SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klopt, maar door winst in de 5e wedstrijd in Lyon of een gelijkspel met goals was Ajax toentertijd direct door geweest. Dat terwijl bij een overwinning bij Celtic Milan deze wedstrijd misschien wel had gewonnen in plaats van gelijkgespeeld, of in ieder geval er anders in had gestaan. Terwijl de situatie bij een overwinning in Lyon voor Ajax onveranderd was geweest: al had Zagreb er nog 100 doorgelaten, Ajax zou door zijn geweest door die overwinning in Lyon.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, dan had je nu aan een punt genoeg gehad toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ow zo, daar heb je gelijk in ja. Feit is wel dat Ajax het dit jaar in eigen hand had op de laatste speelronde ende jaren daarvoor niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar door winst in de 5e wedstrijd in Lyon of een gelijkspel met goals was Ajax toentertijd direct door geweest. Dat terwijl bij een overwinning bij Celtic Milan deze wedstrijd misschien wel had gewonnen in plaats van gelijkgespeeld, of in ieder geval er anders in had gestaan. Terwijl de situatie bij een overwinning in Lyon voor Ajax onveranderd was geweest: al had Zagreb er nog 100 doorgelaten, Ajax zou door zijn geweest door die overwinning in Lyon.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
waren toen de regels niet anders? Ik meen dat toen sowieso algeheel doelsaldo telde ipv onderling resultaatquote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar door winst in de 5e wedstrijd in Lyon of een gelijkspel met goals was Ajax toentertijd direct door geweest. Dat terwijl bij een overwinning bij Celtic Milan deze wedstrijd misschien wel had gewonnen in plaats van gelijkgespeeld, of in ieder geval er anders in had gestaan. Terwijl de situatie bij een overwinning in Lyon voor Ajax onveranderd was geweest: al had Zagreb er nog 100 doorgelaten, Ajax zou door zijn geweest door die overwinning in Lyon.![]()
Balotelli hing wel enorm veel de zielige neger uit.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Klopt. 1x in de 5e speelronde dus. Ik zie Ajax best een keer de volgende ronde bereiken overigens, Milan, Porto, enz kunnen jullie echt wel een keer hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ow zo, daar heb je gelijk in ja. Feit is wel dat Ajax het dit jaar in eigen hand had op de laatste speelronde ende jaren daarvoor niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, onderling resultaat telde toen ook al. Alleen was 2x 0-0, daardoor ging doelsaldo tellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Adames het volgende:
[..]
waren toen de regels niet anders? Ik meen dat toen sowieso algeheel doelsaldo telde ipv onderling resultaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als zelfs Olympiakos het lukt.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. 1x in de 5e speelronde dus. Ik zie Ajax best een keer de volgende ronde bereiken overigens, Milan, Porto, enz kunnen jullie echt wel een keer hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja, ik weet het nu ff ook niet meer. Ik ga maar slapen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. 1x in de 5e speelronde dus. Ik zie Ajax best een keer de volgende ronde bereiken overigens, Milan, Porto, enz kunnen jullie echt wel een keer hebben..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Benfica was wel de makkelijkste loting die je kunt hebben. Wel treurig dat die door zijn, daar kan ik niet omheen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
okquote:Op donderdag 12 december 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, onderling resultaat telde toen ook al. Alleen was 2x 0-0, daardoor ging doelsaldo tellen.![]()
4x op rij speelden we CL. Steeds niet gelukt, geef mij een reden waardoor het volgend seizoen wel lukt?
Geld overwint alles, wellicht gaat die CL plaats wel naar Vitesse.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Geld overwint lang niet alles zie 95, 2006 en bijv het jaar van PSV en het jaar van Porto etc etc. Ajax heeft wel pech met lotingen etc alhoewel je vandaag gewoon had moeten winnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Planga het volgende:
4x op rij speelden we CL. Steeds niet gelukt, geef mij een reden waardoor het volgend seizoen wel lukt?
Geld overwint alles, wellicht gaat die CL plaats wel naar Vitesse.![]()
Neehoor. Donkerrood.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Montolivo had gewoon een gele kaart moeten hebben trouwens.![]()
95 is niet te vergelijken. Dat was pre-Bosman.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geld overwint lang niet alles zie 95, 2006 en bijv het jaar van PSV en het jaar van Porto etc etc. Ajax heeft wel pech met lotingen etc alhoewel je vandaag gewoon had moeten winnen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Er zijn nog tal van voorbeelden na Bosman arrest.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
95 is niet te vergelijken. Dat was pre-Bosman.
Balotelli had ook rood moeten hebben trouwens.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Planga het volgende:
Balotelli hing wel enorm veel de zielige neger uit.![]()
Mensen die twijfelen aan die rode kaart. Ga korfballen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Er zijn idd voorbeelden na dat arrest, daarom vond ik je 95 vermelding niet zo sterk.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er zijn nog tal van voorbeelden na Bosman arrest.
Balotelli had ook rood moeten hebben trouwens.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Haha, sorry maar dan snap je er niks van. Was gewoon bewust ook nog.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Onzin. Was te laat, stapt op de voet. Geel kaartje niets aan de hand.![]()
nee joh, gele kaart voor Poulsen vanwege een schwalbe, ergerde me er kapot aan.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Onzin. Was te laat, stapt op de voet. Geel kaartje niets aan de hand.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lol mensen die twijfelen aan die rode kaart.
Balotelli had ook rood moeten krijgen, puur natrappen van achter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
PSV en Porto was ook geld. Alleen extern gefinancierd.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geld overwint lang niet alles zie 95, 2006 en bijv het jaar van PSV en het jaar van Porto etc etc. Ajax heeft wel pech met lotingen etc alhoewel je vandaag gewoon had moeten winnen.![]()
Balotelli was zo erg bezig dat zelfs de scheids geen zicht meer had op wat die gast allemaal uithaalde en of het wel of geen kaart wasquote:Op donderdag 12 december 2013 00:12 schreef MouzurX het volgende:
Lol mensen die twijfelen aan die rode kaart.
Balotelli had ook rood moeten krijgen, puur natrappen van achter.Wat een baas. De enige baas in heel Milan overigens.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Het geloof en besef dat we door kunnen moet er vanaf speeldag 1 in de cl zijn en niet gaandeweg. Thuis 9 punten pakken en je zit zo goed als gebakken wat eigenlijk een must is. Dit seizoen kan mooi worden in de El en als deze groep bij elkaar blijft kan het volgend seizoen heel mooi worden (ook al wordt dat ieder seizoen geroepen).Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Jezus dat is wel naar voor jequote:Op donderdag 12 december 2013 02:18 schreef pokkerdepok het volgende:
godver die laatste omhaal...
en dan ben ik nog wel utrecht fan.![]()
t was een compliment.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jezus dat is wel naar voor je![]()
Ik HUIL om Ajax WTF was dit 11 tegen 10 nietsnuttende Italianen. WTF MAN
GODVERDOMME
Tijd voor Cruijff om in te grijpen, die hoge ballen door het midden kon echt niet. WTF.![]()
Europa League Tottenham loten en twee mooie wedstrijdjes spelen, dan focus op de competitie. Beker erbij voor de dubbel zou ook weleens leuk zijn. Onze tijd in Europa komt nog wel. Eerst nog maar eens wat titels erbij rijgen.![]()
Sarcastisch hoop ik?quote:Op donderdag 12 december 2013 05:26 schreef davyleiden het volgende:
GODVERDOMME
Tijd voor Cruijff om in te grijpen, die hoge ballen door het midden kon echt niet. WTF.![]()
inderdaad een matige keuze van Frank. Ik was het gisteren roerend eens met Mulder jr. Een breekijzer inbrengen is niet onze kracht. Door blijven tikken en bij ieder ontstane ruimte op doel schieten.quote:Op donderdag 12 december 2013 06:51 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax helaas vies weinig gecreëerd. Waarom nou het middenveld uit elkaar halen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
idd waaromquote:Op donderdag 12 december 2013 06:51 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax helaas vies weinig gecreëerd. Waarom nou het middenveld uit elkaar halen.![]()
waarom lijkt me duidelijk. Maar het is allemaal zo impulsief van Frankie/ technische team. Denk dat we sowieso niet hadden gewonnen, daar stond milan te goed voor. Maar al het voetbal werd gesmoord, en dat is juist de strongsuit van Ajax.quote:Charlie: How's it going in there?
Heb ik eigenlijk niet zo veel last van. Na Ajax - Milan was ik nog een paar dagen chagrijnig, maar nu.. We konden niet veel meer doen. Daar hebben we simpelweg de kwaliteit (nog) niet voor.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Zo emotioneel in jaren niet geweest![]()
Cambuur, IJsselmeertje, Roda. Allen uit. Pak je 6 punten ben ik allang tevreden.
Hopen op een gunstige loting vrijdag.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 05:26 schreef davyleiden het volgende:
GODVERDOMME
![]()
Wat ben je toch een clown.![]()
Dramaqueen.quote:Op donderdag 12 december 2013 05:26 schreef davyleiden het volgende:
GODVERDOMME
Tijd voor Cruijff om in te grijpen, die hoge ballen door het midden kon echt niet. WTF.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Ben ik ook benieuwd naar. Wedden dat de Boer dan wel weer Blind op het middenveld zet, experiment mislukt, dikke fail. Dan maar weer kampioen worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:41 schreef Planga het volgende:
Cambuur, IJsselmeertje, Roda. Allen uit. Pak je 6 punten ben ik allang tevreden.
Hopen op een gunstige loting vrijdag.![]()
Het is echt niet fout gegaan omdat Blind niet op 6 stond hoor, zo simpel ligt het niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Wedden dat de Boer dan wel weer Blind op het middenveld zet, experiment mislukt, dikke fail. Dan maar weer kampioen worden.
Wel logisch dat Blind er zondag weer speelt.![]()
Wel mede toch, spel veel langzamer, Poulsen brengt daar minder. Helaas was de aanval echt drama, Fischer en Bojan, deden die mee? Schone ook niet echt? Heel jammer. Veltman ook wel gemist.![]()
Vond ik gisteren wel meevallen omdat er weinig druk naar voren werd gezet door Milan, ook hebben ze nauwelijks aangevallen dus veel omschakel momenten waren er ook niet dan is Blind natuurlijk beter dan Poulsen.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:41 schreef stoeltafel het volgende:
Wel mede toch, spel veel langzamer, Poulsen brengt daar minder. Helaas was de aanval echt drama, Fischer en Bojan, deden die mee? Schone ook niet echt? Heel jammer. Veltman ook wel gemist.
Uiteindelijk kwam Blind heel veel aan de bal maar deed hij daar te weinig mee, lag niet alleen aan hem, ze maakten er teveel een trechter van ipv het breed houden, dit was vrij makkelijk te verdedigen voor Milan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |