Klopt want uiteraard heb ik een knalroze met bloemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pas prima bij de rest van je interieur
Ik zie je ervoor aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt want uiteraard heb ik een knalroze met bloemen.
Het zal je vanuit een steegje bespringen .........quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:43 schreef YokiKater het volgende:
Al een tijdje niet meer gekeken.. dus ik kijken..
[ afbeelding ]
BAM!
Ik weet niet of ik nog verder wil klikken
Ik gok zomaar dat ze niet heel veel kan springen ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal je vanuit een steegje bespringen .........
Uccie is hem nu aan het bestellen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef arjan1112 het volgende:
in Florida hebben ze ook brommobielen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie is hem nu aan het bestellen.
Ik ben moed aan het verzamelen om me door deel 1 van de monsterstrijk heen te helpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef sp3c het volgende:
ik hoor niets
ik ga een pot bami maken denk ik
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:09 schreef Peunage het volgende:
Zustersite
http://www.girlsinyogapants.com
Palmen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Klik je ff naar RTL en zie je Connie in complete bitchfight met Gordon.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Klik je ff naar RTL en zie je Connie in complete bitchfight met Gordon.
Lees je maar gewoon even inquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit over gaat en ik houd het zo denk ik.
Doe toch maar evenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet joh.
Connie Breukhoven wil niet meer zingen op het ouderenfeest, omdat ze niet mag zingen wat ze wil ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Het boeit me nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Connie Breukhoven wil niet meer zingen op het ouderenfeest, omdat ze niet mag zingen wat ze wil ofzo.
Het is ook niet boeiend, wel errug grappig.quote:
Dat gaat vanzelf he? Ik zie het staan en het is al gelezen. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetie wel, anders zou je het niet lezen
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf he? Ik zie het staan en het is al gelezen. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd eerlijk gezegd.
Hehe je hebt het door. Showbizzzzz nieuwtjes boeien me echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef hugecooll het volgende:
Oh, RTL Boulevard
Terechte klacht, K
Ik ga mijn hebben en houwen niet op internet zetten joh. Plus het is ook maar een uitdrukking natuurlijk. ik heb wel iets anders aan mijn hoofd dan wat BN'ersquote:
Je hele hebben en houdenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga mijn hebben en houwen niet op internet zetten joh. Plus het is ook maar een uitdrukking natuurlijk. ik heb wel iets anders aan mijn hoofd dan wat BN'ersallemaal uitspoken.
Totaal niet interessant.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hele hebben en houden
Gewoon waar je je zoal mee bezighoudt als je je niet druk maakt om het wel en wee van BN'ers
Dat is een beetje een 'meh' wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Galatasaray - Juve wordt zo uitgezonden
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
quote:
quote:
geen idee waarom maar ik moest keihard lachenquote:
Nou, kan nog wel aardig worden, in Turkije en als Galatasaray wint zijn ze door ten koste van Juve, kan behoorlijk gaan spoken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is een beetje een 'meh' wedstrijd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
geen idee waarom maar ik moest keihard lachen
ik ben gewoon gratisquote:
Als je niet wil zappen, plaatje:quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb Falling Down gedownload voor de 1000ste keer
morgen maar weer eens kijken
dat is een fantastische filmquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb Falling Down gedownload voor de 1000ste keer
morgen maar weer eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |