Yupquote:
Hmm, brb. Even mijn beeld van jou bijstellenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup
@sp3c, nou het waren stuk voor stuk geen topshows....misschien moet ik mijn jachtterrein uitbreiden
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm, brb. Even mijn beeld van jou bijstellen
Past wel bij mijn liefdesleven dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
uccie dr razende verhalen hebben het topic doodgemaakt mensen
Ajax ligt eruit, ik wil niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
kap nou met dat connie en goor gedoe gek, laten we het weer over voetbla hebben
Dan woon ik daar niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
half 12 en heel huize Avondrood ligt op bed .....
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 02:14 schreef Latert het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Corrie tegenwoordig afwezig is 'snachts, en ik blijf dat gewoon herhalen totdat ze weer normaal doet.
Heel leuk, zou hem bijna zelf ook willen hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vond hem wel bij je passen eigenlijk. Jokertje.quote:
Die is stom maar ik ben aan die ander gewend natuurlijk.quote:
Doe gewoon je oude, deze is stom!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen photoshop anders zou ik er zelf een kerstmuts op tekenen.
En dan ook vallende sneeuw, want dat is hip nu.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen photoshop anders zou ik er zelf een kerstmuts op tekenen.
Vallende baby's om hem heen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:19 schreef Latert het volgende:
[..]
En dan ook vallende sneeuw, want dat is hip nu.
Nein.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
Volgens mij kan je gewoon dat kerstmutsje van Liesje copy-pasten
Dat is echt gewoon achterlijk vroeg he?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Latert het volgende:
Oh vandaag is weer zo'n dag dat ik de wekker om 6 uur moet zetten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
En dit dan?
Ik moest keihard om mezelf lachen.
Joh, ik verander hem wel weer.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Maar hij blijft niet zo tof.
Best goed is die, maar toch lijkt het nu meer op een Italiaanse loodgieter.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
En dit dan?
Ik moest keihard om mezelf lachen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, ik verander hem wel weer.
Ik vind dat allemaal niet zo heel erg interessant.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef Specularium het volgende:
Er schijnt een rel te zijn tussen Connie en Gorrie en volgens mij komt dat zo bij RTL Latenight.
post pic danquote:Op donderdag 12 december 2013 00:42 schreef Specularium het volgende:
Yolanthe,.
Nu lijkt ze op Michael Jackson.
Inderdaad, vooral mobiel heb ik daar last vanquote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dit leest wel heel raar zo.Gek he? Hoe je op UI's let eigenlijk.
Er had nog een halve kilo van die oorlellen afgekund.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die oren! Vergeet die oren niet.
Ik denk steeds van mezelf wat zit je nou matig te posten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dit leest wel heel raar zo.Gek he? Hoe je op UI's let eigenlijk.
Zeg je nou dat ik matig post? En dat in de nacht? Waar we altijd aardig doen? Met je hoofd?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk steeds van mezelf wat zit je nou matig te posten.
Maar dan ben ik het niet!
Kom naar pleintje dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik matig post? En dat in de nacht? Waar we altijd aardig doen? Met je hoofd?
Het is gewoon een mietje, hij speelt met een barbiepopquote:Op donderdag 12 december 2013 00:56 schreef Specularium het volgende:
Als Wesley wil beffen heeft ie al een ladder nodig.
Inderdaad, normaal zeikt ie zijn luier vol tegen het einde maar nu gaat ie ineens iets zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:58 schreef Latert het volgende:
Paul stelt ineens verdacht veel vragen nu, de afgelopen 3 weken hebben we hem niet gehoord.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk steeds van mezelf wat zit je nou matig te posten.
Maar dan ben ik het niet!
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:24 schreef hugecooll het volgende:
ik kan meestal wel lachen om spec & sp3c ja
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef hugecooll het volgende:
Goeie SC
ik ergerde me eerst wel aan jullie standaard PI's, vandaar dat ik hier niet zo vaak was
was alsof je ergens binnenkomt en gelijk zo'n groepje zietquote:
Wat is deze.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
was alsof je ergens binnenkomt en gelijk zo'n groepje ziet
doe maar niet, weet je wel
maar jullie zijn, met uitzondering van Latert, wel lievig hoor
En wie mag jij zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hjb nerdje, anders klappen
je bent gewaarschuwd
Toen ik spontaan besloot mee naar de meet te gaan reageerde Tem met die PI, ik snapte er niets van.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
was alsof je ergens binnenkomt en gelijk zo'n groepje ziet
doe maar niet, weet je wel
maar jullie zijn, met uitzondering van Latert, wel lievig hoor
Wat ontzettend leuk voor je.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik mag iedereen zijn, want dit is verdomme het internet waar je iedereen kan zijn
Mijn mening over jou trekt wel bij wanneer je de moeite hebt gekomen om een UI in te stellenquote:
Je zit net te vertellen dat je groepjesvorming niet leuk vindt en dan ga je dit zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hjb nerdje, anders klappen
je bent gewaarschuwd
ik voel me hier inderdaad zeer prettig bijquote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk voor je.
daarom tochquote:Op donderdag 12 december 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zit net te vertellen dat je groepjesvorming niet leuk vindt en dan ga je dit zeggen.
Dat klopt niet he?
Pfff... het gaat je alleen om het uiterlijk dus. Shallow.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mijn mening over jou trekt wel bij wanneer je de moeite hebt gekomen om een UI in te stellen
(niet die van een ander)
Even zijn e-pener laten wapperen he. Heerlijk man.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zit net te vertellen dat je groepjesvorming niet leuk vindt en dan ga je dit zeggen.
Dat klopt niet he?
ik was aan het klagen over groepjesvorming en jij kwam binnen dus kon ik gelijk laten zien waarom dat matig isquote:Op donderdag 12 december 2013 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even zijn e-pener laten wapperen he. Heerlijk man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het schaamrood op de kaken ga ik de provincie weer in, tabee.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik was aan het klagen over groepjesvorming en jij kwam binnen dus kon ik gelijk laten zien waarom dat matig is
sorry
heeeeeeeeel klein beetje maarquote:Op donderdag 12 december 2013 01:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Pfff... het gaat je alleen om het uiterlijk dus. Shallow.
Ok, ik denk ik vraag het maar. Uccie kwam vandaag ook al onverwachts met een onthulling die mij op mijn grondvesten deed trillen.quote:
Ik was daar ook bij.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:21 schreef Latert het volgende:
Ik heb Liesje gewoon op de cam gezien.
godverquote:Op donderdag 12 december 2013 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was daar ook bij.
Never forget.
Voorbereid op wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ok, ik denk ik vraag het maar. Uccie kwam vandaag ook al onverwachts met een onthulling die mij op mijn grondvesten deed trillen.
Nu was ik erop voorbereid
ben mobiel toch, maar volgens mij had je daar een foto waarop je haar strategisch voor je gezicht wappertquote:Op donderdag 12 december 2013 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voorbereid op wat?
En ik heb een fobo he? Met je vragen.
ik heb een lading wortels gehaald. Eurootje per kiloquote:Op donderdag 12 december 2013 02:35 schreef Latert het volgende:
Zal ik nog wat gaat eten voordat ik zo ga slapen? #YOLO
Yep, het wordt nu toch al niet meer dan een dutje.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:35 schreef Latert het volgende:
Zal ik nog wat gaat eten voordat ik zo ga slapen? #YOLO
Dat heb ik veel te vaak de laatste tijdquote:Op donderdag 12 december 2013 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, het wordt nu toch al niet meer dan een dutje.
Waar heb je die gehaald dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik heb een lading wortels gehaald. Eurootje per kilo
quote:Op donderdag 12 december 2013 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, het wordt nu toch al niet meer dan een dutje.
quote:Op donderdag 12 december 2013 02:42 schreef Specularium het volgende:
Geraspte wortel kopen,.
Bij de AH,.
.
Gewoon je slaap over meerdere stukken verdelen. Ik slaap snachts en in het begin van de avond even.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat heb ik veel te vaak de laatste tijd
je gaat toch geen wortels raspen man, gewoon afspoelen en knagen maarquote:Op donderdag 12 december 2013 02:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald dan?
Ik kocht eerst altijd zo'n zakje geraspte wortels bij de ah voor een euro.
Ik lig tegenwoordig aan het eind van de middag 1 / 1,5 uur te pittenquote:Op donderdag 12 december 2013 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon je slaap over meerdere stukken verdelen. Ik slaap snachts en in het begin van de avond even.
Zo'n zakje van 300 gram kaan je binnen een half uur weg, prima te doen vind ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
je gaat toch geen wortels raspen man, gewoon afspoelen en knagen maar
@ Jumbo, 49 cent voor 500gr
Doe ik dagelijks. Dan is de avond weer nieuw en lekker helemaal voor jezelf. En de avond/nacht is toch het leukste deel van de dag, laten we eerlijk zijn. Win-win.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik lig tegenwoordig aan het eind van de middag 1 / 1,5 uur te pitten
Klopt. Vorige week was wel een keer raar, toen was ik vroeg thuis en ging ik rond half 1 'smiddags ff op bed liggen. Toen werd ik vervolgens om 17:30 wakkerquote:Op donderdag 12 december 2013 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik dagelijks. Dan is de avond weer nieuw en lekker helemaal voor jezelf. En de avond/nacht is toch het leukste deel van de dag, laten we eerlijk zijn. Win-win.
wortelgifje? + trustenquote:Op donderdag 12 december 2013 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
En iedereen hopen dat Spec dat wortelgifje post natuurlijk.
En dan krijg je het kutste deel van de dag alsnog.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Klopt. Vorige week was wel een keer raar, toen was ik vroeg thuis en ging ik rond half 1 'smiddags ff op bed liggen. Toen werd ik vervolgens om 17:30 wakker
Heel terecht gewoon. DWDDquote:Op donderdag 12 december 2013 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan krijg je het kutste deel van de dag alsnog.
Tenminste, ik ben liever niet wakker tussen 19:00 en 21:00 In ieder geval niet die hele twee uur.
Je bent zelf een tijdstip.quote:Op donderdag 12 december 2013 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet, ik vind dat echt zo'n net niets tijdstip.
Nee, maar gewoon het gevoel hebben dat het allemaal weer goed zit, dat je er weer helemaal bij hoort, dat is toch wel tof,......... toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 05:05 schreef sp3c het volgende:
wel mijn hele windows ge windowsupdate trouwens
topshow
merk er nix van
Hij zoekt jouw aandacht...quote:
kijk waar het niet luisteren naar ons advies je heeft gebrachtquote:Op donderdag 12 december 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
Altijd dat gedram hier dat ik iets moet doen of kopen of lezen.
Verder dan je denkt toevallig.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kijk waar het niet luisteren naar ons advies je heeft gebracht
zo werkt dat nietquote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
Of dat ja. Laat me lekker doen wat ik wil. Sjezus.
Ik ging even teruglezen en moest meerdere malen hard lachen, het was iig beter dan Jurassic Park 3.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
Ow? Volgens mij mis je nooit zoveel hoor Yoki.
Dat is dus jammer ja.quote:
Graag, dat lieve gedoe is helemaal niks.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:28 schreef Jian het volgende:
Gaan we eindelijk weer gewoon onaardig doen?!
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
ja jodenkoeken gegeten omdat Amsterdam door is in de Championsleague
ze hebben wel een bijna unieke prestatie verrichtquote:Op donderdag 12 december 2013 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ajax is niet door gek, dus kappen, we wensen daar niet continue aan herinnerd te worden
ze zijn bruinquote:Op donderdag 12 december 2013 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik houd niet zo van koek, neem ik deze wel:
[ afbeelding ]
inkoppertjequote:Op donderdag 12 december 2013 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik houd niet zo van koek, neem ik deze wel:
[ afbeelding ]
Ik zie niet wat er uniek aan is, we gaan er altijd voor de knock-out-fase uit, dus wat is nieuw, stom gedoe.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ze hebben wel een bijna unieke prestatie verricht
en dat moet blijkbaar ook gevierd worden
Ik ook, ik was zo boos op Balotelli dat ik hier maar niet meer heb gepost, dan had ik het waarschijnlijk gewroken op sp3c ....quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
Ik heb een behoorlijk partijtje zitten vloeken gisteren
Nee geen helicopters. Wel een chocolade iPadquote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]Hallo Jumbo!
![]()
Hebben ze ook helikopters?
da's beter dan een echtequote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen helicopters. Wel een chocolade iPad
bijna uniekquote:Op donderdag 12 december 2013 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er uniek aan is, we gaan er altijd voor de knock-out-fase uit, dus wat is nieuw, stom gedoe.
VBL / Ajax heeft een unieke prestatie geleverd dus dat moet gevierd wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Had jij niet een frikandelbroodje te verorberen .....
Hoezo?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef Jian het volgende:
Volgens mij heeft huug een iPhone ....
De Speld ....quote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
VBL / Ajax heeft een unieke prestatie geleverd dus dat moet gevierd worden
Neeee, zeggen!quote:Hoezo?
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel product van Apple
Gewoon verrast, ik dacht dat je zo'n grappige fanboy was die om 3 uur 's nachts bij de Applestore voor de deur ligt om als één van de eersten een mint groene Apple sok te bemachtigen voor je iPhone ....... weer een illusie armerquote:
Wat is deze?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon verrast, ik dacht dat je zo'n grappige fanboy was die om 3 uur 's nachts bij de Applestore voor de deur ligt om als één van de eersten een mint groene Apple sok te bemachtigen voor je iPhone ....... weer een illusie minder
Een klassiekertjequote:Op donderdag 12 december 2013 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ok, wat heb je dan voor mobiel, zodat ik daar fun over kan maken, zeggen nu!
Nee, geen Samsung, geen android, dat heb ik ook, dus daar kan ik geen fun over maken. Waarom nou niet een Blackberry of een Nokia. Ja, hier kan ik niks mee hoor, eigen schuldquote:Op donderdag 12 december 2013 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een klassiekertje
Samsung Galaxy Ace
Nou, sorry danquote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, geen Samsung, geen android, dat heb ik ook, dus daar kan ik geen fun over maken. Waarom nou niet een Blackberry of een Nokia. Ja, hier kan ik niks mee hoor, eigen schuld
Lekker belangrijk weer Bert.quote:Op de redactie kwamen we er niet helemaal uit. Daarom roepen we u, de lezer, te hulp. Blundert het Chileense biermerk hier met een Vlaamse die een Nederlandse moet spelen of is het misschien een Chileense actrice die een paar woorden Nederlands leerde? Of zien wij spoken en is het allemaal een storm in een glas water?
Ik zou al mijn was op de grond gooien en erop gaan stampen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit nog bij de wasserette. Was weggegaan toen de wasmachine aan stond, kom ik terug op het moment dat mijn wasje net klaar was, zat er zo'n vrouw met haar tengels mijn was er al uit te halen. Nu maar hopen dat ze haar handen gewassen had..
Goede/matige grap.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou al mijn was op de grond gooien en erop gaan stampen.
als je je haar laat groeien en een paar tetten laat zettenquote:
ja en als iemand gaat flippen zeg je:quote:Op donderdag 12 december 2013 18:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou al mijn was op de grond gooien en erop gaan stampen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:16 schreef sp3c het volgende:
ik ga vandaag voor zuurkool denk ik bro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |