Niet hem vast aan de muur.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Creditrente boeken als huur omdat er toevallig een debiteur Rabobank heet.
Ik ga iemand vermoorden met een nietmachine.
Hohoquote:Op woensdag 11 december 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
En ervoor al dat het nergens op sloeg
quote:Op woensdag 11 december 2013 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Wijziging van plannen, ik ga mezelf dood drinken.
3 liter whisky in huis en een liter jenever moet lukken
Vaarwel wrede wereld
Rare turk.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik geen spanning voor Ajax omdat ik al weet dat ze gaan verliezen.
Groetjes.
Stel je niet zo aan. Basel is het ook gelukt tegen mensjester en ik schat basel zwakker en mensjester sterker in.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik geen spanning voor Ajax omdat ik al weet dat ze gaan verliezen.
Groetjes.
Poulsen in de defensie. Milan volle bak alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Basel is het ook gelukt tegen mensjester en ik schat basel zwakker en mensjester sterker in.
O thou of little faith.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Toch is het wel een vrij laffe instelling.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens kan het alleen maar meevallen als je een nederlaag verwacht.
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens kan het alleen maar meevallen als je een nederlaag verwacht.
Daar heb je gelijk in. Maar het probleem is dat ik iedereen al zie schreeuwen dat Milan verslagen is.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch is het wel een vrij laffe instelling.
We gaan woordassocierenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.
Random woord: Bakplaat.
Ik hoop dat ook wel joh. Waar zeg ik van niet? Alleen heb ik er een slecht gevoel over itt anderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.
Random woord: Bakplaat.
Surinamequote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We gaan woordassocieren![]()
Neger.
Criminaliteit.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We gaan woordassocieren![]()
Neger.
Zo hey, volwassen zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook wel joh. Waar zeg ik van niet? Alleen heb ik er een slecht gevoel over itt anderen.
Roel van Velzenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smurfen (van blauw, snap je XD )
Vervanger van willekeurig werkwoord.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smurfen (van blauw, snap je XD )
Klapmongoolquote:
Dat zijn 4 woorden drizztquote:Op woensdag 11 december 2013 10:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vervanger van willekeurig werkwoord.
Roel van Velzen drie.quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag geschiedenis he Stijn?
Ze steekt het in haar mond en gelijk starten de effectenquote:Peuter onwel na inname xtc
Een meisje van twee jaar is maandag onwel geworden toen ze een xtc-pilletje voor snoep aanzag en in haar mond stak.
Dat bevestigt de politie tegenover NU.nl na berichtgeving in De Gooi- en Eemlander. Het kind liep met haar vader buiten toen ze het pilletje, samen met andere pilletjes, op straat vond en innam.
Volgens de oma van de peuter ging het meteen mis. "Ze begon heel erg te trillen." De vader nam de andere pilletjes mee naar het ziekenhuis, waar werd geconstateerd dat het ging om xtc.
Het kind werd opgenomen op de intensive care van het AMC, maar dinsdag ging het beter en kon ze worden overgebracht naar het ziekenhuis in Blaricum.
De politie werd pas dinsdag op de hoogte gesteld van het incident, maar een woordvoerder benadrukt dat het hier gaat om een medische kwestie die als zodanig is opgepakt. Wijkagenten hebben in de buurt gekeken of er meer drugs op de grond lag, maar er werd niets aangetroffen.
De woordvoerder stelt dat het niet vaak voorkomt dat kinderen op straat medicatie of drugs vinden en die middelen innemen. Een onderzoek of een extra waarschuwing van de politie komt er dan ook niet. "Het had net zo goed een bètablokker kunnen zijn, dit keer was het xtc", aldus de politie.
XTCquote:Op woensdag 11 december 2013 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze steekt het in haar mond en gelijk starten de effectenWeer een erg sterk verhaal.
Mijn versie:
Pa heeft per ongeluk wat laten liggen op tafel, komt na een halfuur beneden waar zn dochter ligt te spacen, verzint bovenstaande.
Balen Stijn. Hebben ze op school geen koffie?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn koffie is op.
Geen tijd meer voor een nieuw bakkie
He Dvenquote:
Afdingen kan altijd en overal. Of bijvoorbeeld extraatjes. Ik kocht mijn Samsung note 3 cash en kreeg daarvoor 50% korting op de de Galaxy S3 mini en een gratis geheugenkaartje van 64 GBquote:Op woensdag 11 december 2013 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik begin te ontdekken dat je in Nederland ook kan afdingen![]()
Ik vond gisteren een rugzak voor 79,95 (bij een webwinkel) . Ik stuur een mail dat ik m voor 69,95 wel wil. Gelijk akkoord.
Nu twijfel ik of ik niet 59.95 had moeten bieden
Tijdens de toetsen mag dat niet hé.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen Stijn. Hebben ze op school geen koffie?
Waar word je gepest want dan kom ik er iets van zeggenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben maar weer terug. Liever hier de pispaal dan tussen niveauloze mensen.
Al is Stinho bijna net zo erg dan dat hele forum maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |