Hou dan op met mij constant verbeteren. Hypocriet jong.quote:
Het heeft met het verloop van de dag te makenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dan op met mij constant verbeteren. Hypocriet jong.
* GGMM geeft Stijn een corrigerende tik
Ik heb geen zin in je vermoeiende gedrag op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft met het verloop van de dag te maken.,
PSV speelt vanavond tegen Chernomoretsquote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in je vermoeiende gedrag op de vroege ochtend.
PSV staat 10de.
Uit of thuis?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt vanavond tegen Chernomorets
A. Verlies
B. Winst
C. Gelijkspel
In de Ajax fora kan je waarschijnlijk soortgelijk materiaal vinden over Ajax tov Milan, kortom ga wat nuttigs doenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Dven het volgende:
Ik vind die PSV-fora wel leuk. Velen geven aan dat PSV eigenlijk veel beter speelt dan Ajax maar door pech zo'n 10 punten achterstaan in de competitie en mogelijk meer onterecht uitgeschakeld worden voor de EL dan Ajax voor de CL. Altijd lachen met die lampen.
Ik denk dat ze dat wel wi...quote:
Gelijkspel.quote:
De enige die hier vermoeiend is ben jij. Littlerabbit is het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in je vermoeiende gedrag op de vroege ochtend.
PSV staat 10de.
Bedankt voor je voorspelling.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel wi...
[..]
Gelijkspel.
Kutgozer die Littlerabbit man. En dan niet recht in mn gezicht durven zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De enige die hier vermoeiend is ben jij. Littlerabbit is het hier niet mee eens.
Is het woordje 'niet' jou ontgaan?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kutgozer die Littlerabbit man. En dan niet recht in mn gezicht durven zeggen.
TR gemacht.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt vanavond tegen Chernomorets
A. Verlies
B. Winst
C. Gelijkspel
Ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het woordje 'niet' jou ontgaan?
En dan mag ik dit niet als excuus gebruikenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben net wakker man.
Littlerabbit is lief.
Jij niet nee, jij wordt altijd om 7 uur wakker, zelfs op een zondag.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan mag ik dit niet als excuus gebruiken?
Lr niet mogenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mongool.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben net wakker man.
Littlerabbit is lief.
Oh ja, ook op Ajax fora kan ik me groen en geel ergeren. Daar zitten ook figuren die Stijn honderdmaal overtreffen. Maar ontken nu niet dat dit PSV-supporters het tot een kunst hebben verheven om Ajax onderuit te pratenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de Ajax fora kan je waarschijnlijk soortgelijk materiaal vinden over Ajax tov Milan, kortom ga wat nuttigs doen
Vandaag en gisteren was ik tussen 8:30 en 9:00 wakker.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet nee, jij wordt altijd om 7 uur wakker, zelfs op een zondag.
En weer een note.quote:
Je zal wel later dan 9 uur naar bed zijn geweest dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren was ik tussen 8:30 en 9:00 wakker.
*vindtquote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lr vind zichzelf veel te leuk.
Doe maar zo.quote:
Is 0:30 erg ja?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal wel later dan 9 uur naar bed zijn geweest dan.
Dat doen bijna alle non Ajacieden, kan me er niet druk om makenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh ja, ook op Ajax fora kan ik me groen en geel ergeren. Daar zitten ook figuren die Stijn honderdmaal overtreffen. Maar ontken nu niet dat dit PSV-supporters het tot een kunst hebben verheven om Ajax onderuit te praten
Wacht maar tot dat wat er nog van je hersenen over is tot pulp is vervallen door je verstoorde slaapritmequote:
Ik ben ecto.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een mongool, dikke zeug.
Was een grapje man. Ik vind het gewoon grappig dat hij paniekerig z'n aantal opzoekt nu.quote:
Ik maak me er ook niet echt druk over, ik kan er daarentegen wel om lachen en ik wilde mijn vreugd graag even delen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doen bijna alle non Ajacieden, kan me er niet druk om maken
Wanneer heb je mij voor het laatst genote.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje man. Ik vind het gewoon grappig dat hij paniekerig z'n aantal opzoekt nu.
Dat valt wel mee vind ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lr vind zichzelf veel te leuk.
Met dit soort dagen moet je nooit op die fora komen. Dan is de stemming alsof Ajax degradatiekandidaat is.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt druk over, ik kan er daarentegen wel om lachen en ik wilde mijn vreugd graag even delen.
Ik op 13 november.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij voor het laatst genote.
Eigenlijk had Ajax dan ook maar vier punten boven de streep moeten staan in plaats vanquote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit soort dagen moet je nooit op die fora komen. Dan is de stemming alsof Ajax degradatiekandidaat is.
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik op 13 november.
Dat was de dag dat ik er achter kwam dat je een ajacied bent.
Heb je hier ook wel een beetje, mensen die dachten dat Milan de NAC van Italië is schreeuwen nu moord en brandquote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit soort dagen moet je nooit op die fora komen. Dan is de stemming alsof Ajax degradatiekandidaat is.
Of jij bent gewoon een pauper.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom zijn studio's en appartementen in Zwolle zo kenjertjeduur? Ik moet gaan lenen godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |