Doe normaal tegen sjaak vieze hoerenjoodquote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Durf je nou godverdomme te beweren dat ik in 020 slaap.
Sjaak, ze zijn je vergeten te vergassen toen ze de kans hadden, pleuriskind.
Hou je bek tegen Sjaak, mongoolquote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Durf je nou godverdomme te beweren dat ik in 020 slaap.
Sjaak, ze zijn je vergeten te vergassen toen ze de kans hadden, pleuriskind.
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij mequote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe normaal tegen sjaak vieze hoerenjood
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij me
Notequote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Sjaak, mongool
Geen nood, op dinsdag avond is het altijd 2 voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij me
snel, bel een exorcist, blijkbaar spookt het hier!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood, op dinsdag avond is het altijd 2 voor de prijs van 1.
Ik vond z'n zusje gister al zo naar mannelijke aars smaken, nu weet ik waaromquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.
Kan je nagaan, zo lelijk en jij moet nog betalen ookquote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een mannelijke aars geproefd.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond z'n zusje gister al zo naar mannelijke aars smaken, nu weet ik waarom
Bewering kunnen maken op basis van uitsluiten. Het was geen vrouwelijke aarsquote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een mannelijke aars geproefd.
In de doofpotquote:Op woensdag 11 december 2013 12:10 schreef Saind het volgende:
Hey waar zijn de stemmen van Knut en Bruno heen
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb als ontbijt twee borden Indonesische rijsttafel op, moet niet denken aan lunch
Papzakquote:Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb als ontbijt twee borden Indonesische rijsttafel op, moet niet denken aan lunch
Voel je je buitengesloten?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom geen enkele Award wat betrekking heeft op VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |