Oh, het lijkt maar zo dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben niet boos, ik ben nooit boos.
quote:‘Sjeik-incident’ heeft mogelijk ook financiële gevolgen voor FC Den Bosch
Het laatste woord is nog niet gezegd over het ‘sjeik-incident’ bij FC Den Bosch. De Jupiler League-club heeft al redelijk wat negatieve publiciteit gekregen, maar zal mogelijk ook in financieel opzicht gevolgen ondervonden; Den Bosch’ hoofdsponsor Toshiba overweegt om actie te ondernemen.
PowNed huurde een zogenaamde oliesjeik in om de clubleiding van Den Bosch prikkelende uitspraken te ontlokken, en dat plan slaagde; er werd verteld dat het geen probleem was om de clubnaam en de clubkleuren te veranderen als Den Bosch in handen van de sjeik zou komen, terwijl betalen met zwart geld een optie zou zijn en er de garantie gegeven werd dat de selectie geen homo’s bevat.
De uitzending leidde tot veel ophef, naar nu blijkt ook bij Toshiba. Het Japanse elektronicabedrijf is niet gecharmeerd van de Bossche uitlatingen en laat weten dat de club er wellicht gevolgen van ondervindt. “Wij gaan onderzoeken of dit consequenties voor de sponsoring zal hebben. Daarover kunnen we nu nog niets zeggen”, maakt een woordvoerder duidelijk in gesprek met De Telegraaf.
Heb er gisteren eentje op en nu nog eentje in de koelkast staan, lekker spul maar niet uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Adames het volgende:
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)s-hop-in-bange-dagen
Saind
Ik heb al een bakkie.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, tevreden over de reacties in het PSV topic ga ik eerst eens even lekker bretten.
Daarna bakkie halen.
Daarna iets doen.
Misschien.
Zit je nu in 4 Havo eigenlijk?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben weg van 10:50 tot 12:55, ben je nu bang?
Ja?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zit je nu in 4 Havo eigenlijk?
Ik ben nooit boos, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst boos ben geweest.quote:
Ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst boos ben geweest.
Wanneer heb jij voor het laatst een pets uitgedeeld?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst boos ben geweest.
Toen ik in havo 4 zat ging ik voor die paar uurtjes niet naar school. Normaal ook niet trouwens, maar dat geheel terzijde.quote:
Het is toetsweek, helder licht.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen ik in havo 4 zat ging ik voor die paar uurtjes niet naar school. Normaal ook niet trouwens, maar dat geheel terzijde.
Afgelopen zomer, maar dat was zelfverdediging.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een pets uitgedeeld?
En gisteren vond je die Antillianen vermoeiend, ben je dan ook niet boos?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Afgelopen zomer, maar dat was zelfverdediging.
Nee, dan erger ik me ergens aan. Overigens deed hij zijn muziek wel zachter toen ik het aangaf.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En gisteren vond je die Antillianen vermoeiend, ben je dan ook niet boos?
Dat is dan netjesquote:Op woensdag 11 december 2013 09:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, dan erger ik me ergens aan. Overigens deed hij zijn muziek wel zachter toen ik het aangaf.
Pleeg zelfmoord aan de telefoon.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:45 schreef Saind het volgende:
Ik moet over een kwartier op de TU zijn maar ik zit in m'n onderbroek aan m'n bureau en het is 20 minuten fietsen.
Jij bent volgens mij wel heel vaak boos. Sjongejonge.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pleeg zelfmoord aan de telefoon.
Ze hebben wel een inspirator nodig ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu we het toch over PSV hebben, de kans dat ze Kwiedettie gaan proberen los te weken schat ik op zo'n 110%.
Deze opmerking sloeg nergens op, inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel heel vaak boos. Sjongejonge.
quote:Op woensdag 11 december 2013 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pleeg zelfmoord aan de telefoon.
Zeg even sorry dan hequote:Op woensdag 11 december 2013 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze opmerking sloeg nergens op, inderdaad.
Stijn is een beetje nerveus vanwege vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nu al te laat, ik heb Saind aan de lijn
Niet om bans vragen Saind. HIj zei al sorry.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ban hem gewoon
DOE HET
Niet zo lafjes laat zien wat je waard bent
Wijziging van plannen, ik ga mezelf dood drinken.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij is zichzelf aan het verdrinken in een afwasteil vol bier.
Niet hem vast aan de muur.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Creditrente boeken als huur omdat er toevallig een debiteur Rabobank heet.
Ik ga iemand vermoorden met een nietmachine.
Hohoquote:Op woensdag 11 december 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
En ervoor al dat het nergens op sloeg
quote:Op woensdag 11 december 2013 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Wijziging van plannen, ik ga mezelf dood drinken.
3 liter whisky in huis en een liter jenever moet lukken
Vaarwel wrede wereld
Rare turk.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik geen spanning voor Ajax omdat ik al weet dat ze gaan verliezen.
Groetjes.
Stel je niet zo aan. Basel is het ook gelukt tegen mensjester en ik schat basel zwakker en mensjester sterker in.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik geen spanning voor Ajax omdat ik al weet dat ze gaan verliezen.
Groetjes.
Poulsen in de defensie. Milan volle bak alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Basel is het ook gelukt tegen mensjester en ik schat basel zwakker en mensjester sterker in.
O thou of little faith.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Toch is het wel een vrij laffe instelling.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens kan het alleen maar meevallen als je een nederlaag verwacht.
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens kan het alleen maar meevallen als je een nederlaag verwacht.
Daar heb je gelijk in. Maar het probleem is dat ik iedereen al zie schreeuwen dat Milan verslagen is.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch is het wel een vrij laffe instelling.
We gaan woordassocierenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.
Random woord: Bakplaat.
Ik hoop dat ook wel joh. Waar zeg ik van niet? Alleen heb ik er een slecht gevoel over itt anderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.
Random woord: Bakplaat.
Surinamequote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We gaan woordassocieren![]()
Neger.
Criminaliteit.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We gaan woordassocieren![]()
Neger.
Zo hey, volwassen zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook wel joh. Waar zeg ik van niet? Alleen heb ik er een slecht gevoel over itt anderen.
Roel van Velzenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smurfen (van blauw, snap je XD )
Vervanger van willekeurig werkwoord.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smurfen (van blauw, snap je XD )
Klapmongoolquote:
Dat zijn 4 woorden drizztquote:Op woensdag 11 december 2013 10:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vervanger van willekeurig werkwoord.
Roel van Velzen drie.quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag geschiedenis he Stijn?
Ze steekt het in haar mond en gelijk starten de effectenquote:Peuter onwel na inname xtc
Een meisje van twee jaar is maandag onwel geworden toen ze een xtc-pilletje voor snoep aanzag en in haar mond stak.
Dat bevestigt de politie tegenover NU.nl na berichtgeving in De Gooi- en Eemlander. Het kind liep met haar vader buiten toen ze het pilletje, samen met andere pilletjes, op straat vond en innam.
Volgens de oma van de peuter ging het meteen mis. "Ze begon heel erg te trillen." De vader nam de andere pilletjes mee naar het ziekenhuis, waar werd geconstateerd dat het ging om xtc.
Het kind werd opgenomen op de intensive care van het AMC, maar dinsdag ging het beter en kon ze worden overgebracht naar het ziekenhuis in Blaricum.
De politie werd pas dinsdag op de hoogte gesteld van het incident, maar een woordvoerder benadrukt dat het hier gaat om een medische kwestie die als zodanig is opgepakt. Wijkagenten hebben in de buurt gekeken of er meer drugs op de grond lag, maar er werd niets aangetroffen.
De woordvoerder stelt dat het niet vaak voorkomt dat kinderen op straat medicatie of drugs vinden en die middelen innemen. Een onderzoek of een extra waarschuwing van de politie komt er dan ook niet. "Het had net zo goed een bètablokker kunnen zijn, dit keer was het xtc", aldus de politie.
XTCquote:Op woensdag 11 december 2013 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze steekt het in haar mond en gelijk starten de effectenWeer een erg sterk verhaal.
Mijn versie:
Pa heeft per ongeluk wat laten liggen op tafel, komt na een halfuur beneden waar zn dochter ligt te spacen, verzint bovenstaande.
Balen Stijn. Hebben ze op school geen koffie?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn koffie is op.
Geen tijd meer voor een nieuw bakkie
He Dvenquote:
Afdingen kan altijd en overal. Of bijvoorbeeld extraatjes. Ik kocht mijn Samsung note 3 cash en kreeg daarvoor 50% korting op de de Galaxy S3 mini en een gratis geheugenkaartje van 64 GBquote:Op woensdag 11 december 2013 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik begin te ontdekken dat je in Nederland ook kan afdingen![]()
Ik vond gisteren een rugzak voor 79,95 (bij een webwinkel) . Ik stuur een mail dat ik m voor 69,95 wel wil. Gelijk akkoord.
Nu twijfel ik of ik niet 59.95 had moeten bieden
Tijdens de toetsen mag dat niet hé.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen Stijn. Hebben ze op school geen koffie?
Waar word je gepest want dan kom ik er iets van zeggenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben maar weer terug. Liever hier de pispaal dan tussen niveauloze mensen.
Al is Stinho bijna net zo erg dan dat hele forum maar dat terzijde.
Mijn bitchfight met Elan ging over toen jij nog geen mod wasquote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben maar weer terug. Liever hier de pispaal dan tussen niveauloze mensen.
Al is Stinho bijna net zo erg dan dat hele forum maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens de toetsen mag dat niet hé.
Heb maar een toets.
Je moet t alleen durven inderdaad. In een winkel gaat me nog iets te ver maar een mailtje is snel getyptquote:Op woensdag 11 december 2013 10:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Afdingen kan altijd en overal. Of bijvoorbeeld extraatjes. Ik kocht mijn Samsung note 3 cash en kreeg daarvoor 50% korting op de de Galaxy S3 mini en een gratis geheugenkaartje van 64 GB
Ik heb niets verkeerds gezegd, alleen vond ik dat Elan zich teveel aan het inlikken was met zijn gespleten persoonlijkheidquote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar word je gepest want dan kom ik er iets van zeggen
Ik nog maar 2.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al 3 kaarsen op mijn Decemberkraslot, einde bericht.
Zolang het om grote bedragen en directe betaling gaat is er veel mogelijk. Maar dat is natuurlijk overal ter wereld zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Bij ons mocht dat wel. Anders had ik t niet gered hoor.
[..]
Je moet t alleen durven inderdaad. In een winkel gaat me nog iets te ver maar een mailtje is snel getypt
Dat weet ik ook niet. Dat zou je aan tong moeten vragen. Mijn troll in dat andere forum was even leuk. Maar jullie zijn toch veel gezelliger.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar word je gepest want dan kom ik er iets van zeggen
Jaja. Zit goed met je Stinho.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn bitchfight met Elan ging over toen jij nog geen mod was
Kon alles op 2 deelvraagjes prima invullen. Denk een 7. In de herkansing voor een 8 of 9 gaan.quote:
In Cambodja was dat pas erg. Zelfs als je iets niet wou begonnen ze tegen je af te dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het om grote bedragen en directe betaling gaat is er veel mogelijk. Maar dat is natuurlijk overal ter wereld zo.
Enige irritante vind ik van die Turkse badplaats praktijken. Dat je standaard tijd in moet plannen om af te dingen.
Als je iets wil hebben gewoon direct beledigen dat soort volk.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Cambodja was dat pas erg. Zelfs als je iets niet wou begonnen ze tegen je af te dingen.
5 dolla mista. No. 3 dolla mista pleaaaaaas. No i dont want it. Ok what preis joe gif mee??
Doorlopen. Stoppen ze het uiteindelijk voor 5000 riel in je handen
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk godverdekankergraftyfusgodsgruwelijk uit naar vanavond.
Hij's Milanfan?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd dat je er naar uitkijkt om vernederd te worden.
Ik zei toch dat je niet terug je bed in ging kruipenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zometeen maar eens de zwijnenstal die voor mijn kamer moet doorgaan opruimen.
Normaal doe ik dat wel gewoon hoor. Zeker als ik maar 1,5 uur geslapen heb. Alleen ik ben nu totaal niet moe en ik wil ook wel eens een avond voor 1 uur in m'n nest liggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je niet terug je bed in ging kruipen![]()
Mooi hoe dat werkt. Een onderzoek waard.
Ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel gewoon hoor. Zeker als ik maar 1,5 uur geslapen heb. Alleen ik ben nu totaal niet moe en ik wil ook wel eens een avond voor 1 uur in m'n nest liggen.
Stiekem maakt hij een foto met zijn webcam en schuift hij alles opzij zodat er niets te zien valt op de webcamquote:Op woensdag 11 december 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok.
Maak even een voor en afterpic van je kamer. Dat voelt altijd zo bevredigend
Ik ben geen homo.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok.
Maak even een voor en afterpic van je kamer. Dat voelt altijd zo bevredigend
Ik heb geen webcam.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem maakt hij een foto met zijn webcam en schuift hij alles opzij zodat er niets te zien valt op de webcam
Coolquote:Op woensdag 11 december 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 11:00 wordt veld gekeurd van Gala.
Als ie wordt goedgekeurd gaat de pot verder om 14:00 & live op NOS
Waarom? Wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlaat jullie voor twee en een half uur.
Dag.
Toetsweek.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Wat is dit voor onzin?
Altijd is wel heel lang he?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou altijd VBL-mod?
Succes!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlaat jullie voor twee en een half uur.
Dag.
Ik dacht dat het van tijdelijke aard was. En nu is Raja terug. Vandaar.quote:
Nee hoor ik ben er niet tijdelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van tijdelijke aard was. En nu is Raja terug. Vandaar.
Niet dat ik je weg wil hebben hoorAnders was ik al lang een campagne gestart.
quote:Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert
Hoi Tong
FF pissen
Ik lees op FOK! nog mee tijdens m'n 2 weken ban. Jammer dat ik niet op de helden kan reageren.
Stoer zijn ze met het lachen om eigen afzeikgrapjes. Tjacka is jong en leuk en lief. Hebben ze nu als pispaal gekozen.
Hooi trouwens. Zonder speld om te zoeken.
Zo triest.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
tong80
[..]![]()
Wat een debiel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in kapiteintje gekregen.
Hebben we allang een keer gedaan hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Spreek gewoon een keer af jullie 2.
Echt he.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we allang een keer gedaan hoor
Hoe ging je tentamen bro?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in chocolade mousse gekregen.
Waar is die neger op je UI?quote:
Als er docenten bedreigd danwel omgekocht moeten worden hoor ik het wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel goed. Ik schat 't in op een 7.
Dat is goed. Het is een Belg en hij werkt in Brussel, dus ik denk dat ik chapter Belgie even inschakel en RonDanja met z'n XC90 de pui van z'n huis laat inrijden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als er docenten bedreigd danwel omgekocht moeten worden hoor ik het wel.
Maak dan een wekelijkse afspraak om je lekker te laten uitwonen door kapi.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we allang een keer gedaan hoor
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in chocolade mousse gekregen.
Zo klef zijn we nou ook weer niet. Klef is bahquote:Op woensdag 11 december 2013 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak dan een wekelijkse afspraak om je lekker te laten uitwonen door kapi.
Dit kleffe gedoe kunnen we niet gebruiken hier
Besteld nog maar liefst?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje bal besteld.
Ok dan ga ik voor een broodje bal en een broodje tartaarquote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Besteld nog maar liefst?Weet je wat, goed idee. Ik ga zo een kroket halen. Dit is niet hetzelfde, maar het gaat om het idee van bestellen wat ons dan bindt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer verder werkenDoei knutje
Dat ga ik zo ook eten denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Besteld nog maar liefst?Weet je wat, goed idee. Ik ga zo een kroket halen. Dit is niet hetzelfde, maar het gaat om het idee van bestellen wat ons dan bindt.
Doei kutjequote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer verder werkenDoei knutje
Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook eten denk ik.
We zijn lekker positief de laatste tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Desmileys vliegen ons weer om de oren vandaag zeg.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, leuk...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook eten denk ik.
Nou, hihi, wat een complimenten op de woensdagochtend.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Weet je eigenlijk waar hij een ban voor heeft gekregen?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn lekker positief de laatste tijd![]()
Ik denk dat de afwezigheid van Tong80 hiervan de oorzaak is.
Nou he.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou, hihi, wat een complimenten op de woensdagochtend.
Hij had het steeds over de kut van Karina.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen inderdaad. Weet je eigenlijk waar hij een ban voor heeft gekregen?
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem de fokstok mee om aan een landmijn te binden.
Geil.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had het steeds over de kut van Karina.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je muil eens, onruststoker.
Nah, ben wel benieuwd hoe het leven daar is. Van de lente staat er ook een bezoekje aan Srebrenica geplandquote:
Dat zou godverdomme geniaal zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, ben wel benieuwd hoe het leven daar is. Van de lente staat er ook een bezoekje aan Srebrenica gepland
Wat is er met de kut van Karina?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had het steeds over de kut van Karina.
Ja ahhahaahahaha xd wat zou dat lachen zijn!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou godverdomme geniaal zijn.De Fok! stok in Kosovo leggen.
Nadat ik heb vernomen dat de fokstok reeds ontvoerd is geweest is mijn interesse hierin naar een historisch dieptepunt gedaald.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heeft hij altijd mee hi ha hoquote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?
De enige betere locatie is gebruiken als banaan in de bananenbar.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou godverdomme geniaal zijn.De Fok! stok in Kosovo leggen.
Alleen m'n paarse helmquote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?
Lekker man. Heb ik me dagelijks tegoed aan gedaan toen ik in Nederland was. Net als broodjes tartaar met uiquote:Op woensdag 11 december 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even een bordje en een mes halen zodat ik de filet american van gisteren op een boterham kan smeren
Hoe was je vakantie in Nederland man?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker man. Heb ik me dagelijks tegoed aan gedaan toen ik in Nederland was. Net als broodjes tartaar met ui
Is een obsessie van hem.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met de kut van Karina?
Familie gezien, verder niet heel veel. Was wel pijnlijk om te zien dat m'n broertje m'n zolder heeft ingenomenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie in Nederland man?
quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten Karina.
Maar dat was één reactie op meerdere opmerkingen. Ik reageerde zoals altijd als ik word aangevallen. Dat wordt dan weer tegen me gebruikt. Ik snap je wel. Je zit zelf ver in de VBL-SC tegenwoordig en wisselt recepten uit. Maar je negeert het feit dat in elk topic dat ik opende er werd gescholden op me, ik belachelijk word gemaakt, het topic omzeep wordt geholpen en gevraagd wordt om een slotje. Ik dacht er goed aan te doen me kwetsbaar op te stellen en een soort vriendschap te sluiten. Deed ik in die SC en via een topic. Dacht dat ze coulant zouden zijn en Mea Culpa zouden zeggen. Helaas niet. Ik weet nu dat het niet aan mij lag of ligt. De haat tegenover mij is nergens op gebaseerd. Behalve de hoeveelheid aan topics. Ik heb gezegd dat ik zal minderen.
Heeft niet geholpen. Heb geen spijt van het topic. Weet nu wat voor een soort users het zijn. Zal nu wel weer een semi-lollige anti Tong reactie komen. Maar vanaf nu trek ik het me niet meer aan. Lach erom. Succes Karina met je Slowchatters.
Apart om dat uit jouw mond te horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat is juist mijn punt. Jij hoort inmiddels ook bij die sektarische SC-Kliek onder leiding van Happel waarvoor ze in hun broek schijten. En wie zegt dat het gaat escaleren ? Het is mijn topic. Niet dat van hun. Dus je gooit hem opslot omdat ik een handreiking doe, nog net niet door het stof.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Doublepain het volgende:
Hij opent een topic over zichzelf in VBL en dan klagen waarom ie op slot ging
Dat is de echte, daar heb ik wel respect voorquote:Op woensdag 11 december 2013 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Buig voor de meester
Wat een gejank van die gast. Hij blijft gewoon als een totale malloot posten. Dat is t gewoon. Totaal onzinnige grappen en posts achter elkaar door. En dan ligt t aan iedereen behalve hem. Lachwekkend.quote:
Doublepain - godquote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even schematische weergave.
Don Raja - Baas boven baas
Happel - inspirator, geestelijk leider
Knut - bewaker van kwaliteit
Modjes (GGMM, DRIZZT,KARINA) - Uitvoerders van het beleid.
Je vergeet HMFquote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even schematische weergave.
Don Raja - Baas boven baas
Happel - inspirator, geestelijk leider
Knut - bewaker van kwaliteit
Modjes (GGMM, DRIZZT,KARINA) - Uitvoerders van het beleid.
Je hoeft niet per se op elke award te stemmen toch, wil je meedoen?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef DonRaja het volgende:
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***
Dan was dit al z'n 8ste pauze geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker na zo'n ochtendje plantsoen dienst.
Orderpicken jongen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker na zo'n ochtendje plantsoen dienst.
Nope, niet nodig.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se op elke award te stemmen toch, wil je meedoen?
Goedzo. Geen flauw idee op wie ik zou moeten stemmen bij #9quote:
Morpheus2002.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedzo. Geen flauw idee op wie ik zou moeten stemmen bij #9
en onze koerdquote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
tompsv ofzo
Maar sowieso wel alle psv-ers behalve lans en mexicano.
Ik wel?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
tompsv ofzo
Maar sowieso wel alle psv-ers behalve lans en mexicano.
Dumpertquote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft dat filmpje voor me dat hier laatst stond van die hond die maarnet op tijd gered werd omdat hij bijna onthoofd werd door een lift?
Durf je nou godverdomme te beweren dat ik in 020 slaap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga je ook naast Jimbo in de Coentunnel slapen?
Jij bent mijn leider.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Lol, deze heb ik gemist.
Hilarisch .
Doe normaal tegen sjaak vieze hoerenjoodquote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Durf je nou godverdomme te beweren dat ik in 020 slaap.
Sjaak, ze zijn je vergeten te vergassen toen ze de kans hadden, pleuriskind.
Hou je bek tegen Sjaak, mongoolquote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Durf je nou godverdomme te beweren dat ik in 020 slaap.
Sjaak, ze zijn je vergeten te vergassen toen ze de kans hadden, pleuriskind.
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij mequote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe normaal tegen sjaak vieze hoerenjood
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij me
Notequote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Sjaak, mongool
Geen nood, op dinsdag avond is het altijd 2 voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij me
snel, bel een exorcist, blijkbaar spookt het hier!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood, op dinsdag avond is het altijd 2 voor de prijs van 1.
Ik vond z'n zusje gister al zo naar mannelijke aars smaken, nu weet ik waaromquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.
Kan je nagaan, zo lelijk en jij moet nog betalen ookquote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een mannelijke aars geproefd.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond z'n zusje gister al zo naar mannelijke aars smaken, nu weet ik waarom
Bewering kunnen maken op basis van uitsluiten. Het was geen vrouwelijke aarsquote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een mannelijke aars geproefd.
In de doofpotquote:Op woensdag 11 december 2013 12:10 schreef Saind het volgende:
Hey waar zijn de stemmen van Knut en Bruno heen
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb als ontbijt twee borden Indonesische rijsttafel op, moet niet denken aan lunch
Papzakquote:Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb als ontbijt twee borden Indonesische rijsttafel op, moet niet denken aan lunch
Voel je je buitengesloten?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom geen enkele Award wat betrekking heeft op VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |