Het gaat zoals het gaat, wat voor een nut heeft het om te hopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Moeten we hopen dat PSV verliest zodat de crisis nog groter wordt of dat ze winnen voor het Nederlands voetbal?
Van mij mogen ze wel winnen, Nederland doet het niet echt goed met het halen van punten de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Moeten we hopen dat PSV verliest zodat de crisis nog groter wordt of dat ze winnen voor het Nederlands voetbal?
Bedankt voor je meningquote:Op donderdag 12 december 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
Bah, PSV speelt echt zaaddodend voetbal.
Nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, Havenaar toch ene schorsing? Had wel verwacht dat ze er niks mee deden
Zei Leo dat dan? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zit die vent van RTL te liegen
Geen Toivonen, dat is al een enorm pluspunt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet; Arias, Zanka, Rekik, Willems; Hendrix, Hiljemark, Maher; Narsingh, Locadia, Depay
Ik heb hem gisteren niet gehoord, maar het scheen nog al een kneuzenreactie geweest te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
De Boer is een huilie, net als Cocu.
Mooi is dat altijd.quote:
Best wel..quote:Op donderdag 12 december 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren niet gehoord, maar het scheen nog al een kneuzenreactie geweest te zijn.
Leo is toch een kwal van een vent als commentatorquote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ja 422, het was dus Leo.. die dat zei over die schorsing
Sanders en Brands mogen best bellen heb ik het ideequote:Op donderdag 12 december 2013 18:08 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Wim wel een goede coach zal zijn voor PSV
Daley niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Hier was Frankie al wat realistischer en rustiger
Hij speelt wel goed, laatste 2/3 wedstrijdjes.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij speelt wel goed, laatste 2/3 wedstrijdjes.
Maar we moeten eens kappen met dat Amerikaanse gehype en gegeil ja.
Rihanna doet het net zo goed als The Beatles in de hitlijsten.. wil niet zeggen dat Rihanna net zo goed isquote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Maanden geleden noemde ik hem de nieuwe Bergkamp als grap, nu komt 'ie overal voorbij.Hype, hype, hype.
Dit wordt hij al heel lang genoemd hoor (overigens met name door mensen die enkel zijn hoogtepuntjes zien).quote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Maanden geleden noemde ik hem de nieuwe Bergkamp als grap, nu komt 'ie overal voorbij.Hype, hype, hype.
Hij werd een paar jaar geleden al de nieuwe Bergkamp genoemd.. is niet iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom zijn ze onsympathiek?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Aan de ene kant ben ik voor de Nederlandse club, een overwinning is goed voor het Nederlandse voetbal.
Aan de andere kant vind ik de huidige selectie van PSV over het algemeen onsympathiek. Ik kan wel lachen om het gespannen sfeertje dat dan in Eindhoven ontstaat.
Ik vind het een stuk minder erg dan vorig jaar.Geen Strootman, van Bommel,Mertens en Lens meer...quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Aan de ene kant ben ik voor de Nederlandse club, een overwinning is goed voor het Nederlandse voetbal.
Aan de andere kant vind ik de huidige selectie van PSV over het algemeen onsympathiek. Ik kan wel lachen om het gespannen sfeertje dat dan in Eindhoven ontstaat.
Ik vind Willems en Bruma geen vriendelijke jongens, en Toivonen/Maher...quote:
Vorig jaar vond ik het veel onsympathieker daar, nu zijn ze vooral jong.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOM OP PSV WE STAAN ACHTER JULLIE GA ER TEGENAAN!
Denk dat Depay het arrogantste en onsympathieke is van dat boeltjequote:Op donderdag 12 december 2013 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Willems en Bruma geen vriendelijke jongens, en Toivonen/Maher...
Depay is wel sympathiek, en Zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |