Eensch.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het antivoetbal heeft gewonnen, boehoe.
De scheids was slecht, boehoe.
Allemaal dingen die Frank roept wat ik echt niet vind kunnen.
Blind kan er ook niets van op linksback. Allemaal paupervoorzetten die om te huilen waren.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Webb floot prima. Antivoetbal is ook voetbal, Ajax is gewoon een onvolwassen ploegje. Blind die als een onzeker meisje met zijn armpjes in de lucht liep na elke overtreding
Ik voorzie een toekomstige gokverslaving.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ik het door iemand anders innen. Zo simpel is het.
Ik ben wel fan van het krassen ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik voorzie een toekomstige gokverslaving.
Je bent zelf triest.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wat een zwaar triest gedoe op het einde.
Neen. Moet je niet naar het mbo vandaag ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wat een zwaar triest gedoe op het einde.
Denken dat je daar wat te doen hebtquote:Op donderdag 12 december 2013 09:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Moet je niet naar het mbo vandaag ofzo?
Waarom zit je daar dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat je daar wat te doen hebt
Kunnen we jou op een andere manier wegjagen?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat je daar wat te doen hebt
Ze hebben ook wel gefaald ja. Maat milaanquote:Op donderdag 12 december 2013 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf triest.
Ajax heeft zelf gefaald dus het commentaar op dat gehuil door Happel is terecht.
Sjaak heeft smaakquote:
Dat is een wassen neus man.quote:
Slimmigheidquote:Op donderdag 12 december 2013 09:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel gefaald ja. Maat milaanwat een huilies.
Haha. Ja. Leerplicht, de minst gehandhaafde plicht in Nederland. Eerst krijg je 40-45 waarschuwingen en gesprekken voordat je gezeik hebt.quote:
Ja, dat dus. We kwamen er daarna niet meer doorheen.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De rode kaart heeft ze eigenlijk in het zadel geholpen. Favoriete spelletje van Milaan. Voor die rode kaart had Ajax véél en véél betere kansen.
Daar lag het echt niet aan hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank heeft ook gewoon geblunderd door het middenveld uit elkaar te halen.
Maakt het allemaal niet minder stijlloos. Ik geneer me altijd een beetje wanneer ik elftallen zo'n 'professioneel' en 'slim' optreden zie geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slimmigheid
Professionaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |