jongen hypocriet is.
Volgend jaar in de Jupiler League.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef DeHuig het volgende:
PSV is wel een ploeg om rekening mee te houden hoor.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ariasga terug naar fucking Columbia joh hoeren kind
Welke stream kijk jij dan?quote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik sta ook bekend als realist.
iksdeequote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
De spelers van PSV konden natuurlijk geen genoeg krijgen van de dikke knuffels die ze van het publiek kregen.
Ik mis HMF.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Net op Skype bij het afronden van het gesprek met m'n PSV-broertje zei ik al schertsend dat Odessa nu ging scoren, en ja hoor![]()
/LETTERLIJK Hmf modus
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
De spelers van PSV konden natuurlijk geen genoeg krijgen van de dikke knuffels die ze van het publiek kregen.
Hij zou wel goed zijn, ten eerste voor de UEFA coëfficiënt van Nederland, ten tweede omdat PSV nog slechter presteert in de competitie als ze in Europa actief zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Maver24 het volgende:
mocht PSV door gaan dan hebben ze hierna in de volgende ronde echt niks te zoeken op deze manier
Tegen Ajax?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan me serieus niet eens meer herinneren wanneer PSV voor het laatst gewonnen heeft
Jij verdient de Je bent zelf een Award.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
Tegen RKC thuis.. met mazzel ook nog door fout van keeper. Begin oktoberquote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan me serieus niet eens meer herinneren wanneer PSV voor het laatst gewonnen heeft
Na deze wedstrijd gewoon weer het publiek gaan knuffelenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
quote:
Als Gramulanion er maar om kan lachen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij verdient de Je bent zelf een Award.
Ey je bent er.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
BOEM KOEKOEK, SOWWWWWWWWWW
Lekker op de competitie richten. Nacompetitie voorkomen.
Ik weet niet wat erger is, PSV'er zijn of een PSV-broertje hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Net op Skype bij het afronden van het gesprek met m'n PSV-broertje zei ik al schertsend dat Odessa nu ging scoren, en ja hoor![]()
/LETTERLIJK Hmf modus
Tja, makkelijk geld verdienen aan dit PSVquote:Op donderdag 12 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Zielig wel voor PSV
Ja dat DNB was niet eens nodig geweest misschienquote:Op donderdag 12 december 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, makkelijk geld verdienen aan dit PSV
PSV moet ook op papier gaan spelen, want op papier zijn ze altijd beter XDquote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
Ik had overigens voor dit seizoen begon voorspeld dat PSV mee zou doen om het kampioenschap![]()
Ik had ze op nummer 1 gezet.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
Ik had overigens voor dit seizoen begon voorspeld dat PSV mee zou doen om het kampioenschap![]()
Daar is de achterstand ook te groot voor, het is gewoon een verloren seizoen als ze dit verliezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker op de competitie richten
Ik denk niet dat ik op je ga stemmen bij 'meeste verstand van voetbal'.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Psv... ik vind het geeneens leuk meer voor ze
doen ze ook nog steeds, worden gewoon 3e uiteindelijk achter Ajax en Vitesse.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
Dat zou zeer verstandig zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op je ga stemmen bij 'meeste verstand van voetbal'.
Ach, zolang ik rustig Feijenoorder kan zijn is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, PSV'er zijn of een PSV-broertje hebben.
Haha, ja, ze halen Feyenoord in.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef Seam het volgende:
[..]
doen ze ook nog steeds, worden gewoon 3e uiteindelijk achter Ajax en Vitesse.
Ik moest een gif zoeken. Nu ben ik er weer.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:22 schreef Slobeend het volgende:
Waar is Cavaliers met z'n vlaggetje?
Ja oké Europees mogen ze wel winnenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik wil toch dat de NL club wint. Maakt niet uit welke het is.
Kezman halen!!quote:Op donderdag 12 december 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cocu moet Vogel en Vonlanthen ook in brengen.
ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef jaaapiooo het volgende:
Ik schakel net in. Is Hiljemark aanvoerder?!
Als je die hoop eenmaal hebt opgegeven is dit wel grappig hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja oké Europees mogen ze wel winnen
Klopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je die hoop eenmaal hebt opgegeven is dit wel grappig hoor.
Willems netquote:Op donderdag 12 december 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Wie is er eigenlijk aanvoerder bij PSV?
Toivonenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Ach ja, zo is dat.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach, zolang ik rustig Feijenoorder kan zijn is er niets aan de hand.
Mevrouw Arsenal/Heerenveen/Feyenoord, vrouwelijke twijfel om een club te kiezen?
Dat boeit helemaal niemand.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Vonlanthenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cocu moet Vogel en Vonlanthen ook in brengen.
lijkt een beetje op die dooie. Heath Ledger als 20 kg aankomt.quote:
Daar staan toch bijna geen auto's.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Depay schiet, de bal op de parkeerplaats
Wat weer karma is voor Ajacieden die na Feyenoord - PSV grappig deden, wat wer karma is van.. x oneindigquote:Op donderdag 12 december 2013 20:24 schreef Tyron het volgende:
Karma dit voor die kansloze psv'rs die gisteravond grappig deden in het Ajax topic.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Robert is wellicht weer een optie voor de spits. Hij wil vast wel van club wisselen
[ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 12 december 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Robert is wellicht weer een optie voor de spits. Hij wil vast wel van club wisselen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |