SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klopt, maar door winst in de 5e wedstrijd in Lyon of een gelijkspel met goals was Ajax toentertijd direct door geweest. Dat terwijl bij een overwinning bij Celtic Milan deze wedstrijd misschien wel had gewonnen in plaats van gelijkgespeeld, of in ieder geval er anders in had gestaan. Terwijl de situatie bij een overwinning in Lyon voor Ajax onveranderd was geweest: al had Zagreb er nog 100 doorgelaten, Ajax zou door zijn geweest door die overwinning in Lyon.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, dan had je nu aan een punt genoeg gehad toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ow zo, daar heb je gelijk in ja. Feit is wel dat Ajax het dit jaar in eigen hand had op de laatste speelronde ende jaren daarvoor niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar door winst in de 5e wedstrijd in Lyon of een gelijkspel met goals was Ajax toentertijd direct door geweest. Dat terwijl bij een overwinning bij Celtic Milan deze wedstrijd misschien wel had gewonnen in plaats van gelijkgespeeld, of in ieder geval er anders in had gestaan. Terwijl de situatie bij een overwinning in Lyon voor Ajax onveranderd was geweest: al had Zagreb er nog 100 doorgelaten, Ajax zou door zijn geweest door die overwinning in Lyon.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
waren toen de regels niet anders? Ik meen dat toen sowieso algeheel doelsaldo telde ipv onderling resultaatquote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar door winst in de 5e wedstrijd in Lyon of een gelijkspel met goals was Ajax toentertijd direct door geweest. Dat terwijl bij een overwinning bij Celtic Milan deze wedstrijd misschien wel had gewonnen in plaats van gelijkgespeeld, of in ieder geval er anders in had gestaan. Terwijl de situatie bij een overwinning in Lyon voor Ajax onveranderd was geweest: al had Zagreb er nog 100 doorgelaten, Ajax zou door zijn geweest door die overwinning in Lyon.![]()
Balotelli hing wel enorm veel de zielige neger uit.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Klopt. 1x in de 5e speelronde dus. Ik zie Ajax best een keer de volgende ronde bereiken overigens, Milan, Porto, enz kunnen jullie echt wel een keer hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ow zo, daar heb je gelijk in ja. Feit is wel dat Ajax het dit jaar in eigen hand had op de laatste speelronde ende jaren daarvoor niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, onderling resultaat telde toen ook al. Alleen was 2x 0-0, daardoor ging doelsaldo tellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Adames het volgende:
[..]
waren toen de regels niet anders? Ik meen dat toen sowieso algeheel doelsaldo telde ipv onderling resultaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als zelfs Olympiakos het lukt.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. 1x in de 5e speelronde dus. Ik zie Ajax best een keer de volgende ronde bereiken overigens, Milan, Porto, enz kunnen jullie echt wel een keer hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja, ik weet het nu ff ook niet meer. Ik ga maar slapen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. 1x in de 5e speelronde dus. Ik zie Ajax best een keer de volgende ronde bereiken overigens, Milan, Porto, enz kunnen jullie echt wel een keer hebben..
Benfica was wel de makkelijkste loting die je kunt hebben. Wel treurig dat die door zijn, daar kan ik niet omheen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
okquote:Op donderdag 12 december 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, onderling resultaat telde toen ook al. Alleen was 2x 0-0, daardoor ging doelsaldo tellen.![]()
4x op rij speelden we CL. Steeds niet gelukt, geef mij een reden waardoor het volgend seizoen wel lukt?
Geld overwint alles, wellicht gaat die CL plaats wel naar Vitesse.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Geld overwint lang niet alles zie 95, 2006 en bijv het jaar van PSV en het jaar van Porto etc etc. Ajax heeft wel pech met lotingen etc alhoewel je vandaag gewoon had moeten winnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Planga het volgende:
4x op rij speelden we CL. Steeds niet gelukt, geef mij een reden waardoor het volgend seizoen wel lukt?
Geld overwint alles, wellicht gaat die CL plaats wel naar Vitesse.![]()
Neehoor. Donkerrood.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Montolivo had gewoon een gele kaart moeten hebben trouwens.![]()
95 is niet te vergelijken. Dat was pre-Bosman.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geld overwint lang niet alles zie 95, 2006 en bijv het jaar van PSV en het jaar van Porto etc etc. Ajax heeft wel pech met lotingen etc alhoewel je vandaag gewoon had moeten winnen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Er zijn nog tal van voorbeelden na Bosman arrest.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
95 is niet te vergelijken. Dat was pre-Bosman.
Balotelli had ook rood moeten hebben trouwens.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Planga het volgende:
Balotelli hing wel enorm veel de zielige neger uit.![]()
Mensen die twijfelen aan die rode kaart. Ga korfballen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Er zijn idd voorbeelden na dat arrest, daarom vond ik je 95 vermelding niet zo sterk.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er zijn nog tal van voorbeelden na Bosman arrest.
Balotelli had ook rood moeten hebben trouwens.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Haha, sorry maar dan snap je er niks van. Was gewoon bewust ook nog.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Onzin. Was te laat, stapt op de voet. Geel kaartje niets aan de hand.![]()
nee joh, gele kaart voor Poulsen vanwege een schwalbe, ergerde me er kapot aan.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Onzin. Was te laat, stapt op de voet. Geel kaartje niets aan de hand.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lol mensen die twijfelen aan die rode kaart.
Balotelli had ook rood moeten krijgen, puur natrappen van achter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
PSV en Porto was ook geld. Alleen extern gefinancierd.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geld overwint lang niet alles zie 95, 2006 en bijv het jaar van PSV en het jaar van Porto etc etc. Ajax heeft wel pech met lotingen etc alhoewel je vandaag gewoon had moeten winnen.![]()
Balotelli was zo erg bezig dat zelfs de scheids geen zicht meer had op wat die gast allemaal uithaalde en of het wel of geen kaart wasquote:Op donderdag 12 december 2013 00:12 schreef MouzurX het volgende:
Lol mensen die twijfelen aan die rode kaart.
Balotelli had ook rood moeten krijgen, puur natrappen van achter.Wat een baas. De enige baas in heel Milan overigens.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Het geloof en besef dat we door kunnen moet er vanaf speeldag 1 in de cl zijn en niet gaandeweg. Thuis 9 punten pakken en je zit zo goed als gebakken wat eigenlijk een must is. Dit seizoen kan mooi worden in de El en als deze groep bij elkaar blijft kan het volgend seizoen heel mooi worden (ook al wordt dat ieder seizoen geroepen).Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Jezus dat is wel naar voor jequote:Op donderdag 12 december 2013 02:18 schreef pokkerdepok het volgende:
godver die laatste omhaal...
en dan ben ik nog wel utrecht fan.![]()
t was een compliment.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jezus dat is wel naar voor je![]()
Ik HUIL om Ajax WTF was dit 11 tegen 10 nietsnuttende Italianen. WTF MAN
GODVERDOMME
Tijd voor Cruijff om in te grijpen, die hoge ballen door het midden kon echt niet. WTF.![]()
Europa League Tottenham loten en twee mooie wedstrijdjes spelen, dan focus op de competitie. Beker erbij voor de dubbel zou ook weleens leuk zijn. Onze tijd in Europa komt nog wel. Eerst nog maar eens wat titels erbij rijgen.![]()
Sarcastisch hoop ik?quote:Op donderdag 12 december 2013 05:26 schreef davyleiden het volgende:
GODVERDOMME
Tijd voor Cruijff om in te grijpen, die hoge ballen door het midden kon echt niet. WTF.![]()
inderdaad een matige keuze van Frank. Ik was het gisteren roerend eens met Mulder jr. Een breekijzer inbrengen is niet onze kracht. Door blijven tikken en bij ieder ontstane ruimte op doel schieten.quote:Op donderdag 12 december 2013 06:51 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax helaas vies weinig gecreëerd. Waarom nou het middenveld uit elkaar halen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
idd waaromquote:Op donderdag 12 december 2013 06:51 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax helaas vies weinig gecreëerd. Waarom nou het middenveld uit elkaar halen.![]()
waarom lijkt me duidelijk. Maar het is allemaal zo impulsief van Frankie/ technische team. Denk dat we sowieso niet hadden gewonnen, daar stond milan te goed voor. Maar al het voetbal werd gesmoord, en dat is juist de strongsuit van Ajax.quote:Charlie: How's it going in there?
Heb ik eigenlijk niet zo veel last van. Na Ajax - Milan was ik nog een paar dagen chagrijnig, maar nu.. We konden niet veel meer doen. Daar hebben we simpelweg de kwaliteit (nog) niet voor.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Zo emotioneel in jaren niet geweest![]()
Cambuur, IJsselmeertje, Roda. Allen uit. Pak je 6 punten ben ik allang tevreden.
Hopen op een gunstige loting vrijdag.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 05:26 schreef davyleiden het volgende:
GODVERDOMME
![]()
Wat ben je toch een clown.![]()
Dramaqueen.quote:Op donderdag 12 december 2013 05:26 schreef davyleiden het volgende:
GODVERDOMME
Tijd voor Cruijff om in te grijpen, die hoge ballen door het midden kon echt niet. WTF.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Ben ik ook benieuwd naar. Wedden dat de Boer dan wel weer Blind op het middenveld zet, experiment mislukt, dikke fail. Dan maar weer kampioen worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:41 schreef Planga het volgende:
Cambuur, IJsselmeertje, Roda. Allen uit. Pak je 6 punten ben ik allang tevreden.
Hopen op een gunstige loting vrijdag.![]()
Het is echt niet fout gegaan omdat Blind niet op 6 stond hoor, zo simpel ligt het niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Wedden dat de Boer dan wel weer Blind op het middenveld zet, experiment mislukt, dikke fail. Dan maar weer kampioen worden.
Wel logisch dat Blind er zondag weer speelt.![]()
Wel mede toch, spel veel langzamer, Poulsen brengt daar minder. Helaas was de aanval echt drama, Fischer en Bojan, deden die mee? Schone ook niet echt? Heel jammer. Veltman ook wel gemist.![]()
Vond ik gisteren wel meevallen omdat er weinig druk naar voren werd gezet door Milan, ook hebben ze nauwelijks aangevallen dus veel omschakel momenten waren er ook niet dan is Blind natuurlijk beter dan Poulsen.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:41 schreef stoeltafel het volgende:
Wel mede toch, spel veel langzamer, Poulsen brengt daar minder. Helaas was de aanval echt drama, Fischer en Bojan, deden die mee? Schone ook niet echt? Heel jammer. Veltman ook wel gemist.
Uiteindelijk kwam Blind heel veel aan de bal maar deed hij daar te weinig mee, lag niet alleen aan hem, ze maakten er teveel een trechter van ipv het breed houden, dit was vrij makkelijk te verdedigen voor Milan.![]()
Ik zou zeggen, haal eens een paar buitenspelers met een goede voorzet...
En De Boer moet ook in de spiegel kijken met zijn falende lange ballen tactiek na rust.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik had ook De Sa erin gezet voor Van Rhijn na die rode kaart en dan Schone erachter al heb ik geen idee in wat vorm De Sa steekt.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef PBateman1978 het volgende:
En De Boer moet ook in de spiegel kijken met zijn falende lange ballen tactiek na rust.
Wel met je eens over die tactiek maar aan de andere kant zag je ook wel dat Ajax gisteren voetballend tekort kwam om het tikkend te doen.![]()
Die Bojan speelde dan wel matig, maar die crosspasses of spelverlegging naar de andere flank vind ik zo genieten.![]()
Wordt er nog wel eens uit een voorzet gescoord? Ik heb het idee dat ik dat nergens meer zie. En die lange ballen is denk ik omdat het Milan was. Tegen mindere clubs wordt er vaak wel doorgetikt.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef PBateman1978 het volgende:
En De Boer moet ook in de spiegel kijken met zijn falende lange ballen tactiek na rust.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Feyenoord om maar eens wat te noemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wordt er nog wel eens uit een voorzet gescoord? Ik heb het idee dat ik dat nergens meer zie. En die lange ballen is denk ik omdat het Milan was. Tegen mindere clubs wordt er vaak wel doorgetikt.![]()
Ballen van de achterlijn zijn moeilijker verdedigen dan die voorzetten vanaf het middenveld, als je met voorzetten gaat spelen moet je ze wel vanaf de juiste plek geven om nog wat kans te hebben, dit was gewoon te makkelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wordt er nog wel eens uit een voorzet gescoord? Ik heb het idee dat ik dat nergens meer zie. En die lange ballen is denk ik omdat het Milan was. Tegen mindere clubs wordt er vaak wel doorgetikt.![]()
Ik zie het anders nog regelmatig.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wordt er nog wel eens uit een voorzet gescoord? Ik heb het idee dat ik dat nergens meer zie. En die lange ballen is denk ik omdat het Milan was. Tegen mindere clubs wordt er vaak wel doorgetikt.
Maar ook al zou je het amper nog zien, met mannen als Fischer en Schone op de flank wordt het iig sowieso niets, ja tegen RKC misschien nog.
Die Fischer is echt een drama als je het mij vraagt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Mee eens, maar goed hij is meestal heel nuchter, dit keer wat emotioneel.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Die reactie van De Boer vond ik echt niet kunnen trouwens.
Al zal het vast de emotie zijn geweest.![]()
Mwah, ik vond het wel terecht. 90 min lang kan die tering Balotelli vrijwel alles maken,Hij duikt ineen alsof geraakt door een kaliber 50 kogel bij alles en deelt de meest smerige overtredingen uit. En Webb trapt overal in.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zal het vast de emotie zijn geweest.
Dat je je daar dan aan stoort en er iets van zegt is misschien Calimero, maar wel terecht.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij moet gewoon niet zo janken. Alsof dit de reden was dat je niet won.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het wel terecht. 90 min lang kan die tering Balotelli vrijwel alles maken,Hij duikt ineen alsof geraakt door een kaliber 50 kogel bij alles en deelt de meest smerige overtredingen uit. En Webb trapt overal in.
Dat je je daar dan aan stoort en er iets van zegt is misschien Calimero, maar wel terecht.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het is wel een manier om de wedstrijd te ontregelen, er zijn mensen die dat "slim" noemen, ik vind het voor een legendarische club als Milan in eigen huis om te janken zo beschamend.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zo janken. Alsof dit de reden was dat je niet won.
Natuurlijk moet Ajax gewoon zelf zijn kansen afmaken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vond het wel meevallen. Het is natuurlijk wat makkelijk om het anti-voetbal te veroordelen - want Milan doet dat altijd en ze stonden met 10 man - maar hij gaf ook aan dat Ajax een te laag baltempo hanteerde en slordig in de passing was. Legde de schuld dus wel bij zijn ploeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zal het vast de emotie zijn geweest.Amen.![]()
Sowieso, zo'n grote club met vele miljoenen op het veld dat gewoon thuis weer niet wil voetballenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel een manier om de wedstrijd te ontregelen, er zijn mensen die dat "slim" noemen, ik vind het voor een legendarische club als Milan in eigen huis om te janken zo beschamend.
Natuurlijk moet Ajax gewoon zelf zijn kansen afmaken.
Kan toch ook niet leuk zijn als speler, ja je gaat door maar echt plezier zul je niet hebben..
En je geeftje publiek ook niks leuks![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zal het vast de emotie zijn geweest..
Dacht gister al dat hij er kritiek op zou krijgen. Waarom zou hij niet mogen zeggen wat we allemaal denken?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:Bonera richtte zijn ergernis echter niet op de Engelsman, maar op Christian Poulsen. Hij werd slachtoffer van de charge van Montolivo, maar volgens Bonera was er maar heel weinig aan de hand. “We gingen niet het veld in met de bedoeling een gelijkspel te behalen, maar we moesten wel toen Riccardo er vanaf ging”, verdedigt Bonera de speelstijl. “Die rode kaart was overdreven, maar we weten allemaal hoe Poulsen is”, aldus de Italiaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rot toch op man, wat klopte er niet aan dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Publiek boeit het niets, ze zijn door in dit rampseizoen. Meer willen ze niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso, zo'n grote club met vele miljoenen op het veld dat gewoon thuis weer niet wil voetballen
Kan toch ook niet leuk zijn als speler, ja je gaat door maar echt plezier zul je niet hebben..
En je geeftje publiek ook niks leuksA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op deze manier moeten winnen is te triest voor woorden. Ik hoop dat de UEFA of FIFA eens iets bedenkt tegen irritant tijdrekken van deze proporties, want scheidsrechters durven het blijkbaar niet aan.
Ik hoop dat AC echt gruwelijk hard in hun kont geneukt worden de volgende wedstrijd en dat ze er als een idioot uitvliegen. En dat ze tevens nog wat verder wegzakken in die klotecompetitie in Italie.
Dat team van gister verdient het nog geen klein beetje om roem en een bak geld te krijgen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Aan de andere kant vond ik Ajax totaal niet jagen. Al die terugspeelballen, brede ballen... Waar was dat positiespel en die energie die ze tegen Barça wel lieten zien?
Ajax had hier meer uit kunnen halen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ajax had gisteren gewoon kunnen/moeten winnen klaar. Ik denk serieus dat het anders was gelopen met 11 tegen 11. En Fischer en Van Rhijn.
Blind weer erg sterk.AFCA!![]()
Maar die charge van Nazitelli op Blind, vol van achteren op zijn onderbeen, daar durfde die kale neet dan weer geen kaart voor te trekken.
Zonder Balotelli had Ajax zonder vrees voor een tegenstoot kunnen aanvallen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
The day after....
Wat eeen antivoetbal, jezus dat je zo nog als ploeg mag doorgaan, lekker volgende ronde eruit Milaan, wat een schande voor het voetbal.
Ajax heeft echt ongeloofelijk goed gespeeld alleen zat gister het geluk niet mee, trots op Ajax!![]()
Gaf die geel maar was natuurlijk ook 100% en hij stond er één meter vanaf, onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Maar die charge van Nazitelli op Blind, vol van achteren op zijn onderbeen, daar durfde die kale neet dan weer geen kaart voor te trekken.
Zonder Balotelli had Ajax zonder vrees voor een tegenstoot kunnen aanvallen.
Hij ziet het, constateert het en geeft geel, wat een softie.![]()
Logisch toch? Ik snap niet dat iedereen zeurt over antivoetbal, ze speelde met een man minder.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
The day after....
Wat eeen antivoetbal, jezus dat je zo nog als ploeg mag doorgaan, lekker volgende ronde eruit Milaan, wat een schande voor het voetbal.Valt wel mee.quote:Ajax heeft echt ongeloofelijk goed gespeeld alleen zat gister het geluk niet mee, trots op Ajax!![]()
Webb floot prima, op het niet bestraffen van Balotelli na.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tsja, niet de eerste keer dan Webb als een mongool arbitreert.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nogal cruciaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Webb floot prima, op het niet bestraffen van Balotelli na.
Bovendien gaf die balo elke x als die ging janken een vrije trap mee. Ook slecht gefloten.
Tijdrekken deed die ook niks aan. Ook slecht gedaan.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nogal cruciaal.
Bovendien gaf die balo elke x als die ging janken een vrije trap mee. Ook slecht gefloten.
Tijdrekken deed die ook niks aan. Ook slecht gedaan.
Webb floot prima zegt ie!
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Webb floot gewoon laf, ga je liggen? Oh zal wel een overtreding zijn, ook al is het een klein ventje van 19 tegen een beer van 120 kilo puur spierquote:Op donderdag 12 december 2013 10:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Webb floot prima, op het niet bestraffen van Balotelli na..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Neuh, dat is nogal overdreven.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ajax heeft echt ongeloofelijk goed gespeeldLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Chase_utley praat gewoon de calimero's na, bang om een calimero genoemd te worden![]()
Net als A442 overigens![]()
Alsof het fluiten van Webb Ajax de wedstrijd gekost heeft. Doe toch niet zo huilie
Evolution is from the Devil
Vond ik wel, hoeveel kansen heeft Milaan gehad... 0 dan heb je gewoon goed gespeeld alleen is het gewoon jammer dat zij het niet konden afstraffen met een goal, het geluk zat niet mee gister..quote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neuh, dat is nogal overdreven.![]()
Ja en? Dan mag je toch nog wel een keer aanvallen, het is geen theatershowquote:Op donderdag 12 december 2013 10:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Logisch toch? Ik snap niet dat iedereen zeurt over antivoetbal, ze speelde met een man minder.
[..]
Valt wel mee.![]()
Milan wilde helemaal niet per se scoren. Dat ze geen kans hebben gehad zegt imo vrij weinig over Ajax. Italiaanse clubs spelen altijd zo.Evolution is from the Devil
2 om precies te zijn, en zij vielen verder totaal niet aan dus dan is het logisch dat ze amper tot geen kansen creëren toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vond ik wel, hoeveel kansen heeft Milaan gehad... 0 dan heb je gewoon goed gespeeld alleen is het gewoon jammer dat zij het niet konden afstraffen met een goal, het geluk zat niet mee gister..
Inderdaad een beetje pech in de afronding maar ook zelf weinig echte kansen gecreëerd.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Webb floot prima, op het niet bestraffen van Balotelli na.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nogal cruciaal.
Tijdrekken deed die ook niks aan. Ook slecht gedaan.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Waar ik ook gewoon meer boos over ben is de manier hoe die gasten zielig lopen te doen als zij een klein tikje krijgen en dan een gigantische theater gaan lopen maken...quote:Op donderdag 12 december 2013 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2 om precies te zijn, en zij vielen verder totaal niet aan dus dan is het logisch dat ze amper tot geen kansen creëren toch?
Inderdaad een beetje pech in de afronding maar ook zelf weinig echte kansen gecreëerd.![]()
![]()
![]()
Italianen he, dat weet je vantevoren.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waar ik ook gewoon meer boos over ben is de manier hoe die gasten zielig lopen te doen als zij een klein tikje krijgen en dan een gigantische theater gaan lopen maken...
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dan moet je ijshockey gaan kijken. Voetbal is nou eenmaal zo. Al jaren.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waar ik ook gewoon meer boos over ben is de manier hoe die gasten zielig lopen te doen als zij een klein tikje krijgen en dan een gigantische theater gaan lopen maken...![]()
![]()
Gelukkig niet zo erg nog in Nederland en omstreken maar meer in de mediterrane gebieden...quote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je ijshockey gaan kijken. Voetbal is nou eenmaal zo. Al jaren.![]()
Ja, dat zal t zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 10:32 schreef ejfaar het volgende:
Chase_utley praat gewoon de calimero's na, bang om een calimero genoemd te worden![]()
Net als A442 overigens.
Er waren gewoon drie slechte partijen.
AC Milan was ronduit kut.
Ajax speelde niet best, er zat meer in.
Arbitrage heeft een paar cruciale beslissingen nagelaten.
Was geen genot voor het oog, maar gedaan is gedaan.
Volgend doel: de dubbel in Nederland en een Europaleague finale
Is morgen de loting?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Suarez kon er ook wat van andersquote:Op donderdag 12 december 2013 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo erg nog in Nederland en omstreken maar meer in de mediterrane gebieden...![]()
![]()
Napoli
Benfica
Shakthar
Basel
Valencia
Ludogorets
Red Bull Salzburg
Rubin Kazan
Fiorentina
Eintracht Frankfurt
Genk
Sevilla / Freiburg
Lyon / Betis
Spurs
Lazio / Tranbzonspor
PAOK
Genk lijkt me wel mooi. Eerst maar eens een rondje overleven.![]()
Okay okay en Zuid Amerikaquote:Op donderdag 12 december 2013 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Suarez kon er ook wat van anders![]()
![]()
Als je een van die eerste vijf loot dan is het al over ben ik bang. Voor de rest zie ik wel kansen. Zijn dit alle teams waar we tegen geloot kunnen worden de aankomende ronde?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Napoli
Benfica
Shakthar
Basel
Valencia
Ludogorets
Red Bull Salzburg
Rubin Kazan
Fiorentina
Eintracht Frankfurt
Genk
Sevilla / Freiburg
Lyon / Betis
Spurs
Lazio / Tranbzonspor
PAOK
Genk lijkt me wel mooi. Eerst maar eens een rondje overleven.![]()
inderdaad. prima clubje om te loten. Weet iemand toevallig wanneer de laatste Nederlandse ontmoeting was in Europa? Kan er weinig over vinden. lijkt me wel lachen om AZ te loten bij de laatste 16.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:14 schreef GGMM het volgende:
Doe Ludogorets maar, die kunnen er geen reet van.Charlie: How's it going in there?
Napoli wordt lastig maar met name de spurs en Benfica laten ook niet echt geweldig voetbal zien. Lquote:Op donderdag 12 december 2013 11:12 schreef NikeyAjax het volgende:
Napoli
Benfica
Shakthar
Spurs
niet, aub.
Spurs loten en winnen van Eriksen/Chadli/Jan/Dembele lijkt me wel leuk
Charlie: How's it going in there?
Jawel man, die zijn vet goed. Die verslaan zelfs PSVquote:Op donderdag 12 december 2013 11:14 schreef GGMM het volgende:
Doe Ludogorets maar, die kunnen er geen reet van.![]()
Gaan we net als vorig denken dat we de cup wel even winnen?
Hou toch op, gewoon de Spurs loten en hopen op nog 2 mooie wedstrijden.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Zit er nog maar 1 Engelse ploeg in de EL?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:31 schreef Planga het volgende:
Hou toch op, gewoon de Spurs loten en hopen op nog 2 mooie wedstrijden.![]()
Feyenoord - PSV van begin deze eeuw denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
inderdaad. prima clubje om te loten. Weet iemand toevallig wanneer de laatste Nederlandse ontmoeting was in Europa? Kan er weinig over vinden. lijkt me wel lachen om AZ te loten bij de laatste 16.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Die andere was Wigan. Dus dat is logisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit er nog maar 1 Engelse ploeg in de EL?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Als het om feyenoord gaat moet het wel begin deze eeuw zijn.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Doet Steaua nog mee dan?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Toch wel ff zuur wakker worden zo. Haat tegen Milan was al groot, maar neemt de laatste tijd epische proporties aan.
Ik hoop dat die Italianen Bayern München loten
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Jammer van die rode kaart. Daarvoor wilde milan wel voetballen, en dat kunnen ze helemaal niet. Catenaccio daarentegen, perfect uitgevoerd.
Erg zonde, je bent er opnieuw dicht bij, maar veel koop je daar niet voor.![]()
Het maakt niet uit wie ze loten, ik zie ze echt niet doorgaan tegen een poulewinnaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Toch wel ff zuur wakker worden zo. Haat tegen Milan was al groot, maar neemt de laatste tijd epische proporties aan.
Ik hoop dat die Italianen Bayern München loten![]()
Klopt, maar ik denk dat Bayern München wel een monsterscore kan neerzetten tegen Milan. Ik wil die Italianen gewoon met 5-0 thuis zien verliezenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie ze loten, ik zie ze echt niet doorgaan tegen een poulewinnaar.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Tussen de loting en de k.o. fase zit een transferperiode. Trainer gaat waarschijnlijk weg. Gevaarlijke outsider.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Milan? Lijkt me nietquote:Op donderdag 12 december 2013 11:41 schreef Planga het volgende:
Tussen de loting en de k.o. fase zit een transferperiode. Trainer gaat waarschijnlijk weg. Gevaarlijke outsider.![]()
Ajax wint de EL.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:31 schreef Planga het volgende:
Hou toch op, gewoon de Spurs loten en hopen op nog 2 mooie wedstrijden.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:41 schreef Planga het volgende:
Tussen de loting en de k.o. fase zit een transferperiode. Trainer gaat waarschijnlijk weg. Gevaarlijke outsider.Outsider, sure bro
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Zit trouwens even rond te neuzen in het Milan forum. Ze beginnen daar allemaal een behoorlijke hekel aan Ajax te krijgen
Sure? >< Op basis waarvan?quote:
Landstitel > EL.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
WTF am I reading?!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:41 schreef Planga het volgende:
Tussen de loting en de k.o. fase zit een transferperiode. Trainer gaat waarschijnlijk weg. Gevaarlijke outsider.
Evolution is from the Devil
Nou dat is dan wederzijds.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit trouwens even rond te neuzen in het Milan forum. Ze beginnen daar allemaal een behoorlijke hekel aan Ajax te krijgenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit trouwens even rond te neuzen in het Milan forum. Ze beginnen daar allemaal een behoorlijke hekel aan Ajax te krijgen
Omdat die kutitaliaan op Pousel z'n enkel gaat staan?
Omdat Ajaxfans worden neergestoken?
Omdat Ajax er door achterlijk laf spel uit is geknikkerd?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Honda gehaald. Volledig op de CL kunnen richten.quote:Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Perche?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit trouwens even rond te neuzen in het Milan forum. Ze beginnen daar allemaal een behoorlijke hekel aan Ajax te krijgenEvolution is from the Devil
Mooi toch...quote:
Ze lopen af te geven op de Boer, maar in de tussentijd hebben ze het de afgelopen jaren erg moeilijk gehad tegen Ajax.
Hekel krijgen aan een club komt alleen maar omdat het een serieuze tegenstander is/wordt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Jij bent niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Planga het volgende:
[..]
Honda gehaald. Volledig op de CL kunnen richten.Evolution is from the Devil
Ze zeggen dat Barça en Ajax anti-voetbal is.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Omdat die kutitaliaan op Pousel z'n enkel gaat staan?
Omdat Ajaxfans worden neergestoken?
Omdat Ajax er door achterlijk laf spel uit is geknikkerd?
Ze zijn behoorlijk op hun pikkies getrapt door de uitspraken van Frank.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Klopt, praktisch al kampioen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Planga het volgende:
[..]
Honda gehaald. Volledig op de CL kunnen richten.
-
Ongelofelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Barça en Ajax anti-voetbal is.
Ze zijn behoorlijk op hun pikkies getrapt door de uitspraken van Frank.
Logisch dat dat land zo onbestuurbaar als de pest is, het IQ van die gasten lig ver beneden een aangevreten cavia.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
En er komt er daar geen enkele echt uit Italië.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit trouwens even rond te neuzen in het Milan forum. Ze beginnen daar allemaal een behoorlijke hekel aan Ajax te krijgen![]()
Ja want in de Ajax fora blinken de posters uit van intelligentiequote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ongelofelijk
Logisch dat dat land zo onbestuurbaar als de pest is, het IQ van die gasten lig ver beneden een aangevreten cavia.![]()
![]()
Ach ja, elke supporter kijkt door een roze bril als het om zijn of haar club gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want in de Ajax fora blinken de posters uit van intelligentieI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Kwartfinale was dat geloof ik in UEFA Cup, 2002.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV van begin deze eeuw denk ik.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Debielste moment vond ik nog wel die mongool van een trainer die de bal uit de handen van een Ajacied sloeg bij een inworp.
Get woke, go broke!![]()
Nee de meeste Ajacieden komen uit Amsterdam wil je zeggen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En er komt er daar geen enkele echt uit Italië.
-
quote:Toch rondvaart door de grachten voor Ajax
'Bijna een unieke prestatie geleverd’
Hoewel Ajax woensdag net niet de achtste finales van de Champions League bereikte, krijgt de ploeg toch een rondvaart door de Amsterdamse grachten. De gemeente Amsterdam biedt de spelers de boottocht aan.
Aanvankelijk zou Ajax alleen een rondvaart krijgen als het de groepsfase zou overleven. Na de 0-0 in Milaan besloot de gemeente echter anders. Volgens locoburgemeester Carolien Gehrels hebben de spelers het eerbetoon verdiend: “Ze hebben er echt voor gevochten. Sinds 2006 heeft geen enkele Nederlandse ploeg meer de achtste finales bereikt. Ajax heeft dus bijna een unieke prestatie geleverd. Dat mag gevierd worden.”![]()
Heb jezelf door hoe dom deze post is of moet iemand het voor je onderbouwen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee de meeste Ajacieden komen uit Amsterdam wil je zeggen?![]()
Normaliter trainer naar de tribune sturen, maar Webb had zelf ook wel door dat dat op dat moment niet echt relevant is. Gewoon die trainer voor de volgende wedstrijd schorsen. Was sowieso al zich abnormaal aan het gedragen en aan het schreeuwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Debielste moment vond ik nog wel die mongool van een trainer die de bal uit de handen van een Ajacied sloeg bij een inworp.
Wtfquote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind Italianen in het algemeen geen boegbeeld van intelligentie uitstralen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want in de Ajax fora blinken de posters uit van intelligentie
En als ik dit lees wordt dat weer behoorlijk bevestigd.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Verlicht ons.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jezelf door hoe dom deze post is of moet iemand het voor je onderbouwen?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dat ligt dan wel aan jezelfquote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind Italianen in het algemeen geen boegbeeld van intelligentie uitstralen.
En als ik dit lees wordt dat weer behoorlijk bevestigd.![]()
Is dit waar? Belachelijk als dit echt waar is. Gaan we dan straks ook een rondvaart houden als ze de volgende ronde zijn doorgekomen in de KNVB beker tegen Spakenburgquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Is dit waar? Belachelijk als dit echt waar is. Gaan we dan straks ook een rondvaart houden als ze de volgende ronde zijn doorgekomen in de KNVB beker tegen Spakenburg
-
Ja, dit is echt waar. Ajax is echt afgegleden, geen topclub meer.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Is dit waar? Belachelijk als dit echt waar is. Gaan we dan straks ook een rondvaart houden als ze de volgende ronde zijn doorgekomen in de KNVB beker tegen Spakenburg![]()
Laat maar, goede grap.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dit is echt waar. Ajax is echt afgegleden, geen topclub meer.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
![]()
As per usual.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb je gelijk.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Jezusquote:rondvaart aanbieden voor het halen van de EL in een poule waarin je eigenlijk 2e had moeten worden. Dan hadden ze dit vorig jaar meer verdiend.
![]()
Ah feyenoord-PSV, is ook zo.
Maak jullie maar geen zorgen over Milan. Die komen we de komende 3 seizoenen niet meer tegen in de CL. Wat een zaadvoetbal spelen die zeg. En wat is die Allegri een dwaas zeg. Walgelijk gozertje.Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Jezusrondvaart aanbieden voor het halen van de EL in een poule waarin je eigenlijk 2e had moeten worden. Dan hadden ze dit vorig jaar meer verdiend.
-
Tering Milanezen zijn ook hier welkom. Mensen die denken dat rondvaart real is.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat weet je toch niet, volgend seizoen halen ze waarschijnlijk niet maar die seizoenen erop kan het wel weer.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Ah feyenoord-PSV, is ook zo.
Maak jullie maar geen zorgen over Milan. Die komen we de komende 3 seizoenen niet meer tegen in de CL. Wat een zaadvoetbal spelen die zeg. En wat is die Allegri een dwaas zeg. Walgelijk gozertje.![]()
Als ze genoeg clubs omkopenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet, volgend seizoen halen ze waarschijnlijk niet maar die seizoenen erop kan het wel weer.![]()
Heel wat anders.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:09 schreef ejfaar het volgende:
Willen degenen die echt denken/dachten dat Ajax een rondvaart krijgt niet meer reageren aub?![]()
![]()
niet slechter dan de immer falende Fischer vond ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk herpakt Bojan zich weer wat was die gisteren afschuwelijk slecht zegA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
+1quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet slechter dan de immer falende Fischer vond ik.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Italiaanse pers schrijft over 'heroïsche overwinning' en 'onvolwassen Ajax'Bronquote:De Italiaanse media zijn vandaag jubelend over AC Milan-doelman Christian Abbiati, terwijl het spel van het sterke Ajax wordt omschreven als 'onvolwassen'. Doordat de Amsterdammers niet wisten te winnen (0-0) gaan de Italianen door naar de laatste zestien van de Champions League.
Christian Abbiati. © getty. © anp.
'Tien leeuwen overleven dankzij een super-Abbiati', schrijft La Gazzetta dello Sport. Volgens de sportkrant werd Milan in de beginfase verrast door het 'klassieke totaalvoetbal van het dynamische Ajax', maar na de rode kaart voor Riccardo Montelivo waren de Amsterdammers volgens de roze sportkrant de kluts kwijt. 'Een onvolwassen tegenstander die niet in staat was te profiteren van de man-meer-situatie.'
In de slotfase leek de capitulatie van Milan nabij, maar redde Abbiati de ploeg en zorgde daarmee voor plaatsing bij de laatste zestien in de Champions League. 'Zonder overdrijving een heroïsche overwinning', aldus de roze sportkrant.
De Corriere dello Sport benadrukt ook al de onervarenheid van de Amsterdamse ploeg. 'Ajax was in de aanval, de Rossoneri verdedigden met karakter. Gelukkig is de ploeg onvolwassen en wisten ze zich geen raad met hun dominantie.'
De krant haalt ook een tevreden AC Milan-trainer Massimiliano Allegri aan: 'We hebben weinig tot niets weggegeven. We hadden geluk, maar we hebben het geluk ook opgezocht.'![]()
Die kerel is net Robben, altijd naar binnen trekken. Robben poeiert hem altijd in de kruising dan, maar Fischer probeert de 2e ring te raken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet slechter dan de immer falende Fischer vond ik.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Je mag hier niks over Fischer zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet slechter dan de immer falende Fischer vond ik.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Italiaanse pers schrijft over 'heroïsche overwinning' en 'onvolwassen Ajax'
[..]
Bron_______!!!
Duarte nu toch al de Urby van dit team: kan ie ook op linksbuiten?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
van wie niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je mag hier niks over Fischer zeggen..
Fischer valt me gewoon ook zwaar tegen, hij begon geweldig, leek beter te gaan worden dan wonderboi Eriksen, maar hij doet nu 90 min lang niets meer goed. Zelfde gaat eigenlijk op voor van Rhijn, verdedigen, passen, voorzetten, vrijwel allemaal kut.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Komt in ieder geval dicht bij de werkelijkheid dan dat huilverhaal van Blind en De Boer van gister.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
BronIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Een ego speler, teveel pingelen waarna balverlies en slechte voorzetten.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die kerel is net Robben, altijd naar binnen trekken. Robben poeiert hem altijd in de kruising dan, maar Fischer probeert de 2e ring te raken.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Bron
Wat een volk.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Alleen is Robben stukken sneller ook nog.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die kerel is net Robben, altijd naar binnen trekken. Robben poeiert hem altijd in de kruising dan, maar Fischer probeert de 2e ring te raken.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
O.a. A442.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van wie niet?.
Fischer valt me gewoon ook zwaar tegen, hij begon geweldig, leek beter te gaan worden dan wonderboi Eriksen, maar hij doet nu 90 min lang niets meer goed. Zelfde gaat eigenlijk op voor van Rhijn, verdedigen, passen, voorzetten, vrijwel allemaal kut.
Roep al weken dat die niks presteert en beter naar de tribune kan en elke keer krijg ik (in de livetopics) reacties dat die zo belangrijk is voor het team en ook goed speelt![]()
![]()
ja, wat kan mij dat nou schelen, wat anderen er van denken?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
O.a. A442.
Roep al weken dat die niks presteert en beter naar de tribune kan en elke keer krijg ik (in de livetopics) reacties dat die zo belangrijk is voor het team en ook goed speelt.
Get woke, go broke!![]()
Was dat het maar. Die schoten van hemquote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Een ego speler, teveel pingelen waarna balverlies en slechte voorzetten.![]()
![]()
Ik vond hem de laatste weken juist weer wat beter worden, zag daar gisteren weinig van terug, maar hij was niet de enige, Serero was ook niet je van het.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
O.a. A442.
Roep al weken dat die niks presteert en beter naar de tribune kan en elke keer krijg ik (in de livetopics) reacties dat die zo belangrijk is voor het team en ook goed speelt![]()
Die was gisteren lang niet zo slecht als Bojanquote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet slechter dan de immer falende Fischer vond ik.![]()
Probleem was gewoon de gedwongen aanpassingen. Kut van Rhijn met zijn terugspeelbal waardoor veltman er niet bij was. Blind op het middenveld was een stuk beter geweest.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat blijft gissen ik denk dat we ook met Blind op het middenveld niet hadden gewonnenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Probleem was gewoon de gedwongen aanpassingen. Kut van Rhijn met zijn terugspeelbal waardoor veltman er niet bij was. Blind op het middenveld was een stuk beter geweest.![]()
Zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 12:26 schreef Gruisman het volgende:
Ach.. Liever dit dan het Napoli scenario
Ajax heeft het gewoon in Glasgow laten liggen en op basis van de 2 wedstrijden tegen Milan heb je geen recht van spreken dat je het verdiend of zo.![]()
Ajax begon te snel met pompen.
Sigthorsson, Hoorn en Hoesen hadden beter bank kunnen blijven.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ach, dat is ook idd allemaal niet zo relevant meer. Je scoort gewoon niet, dus ga je niet door. Klaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat blijft gissen ik denk dat we ook met Blind op het middenveld niet hadden gewonnenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Denk het ook nietquote:Op donderdag 12 december 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat blijft gissen ik denk dat we ook met Blind op het middenveld niet hadden gewonnen![]()
Precies het ligt volledig aan Ajax zelf dat je hier niet door gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat is ook idd allemaal niet zo relevant meer. Je scoort gewoon niet, dus ga je niet door. Klaar.![]()
Maar toch hou je een wrange nasmaak over, net als elk jaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies het ligt volledig aan Ajax zelf dat je hier niet door gaat.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat is alweer een plus tov voorgaande jaren, het lijkt alsof er sneller in het seizoen een team staat, nu gewoon weer kampioen wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies het ligt volledig aan Ajax zelf dat je hier niet door gaat.![]()
Dat lijkt me wel ja al ben ik wel benieuwd naar Vitesse als die er 1 of 2 goede spelers bij krijgen dan wordt het nog lastig genoegquote:Op donderdag 12 december 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is alweer een plus tov voorgaande jaren, het lijkt alsof er sneller in het seizoen een team staat, nu gewoon weer kampioen worden![]()
Onvolwassenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Bronbeetje pech van Ajax bedoelen ze en Milan kon hun favoriete spel spelen (met zijn allen hangen op de 16).
![]()
Pak je 6 punten voor januari kan het eigenlijk niet meer mis gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is alweer een plus tov voorgaande jaren, het lijkt alsof er sneller in het seizoen een team staat, nu gewoon weer kampioen wordenLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Wel hoor. Als je nu 6 punten pakt sta je er nog steeds 2 achter op vitesse. Zie die ook niet zo snel verliezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:33 schreef Planga het volgende:
[..]
Pak je 6 punten voor januari kan het eigenlijk niet meer mis gaan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ach, nu kunnen we tenminste zeggen dat het aan Ajax zelf lag. Voorgaande jaren waren we gewoon niet goed genoeg. Hopenlijk kunnen we in de Europa League nog wat betekenen. Ajax heeft weer bij vlagen laten zien hoe mooi en goed het kan spelen. Nu inderdaad nog een stukje volwassener worden, daar hebben die Italianen mooi wel gelijk in,![]()
Tsja, het verdedigende spel zit daar in de cultuur. Het is ongelofelijk lelijk/saai en frustrerend om naar te kijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Mansjester het volgende:
Hoe meer Ajacieden er in de 16 van Milan kwamen, hoe minder kansen we creëerden![]()
![]()
Begin een beetje ziek te worden van dat gezeik van 'volwassener' worden. Niet de club, maar de spelers worden volwassener. Zodra ze dat zijn gaan ze naar buitenland. Nederlandse ploegen worden nooit volwassener tenzij ze goeie spelers eens weten te behouden. Maar spelers gaan liever ergens EL spelen bij de Engelse subtop voor 2,5 miljoen per jaar in plaats van CL bij bijvoorbeeld Ajax voor 1,1 miljoen. Daarom zullen Nederlandse ploegen nooit meer de aansluiting vinden bij de Europese top.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:39 schreef Robar het volgende:
Ach, nu kunnen we tenminste zeggen dat het aan Ajax zelf lag. Voorgaande jaren waren we gewoon niet goed genoeg. Hopenlijk kunnen we in de Europa League nog wat betekenen. Ajax heeft weer bij vlagen laten zien hoe mooi en goed het kan spelen. Nu inderdaad nog een stukje volwassener worden, daar hebben die Italianen mooi wel gelijk in,I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Inderdaad, en EL is weliswaar een slap aftreksel van de Uefa cup, maar schikt wel meer naar ons niveau.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:39 schreef Robar het volgende:
Ach, nu kunnen we tenminste zeggen dat het aan Ajax zelf lag. Voorgaande jaren waren we gewoon niet goed genoeg. Hopenlijk kunnen we in de Europa League nog wat betekenen. Ajax heeft weer bij vlagen laten zien hoe mooi en goed het kan spelen. Nu inderdaad nog een stukje volwassener worden, daar hebben die Italianen mooi wel gelijk in,Het schrijnende gebrek aan het vermogen om het veld breed te houden speelde ook pijnlijk parten zeg. grootste fout van Frankie is imo het team weer omgooien. "Never change a winning team" is misschien clichématig maar gewoon Ligeon LB en blind CVM.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Mansjester het volgende:
Hoe meer Ajacieden er in de 16 van Milan kwamen, hoe minder kansen we creëerden
Dit is precies wat Milan wilde inderdaad. Daarom kregen we weinig kansen en hebben we helaas niet echt onverdiend gelijkgespeeldquote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tsja, het verdedigende spel zit daar in de cultuur. Het is ongelofelijk lelijk/saai en frustrerend om naar te kijken.![]()
Precies.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is precies wat Milan wilde inderdaad. Daarom kregen we weinig kansen en hebben we helaas niet echt onverdiend gelijkgespeeld![]()
Bullshit, je doet het allemaal voor het europees voetbal, word je beter van etc. Gewoon op alle fronten mee proberen te strijden. Iedere uitschakeling is zuur.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Droathoah het volgende:
Gelijk de EL uit en zich richten op de Eredivisie.Charlie: How's it going in there?
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Schreeuwen dat je uit de EL wil vliegen. Allemaal vooraan feesten als de EL-winst bereikt is.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dit. en massaal PSV en Twente verwijten dat ze er met de pet naar gooienquote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Schreeuwen dat je uit de EL wil vliegen. Allemaal vooraan feesten als de EL-winst bereikt is.
Hypocrisie.Charlie: How's it going in there?
Gister werd wel het belang van ervaring hebben in dit soort wedstrijden pijnlijk aangetoond. Je leert enkel op dit toneel de slimmigheden en het bewaren van de rust als het echt moet.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef Droathoah het volgende:
Gelijk de EL uit en zich richten op de Eredivisie.![]()
Ja, want wat een supporter op een forum zegt is precies hetzelfde wat een team op het veld overduidelijk laat zienquote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit. en massaal PSV en Twente verwijten dat ze er met de pet naar gooien
Hypocrisie..
Get woke, go broke!![]()
Nee maar er heerst toch een bepaalde mindset omtrent die EL, bij zowel speler als supporter. Als Nederlandse clubs mogen we in onze handjes knijpen met zo'n europees toneel, wij zijn (helaas) niet in de positie om de EL licht op te nemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want wat een supporter op een forum zegt is precies hetzelfde wat een team op het veld overduidelijk laat zien.
Er valt weinig in de EL te halen helaas en Ajax gaat natuurlijk nooit de halve finale halen tenzij de hele loting gunstig uit komtquote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
WTF? Je kan toch van iedereen in de EL winnen als Ajax-zijne?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er valt weinig in de EL te halen helaas en Ajax gaat natuurlijk nooit de halve finale halen tenzij de hele loting gunstig uit komt![]()
Europees succes is succes.Charlie: How's it going in there?
Mag je niet een beetje realistisch zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling bereik je al helemaal niets.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dat zagen we vorig jaar inderdaad toen we kansloos eruit vlogenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
WTF? Je kan toch van iedereen in de EL winnen als Ajax-zijne?![]()
Europees succes is succes.![]()
![]()
Dat niet maar het is een goeie leerschool, dus zeker goed om zo ver mogelijk te komenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
WTF? Je kan toch van iedereen in de EL winnen als Ajax-zijne?![]()
Europees succes is succes.![]()
Gewoon penalties hoor. Voor hetzelfde geld was je gewoon door.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zagen we vorig jaar inderdaad toen we kansloos eruit vlogenCharlie: How's it going in there?
Maar dat was toch geen top tegenstanderquote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon penalties hoor. Voor hetzelfde geld was je gewoon door.![]()
Sowieso een goede leerschool, zonder twijfel.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar het is een goeie leerschool, dus zeker goed om zo ver mogelijk te komen
Maar gezonde ambitie is niet misplaatst imoNee maarja dat is Ajax he. Zaten met zijn allen al met ons hoofd tegen Chelsea, ongetwijfeld de spelers ook getuige die off-day in Boekarest.quote:Maar dat was toch geen top tegenstanderCharlie: How's it going in there?
Kun je die wedstrijd nog herinneren en de bijbehorende penalty reeks dat was aardig kansloosquote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon penalties hoor. Voor hetzelfde geld was je gewoon door.![]()
wat de reden dan ook is, je lag er gewoon uit tegen een tegenstander die je mindere is.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sowieso een goede leerschool, zonder twijfel.
Maar gezonde ambitie is niet misplaatst imo
[..]
Nee maarja dat is Ajax he. Zaten met zijn allen al met ons hoofd tegen Chelsea, ongetwijfeld de spelers ook getuige die off-day in Boekarest.![]()
Onnodige wanprestatie, kansloze penaltyreeks dus een behoorlijk sneu optreden, volledig eens. Hoop dat het dit jaar beter gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je die wedstrijd nog herinneren en de bijbehorende penalty reeks dat was aardig kansloosCharlie: How's it going in there?
Dat zeker, hoop dan ook dat die wedstrijd een goede leerschool is geweest.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat de reden dan ook is, je lag er gewoon uit tegen een tegenstander die je mindere is.Charlie: How's it going in there?
Ajax lijkt er nu beter voor te staan al eerder in het seizoen, dat vind ik al heel wat.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeker, hoop dan ook dat die wedstrijd een goede leerschool is geweest.![]()
Ik hoop ook dat het dit jaar beter gaat maar er vanuit gaan dat je zomaar ver komt is onrealistischquote:Op donderdag 12 december 2013 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onnodige wanprestatie, kansloze penaltyreeks dus een behoorlijk sneu optreden, volledig eens. Hoop dat het dit jaar beter gaat.![]()
Tja natuurlijk heb je kans als je ziet hoe Ajax het doet tegen Barça en Milan. En natuurlijk is de kans niet al te groot als je ziet hoeveel ongeveer gelijkwaardige teams aan Ajax eraan meedoen. Ik snap de discussie niet zo.![]()
Spelopvatting in Boekarest was gewoon totaal misplaatst en verkeerd. Niet des Ajax'. Eigen schuld dat ze daar afgedroogd zijn. Wat een wanvertoning was datquote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sowieso een goede leerschool, zonder twijfel.
Maar gezonde ambitie is niet misplaatst imo
[..]
Nee maarja dat is Ajax he. Zaten met zijn allen al met ons hoofd tegen Chelsea, ongetwijfeld de spelers ook getuige die off-day in Boekarest.
Helaas geen kans op een revenche
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat is er onrealistisch aan? Voor welke teams in de EL moet je nu bang zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het dit jaar beter gaat maar er vanuit gaan dat je zomaar ver komt is onrealistisch"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb ook niet de illusie, dat Ajax ooit Europese top zal worden, tenzij Financial Fair play ook ECHT Financial Fair play wordt. Of zo een beetje elke Europese (sub)topclub, waaronder Ajax, moet straks overgenomen zijn door een of andere rijke olie sjeik............quote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Begin een beetje ziek te worden van dat gezeik van 'volwassener' worden. Niet de club, maar de spelers worden volwassener. Zodra ze dat zijn gaan ze naar buitenland. Nederlandse ploegen worden nooit volwassener tenzij ze goeie spelers eens weten te behouden. Maar spelers gaan liever ergens EL spelen bij de Engelse subtop voor 2,5 miljoen per jaar in plaats van CL bij bijvoorbeeld Ajax voor 1,1 miljoen. Daarom zullen Nederlandse ploegen nooit meer de aansluiting vinden bij de Europese top.
Je hebt gelijk wat betreft het volwassener worden. Dat is lastig als je spelers steeds weggekocht worden. Ik heb alleen de stille hoop, dat met de beter wordende opleiding, beter wordende resultaten en het langer meespelen in de Europese toernooien, de jonge spelers sneller volwassen worden. The future will tell.![]()
Dat kan je van gisteren natuurlijk ook zeggen, dat plan B voetbal ligt Ajax ook niet maar voor plan A miste je gewoon de noodzakelijke vorm op dit niveau.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Spelopvatting in Boekarest was gewoon totaal misplaatst en verkeerd. Niet des Ajax'. Eigen schuld dat ze daar afgedroogd zijn. Wat een wanvertoning was dat![]()
Hoe dan ook ik hoop dat door dit "verlies"tegen Milan en terug zetting naar de Europa League de goede flow van de afgelopen dagen nu niet verloren is gegaan want dan kan Ajax nu niet hebben.![]()
Als blind gewoon op het middenveld blijft dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook ik hoop dat door dit "verlies"tegen Milan en terug zetting naar de Europa League de goede flow van de afgelopen dagen nu niet verloren is gegaan want dan kan Ajax nu niet hebben.![]()
Denk het niet. Je was de bovenliggende partij, maar vergeet om het af te maken. Uiteindelijk speel je gelijk tegen Milan wat geen schande is. Het blijft natuurlijk wel zuur dat je zo uit de CL vliegt.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook ik hoop dat door dit "verlies"tegen Milan en terug zetting naar de Europa League de goede flow van de afgelopen dagen nu niet verloren is gegaan want dan kan Ajax nu niet hebben.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
En Klaassen!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als blind gewoon op het middenveld blijft dan komt het helemaal goed![]()
Dit keer ben ik het met je eens. Ajax was niet goed genoeg om genoeg te creëren tegen het ultradefensieve Milan. Toen Milan een "normale" instelling had lukte dat wel, maar ik ben het ook wel met de Italiaanse kranten eens wat betreft het uitbuiten van de man meer situatie.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je van gisteren natuurlijk ook zeggen, dat plan B voetbal ligt Ajax ook niet maar voor plan A miste je gewoon de noodzakelijke vorm op dit niveau.![]()
Ach, zo erg was deze campagne met een grotendeels gemankeerd elftal niet. Eigenlijk ben je alleen afgegaan tegen Celtic en Messi. Beste CL-campagne in de afgelopen tien jaar. Hopelijk kunnen ze deze lijn voortzetten.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je van gisteren natuurlijk ook zeggen, dat plan B voetbal ligt Ajax ook niet maar voor plan A miste je gewoon de noodzakelijke vorm op dit niveau."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik geloof dat ze teleurgesteld zijn, niet dat ze in de put zitten. Dat voorkomt Frankie ook wel. Ik verwacht dat ze gewoon lekker doorstomen mits er niet al te veel wijzigingen in de bezetting komen nu Sigthorsson terug is en De Jong op het punt staat terug te keren.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook ik hoop dat door dit "verlies"tegen Milan en terug zetting naar de Europa League de goede flow van de afgelopen dagen nu niet verloren is gegaan want dan kan Ajax nu niet hebben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Elke Oostblok club zo ongeveerquote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is er onrealistisch aan? Voor welke teams in de EL moet je nu bang zijn?![]()
Juist.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Elke Oostblok club zo ongeveer
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij heeft gelijk. Ajax is drama tegen clubs uit het oosten van Europa (niet alleen Ajax, maar eigenlijk alle Nederlandse clubs)quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Meestal gewoon winst toch? Ik herinner me wedstrijden tegen Sparta Praag en Dinamo Zagreb in de CL, en in de EL volgens mij meestal ook gewoon. Maar misschien herinner ik overwinningen beter dan nederlagenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Ajax doet het inderdaad heel vaak goed tegen dat soort clubs. (Of jij herinnert je de nederlagen beter
)
![]()
Onvolwassen is gewoon een terechte constatering, maar Ajax hoeft zich niet te schamen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Onvolwassenbeetje pech van Ajax bedoelen ze en Milan kon hun favoriete spel spelen (met zijn allen hangen op de 16).
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Napoli, Juventus en Spurs zullen toch wel dik de favoriet zijn tegen Ajax en van alle clubs in het oostblok kunnen we verliezen als het een beetje tegenzit.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is er onrealistisch aan? Voor welke teams in de EL moet je nu bang zijn?![]()
Zoals altijd ben je weer met je eigen fantasie aan het spelen. Ajax heeft een goede historie tegenover clubs uit Oost Europa. Zeker vanaf de jaren 70quote:Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Ajax doet het inderdaad heel vaak goed tegen dat soort clubs
Albanie : 4 wedstrijden. 3 gewonnen, 1 gelijk
Bulgarije : 8 wedstrijden. 6 gewonnen, 2 verloren
Hongarije 10 wedstrijden. 4 gewonnen 1 gelijk 5 verloren (waarvan viermaal voor 1964)
Kroatie : 12 wedstrijden. 7 gewonnen, 2 gelijk, 3 verloren
Oekraine : 2 wedstrijden. 1 gewonnen, 1 gelijk
Oost-Duitsland : 9 wedstrijden. 7 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren
Polen : 2 wedstrijden. 2 gewonnen
Roemenie : 4 wedstrijden. 2 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren
Rusland : 4 wedstrijden, 4 verloren
Servie : 2 wedstrijden. 2 gewonnen
Slovenie : 2 wedstrijden. 1 gewonnen, 1 verloren
Slowakije : 5 wedstrijden. 5 gewonnen
Tsjechie : 7 wedstrijden. 3 gewonnen, 1 gelijk, 3 verloren
Turkije : 8 wedstrijden. 8 gewonnen
Totaal Oost-Europese clubs : 79 gespeeld, 8 gelijk, 21 verloren. Van de verliezen vond ruim 50% plaats voor 1968
Komen we hoe dan ook uit tegen een club die uit de CL komt? Of hoe zit dat precies?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Napoli, Juventus en Spurs zullen toch wel dik de favoriet zijn tegen Ajax en van alle clubs in het oostblok kunnen we verliezen als het een beetje tegenzit.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
En van Napoli Juventus en Spurs kan je weer winnen als het meezit. Het zegt al genoeg dat je maar drie clubs noemt. Ajax moet gewoon in staat zijn ver te geraken.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Napoli, Juventus en Spurs zullen toch wel dik de favoriet zijn tegen Ajax en van alle clubs in het oostblok kunnen we verliezen als het een beetje tegenzit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sowieso niet tegen een CL club.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Komen we hoe dan ook uit tegen een club die uit de CL komt? Of hoe zit dat precies?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens mij heeft Ajax geen geplaatste status omdat Schalke gewonnen heeft. Maar ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Komen we hoe dan ook uit tegen een club die uit de CL komt? Of hoe zit dat precies?![]()
Het is simpelweg gewoon niet waar.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Ajax is drama tegen clubs uit het oosten van Europa (niet alleen Ajax, maar eigenlijk alle Nederlandse clubs)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je vraagt voor welke teams je bang moet zijn, die noem ik op. Het aantal daarvan is dus niet heel relevant lijkt me.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
En van Napoli Juventus en Spurs kan je weer winnen als het meezit. Het zegt al genoeg dat je maar drie clubs noemt. Ajax moet gewoon in staat zijn ver te geraken.![]()
Zoiets las ik gister ook inderdaad, maar ben niet helemaal op de hoogte van wat dat dan betekent voor welke tegenstanders we dan kunnen krijgen nu.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Gruisman het volgende:
Volgens mij heeft Ajax geen geplaatste status omdat Schalke gewonnen heeft. Maar ik weet het niet zeker-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Excuus, Ajax is inderdaad niet geplaatst.
Valencia
Ludogorets Razgrad
Red Bull Salzburg / Esbjerg
Rubin Kazan
Fiorentina / Dnipro Dnipropetrovsk
Eintracht Frankfurt
Genk
Sevilla / Freiburg
Trabzonspor / Lazio
Tottenham Hotspur
PAOK
Napoli
Benfica
Shakhtar Donetsk
Basel
Mogelijke tegenstanders.
Doe mij Ludogorets maarPAOK en Trabzonspor kan ik ook mee leven.
Napoliquote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zoiets las ik gister ook inderdaad, maar ben niet helemaal op de hoogte van wat dat dan betekent voor welke tegenstanders we dan kunnen krijgen nu.
Benfica
Shakthar
Basel
Valencia
Ludogorets
Red Bull Salzburg
Rubin Kazan
Fiorentina
Eintracht Frankfurt
Genk
Sevilla / Freiburg
Lyon / Betis
Spurs
Lazio / Tranbzonspor
PAOK
Dit is de lijst met de tegenstanders die we kunnen loten, dus de vier beste CL clubs en verder de poule winnaars va de EL![]()
Behalve AZquote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Napoli
Benfica
Shakthar
Basel
Valencia
Ludogorets
Red Bull Salzburg
Rubin Kazan
Fiorentina
Eintracht Frankfurt
Genk
Sevilla / Freiburg
Lyon / Betis
Spurs
Lazio / Tranbzonspor
PAOK
Dit is de lijst met de tegenstanders die we kunnen loten, dus de vier beste CL clubs en verder de poule winnaars va de EL
Dat valt inderdaad reuze mee je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals altijd ben je weer met je eigen fantasie aan het spelen. Ajax heeft een goede historie tegenover clubs uit Oost Europa. Zeker vanaf de jaren 70
Albanie : 4 wedstrijden. 3 gewonnen, 1 gelijk
Bulgarije : 8 wedstrijden. 6 gewonnen, 2 verloren
Hongarije 10 wedstrijden. 4 gewonnen 1 gelijk 5 verloren (waarvan viermaal voor 1964)
Kroatie : 12 wedstrijden. 7 gewonnen, 2 gelijk, 3 verloren
Oekraine : 2 wedstrijden. 1 gewonnen, 1 gelijk
Oost-Duitsland : 9 wedstrijden. 7 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren
Polen : 2 wedstrijden. 2 gewonnen
Roemenie : 4 wedstrijden. 2 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren
Rusland : 4 wedstrijden, 4 verloren
Servie : 2 wedstrijden. 2 gewonnen
Slovenie : 2 wedstrijden. 1 gewonnen, 1 verloren
Slowakije : 5 wedstrijden. 5 gewonnen
Tsjechie : 7 wedstrijden. 3 gewonnen, 1 gelijk, 3 verloren
Turkije : 8 wedstrijden. 8 gewonnen
Totaal Oost-Europese clubs : 79 gespeeld, 8 gelijk, 21 verloren. Van de verliezen vond ruim 50% plaats voor 1968![]()
Zal wel leuk zijn als wij dat Ludogorets gewoon met 3-0 0-3 wegtikken.
Maarja dat gaat toch niet gebeuren![]()
![]()
Het zijn voornamelijk wat decepties van een tiental jaar geleden die zijn blijven hangen. Maar normaliter heb je niet zo veel te vrezen van Oost-Europese ploegen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad reuze mee je hebt gelijk
Gevaarlijkste Oost-Europese club die je kan loten is Ludogorets. Zie hen af en toe spelen en dat elftal steekt goed in elkaar. Maar ook zij zijn normaal gesproken geen partij voor Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sowieso hun loten! Ajax live zienquote:Op donderdag 12 december 2013 14:16 schreef Gruisman het volgende:
Zal wel leuk zijn als wij dat Ludogorets gewoon met 3-0 0-3 wegtikken.
Maarja dat gaat toch niet gebeuren
Haha, Ludogorets ben jij idd onze afgevaardigdequote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Dven het volgende:
Excuus, Ajax is inderdaad niet geplaatst.
Valencia
Ludogorets Razgrad
Red Bull Salzburg / Esbjerg
Rubin Kazan
Fiorentina / Dnipro Dnipropetrovsk
Eintracht Frankfurt
Genk
Sevilla / Freiburg
Trabzonspor / Lazio
Tottenham Hotspur
PAOK
Napoli
Benfica
Shakhtar Donetsk
Basel
Mogelijke tegenstanders.
Doe mij Ludogorets maarPAOK en Trabzonspor kan ik ook mee leven.
Verder toch een lijstje met aardige clubs moet ik zeggen. Ben benieuwd wat het gaat worden... hoop vooral dat we niet te ver weg moeten. Leuk een clubje uit Duitsland/Belgie/Engeland ofzo, hoewel het bij Engeland meteen Tottenham wordt
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Je kunt uiteraard de beste 4 CL clubs niet loten. Zou wat gek zijn voor die clubs.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Napoli
Benfica
Shakthar
Basel
Valencia
Ludogorets
Red Bull Salzburg
Rubin Kazan
Fiorentina
Eintracht Frankfurt
Genk
Sevilla / Freiburg
Lyon / Betis
Spurs
Lazio / Tranbzonspor
PAOK
Dit is de lijst met de tegenstanders die we kunnen loten, dus de vier beste CL clubs en verder de poule winnaars va de EL
Wat je kunt loten is een van de andere drie slechtste nummers 3 uit de CL en groepswinnaars van de EL.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ludogorets heeft wel gevaarlijke spelers hoor, zoals Mitchell Burgzorg. Hij is een verdediger, maar is ook actief als rapper onder de naam Priester.
Niet fokken met de Priester!
gr gr![]()
Niks onvolwassen, scheidsrechters moeten dat spelbederf van Milan afstraffen. Ook altijd maar die max 5 min blessuretijdquote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef eight het volgende:
[..]
Onvolwassen is gewoon een terechte constatering, maar Ajax hoeft zich niet te schamen.. Nooit dat een club eens een 15 min extra tijd krijgen, terwijl dat soms wel terecht is.
![]()
Ajax had gewoon moeten scoren in die 70 minuten tijd dat ze een man meer hadden. Wel met je eens dat Milan een onsportieve kutploeg is.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Niks onvolwassen, scheidsrechters moeten dat spelbederf van Milan afstraffen. Ook altijd maar die max 5 min blessuretijd. Nooit dat een club eens een 15 min extra tijd krijgen, terwijl dat soms wel terecht is.
Feyenoord Rotterdam![]()
Doe niet zo huilie huilie man, je had nog wel 3 uur door kunnen voetballen en was het nog 0-0 geblevenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Niks onvolwassen, scheidsrechters moeten dat spelbederf van Milan afstraffen. Ook altijd maar die max 5 min blessuretijd. Nooit dat een club eens een 15 min extra tijd krijgen, terwijl dat soms wel terecht is.
![]()
Ik denk dat we na 24 uur nog op de brilstand hadden gestaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe niet zo huilie huilie man, je had nog wel 3 uur door kunnen voetballen en was het nog 0-0 gebleven![]()
Ik denk na een week dat er nog niet gescoord was.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat we na 24 uur nog op de brilstand hadden gestaan.![]()
Was een van de irritantste wedstrijden die ik ooit heb gezien, vandaar. Natuurlijk kwam Ajax ook niet verder dan schoten in de derde ring of juist slappe balletjes in de handen van Abiatti. Alleen een scheids moet dan ook eens ballen hebben en Mario een rode kaart geven, andere spelers van Milan afstraffen voor tijdrekken, enzovoort. Als je dat niet doet dan wint het anti-voetbal inderdaad, en dan is Ajax 'onvolwassen' en Milan 'geslepen'quote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe niet zo huilie huilie man, je had nog wel 3 uur door kunnen voetballen en was het nog 0-0 gebleven.
![]()
Een paar weken geleden kreeg Klaassen nog complimenten voor dit soort geslepenheidquote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Donnis het volgende:
[..]
Was een van de irritantste wedstrijden die ik ooit heb gezien, vandaar. Natuurlijk kwam Ajax ook niet verder dan schoten in de derde ring of juist slappe balletjes in de handen van Abiatti. Alleen een scheids moet dan ook eens ballen hebben en Mario een rode kaart geven, andere spelers van Milan afstraffen voor tijdrekken, enzovoort. Als je dat niet doet dan wint het anti-voetbal inderdaad, en dan is Ajax 'onvolwassen' en Milan 'geslepen'.
![]()
Zij zijn groot en ik ben kleinquote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Donnis het volgende:
[..]
Was een van de irritantste wedstrijden die ik ooit heb gezien, vandaar. Natuurlijk kwam Ajax ook niet verder dan schoten in de derde ring of juist slappe balletjes in de handen van Abiatti. Alleen een scheids moet dan ook eens ballen hebben en Mario een rode kaart geven, andere spelers van Milan afstraffen voor tijdrekken, enzovoort. Als je dat niet doet dan wint het anti-voetbal inderdaad, en dan is Ajax 'onvolwassen' en Milan 'geslepen'.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar dat deed hij gewoon netjes zonder iemand proberen een kaart aan te naaien.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een paar weken geleden kreeg Klaassen nog complimenten voor dit soort geslepenheid![]()
Naar mijn mening deed Klaassen het op een iets minder opzichtige en iets nettere manier.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een paar weken geleden kreeg Klaassen nog complimenten voor dit soort geslepenheid![]()
Natuurlijk het zijn allemaal (te) keurige jongens bij Ajaxquote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar dat deed hij gewoon netjes zonder iemand proberen een kaart aan te naaien.![]()
Je kan er voor fluiten iddquote:Op donderdag 12 december 2013 15:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ook zo`n terechte pingel...![]()
Ajax is groter dan Milan dus die gaat niet op. Gaat me puur om dat walgelijke anti-voetbal en scheidsrechters die er niks aan doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik ben klein![]()
![]()
Dat zeg ik toch heulemaal niet, die Italianen zijn gewoon smerige mennekes en ik geloof dat je dat gister met beide ogen live gezien hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk het zijn allemaal (te) keurige jongens bij Ajax![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ajax is groter dan Milan dus die gaat niet op. Gaat me puur om dat algelijke anti-voetbal en scheidsrechters die er niks aan doen.!
![]()
Niet zo jankenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch heulemaal niet, die Italianen zijn gewoon smerige mennekes en ik geloof dat je dat gister met beide ogen live gezien hebt.![]()
Nee Ajax speelde heel goed en Milan moest ons vrije doorgang geven en niet zo irritant doenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ajax is groter dan Milan dus die gaat niet op. Gaat me puur om dat walgelijke anti-voetbal en scheidsrechters die er niks aan doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het maakt me geen reet uit wat Milan doet, als zij zo willen spelen: veel plezier. Een scheids moet ze dan echter wel afstraffen voor spelbederf/schwalbes/tijdrekken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Ajax speelde heel goed en Milan moest ons vrije doorgang geven en niet zo irritant doen![]()
De helft van de mensen hier wilde Maher deze zomerquote:Op donderdag 12 december 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Donnis heeft weer zijn momentje. In de zomer moest Maher nog komen.![]()
![]()
Vaak waren het geen schwalbes , maar domme spelers die overal intraptenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:51 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het maakt me geen reet uit wat Milan doet, als zij zo willen spelen: veel plezier. Een scheids moet ze dan echter wel afstraffen voor spelbederf/schwalbes/tijdrekken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eerder 95%quote:Op donderdag 12 december 2013 15:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De helft van de mensen hier wilde Maher deze zomer![]()
Ja en ik heb ook altijd gezegd dat Suarez de absolute wereldtop aan kan, soms heb je gelijk, soms niet. Je punt?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Donnis heeft weer zijn momentje. In de zomer moest Maher nog komen.![]()
Had je ook vertrouwen in Boerrigterquote:Op donderdag 12 december 2013 15:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook altijd gezegd dat Suarez de absolute wereldtop aan kan, soms heb je gelijk, soms niet. Je punt?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verschrikkelijke voetballer.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Had je ook vertrouwen in Boerrigter![]()
Vriendquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |