Mijn bitchfight met Elan ging over toen jij nog geen mod wasquote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben maar weer terug. Liever hier de pispaal dan tussen niveauloze mensen.
Al is Stinho bijna net zo erg dan dat hele forum maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens de toetsen mag dat niet hé.
Heb maar een toets.
Je moet t alleen durven inderdaad. In een winkel gaat me nog iets te ver maar een mailtje is snel getyptquote:Op woensdag 11 december 2013 10:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Afdingen kan altijd en overal. Of bijvoorbeeld extraatjes. Ik kocht mijn Samsung note 3 cash en kreeg daarvoor 50% korting op de de Galaxy S3 mini en een gratis geheugenkaartje van 64 GB
Ik heb niets verkeerds gezegd, alleen vond ik dat Elan zich teveel aan het inlikken was met zijn gespleten persoonlijkheidquote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar word je gepest want dan kom ik er iets van zeggen
Ik nog maar 2.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al 3 kaarsen op mijn Decemberkraslot, einde bericht.
Zolang het om grote bedragen en directe betaling gaat is er veel mogelijk. Maar dat is natuurlijk overal ter wereld zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Bij ons mocht dat wel. Anders had ik t niet gered hoor.
[..]
Je moet t alleen durven inderdaad. In een winkel gaat me nog iets te ver maar een mailtje is snel getypt
Dat weet ik ook niet. Dat zou je aan tong moeten vragen. Mijn troll in dat andere forum was even leuk. Maar jullie zijn toch veel gezelliger.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar word je gepest want dan kom ik er iets van zeggen
Jaja. Zit goed met je Stinho.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn bitchfight met Elan ging over toen jij nog geen mod was
Kon alles op 2 deelvraagjes prima invullen. Denk een 7. In de herkansing voor een 8 of 9 gaan.quote:
In Cambodja was dat pas erg. Zelfs als je iets niet wou begonnen ze tegen je af te dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het om grote bedragen en directe betaling gaat is er veel mogelijk. Maar dat is natuurlijk overal ter wereld zo.
Enige irritante vind ik van die Turkse badplaats praktijken. Dat je standaard tijd in moet plannen om af te dingen.
Als je iets wil hebben gewoon direct beledigen dat soort volk.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Cambodja was dat pas erg. Zelfs als je iets niet wou begonnen ze tegen je af te dingen.
5 dolla mista. No. 3 dolla mista pleaaaaaas. No i dont want it. Ok what preis joe gif mee??
Doorlopen. Stoppen ze het uiteindelijk voor 5000 riel in je handen
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk godverdekankergraftyfusgodsgruwelijk uit naar vanavond.
Hij's Milanfan?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd dat je er naar uitkijkt om vernederd te worden.
Ik zei toch dat je niet terug je bed in ging kruipenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zometeen maar eens de zwijnenstal die voor mijn kamer moet doorgaan opruimen.
Normaal doe ik dat wel gewoon hoor. Zeker als ik maar 1,5 uur geslapen heb. Alleen ik ben nu totaal niet moe en ik wil ook wel eens een avond voor 1 uur in m'n nest liggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je niet terug je bed in ging kruipen![]()
Mooi hoe dat werkt. Een onderzoek waard.
Ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel gewoon hoor. Zeker als ik maar 1,5 uur geslapen heb. Alleen ik ben nu totaal niet moe en ik wil ook wel eens een avond voor 1 uur in m'n nest liggen.
Stiekem maakt hij een foto met zijn webcam en schuift hij alles opzij zodat er niets te zien valt op de webcamquote:Op woensdag 11 december 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok.
Maak even een voor en afterpic van je kamer. Dat voelt altijd zo bevredigend
Ik ben geen homo.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok.
Maak even een voor en afterpic van je kamer. Dat voelt altijd zo bevredigend
Ik heb geen webcam.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem maakt hij een foto met zijn webcam en schuift hij alles opzij zodat er niets te zien valt op de webcam
Coolquote:Op woensdag 11 december 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 11:00 wordt veld gekeurd van Gala.
Als ie wordt goedgekeurd gaat de pot verder om 14:00 & live op NOS
Waarom? Wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlaat jullie voor twee en een half uur.
Dag.
Toetsweek.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Wat is dit voor onzin?
Altijd is wel heel lang he?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou altijd VBL-mod?
Succes!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlaat jullie voor twee en een half uur.
Dag.
Ik dacht dat het van tijdelijke aard was. En nu is Raja terug. Vandaar.quote:
Nee hoor ik ben er niet tijdelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van tijdelijke aard was. En nu is Raja terug. Vandaar.
Niet dat ik je weg wil hebben hoorAnders was ik al lang een campagne gestart.
quote:Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert
Hoi Tong
FF pissen
Ik lees op FOK! nog mee tijdens m'n 2 weken ban. Jammer dat ik niet op de helden kan reageren.
Stoer zijn ze met het lachen om eigen afzeikgrapjes. Tjacka is jong en leuk en lief. Hebben ze nu als pispaal gekozen.
Hooi trouwens. Zonder speld om te zoeken.
Zo triest.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
tong80
[..]![]()
Wat een debiel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in kapiteintje gekregen.
Hebben we allang een keer gedaan hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Spreek gewoon een keer af jullie 2.
Echt he.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we allang een keer gedaan hoor
Hoe ging je tentamen bro?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in chocolade mousse gekregen.
Waar is die neger op je UI?quote:
Als er docenten bedreigd danwel omgekocht moeten worden hoor ik het wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel goed. Ik schat 't in op een 7.
Dat is goed. Het is een Belg en hij werkt in Brussel, dus ik denk dat ik chapter Belgie even inschakel en RonDanja met z'n XC90 de pui van z'n huis laat inrijden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als er docenten bedreigd danwel omgekocht moeten worden hoor ik het wel.
Maak dan een wekelijkse afspraak om je lekker te laten uitwonen door kapi.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we allang een keer gedaan hoor
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in chocolade mousse gekregen.
Zo klef zijn we nou ook weer niet. Klef is bahquote:Op woensdag 11 december 2013 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak dan een wekelijkse afspraak om je lekker te laten uitwonen door kapi.
Dit kleffe gedoe kunnen we niet gebruiken hier
Besteld nog maar liefst?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje bal besteld.
Ok dan ga ik voor een broodje bal en een broodje tartaarquote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Besteld nog maar liefst?Weet je wat, goed idee. Ik ga zo een kroket halen. Dit is niet hetzelfde, maar het gaat om het idee van bestellen wat ons dan bindt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer verder werkenDoei knutje
Dat ga ik zo ook eten denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Besteld nog maar liefst?Weet je wat, goed idee. Ik ga zo een kroket halen. Dit is niet hetzelfde, maar het gaat om het idee van bestellen wat ons dan bindt.
Doei kutjequote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer verder werkenDoei knutje
Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook eten denk ik.
We zijn lekker positief de laatste tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Desmileys vliegen ons weer om de oren vandaag zeg.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, leuk...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook eten denk ik.
Nou, hihi, wat een complimenten op de woensdagochtend.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Weet je eigenlijk waar hij een ban voor heeft gekregen?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn lekker positief de laatste tijd![]()
Ik denk dat de afwezigheid van Tong80 hiervan de oorzaak is.
Nou he.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou, hihi, wat een complimenten op de woensdagochtend.
Hij had het steeds over de kut van Karina.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen inderdaad. Weet je eigenlijk waar hij een ban voor heeft gekregen?
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem de fokstok mee om aan een landmijn te binden.
Geil.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had het steeds over de kut van Karina.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je muil eens, onruststoker.
Nah, ben wel benieuwd hoe het leven daar is. Van de lente staat er ook een bezoekje aan Srebrenica geplandquote:
Dat zou godverdomme geniaal zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, ben wel benieuwd hoe het leven daar is. Van de lente staat er ook een bezoekje aan Srebrenica gepland
Wat is er met de kut van Karina?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had het steeds over de kut van Karina.
Ja ahhahaahahaha xd wat zou dat lachen zijn!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou godverdomme geniaal zijn.De Fok! stok in Kosovo leggen.
Nadat ik heb vernomen dat de fokstok reeds ontvoerd is geweest is mijn interesse hierin naar een historisch dieptepunt gedaald.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heeft hij altijd mee hi ha hoquote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |