Wederom heb je gelijk. En wederom klopt wat ik zeg ook. Je doet enorm verheven omdat je precies de letter van de "wet" of netiquette volgt.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik spreek namens mijzelf, niet namens anderen. Ik ben niet "sommige mensen". Ik heb hem nergens een tokkie genoemd, maar hij valt mij wel persoonlijk aan. Niet echt classy, wel?
ja, en ik niet met hem, happens, Heeft het feit dat ik mod ben 0,0 mee te maken. Happens ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
het klopt helemaal niet wat jij zegt want hij doet helemaal niet verheven
hij is het gewoon niet met je eens ... happens
Wat, dat ik een asshole ben?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom heb je gelijk. En wederom klopt wat ik zeg ook.
Waar doe ik verheven? Wijs het maar aan.quote:Je doet enorm verheven omdat je precies de letter van de "wet" of netiquette volgt.
Ik zie de andere kant best in. Heb ik ook geschreven.quote:Maar toch zijn er zat mensen die vinden dat je niet zo moet mierenneuken en eens de andere kant van de zaak moet leren inzien.
das waar maar je kiest die route zelfquote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en ik niet met hem, happens, Heeft het feit dat ik mod ben 0,0 mee te maken. Happens ook.
Wat zou dat belang zijn dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef Re het volgende:
nou ja, er is natuurlijk wel een maatschappelijk belang wat op een ander vlak ligt dan welke willekeurige moordenaar dan ook... Dit is er wel een die de geschiedenis van een land heeft veranderd
alles afschuiven op de onderbuikgevoelens van tokkies is veel te simpel gedachtquote:Op woensdag 11 december 2013 11:36 schreef BasEnAad het volgende:
Het is gewoon zeldzaam dom om de hele rechtsstaat aan te passen vanwege de onderbuikgevoelens van tokkies.
Zodra de rechtsstaat niet één lijn trekt, dan ondergraaf je alles en ben je nog verder van huis.
dat zullen we nooit wetenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat zou dat belang zijn dan?
Verder denk ik (maar dat is persoonlijk) dat het ook wel meevalt met de verandering in de geschiedenis. Pim was populair, maar ik denk eigenlijk dat 'ie nog minder resultaat had kunnen boeken als Wilders. Juist door zijn overlijden is hij zo populair en onvergetelijk geworden.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
alles afschuiven op de onderbuikgevoelens van tokkies is veel te simpel gedacht
kijk dat is een sterk argumentquote:Op woensdag 11 december 2013 11:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Volgens mij is het gewoon goedpraten van je eigen tokkiegedachtes.
nou ja bijvoorbeeld de JSF, als Pim had geleefd had die er nooit gekomen bijvoorbeeld... Hij heeft iig meer significantie gehad voor nederland dan een willekeurige moordenaar...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat zou dat belang zijn dan?
Verder denk ik (maar dat is persoonlijk) dat het ook wel meevalt met de verandering in de geschiedenis. Pim was populair, maar ik denk eigenlijk dat 'ie nog minder resultaat had kunnen boeken als Wilders. Juist door zijn overlijden is hij zo populair en onvergetelijk geworden.
tuurlijk was die er wel gekomen, er is niet echt een andere optiequote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja bijvoorbeeld de JSF, als Pim had geleefd had die er nooit gekomen bijvoorbeeld... Hij heeft iig meer significantie gehad voor nederland dan een willekeurige moordenaar...
maar Volkert is gestraft volgens nederlands recht en dat dient gerespecteerd te worden, een uitzondering voor hem maken zou funest zijn voor de maatschappij
wel gekquote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb bij jou ook geen argument gezien.
of je hebt niet opgeletquote:Op woensdag 11 december 2013 11:35 schreef sp3c het volgende:
overigens ben ik het ook niet met hem eens
als samenleving heb je meer te vrezen van figuren als Volkert dan van figuren die random voorbijgangers lopen te steken, die laatsten zijn debielen waar je niet zo bar veel aan kunt doen terwijl die eersten radicalen zijn waar wel tegen op te treden is maar dan moet je dingen doen (privacy schenden enzo) waar iedereen last van heeft
wmb mag hij ook gewoon weg blijven rotten
waarom niet?quote:Waarom is het te simpel gedacht?
ja en varkens zouden in mega flats worden gepropt,.... hij was een politiek figuur iemand die invloed heeft gehad op de maatschappij als geheel, maar dat zegt verder niets over het feit dat Volkert gewoon recht heeft op verlof en strafverminderingquote:Op woensdag 11 december 2013 11:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk was die er wel gekomen, er is niet echt een andere optie
Fortuin wilde het leger nota bene op vliegkampschepen stallen
ja naja dat what if verhaal komt niet van mij he dat komt van jouquote:Op woensdag 11 december 2013 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
ja en varkens zouden in mega flats worden gepropt,....
kloptquote:hij was een politiek figuur iemand die invloed heeft gehad op de maatschappij als geheel, maar dat zegt verder niets over het feit dat Volkert gewoon recht heeft op verlof en strafvermindering
Dat betwijfel ik, ze hadden 26 zetels en zaten in een CDA/VVD-coalitie.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja bijvoorbeeld de JSF, als Pim had geleefd had die er nooit gekomen bijvoorbeeld... ..
ik welquote:Op woensdag 11 december 2013 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
klopt
ik vind dat hij dat niet zou moeten hebben
Maar Fortuyn was wel iemand die de publieke opinie kon vormen alsof het klei was en dat telt ook mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze hadden 26 zetels en zaten in een CDA/VVD-coalitie.
Zeker, daar was hij goed in. Maar kennelijk niet goed genoeg om meer dan 26/150e voor hem te laten stemmen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar Fortuyn was wel iemand die de publieke opinie kon vormen alsof het klei was en dat telt ook mee.
En had Wilders nooit kunnen uitgroeien tot de proporties die het nu aanneemt. Beide zijn/waren niet echt het toonbeeld van het oplossen van problemen, meer het aanwijzen van problemen die anderen maar moeten oplossen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja bijvoorbeeld de JSF, als Pim had geleefd had die er nooit gekomen bijvoorbeeld... Hij heeft iig meer significantie gehad voor nederland dan een willekeurige moordenaar...
Mee eens. Wij hebben (gelukkig) een systeem dat zich richt op rehabilitatie naast boetedoening en dat is duidelijk beter dan het systeem van jarenlang laten rotten in de cel. Dat is het systeem en zoals het hoort is vrouwe Justitia in Nederland ook blind..quote:maar Volkert is gestraft volgens nederlands recht en dat dient gerespecteerd te worden, een uitzondering voor hem maken zou funest zijn voor de maatschappij
Zolang je op een vertegenwoordiger stemt die niet capabel is om het gedachtegoed te borgen in een partij en je dus stemt op een persoonlijkheid maakt dat natuurlijk weinig uit want je krijgt er dan altijd lul de behangers bij. Soort talentenjacht met meer pakken en minder talent...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
Volkert heeft mijn stemgedrag beinvloed, dat vind ik een groter probleem dan wanneer een of andere lul de behanger een voorbijganger neersteekt om de 12 euro in zijn of haar portemonnee
Weer dat gelul van 'wel constateren, maar niet oplossen' de pvv heeft wel oplossingen, alleen zijn het oplossingen die jou en de andere politieke partijen niet aanstaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
En had Wilders nooit kunnen uitgroeien tot de proporties die het nu aanneemt. Beide zijn/waren niet echt het toonbeeld van het oplossen van problemen, meer het aanwijzen van problemen die anderen maar moeten oplossen.
Zoals Wilders zijn grootste verkiezingsbelofte binnen een paar uur al aan de kant had geschoven zullen we nooit weten hoe Fortuyn had gereageerd in een dergelijke situatie (wel dat ze beide niet in staat zijn/waren om een stabiele kern te formeren buiten hun persoonshype), dat draagt ook wel bij tot zijn status denk ik.
Significantie voor de samenleving kan je alleen achteraf bepalen, op basis van voorspellingen dit soort uitspraken doen trekt op niks. Net zoals dat de 26 zetels er waarschijnlijk geen 26 waren geweest als hij niet was vermoord.
[..]
Mee eens. Wij hebben (gelukkig) een systeem dat zich richt op rehabilitatie naast boetedoening en dat is duidelijk beter dan het systeem van jarenlang laten rotten in de cel. Dat is het systeem en zoals het hoort is vrouwe Justitia in Nederland ook blind..
[..]
Zolang je op een vertegenwoordiger stemt die niet capabel is om het gedachtegoed te borgen in een partij en je dus stemt op een persoonlijkheid maakt dat natuurlijk weinig uit want je krijgt er dan altijd lul de behangers bij. Soort talentenjacht met meer pakken en minder talent...
Alle Turken terug naar Marokko is geen oplossing..quote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Weer dat gelul van 'wel constateren, maar niet oplossen' de pvv heeft wel oplossingen, alleen zijn het oplossingen die jou en de andere politieke partijen niet aanstaan.
de meeste oplossingen die de PVV bied zijn gewoon niet haalbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Weer dat gelul van 'wel constateren, maar niet oplossen' de pvv heeft wel oplossingen, alleen zijn het oplossingen die jou en de andere politieke partijen niet aanstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |