Yupquote:
Hmm, brb. Even mijn beeld van jou bijstellenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup
@sp3c, nou het waren stuk voor stuk geen topshows....misschien moet ik mijn jachtterrein uitbreiden
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm, brb. Even mijn beeld van jou bijstellen
Past wel bij mijn liefdesleven dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
uccie dr razende verhalen hebben het topic doodgemaakt mensen
Ajax ligt eruit, ik wil niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
kap nou met dat connie en goor gedoe gek, laten we het weer over voetbla hebben
Dan woon ik daar niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
half 12 en heel huize Avondrood ligt op bed .....
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 02:14 schreef Latert het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Corrie tegenwoordig afwezig is 'snachts, en ik blijf dat gewoon herhalen totdat ze weer normaal doet.
Heel leuk, zou hem bijna zelf ook willen hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vond hem wel bij je passen eigenlijk. Jokertje.quote:
Die is stom maar ik ben aan die ander gewend natuurlijk.quote:
Doe gewoon je oude, deze is stom!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen photoshop anders zou ik er zelf een kerstmuts op tekenen.
En dan ook vallende sneeuw, want dat is hip nu.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen photoshop anders zou ik er zelf een kerstmuts op tekenen.
Vallende baby's om hem heen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:19 schreef Latert het volgende:
[..]
En dan ook vallende sneeuw, want dat is hip nu.
Nein.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
Volgens mij kan je gewoon dat kerstmutsje van Liesje copy-pasten
Dat is echt gewoon achterlijk vroeg he?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Latert het volgende:
Oh vandaag is weer zo'n dag dat ik de wekker om 6 uur moet zetten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
En dit dan?
Ik moest keihard om mezelf lachen.
Joh, ik verander hem wel weer.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Maar hij blijft niet zo tof.
Best goed is die, maar toch lijkt het nu meer op een Italiaanse loodgieter.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
En dit dan?
Ik moest keihard om mezelf lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |