Zit je nou gewoon je eigen club belachelijk te maken?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als PSV komend seizoen de Champions League haalt, hebben ze dat bedrag er met de startpremie al weer uit.....oh wacht
Dat lachen vergaat je nog wel aangezien Vitesse kampioen word en de nummer 2 van de Eredivisie de voorronde niet overleefd.quote:
Zo, dat zal hem leren.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon je eigen club belachelijk te maken?
*wordt, overleeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat lachen vergaat je nog wel aangezien Vitesse kampioen word en de nummer 2 van de Eredivisie de voorronde niet overleefd.
Ik vind wel dat schermen afgeschaft moet worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lekker debatteren over wel of niet afschaffen van de OS.![]()
Ajax vangt 30 miljoen euro CL inkomsten dit jaar, hoorde ikquote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon je eigen club belachelijk te maken?
okquote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat lachen vergaat je nog wel aangezien Vitesse kampioen word en de nummer 2 van de Eredivisie de voorronde niet overleefd.
Haha nerdjequote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, dat zal hem leren.
[..]
*wordt, overleeft.
Jammer inderdaad, dat onze concurrent zoveel geld vangt.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax vangt 30 miljoen euro CL inkomsten dit jaar, hoorde ik
Kunnen ze weer een mooi 16 jarig spelertje van halen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax vangt 30 miljoen euro CL inkomsten dit jaar, hoorde ik
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een mooi 16 jarig spelertje van halen.
Jullie hebben 30 miljoen euro van de gemeente gehad en niets mee gedaan, dus je moet niet zeikenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, dat onze concurrent zoveel geld vangt.
Kiezen we ook weer een speler uit die we zogenaamd willen maar die een hoop kost? Daar trapt PSV altijd zo heerlijk in.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik typ op gevoel, nomineer me maar voor de awards die nie kan spelle.
Je bent het wel erg gefrustreerd als het over Ajax gaat iedere keerquote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, dat onze concurrent zoveel geld vangt.
Jullie? Je bedoelt onze.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jullie hebben 30 miljoen euro van de gemeente gehad en niets mee gedaan, dus je moet niet zeiken
Van Dijk werd nog aangeprezen door Van der Gijp maar die hebben ze dan weer niet gehaald.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kiezen we ook weer een speler uit die we zogenaamd willen maar die een hoop kost? Daar trapt PSV altijd zo heerlijk in.
Uit Scandinavië waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |