Leer je mijn gedicht wel goed? Scoor je punten mee op je school. Al is de armbeweging bij de laatste zin wel belangrijk.quote:
trustenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef Caland het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten jongons.
[ afbeelding ]
Spotify mijn vriend, Spotifyquote:Op donderdag 12 december 2013 07:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Tjop tjop. Word nu al weer helemaal mongoloïde van Serious Request. Sneue shit.
Ga eens werrekuh voor je geld i.p.v. schijtlollige plaatjes posten.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:21 schreef Caland het volgende:
Mogguh.
Tijd voor ochtendgymnastiek.
[ afbeelding ]
I know. Ik kwam er vanmorgen per ongeluk bij uit. Dat wil je des morgens niet meemaken zeg ik je.quote:
Hij heerste in de lucht.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van der hoorn wel een ijzersterke invalbeurt trouwens.
Toppertje wordt dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel een goeie gedachte, hij is altijd gevaarlijk in de 16quote:Op donderdag 12 december 2013 07:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 07:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een goeie gedachte, hij is altijd gevaarlijk in de 16
quote:Connie Breukhoven is van plan Gordon aan te klagen omdat hij op televisie haar telefoonnummer verklapte. De zanger maakte het telefoonnummer bekend tijdens een benefietgala voor het Ouderenfonds, ter gelegenheid van zijn tv-programma 'Geer en Goor: effe geen cent te makken'.
"U kunt een hele goede daad verrichten door een zielig oud vrouwtje te bellen: Connie Breukhoven", grapte Gordon tijdens de uitzending, waarna hij het nummer opnoemde en nog eens herhaalde.
Onbereikbaar
In RTL Late Night zei Breukhoven dat ze tijdens een etentje ineens vreemden aan de telefoon kreeg die haar bedreigden. Omdat het bellen aanhield, is de telefoon voor Breukhoven onbruikbaar geworden.
"Ik ben niet meer te bereiken, ook voor mijn kinderen niet, niet voor mijn zakenrelaties, de beveiliging en de alarmcentrale. Alles gaat via mijn telefoon."
Claim
De twee vechten al enkele dagen een ruzie uit in de media nadat Breukhoven had geweigerd op te treden in Gordons show en een telefoongesprek daarover openbaar had gemaakt. Gordon noemde haar daarin een "vuil, vies, goor, verwend secreet'".
Breukhoven zei van tevoren al te vrezen dat Gordon door zou gaan met de vete in de uitzending en liet daarom haar advocaat meekijken. "Dit pik ik niet. Ik klaag hierbij Talpa, RTL en Gordon aan, hier komt een claim uit."
Die ene grote puist heeft nog geen wit kopje?quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 07:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een goeie gedachte, hij is altijd gevaarlijk in de 16
Ik heb nog nooit last gehad van puisten.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die ene grote puist heeft nog geen wit kopje?
Doe je wel. Ik loop nog steeds zonder handschoenen, muts en sjaal rond.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe ik niet
T is gewoon koud
Komt ongeveer tegelijk met de eerste haren op je balzak. Nog even geduld dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last gehad van puisten.
Duh, ik ook. Zomerjasje alles.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe je wel. Ik loop nog steeds zonder handschoenen, muts en sjaal rond.
Wel m'n winterjas aan. Het was wel glad vanochtend zeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duh, ik ook. Zomerjasje alles.
In je blote bast neem ik aan?quote:Op donderdag 12 december 2013 07:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe je wel. Ik loop nog steeds zonder handschoenen, muts en sjaal rond.
Dat niet, maar ik heb geen humeur o.i.d.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijp ik ook niet, word altijd glimlachend wakker
Trommel bij me jatochjatoch.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In je blote bast neem ik aan?
quote:Op donderdag 12 december 2013 07:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt ongeveer tegelijk met de eerste haren op je balzak. Nog even geduld dus.
Zou ik ook hebben als ik net als jij financieel onafhankelijk was.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vertrek je vandaag?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De kerstbomen staan al op Schiphol
Ligt eraan. Die van DE over het algemeen wel. Maar er zijn aardige alternatieven.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:04 schreef SjaakBauer het volgende:
AutomaatkoffieVloeibare kanker.
DE inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ligt eraan. Die van DE over het algemeen wel. Maar er zijn aardige alternatieven.
Vloeibare hivaids ja.quote:
Halen ze je op op Schiphol of doe je dat volledig met OV?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, zo afspraak in Hoofddorp
OV. Kan zo wel mee terug. Kon ook heen maar daar had ik geen zin in. Even rustig opstarten hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Halen ze je op op Schiphol of doe je dat volledig met OV?
Verbindingen zijn niet slecht, mijn vrouw heeft er een tijdje gewerkt, is ook het enige wat je er kan doenquote:Op donderdag 12 december 2013 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
OV. Kan zo wel mee terug. Kon ook heen maar daar had ik geen zin in. Even rustig opstarten hoor
Ik werd meteen wakker met moordlustige gedachten.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft je teddybeer het wel overleefd?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd meteen wakker met moordlustige gedachten.
Toch niet om deze man?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd meteen wakker met moordlustige gedachten.
Bloedirritant en enorm kinderachtig, maar het is een goed voetballerke.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch niet om deze man?
[ afbeelding ]
Ik ergerde me gisteren ook wel aan hem maar je weet van te voren dat dit soort dingen gaan gebeuren, in Nederland wordt altijd altijd te snel de "onsportief" kaart getrokken, daar hebben die Italianen gewoon schijt aan, die doen alles wat een scheids toelaat en vaak wat meer voor een resultaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bloedirritant en enorm kinderachtig, maar het is een goed voetballerke.
Nee ik heb hem in stukjes naar een peuterspeelzaal gestuurd.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft je teddybeer het wel overleefd?
Ik vond dat wel meevallen met hem. Ergerde me meer aan dat trage gedoe van Ajax.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch niet om deze man?
[ afbeelding ]
Wel klasse van Webb dat hij die smerige overtreding van Montolivo bestrafte met een kaart. Voelen veel scheidsrechters zich te goed voor of ze komen er mee weg in Italië.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ergerde me gisteren ook wel aan hem maar je weet van te voren dat dit soort dingen gaan gebeuren, in Nederland wordt altijd altijd te snel de "onsportief" kaart getrokken, daar hebben die Italianen gewoon schijt aan, die doen alles wat een scheids toelaat en vaak wat meer voor een resultaat.
Dat deed hij goed, uiteindelijk kan je je afvragen of het Ajax wel goed deed want 11 tegen 11 ging het beterquote:Op donderdag 12 december 2013 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel klasse van Webb dat hij die smerige overtreding van Montolivo bestrafte met een kaart. Voelen veel scheidsrechters zich te goed voor of ze komen er mee weg in Italië.
De rode kaart heeft ze eigenlijk in het zadel geholpen. Favoriete spelletje van Milaan. Voor die rode kaart had Ajax véél en véél betere kansen.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat deed hij goed, uiteindelijk kan je je afvragen of het Ajax wel goed deed want 11 tegen 11 ging het beter
Zal toch welquote:Op donderdag 12 december 2013 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu maar eens kijken of ze die tik verwerkt hebben als Cambuur uit op het programma staat.
Die kopbal van Poulsen...quote:Op donderdag 12 december 2013 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rode kaart heeft ze eigenlijk in het zadel geholpen. Favoriete spelletje van Milaan. Voor die rode kaart had Ajax véél en véél betere kansen.
Nu maar eens kijken of ze die tik verwerkt hebben als Cambuur uit op het programma staat.
Ik denk dat Milan zich op een gegeven ogenblik had teruggetrokken. Die waren er al snel genoeg achter dat ze het voetballend niet gingen redden. Matigheid troef wel met zo een Bonera, Constant en Muntari.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat deed hij goed, uiteindelijk kan je je afvragen of het Ajax wel goed deed want 11 tegen 11 ging het beter
Jij mag nog helemaal niet krassen. Hoe kom je aan zo'n lot?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een symbool op mijn kraskalender die ik niet moest hebben.
Welk? En wat moet je nog?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een symbool op mijn kraskalender die ik niet moest hebben.
IMAX HFR 3D?quote:
okquote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef Happel het volgende:
Ik kon er niet zo mee zitten vandaag dat Ajax gisteren niet door ging. Hadden toch weer een financiële injectie gekregen die mijn cluppie broodnodig mist.
De reacties die ik vandaag lees zijn echter hilarisch. Maakt het toch wel weer leuk. Past maar een plaatje bij.
[ afbeelding ]
bij die eerste in de bios in slaap gevallen. Daarna thuis nog een aantal maal proberen te kijken. Ik denk dat ik deel 2 maar moet laten voor wat het is.quote:
De IMAX op schouwburg heeft geen HFR.quote:
Om er maar even een standaardreactie in te gooien: HA, WIJ SPELEN EUROPEES VOETBAL, JULLIE NIET SUKK0LS.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef Happel het volgende:
Ik kon er niet zo mee zitten vandaag dat Ajax gisteren niet door ging. Hadden toch weer een financiële injectie gekregen die mijn cluppie broodnodig mist.
De reacties die ik vandaag lees zijn echter hilarisch. Maakt het toch wel weer leuk. Past maar een plaatje bij.
[ afbeelding ]
Struggles.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:06 schreef Cara het volgende:
[..]
De IMAX op schouwburg heeft geen HFR.
De Kuip heeft wel HFR 3D, maar weer geen IMAX.
Decemberkalender.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet krassen. Hoe kom je aan zo'n lot?
Ik had gister het idee dat HMF het er wat drukker mee had...quote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Naar de ArenA gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:06 schreef Cara het volgende:
[..]
De IMAX op schouwburg heeft geen HFR.
De Kuip heeft wel HFR 3D, maar weer geen IMAX.
Happelquote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik de eerste ook maar één keer heb gekeken.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
bij die eerste in de bios in slaap gevallen. Daarna thuis nog een aantal maal proberen te kijken. Ik denk dat ik deel 2 maar moet laten voor wat het is.
Nee, maar ze zeiden wel sorry.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem aan dat je nu een jaar lang gratis naar de bios mag bij Pathé?
Dat snap ik, maar je mag pas krassen vanaf 18 he.quote:
Ik scheur nog liever mijn derde tepel af.quote:
Happelquote:
Laat ik het door iemand anders innen. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je mag pas krassen vanaf 18 he.
Webb floot prima. Antivoetbal is ook voetbal, Ajax is gewoon een onvolwassen ploegje. Blind die als een onzeker meisje met zijn armpjes in de lucht liep na elke overtredingquote:Op donderdag 12 december 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het antivoetbal heeft gewonnen, boehoe.
De scheids was slecht, boehoe.
Allemaal dingen die Frank roept wat ik echt niet vind kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |