Klopt want uiteraard heb ik een knalroze met bloemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pas prima bij de rest van je interieur
Ik zie je ervoor aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt want uiteraard heb ik een knalroze met bloemen.
Het zal je vanuit een steegje bespringen .........quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:43 schreef YokiKater het volgende:
Al een tijdje niet meer gekeken.. dus ik kijken..
[ afbeelding ]
BAM!
Ik weet niet of ik nog verder wil klikken
Ik gok zomaar dat ze niet heel veel kan springen ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal je vanuit een steegje bespringen .........
Uccie is hem nu aan het bestellen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef arjan1112 het volgende:
in Florida hebben ze ook brommobielen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie is hem nu aan het bestellen.
Ik ben moed aan het verzamelen om me door deel 1 van de monsterstrijk heen te helpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef sp3c het volgende:
ik hoor niets
ik ga een pot bami maken denk ik
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:09 schreef Peunage het volgende:
Zustersite
http://www.girlsinyogapants.com
Palmen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Klik je ff naar RTL en zie je Connie in complete bitchfight met Gordon.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Klik je ff naar RTL en zie je Connie in complete bitchfight met Gordon.
Lees je maar gewoon even inquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit over gaat en ik houd het zo denk ik.
Doe toch maar evenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet joh.
Connie Breukhoven wil niet meer zingen op het ouderenfeest, omdat ze niet mag zingen wat ze wil ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Het boeit me nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Connie Breukhoven wil niet meer zingen op het ouderenfeest, omdat ze niet mag zingen wat ze wil ofzo.
Het is ook niet boeiend, wel errug grappig.quote:
Dat gaat vanzelf he? Ik zie het staan en het is al gelezen. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetie wel, anders zou je het niet lezen
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf he? Ik zie het staan en het is al gelezen. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd eerlijk gezegd.
Hehe je hebt het door. Showbizzzzz nieuwtjes boeien me echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef hugecooll het volgende:
Oh, RTL Boulevard
Terechte klacht, K
Ik ga mijn hebben en houwen niet op internet zetten joh. Plus het is ook maar een uitdrukking natuurlijk. ik heb wel iets anders aan mijn hoofd dan wat BN'ersquote:
Je hele hebben en houdenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga mijn hebben en houwen niet op internet zetten joh. Plus het is ook maar een uitdrukking natuurlijk. ik heb wel iets anders aan mijn hoofd dan wat BN'ersallemaal uitspoken.
Totaal niet interessant.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hele hebben en houden
Gewoon waar je je zoal mee bezighoudt als je je niet druk maakt om het wel en wee van BN'ers
Dat is een beetje een 'meh' wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Galatasaray - Juve wordt zo uitgezonden
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
quote:
quote:
geen idee waarom maar ik moest keihard lachenquote:
Nou, kan nog wel aardig worden, in Turkije en als Galatasaray wint zijn ze door ten koste van Juve, kan behoorlijk gaan spoken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is een beetje een 'meh' wedstrijd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
geen idee waarom maar ik moest keihard lachen
ik ben gewoon gratisquote:
Als je niet wil zappen, plaatje:quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb Falling Down gedownload voor de 1000ste keer
morgen maar weer eens kijken
dat is een fantastische filmquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb Falling Down gedownload voor de 1000ste keer
morgen maar weer eens kijken
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
Er is vanochtend een lijnbus over mijn telefoon gereden.
Betamax?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
dat is een fantastische film
die heb ik op een video band
al heel lang
Nee het is vegen met de kraan open.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:36 schreef Peunage het volgende:
Ja ik zie niet hoe ze nog verder gaan spelen
Had je het tegen mij? Dit is een hele nieuwe radio met alles erop, platenspeler, cd, cassette, usb, radio.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
gewoon op stampen
nog geen 50 cent op de markt meer waard die dingen
we hadden het over videobanden cnorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je het tegen mij? Dit is een hele nieuwe radio met alles erop, platenspeler, cd, cassette, usb, radio.
Ik liet hem vallen op stationsplein, had ik niet door. Na twintig meter wel, liep terug, maar toen was er al een bus overheen gegaan.quote:
Sterkte telefoon wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik liet hem vallen op stationsplein, had ik niet door. Na twintig meter wel, liep terug, maar toen was er al een bus overheen gegaan.
Hij doet het nog wel.
Wel mn vinger opengehaald aan de barsten in het scherm.quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef arjan1112 het volgende:
een nieuwe radio met een platenspeler en een cassette deck ??
bestaan die nog ?
hey dat vind ik nog wel coolquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jazeker.
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Oh dat zou mij ook nog wel lukken ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel mn vinger opengehaald aan de barsten in het scherm.
Eind december loopt mn abbo af, dus nieuw foontje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou mij ook nog wel lukken ja.Nieuw glaasje erin dus.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou mij ook nog wel lukken ja.Nieuw glaasje erin dus.
Nog beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eind december loopt mn abbo af, dus nieuw foontje.
Gaan we weer sensuele plaatjes posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we weer sensuele plaatjes posten?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we weer sensuele plaatjes posten?
[ afbeelding ]Was een geweldig OP-plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow even zappen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Wat ziet Geer er verrot uit bij Humberto.
Waarom zeg je dat nu pas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
De Rechtbank, wat een heerlijk programma is dat.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Wat ziet Geer er verrot uit bij Humberto.
Dat vraag ik toch ook niet aan jou?quote:
Oke, goed verhaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch ook niet aan jou?
Dat was het geluidsfragment uit het gordon/conny gesprekquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Oh die stomme Furby. Versta geen zak van wat dat beest zegt.
Oh niet interessant dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was het geluidsfragment uit het gordon/conny gesprek
Nee, nog steeds vermakelijk welquote:
Joh, wordt gewoon vreselijk gehyped en alles en iedereen rent erachteraan, oeh, aaaaah hij heeft Castro een handje gegeven ...... ja en?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
Die hele speech irriteerde mij, de stukjes die ik gezien heb dan.
Tegenwoordig heb ik de tv niet eens meer aan overdag, hooguit om een gedownloade serie even te kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
Heb nog niets bewust opgezocht hoor, kan er alleen weinig omheen vandaag.
Ik kijk altijd minimaal 1 journaal op een avond dus dan komt het wel voorbij. En hier of P&W was ook onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik de tv niet eens meer aan overdag, hooguit om een gedownloade serie even te kijken.
Oh stukjes heb ik inderdaad wel op het nieuws gezien, maar niet de hele hoepla.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk altijd minimaal 1 journaal op een avond dus dan komt het wel voorbij. En hier of P&W was ook onvermijdelijk.
Neuh, duurde geloof ik 5u. Dan heb ik wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh stukjes heb ik inderdaad wel op het nieuws gezien, maar niet de hele hoepla.
Wel de eerste ooit van Nederland...zeiden ze net.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef Jian het volgende:
Sjoukje Dijkstra bij Humberto ze heeft bij het kunstschaatsen in 1723 of zoiets, goud gewonnen bij de Olympische winterspelen, goh interessant
Jurassic Park Lost World is nog een uur bezig.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Komt er nog een stomme film op RTL7?
Bij gebrek aan beter maar naartoe gezapt.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jurassic Park Lost World is nog een uur bezig.
Is hier wel, maar ik kom uit Zeeuws-Vlaanderen, waar het minder populair is (ik vier het dus niet)quote:Op woensdag 11 december 2013 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, maar ik heb het van horen zeggen. Vier jij carnaval of is dat daar niet?
Zeeland vind ik tof maar dat is iets anders he?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is hier wel, maar ik kom uit Zeeuws-Vlaanderen, waar het minder populair is (ik vier het dus niet)
Iets anders?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeeland vind ik tof maar dat is iets anders he?
Carnaval lijkt me stiekem wel leuk, beetje verkleden enzo.
En de stairway.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
De stad van grootheden zoals Henk Westbroek.
Ik dacht dat je vroeg of Zeeuws-Vlaanderen iets anders is dan Zeeland (of dat Z-V niet in Zeeland ligtquote:Op woensdag 11 december 2013 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik ging vroeger vaak op vakantie naar Domburg.
Ook Den Haag.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:58 schreef hugecooll het volgende:
Hm, waar komt sp3cje vandaan dan? Rotterdam?zo werken we het lijstje van grote steden af
Je kan heel veel van me zeggen of vinden maar ik ben echt verre van racistisch. En sp3c ook niet gok ik zomaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Typisch weer
PVV grootste in Den Haag
Sp3c wel een beetjequote:Op woensdag 11 december 2013 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan heel veel van me zeggen of vinden maar ik ben echt verre van racistisch. En sp3c ook niet gok ik zomaar.
En ja Spec, ik kom oorspronkelijk uit Groningen ja.
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ja Spec, ik kom oorspronkelijk uit Groningen ja.
sp3c doet aan negroide.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer grappig aan?
Komt vast doordat ik hem goed ken maar het idee dat iemand hem gewoon racistisch noemt vind ik grappig. Sorry.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer grappig aan?
Ik noem iedereen racistisch, zodat niemand mij kan beschuldigen van discriminatiequote:Op woensdag 11 december 2013 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt vast doordat ik hem goed ken maar het idee dat iemand hem gewoon racistisch noemt vind ik grappig. Sorry.
Jij kent Utrecht ook alleen van de Stairway. Dan klopt je beeld wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee, jij trekt volle zalen met je Utrecht.
Dat is zo van alles net niets.
Ik noem om dezelfde reden iedereen een neger.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik noem iedereen racistisch, zodat niemand mij kan beschuldigen van discriminatie
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik noem om dezelfde reden iedereen een neger.
Daar kan niet iedereen mee omgaan.
Oh dat is op zich ook wel een tactiek te noemen ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik noem iedereen racistisch, zodat niemand mij kan beschuldigen van discriminatie
watquote:Op woensdag 11 december 2013 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Niet zo ninja-edit, geen idee wat die smiley daar deed.
Nou zeg, en ik dacht dat je me lief vondquote:Op woensdag 11 december 2013 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Niet zo ninja-edit, geen idee wat die smiley daar deed.
Er stond per ongeluk een smiley in mijn post voor Huge. die hoorde daar niet.quote:
Dat vind ik geloof ik ook wel. Sowieso vind ik nachtbaggeraars meestal wel ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou zeg, en ik dacht dat je me lief vond
Kom privéquote:Op woensdag 11 december 2013 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er stond per ongeluk een smiley in mijn post voor Huge. die hoorde daar niet.
[..]
Dat vind ik geloof ik ook wel. Sowieso vind ik nachtbaggeraars meestal wel ok.
Maar we kunnen misschien beter naar tegen elkaar doen anders is het morgen weer zo vervelend teruglezen voor de ochtendmensen.
zoals douchen, make-upje op doen en rustig wakker wordenquote:Op woensdag 11 december 2013 02:11 schreef Latert het volgende:
Nee morgen pas rond 9 uur, maar ik zet om 7 uur de wekker want ik moet nog wat dingen doen.
Ja rustig wakker worden is altijd noodzakelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zoals douchen, make-upje op doen en rustig wakker worden
Ik ook, maar ik zet 'm gewoon aanquote:Op woensdag 11 december 2013 12:21 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig heb ik een goed excuus...ik moet werken.
Het is inderdaad niet makkelijk om een bal te spelen, wat een dramaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef Uccie het volgende:
De bal...wordt ie niet zo vaak geschopt.
Wie?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef Latert het volgende:
Iedereen is ineens in de kerstsfeer...
Karina heeft wel een winterversie van haar UI geloof ik. Met een kerstmuts ofzo. Of misschien beeld ik me dat inquote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef Latert het volgende:
Als Corrie d'r geile UI maar geen baard gaat geven.
Dan kan je hem de hele nacht laten draaien...quote:Op woensdag 11 december 2013 19:47 schreef sp3c het volgende:
mijn computer loopt me te dissen gek dus ik zeg nou vooruit, Windows update mij .. 140 updates gevonden
daar heb ik geen zin in hoor
Ja schatquote:Op woensdag 11 december 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas dat die van Uccie ook sneeuwt.
Uccie,.
Mijn care levels zijn nog lager dan die van sp3cquote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef Latert het volgende:
Als het echt koud wordt krijg je al die kut rayonhoofden en dat elfstedentochtgezeik weer, en DWDD die denkt dat heel Nederland daarop zit te wachten.
Snel tevreden, jij.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
Dat was weer een TopDWDD, genoten.
Dat beeld je je in.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Karina heeft wel een winterversie van haar UI geloof ik. Met een kerstmuts ofzo. Of misschien beeld ik me dat in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |