Eensch.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het antivoetbal heeft gewonnen, boehoe.
De scheids was slecht, boehoe.
Allemaal dingen die Frank roept wat ik echt niet vind kunnen.
Blind kan er ook niets van op linksback. Allemaal paupervoorzetten die om te huilen waren.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Webb floot prima. Antivoetbal is ook voetbal, Ajax is gewoon een onvolwassen ploegje. Blind die als een onzeker meisje met zijn armpjes in de lucht liep na elke overtreding
Ik voorzie een toekomstige gokverslaving.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ik het door iemand anders innen. Zo simpel is het.
Ik ben wel fan van het krassen ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik voorzie een toekomstige gokverslaving.
Je bent zelf triest.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wat een zwaar triest gedoe op het einde.
Neen. Moet je niet naar het mbo vandaag ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wat een zwaar triest gedoe op het einde.
Denken dat je daar wat te doen hebtquote:Op donderdag 12 december 2013 09:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Moet je niet naar het mbo vandaag ofzo?
Waarom zit je daar dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat je daar wat te doen hebt
Kunnen we jou op een andere manier wegjagen?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat je daar wat te doen hebt
Ze hebben ook wel gefaald ja. Maat milaanquote:Op donderdag 12 december 2013 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf triest.
Ajax heeft zelf gefaald dus het commentaar op dat gehuil door Happel is terecht.
Sjaak heeft smaakquote:
Dat is een wassen neus man.quote:
Slimmigheidquote:Op donderdag 12 december 2013 09:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel gefaald ja. Maat milaanwat een huilies.
Haha. Ja. Leerplicht, de minst gehandhaafde plicht in Nederland. Eerst krijg je 40-45 waarschuwingen en gesprekken voordat je gezeik hebt.quote:
Ja, dat dus. We kwamen er daarna niet meer doorheen.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De rode kaart heeft ze eigenlijk in het zadel geholpen. Favoriete spelletje van Milaan. Voor die rode kaart had Ajax véél en véél betere kansen.
Daar lag het echt niet aan hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank heeft ook gewoon geblunderd door het middenveld uit elkaar te halen.
Maakt het allemaal niet minder stijlloos. Ik geneer me altijd een beetje wanneer ik elftallen zo'n 'professioneel' en 'slim' optreden zie geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slimmigheid
Professionaliteit.
Ja of ik kan thuis gaan zitten en helemaal niks doenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haha. Ja. Leerplicht, de minst gehandhaafde plicht in Nederland. Eerst krijg je 40-45 waarschuwingen en gesprekken voordat je gezeik hebt.
Ik denk dat Montolivo expres rood heeft gepakt omdat Milan met 10 man beter is.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dus. We kwamen er daarna niet meer doorheen.
Ach ja, zonde, maar weer gehaald dat ik voor mogelijk hield bij de loting.
(Toen ik bovenstaande bericht schreef was het 15 minuten geleden, maar ik werd gestoord op m'n werkplek)
Beetje zuipen, beetje snuiven. Niks mis mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja of ik kan thuis gaan zitten en helemaal niks doen
Die geile slet is gewoon aan het reclameren met haar vrijgevige gleuf. Nu gaat ze prospecteren naar gewillige studhengsten die haar begeleiden in de penetratiefase.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanochtend een filmpje gezien van een mooi, blond meisje die zichzelf bevredigd in de universiteitsbibliotheek in Groningen. Ze stuurde het filmpje alleen niet naar d'r vriendjeDomme hoer.
Die kan ze sowieso wel vinden in het Groningse.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Die geile slet is gewoon aan het reclameren met haar vrijgevige gleuf. Nu gaat ze prospecteren naar gewillige studhengsten die haar begeleiden in de penetratiefase.
DMquote:Op donderdag 12 december 2013 09:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanochtend een filmpje gezien van een mooi, blond meisje die zichzelf bevredigd in de universiteitsbibliotheek in Groningen. Ze stuurde het filmpje alleen niet naar d'r vriendjeDomme hoer.
Meen dat daar voornamelijk boeren zitten die een rubberen handschoen aantrekken vooralleer ze hun arm tot aan de elleboog in de darm van een vrouwelijk wezen steken.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die kan ze sowieso wel vinden in het Groningse.
Het waren 11 mooie dagen.quote:Een GroenLinks-bestuurder uit Amsterdam-West is opgestapt vanwege een beledigende tweet over Nelson Mandela. John de Laet vergeleek de overleden oud-president van Zuid-Afrika met de hoofdpiet.
"Interesseert het iemand nu nog of de loting voor #wk2014 morgen eerlijk verloopt? Na de dood van de hoofdpiet", schreef De Laet 5 december op Twitter. Hij benadrukte later dat de tweet sarcastisch was bedoeld.
Knipoog
Toch zag het lokale bestuur van de partij de tweet als ongepast. "In het twitterverkeer werd het begrip op dat moment door meer mensen gebruikt als een ironisch bedoelde knipoog."
"Dat was ondoordacht omdat het juist gelezen kan worden als een denigrerende uiting. Overnemen ervan in een eigen tweet was dan ook zeer onverstandig."
Discriminatie
De Laet noemt het nu een "domme, ongepaste tweet" en biedt opnieuw excuses aan. "GroenLinks is van oudsher de partij die zich inzet tegen discriminatie. Ik wil niet dat er enige twijfel ontstaat over onze inzet tegen discriminatie."
De Laet was nog maar net actief als bestuurslid voor de partij; hij was op 1 december aangesteld.
Ga een keer uit in Groningen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Meen dat daar voornamelijk boeren zitten die een rubberen handschoen aantrekken vooralleer ze hun arm tot aan de elleboog in de darm van een vrouwelijk wezen steken.
Paar keer geweest. Het enige goede aan Groningen is het oude RKZquote:Op donderdag 12 december 2013 09:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga een keer uit in Groningen zou ik zeggen.
Ja ga ik dat wel doenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje zuipen, beetje snuiven. Niks mis mee.
*bevredigtquote:Op donderdag 12 december 2013 09:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat snap ik, ik geef ook niks anders de schuld dan ons zelf.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik denk dat Montolivo expres rood heeft gepakt omdat Milan met 10 man beter is.
Maar even zonder drogredenering, een team dat 70 minuten lang niet kan scoren met 11-10, hoort niet bij de laatste 16 van de CL. In de EL heb je meer geluk.
Bevredigt dus, met een t op het eind.quote:
Kan ze een dikke lijn coke van zijn erecte fallus half kokkend snortenquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bevredigt dus, met een t op het eind.
Fijn voor je fallus ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ze een dikke lijn coke van zijn erecte fallus half kokkend snorten
Lekker verdoofd, die paar minuten dat het effect heeft heerlijk strotteklepbeukenquote:
Hou dan op met mij constant verbeteren. Hypocriet jong.quote:
Het heeft met het verloop van de dag te makenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dan op met mij constant verbeteren. Hypocriet jong.
* GGMM geeft Stijn een corrigerende tik
Ik heb geen zin in je vermoeiende gedrag op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft met het verloop van de dag te maken.,
PSV speelt vanavond tegen Chernomoretsquote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in je vermoeiende gedrag op de vroege ochtend.
PSV staat 10de.
Uit of thuis?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt vanavond tegen Chernomorets
A. Verlies
B. Winst
C. Gelijkspel
In de Ajax fora kan je waarschijnlijk soortgelijk materiaal vinden over Ajax tov Milan, kortom ga wat nuttigs doenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Dven het volgende:
Ik vind die PSV-fora wel leuk. Velen geven aan dat PSV eigenlijk veel beter speelt dan Ajax maar door pech zo'n 10 punten achterstaan in de competitie en mogelijk meer onterecht uitgeschakeld worden voor de EL dan Ajax voor de CL. Altijd lachen met die lampen.
Ik denk dat ze dat wel wi...quote:
Gelijkspel.quote:
De enige die hier vermoeiend is ben jij. Littlerabbit is het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in je vermoeiende gedrag op de vroege ochtend.
PSV staat 10de.
Bedankt voor je voorspelling.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel wi...
[..]
Gelijkspel.
Kutgozer die Littlerabbit man. En dan niet recht in mn gezicht durven zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De enige die hier vermoeiend is ben jij. Littlerabbit is het hier niet mee eens.
Is het woordje 'niet' jou ontgaan?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kutgozer die Littlerabbit man. En dan niet recht in mn gezicht durven zeggen.
TR gemacht.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt vanavond tegen Chernomorets
A. Verlies
B. Winst
C. Gelijkspel
Ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het woordje 'niet' jou ontgaan?
En dan mag ik dit niet als excuus gebruikenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben net wakker man.
Littlerabbit is lief.
Jij niet nee, jij wordt altijd om 7 uur wakker, zelfs op een zondag.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan mag ik dit niet als excuus gebruiken?
Lr niet mogenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mongool.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben net wakker man.
Littlerabbit is lief.
Oh ja, ook op Ajax fora kan ik me groen en geel ergeren. Daar zitten ook figuren die Stijn honderdmaal overtreffen. Maar ontken nu niet dat dit PSV-supporters het tot een kunst hebben verheven om Ajax onderuit te pratenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de Ajax fora kan je waarschijnlijk soortgelijk materiaal vinden over Ajax tov Milan, kortom ga wat nuttigs doen
Vandaag en gisteren was ik tussen 8:30 en 9:00 wakker.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet nee, jij wordt altijd om 7 uur wakker, zelfs op een zondag.
En weer een note.quote:
Je zal wel later dan 9 uur naar bed zijn geweest dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren was ik tussen 8:30 en 9:00 wakker.
*vindtquote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lr vind zichzelf veel te leuk.
Doe maar zo.quote:
Is 0:30 erg ja?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal wel later dan 9 uur naar bed zijn geweest dan.
Dat doen bijna alle non Ajacieden, kan me er niet druk om makenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh ja, ook op Ajax fora kan ik me groen en geel ergeren. Daar zitten ook figuren die Stijn honderdmaal overtreffen. Maar ontken nu niet dat dit PSV-supporters het tot een kunst hebben verheven om Ajax onderuit te praten
Wacht maar tot dat wat er nog van je hersenen over is tot pulp is vervallen door je verstoorde slaapritmequote:
Ik ben ecto.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een mongool, dikke zeug.
Was een grapje man. Ik vind het gewoon grappig dat hij paniekerig z'n aantal opzoekt nu.quote:
Ik maak me er ook niet echt druk over, ik kan er daarentegen wel om lachen en ik wilde mijn vreugd graag even delen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doen bijna alle non Ajacieden, kan me er niet druk om maken
Wanneer heb je mij voor het laatst genote.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje man. Ik vind het gewoon grappig dat hij paniekerig z'n aantal opzoekt nu.
Dat valt wel mee vind ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lr vind zichzelf veel te leuk.
Met dit soort dagen moet je nooit op die fora komen. Dan is de stemming alsof Ajax degradatiekandidaat is.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt druk over, ik kan er daarentegen wel om lachen en ik wilde mijn vreugd graag even delen.
Ik op 13 november.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij voor het laatst genote.
Eigenlijk had Ajax dan ook maar vier punten boven de streep moeten staan in plaats vanquote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit soort dagen moet je nooit op die fora komen. Dan is de stemming alsof Ajax degradatiekandidaat is.
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik op 13 november.
Dat was de dag dat ik er achter kwam dat je een ajacied bent.
Heb je hier ook wel een beetje, mensen die dachten dat Milan de NAC van Italië is schreeuwen nu moord en brandquote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit soort dagen moet je nooit op die fora komen. Dan is de stemming alsof Ajax degradatiekandidaat is.
Of jij bent gewoon een pauper.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom zijn studio's en appartementen in Zwolle zo kenjertjeduur? Ik moet gaan lenen godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |