En een nieuwe paus.quote:
Ditquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Clavis het volgende:
Privé of niet. Als er een hele onterechte roddel over mij de ronde zou doen zou ik dat toch wel heel stellig ontkennen.
Hangt er vanaf, Kat is tegenwoordig mama dus is 'ie een homewrecker, minder stoer. Vind ik dan hèquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het is 'stoer' om Katja te hebben gedaan, dus dat gaat hij nooit ontkennen
Haha ik ook, maar zelfs Tatjana is in sommige kringen nog 'hot', ik bedoel maar, het is de sexy stoeipoes naamquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, Kat is tegenwoordig mama dus is 'ie een homewrecker, minder stoer. Vind ik dan hè
Nee, je bedoelt Thijsquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Déze Robert de Hoog?
Neh, dat geloof ik niet
Ze had toch wel vaker relaties met lelijke mannen??quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
nogal ja als je het mij vraagt en dat niet alleen hij komt ook niet erg sympathiek over
Ze heft iedereen gehad. Fedja ook nogquote:Op donderdag 12 december 2013 09:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze had toch wel vaker relaties met lelijke mannen??
Johnny de moll is nou ook niet moeders mooiste
Dan kan hij toch beter wat uitvreten met zijn tegenspeelster Sylvia Hoek.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heft iedereen gehad. Fedja ook nog
Dat spook zonder karakter en uitstraling? Ik zou passen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan kan hij toch beter wat uitvreten met zijn tegenspeelster Sylvia Hoek.
Als er elke week een lulverhaal over je in de bladen staat neemt die motivatie ook wel af denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Clavis het volgende:
Privé of niet. Als er een hele onterechte roddel over mij de ronde zou doen zou ik dat toch wel heel stellig ontkennen.
Nee, Katja komt slim over.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat spook zonder karakter en uitstraling? Ik zou passen.
Emotieloos wezen.
Datte!quote:
Serieus? Heerlijke creatie van de natuurquote:Op donderdag 12 december 2013 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat spook zonder karakter en uitstraling? Ik zou passen.
Emotieloos wezen.
Kan. Maar ik denk niet dat de bladen wekelijks volstaan met roddels over die Robert de Hoog.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:05 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Als er elke week een lulverhaal over je in de bladen staat neemt die motivatie ook wel af denk ik.
Dat is ook wel de lelijkste foto van hemquote:
oh ik dacht meer aan Katjaquote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef Clavis het volgende:
[..]
Kan. Maar ik denk niet dat de bladen wekelijks volstaan met roddels over die Robert de Hoog.
Ik heb toch zo'n hekel aan die miezerige Robert, en dan deze opmerking, uiteraard bewust gekozen omdat het suggereert dat er wel iets gebeurt is, want als er niets gebeurt is is er niets privé's aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef mandatory het volgende:
Robert vertelt aan RTL Boulevard: "Of er nou wel of niet iets gebeurd is, ik vind het een situatie die privé is, en daarom zeg ik er verder ook niets over."
Ah, en Ruben was slechts willoos slachtoffer.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik geloof het wel van Katja. Ze was altijd al een sloerie maar heeft zich een paar jaar rustig gehouden met Thijs en dochtertje.
Het is duidelijk te zien op tv hoe deze vrouw 'wulps' snakt naar aandacht en daar doet ze dan ook enorm aanstellerig haar best voor.
En vrouwen die 'wulps' snakken naar aandacht zijn vatbaar voor de grote verleiding dat 'man' heet.![]()
1+1=2 icm 'waar rook is is vuur' zeg ik; De volgende gate komt eraan!
Ik ben helemaal afgeknapt op Katja sinds ze die show ''presenteerde'' met Nick en Simon....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik geloof het wel van Katja. Ze was altijd al een sloerie maar heeft zich een paar jaar rustig gehouden met Thijs en dochtertje.
Het is duidelijk te zien op tv hoe deze vrouw 'wulps' snakt naar aandacht en daar doet ze dan ook enorm aanstellerig haar best voor.
En vrouwen die 'wulps' snakken naar aandacht zijn vatbaar voor de grote verleiding dat 'man' heet.![]()
1+1=2 icm 'waar rook is is vuur' zeg ik; De volgende gate komt eraan!
Ben blij dat we Katja hebben, niks mooier dan jaloerse posts van verzuurde vrouwen te lezen op het internetquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik ben helemaal afgeknapt op Katja sinds ze die show ''presenteerde'' met Nick en Simon....
Waar ze zo overdreven aan het dansen was dat haar bollen eruit vlogen
Dit heeft niks met Jaloezie te maken, het is een mooie vrouw maar tijdens die show was het wel heel erg sneu om te zien hoe ze tekeer gingquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ben blij dat we Katja hebben, niks mooier dan jaloerse posts van verzuurde vrouwen te lezen op het internet
Dat , Ik vind Katja een mooie vrouw, maar dat continue Ik wil in beeld met niet zo sexy Al's ze zelf denkt gekronkel stoorde zo Enorm!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dit heeft niks met Jaloezie te maken, het is een mooie vrouw maar tijdens die show was het wel heel erg sneu om te zien hoe ze tekeer ging
Dat dus! ik kon even de juiste woorden niet vinden haha....volgens mij waren er destijds ook ergens in een topic wat filmpjes met fragmenten gepost waar je echt plaatsvervangende schaamte van kreegquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat , Ik vind Katja een mooie vrouw, maar dat continue Ik wil in beeld met niet zo sexy Al's ze zelf denkt gekronkel stoorde zo Enorm!
Dat was toen vreselijk irritant idd!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik ben helemaal afgeknapt op Katja sinds ze die show ''presenteerde'' met Nick en Simon....
Bollenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
qftquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:48 schreef GateWayX het volgende:
Haha.Een topic vol gefrustreerde pitjes. Als je nou eens niet zo mollig was en nog enige erotische uitstraling had dan zou je dat ook graag etaleren.
Wat een ouderwets taalgebruik, dat 'der'. Of ben je van oorsprong Duits? Je zou der Ruben 'doen'?quote:
mollig? haha tuurlijk.....we zijn allemaal jaloers, mollig en gefrustreerdquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:48 schreef GateWayX het volgende:
Haha.Een topic vol gefrustreerde pitjes. Als je nou eens niet zo mollig was en nog enige erotische uitstraling had dan zou je dat ook graag etaleren.
En hebben allemaal een kort pittig rood kapsel..quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
mollig? haha tuurlijk.....we zijn allemaal jaloers, mollig en gefrustreerd
Vergeet de hippe bril niet!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
En hebben allemaal een kort pittig rood kapsel..
Duurde langquote:
quote:....Katja...... . Een coole dame die over de eerste hype heen is en groeit naar ongekende hoogte... Je hebt goede meiden, slechte meiden. Dit is zo'n goeie waar we nog vele goede tijden mee gaan beleven, wij maken daar vast drankbaar uh dankbaar gebruik van....
Dolf, Henk, Fred en Rob als was in heer armen.... ze draagt ons gelukkig ook op handen.....
Zou je Katja scharen! Dat moeten we weten!quote:Op maandag 16 december 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Katja ook erg leuk.
Nooit gedacht, want ik ontmoette haar ooit eens, heeeel lang geleden, en toen vond ik haar een volstrekt leeghoofd.
Ik ben inmiddels van mening veranderd. Ik geloof haar wel. Denk niet dat ze het heel makkelijk heeft met zichzelf (bleek ook wel uit die 24 Uur met) en dat heeft ze wellicht wel eens proberen weg te feesten, waardoor ze een narcistisch schaap leek.
Ik vind haar overigens niet per se heel knap of onknap (want kennelijk moet je dat aangeven, alvorens je van de heren hier mag aangeven of je haar al dan niet aardig vindt). Ik vind haar gewoon een leuk mens.
Precies. Goeie vraag!quote:Op maandag 16 december 2013 07:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou je Katja scharen! Dat moeten we weten!
Ik denk dat Katja daar geen enkele belangstelling voor zou hebben. Dus dat volstrekt misplaatste 'ik zou haar dit en dat' vind ik altijd nogal voorbarig van FOK!-heertjes.quote:Op maandag 16 december 2013 07:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou je Katja scharen! Dat moeten we weten!
Gezien haar kennelijke seks behoefte zou ik dat niet op voorhand uitsluiten.quote:Op maandag 16 december 2013 12:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Katja daar geen enkele belangstelling voor zou hebben. Dus dat volstrekt misplaatste 'ik zou haar dit en dat' vind ik altijd nogal voorbarig van FOK!-heertjes.
Ik schaar mezelf hieronderquote:Op maandag 16 december 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Katja ook erg leuk.
Nooit gedacht, want ik ontmoette haar ooit eens, heeeel lang geleden, en toen vond ik haar een volstrekt leeghoofd.
Ik ben inmiddels van mening veranderd. Ik geloof haar wel. Denk niet dat ze het heel makkelijk heeft met zichzelf (bleek ook wel uit die 24 Uur met) en dat heeft ze wellicht wel eens proberen weg te feesten, waardoor ze een narcistisch schaap leek.
Ik vind haar overigens niet per se heel knap of onknap (want kennelijk moet je dat aangeven, alvorens je van de heren hier mag aangeven of je haar al dan niet aardig vindt). Ik vind haar gewoon een leuk mens.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
De eerste keer vergeleken we elkaars net doorboorde navels en stond ze nog aan het begin van haar carrière. Had ze een rolletje in een schoolserie.
Ik bevroed dat haar keuze rijker is dan de selectie waarin jij zou vallen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezien haar kennelijke seks behoefte zou ik dat niet op voorhand uitsluiten.
We hadden het dan ook over Dude en Katje. Ik was geen onderdeel van het scharenquote:Op maandag 16 december 2013 18:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bevroed dat haar keuze rijker is dan de selectie waarin jij zou vallen.
Nofi hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |