Het gaat zoals het gaat, wat voor een nut heeft het om te hopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Moeten we hopen dat PSV verliest zodat de crisis nog groter wordt of dat ze winnen voor het Nederlands voetbal?
Van mij mogen ze wel winnen, Nederland doet het niet echt goed met het halen van punten de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Moeten we hopen dat PSV verliest zodat de crisis nog groter wordt of dat ze winnen voor het Nederlands voetbal?
Bedankt voor je meningquote:Op donderdag 12 december 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
Bah, PSV speelt echt zaaddodend voetbal.
Nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, Havenaar toch ene schorsing? Had wel verwacht dat ze er niks mee deden
Zei Leo dat dan? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zit die vent van RTL te liegen
Geen Toivonen, dat is al een enorm pluspunt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet; Arias, Zanka, Rekik, Willems; Hendrix, Hiljemark, Maher; Narsingh, Locadia, Depay
Ik heb hem gisteren niet gehoord, maar het scheen nog al een kneuzenreactie geweest te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
De Boer is een huilie, net als Cocu.
Mooi is dat altijd.quote:
Best wel..quote:Op donderdag 12 december 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren niet gehoord, maar het scheen nog al een kneuzenreactie geweest te zijn.
Leo is toch een kwal van een vent als commentatorquote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ja 422, het was dus Leo.. die dat zei over die schorsing
Sanders en Brands mogen best bellen heb ik het ideequote:Op donderdag 12 december 2013 18:08 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Wim wel een goede coach zal zijn voor PSV
Daley niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Hier was Frankie al wat realistischer en rustiger
Hij speelt wel goed, laatste 2/3 wedstrijdjes.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij speelt wel goed, laatste 2/3 wedstrijdjes.
Maar we moeten eens kappen met dat Amerikaanse gehype en gegeil ja.
Rihanna doet het net zo goed als The Beatles in de hitlijsten.. wil niet zeggen dat Rihanna net zo goed isquote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Maanden geleden noemde ik hem de nieuwe Bergkamp als grap, nu komt 'ie overal voorbij.Hype, hype, hype.
Dit wordt hij al heel lang genoemd hoor (overigens met name door mensen die enkel zijn hoogtepuntjes zien).quote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Maanden geleden noemde ik hem de nieuwe Bergkamp als grap, nu komt 'ie overal voorbij.Hype, hype, hype.
Hij werd een paar jaar geleden al de nieuwe Bergkamp genoemd.. is niet iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom zijn ze onsympathiek?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Aan de ene kant ben ik voor de Nederlandse club, een overwinning is goed voor het Nederlandse voetbal.
Aan de andere kant vind ik de huidige selectie van PSV over het algemeen onsympathiek. Ik kan wel lachen om het gespannen sfeertje dat dan in Eindhoven ontstaat.
Ik vind het een stuk minder erg dan vorig jaar.Geen Strootman, van Bommel,Mertens en Lens meer...quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Aan de ene kant ben ik voor de Nederlandse club, een overwinning is goed voor het Nederlandse voetbal.
Aan de andere kant vind ik de huidige selectie van PSV over het algemeen onsympathiek. Ik kan wel lachen om het gespannen sfeertje dat dan in Eindhoven ontstaat.
Ik vind Willems en Bruma geen vriendelijke jongens, en Toivonen/Maher...quote:
Vorig jaar vond ik het veel onsympathieker daar, nu zijn ze vooral jong.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOM OP PSV WE STAAN ACHTER JULLIE GA ER TEGENAAN!
Denk dat Depay het arrogantste en onsympathieke is van dat boeltjequote:Op donderdag 12 december 2013 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Willems en Bruma geen vriendelijke jongens, en Toivonen/Maher...
Depay is wel sympathiek, en Zoet.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 18:04:28Conclusie van mij: ook Cocu is klaar met Toivonen. Maar waarschijnlijk zal hij er een tactisch verhaal van maken reageer retweet
Heeft godverdomme lang geduurdquote:Op donderdag 12 december 2013 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 18:04:28Conclusie van mij: ook Cocu is klaar met Toivonen. Maar waarschijnlijk zal hij er een tactisch verhaal van maken reageer retweet
De ballen van Cocu zijn eindelijk ingedaald.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
Echt ongelooflijk zonde dat mijn drie favorieten (Anderson, Van Gerwen en Lewis) in een kwart van het schema zitten. En dan ook nog Vincent en Barney erbij (Huybrechts ook?).quote:Op donderdag 12 december 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen, alleen moeten we op de maandag langer wachten vanwege Koning Voetbal.
Vincent vliegt er toch uit tegen Lewis.,quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk zonde dat mijn drie favorieten (Anderson, Van Gerwen en Lewis) in een kwart van het schema zitten. En dan ook nog Vincent en Barney erbij (Huybrechts ook?).
Nouja, veel leuke wedstrijden in het begin dan eens.
Cocu meldde het op een toontje van 'Ah joh die Willems is toch een kneus'quote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef Pascalus het volgende:
Willems heeft zijn pols gekneusd. Te veel peace-signs gedaan.
Is het dan niet via internet te volgen?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen, alleen moeten we op de maandag langer wachten vanwege Koning Voetbal.
Ja, dat is wel leuk, of zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich is het wel oke wanneer je als mens geen klootzak bent.
jawel.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het dan niet via internet te volgen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:50 schreef Pascalus het volgende:
Cocu had Toivonen er meteen al uit moeten gooien.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
Johan begin van het seizoen: ''PSV heeft de beste opleiding in de categorie 18 t/m 21, en ze spelen nu ook wekelijks.''
Johan nu: ''Matige jeugdopleiding, en ik zie er nooit één meedoen''
Ik niet snap.
Weg die jeugdopleiding, uit dat licht.quote:
Waan van de dag.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
Johan begin van het seizoen: ''PSV heeft de beste opleiding in de categorie 18 t/m 21, en ze spelen nu ook wekelijks.''
Ik niet snap.
Als je het nu nog niet snapt tja..quote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik niet snap.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:57 schreef Pascalus het volgende:
KOM OP HE JONGENS JUICHUH VEUR PEE ES VEE
Jongens, Pascalus maakt leuke grapjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:59 schreef Pascalus het volgende:
EINDHOVUH DE CHEKSTUH
VOORUIT NU ROOD WITTEN VOORUIT PEE ES VEE
Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als ik je club zou steunen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jongens, Pascalus maakt leuke grapjes.
Het leek er wel op.quote:
Ik weet nu waarom ik jou voor de Je Bent Zelf Een award wil nomineren.quote:
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet nu waarom ik jou voor de Je Bent Zelf Een award wil nomineren.
je bent zelf een nominatie.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed ie ook. Alleen maher leek er niet op te wachten.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Depay moet die bal gewoon breed leggen op Maher, verwachten ze nooit
Via de muur naar Maher, niemand verwachtte dat.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede friekik was dat van Depay
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
schijtlollig mannetje die pascanus xdquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hoop voor Geo dat PSV vanavond wint.
Dit boeit echt niemand.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
Rekik lijkt er meer mee bezig te zijn hoe z'n haar zit dan hoe hij moet verdedigen.
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
Rekik lijkt er meer mee bezig te zijn hoe z'n haar zit dan hoe hij moet verdedigen.
Wat ben je ook een eikel hequote:Op donderdag 12 december 2013 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hoop voor Geo dat PSV vanavond wint.
OOOWWW BRA BRAAquote:Op donderdag 12 december 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie ik aan de lege tribunes ja.
Volgens mij heb ik GGMM ook nog ergens voor genomineerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit boeit echt...quote:Op donderdag 12 december 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat mijn 'Dit boeit echt niemand' aanslaat.
Ik dacht je zit te trollen ja.. want ik heb gewed tegen PSV + als ze doorgaan moet ik nog 2 van die kut wedstrijden kijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het. Jammer dat je gelijk weer van het slechte uit gaat.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat mijn 'Dit boeit echt niemand' aanslaat.
Meerdere aanvoerders?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het verwende prinsjes is gewoon aanvoerder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kerel is echt domquote:Op donderdag 12 december 2013 19:07 schreef TheArt het volgende:
Er stonden er rechts 2 helemaal vrij
Misschien horen ze het als heel hard roept!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:07 schreef TheArt het volgende:
Er stonden er rechts 2 helemaal vrij
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef LeukeLassie het volgende:
Ik ga zo hard lachen als psv in de 20ste minuut rood krijgt
Schrijf het alvast op in je dagboek.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef LeukeLassie het volgende:
Ik ga zo hard lachen als psv in de 20ste minuut rood krijgt
#blessquote:Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel swag
[ afbeelding ]
Ik vraag me steeds meer af of hij het wel gaat redden, voetballend gaat het wel, maar misschien is hij toch te dom.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willems dacht even dat hij Messi was.
Zal ook echt zo'n type zijn die straks tonnen schuld heeft en de helft van zijn geld gewoon 'gejat' is door corrupte zakenluiquote:Op donderdag 12 december 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds meer af of hij het wel gaat redden, voetballend gaat het wel, maar misschien is hij toch te dom.
leedvermaakquote:Op donderdag 12 december 2013 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, het is donderdag. Eerst vooraf allemaal in koor roepen dat het een kut wedstrijd gaat worden, om toch de 90 minuten vol te maken.
Eens.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijft jammer dat PSV niet met wit rood gestreepte shirts speelt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, het is donderdag. Eerst vooraf allemaal in koor roepen dat het een kut wedstrijd gaat worden, om toch de 90 minuten vol te maken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal ook echt zo'n type zijn die straks tonnen schuld heeft en de helft van zijn geld gewoon 'gejat' is door corrupte zakenlui
Neem het niet te persoonlijk, dit gebeurt bij elke club.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind die shirts van dit jaar juist mooi bij PSV, ook het uittenue.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Dit shirt is echt lelijk.
Uittenue is gejat van Feyenoord.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind die shirts van dit jaar juist mooi bij PSV, ook het uittenue.
Vind ik ookquote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Uittenue is gejat van Feyenoord.
Net zoveel als de vorige wedstrijden volgens mij, zo rond de 15k.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het stadion zit voor PSV-in-de-Europa-League begrippen best aardig vol.
dat is het enige wat daar valt te jattenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Beter goed gestolen dan slecht bedacht.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
KOM OP MENSEN STEUN PSV NUquote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt tegen, de bovenste ring is helemaal leeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
kom sprinten danquote:Op donderdag 12 december 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds meer af of hij het wel gaat redden, voetballend gaat het wel, maar misschien is hij toch te dom.
Er staan ook nog een paar schalen en bekers van 30 jaar geleden hoor!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is het enige wat daar valt te jatten
vooruit die rood wittenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zingt het PSV-publiek? Een carnavalsklassieker?
Ik denk dat jij carnaval erg leuk zal vinden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wees nou gewoon trots dat ze de tekst kunnen onthouden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zegt een dartskijkerquote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben niet van overdreven enthousiasme of ik zet mezelf niet voor lul op straat.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat jij carnaval erg leuk zal vinden.
Niet op straat misschien maar wel op een forum over je heel vaak overdreven enthousiast bentquote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet van overdreven enthousiasme of ik zet mezelf niet voor lul op straat.
Op een andere manier bedoel ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet op straat misschien maar wel op een forum over je heel vaak overdreven enthousiast bent
DJ_Davy vindt dit een leuke post.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ALS PSV SUPPORTERS MOETEN LATEN ZIEN DAT WE IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN ACHTER ONZE CLUB STAAN KOM OP PSV KOM OP
COME ON!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ALS PSV SUPPORTERS MOETEN LATEN ZIEN DAT WE IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN ACHTER ONZE CLUB STAAN KOM OP PSV KOM OP
Ach, is leuk joh.. ff over de schaamte heen zetten (met wat bier) en dan maf doenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een andere manier bedoel ik.
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een aanval
Barca are you watching?
Kan ze geen ongelijk geven. Niet echt een aansprekende tegenstander, bovendien is het tijdstip voor iemand met een 9 tot 5 baan ook lastig.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
Kaartjes waren geloof ik weer best duur vandaag bij PSV.
Wat een aanval
Barca are you watching?
Wat een aanval
Barca are you watching?
Wat een aanval
Barca are you watching?
Dan kun je het toch beter goedkoop maken, dan zit het tenminste vol.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ze geen ongelijk geven. Niet echt een aansprekende tegenstander, bovendien is het tijdstip voor iemand met een 9 tot 5 baan ook lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |