Van iemand die Mani heet verwacht je toch dat hij op zijn 16e in de kapperszaak opduikt, maar deze jongen bleef altijd strijdvaardig.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het ronduit lachwekkend dat ze die jongen geschorst hebben. Als je het puur volgens de regeltjes bekijkt dan zal hij wel iets fout gedaan hebben hoor, maar als je een pursenelitie bent dan zie je dat door de vingers en ga je over tot de orde van de dag weet je wel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn ook tissues nodig voor de nieuwe excuses van Blatter.
http://nos.nl/video/58529(...)jd-voor-mandela.html
Als zelfs de NOS je niet objectief wil behandelen moet je wel een enorme lul zijn.
Zo hoort dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het ronduit lachwekkend dat ze die jongen geschorst hebben. Als je het puur volgens de regeltjes bekijkt dan zal hij wel iets fout gedaan hebben hoor, maar als je een pursenelitie bent dan zie je dat door de vingers en ga je over tot de orde van de dag weet je wel.
In plaats van Home Alone en Prinses Cissé zou dit vaste prik moeten worden bij de mensen thuis.quote:Op donderdag 12 december 2013 05:26 schreef Pascalus het volgende:
Is het weer tijd voor de klassiekers en compilaties zo rond de kerst?
Ha! die kende ik nog niet. Bedankt!quote:
Mee eens. Geweldig.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In plaats van Home Alone en Prinses Cissé zou dit vaste prik moeten worden bij de mensen thuis.
Ik denk dat ik dit filmpje al 1332424x heb bekeken. Blijft goud!quote:
RTL haakt ook een beetje af bij het rechten inkopen of niet? Hebben ze wel nog EL na dit seizoen?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit meer Hans tijdens Oranjewedstrijden.
Kwalificatiewedstrijden van Oranje naar de NOS.
Hans staat volledig achter... Die Mannschaft!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit meer Hans tijdens Oranjewedstrijden.
Kwalificatiewedstrijden van Oranje naar de NOS.
ik denk zelf dat ik het tussen de 40-45 keer bekeken hebtquote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit filmpje al 1332424x heb bekeken. Blijft goud!
Zal na de sjupiler liek rtl 7 dan het laatste paradepaardje laten gaan :/quote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
RTL haakt ook een beetje af bij het rechten inkopen of niet? Hebben ze wel nog EL na dit seizoen?
Je kan één van de twee toch altijd nog later terug kijken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:14 schreef TLC het volgende:
Frank de Boer is de gast bij NOVA College Tour, en uitgerekend op hetzelfde tijdstip als VI
Haha ja, er zit niks anders opquote:Op vrijdag 13 december 2013 06:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan één van de twee toch altijd nog later terug kijken?
Kijkt Frank geen VI ofzo :/quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:14 schreef TLC het volgende:
Frank de Boer is de gast bij NOVA College Tour, en uitgerekend op hetzelfde tijdstip als VI
Het betreft een herhaling van 6 september 2013quote:
Weet je zeker dat die aflevering niet met zijn broer Roald was?quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het betreft een herhaling van 6 september 2013
Roald nog welquote:Op vrijdag 13 december 2013 06:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die aflevering niet met zijn broer Roald was?
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit filmpje al 1332424x heb bekeken. Blijft goud!
Je bent er weer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef Mani89 het volgende:
In overleg met de directie is mijn stadionverbod opgeheven, ik had nu een passend gifje van Wilfried willen posten uit zijn tijd bij de lokale omroep maar dat wordt door de directie niet gewaardeerd, terwijl ik er zelf heel hard om zou moeten lachen. Bedankt alle VI-hooligans voor jullie steun.
Hola Maniquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef Mani89 het volgende:
In overleg met de directie is mijn stadionverbod opgeheven, ik had nu een passend gifje van Wilfried willen posten uit zijn tijd bij de lokale omroep maar dat wordt door de directie niet gewaardeerd, terwijl ik er zelf heel hard om zou moeten lachen. Bedankt alle VI-hooligans voor jullie steun.
Bedankt dat je voor me hebt gelobbyd Karina.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt dat je voor me hebt gelobbyd Karina.
Nou nou niet te bescheiden, je wordt zo een beetje de beschermheilige van de VI-Hooligans. Alle andere mods haten ons.quote:
Welnee niemand haat jullie. Ben je mal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou niet te bescheiden, je wordt zo een beetje de beschermheilige van de VI-Hooligans. Alle andere mods haten ons.
In mijn meest eloquente taalgebruik heb ik de plooien gladgestreken inderdaad ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Welnee niemand haat jullie. Ben je mal.
En ik bedoelde dat je er zelf ook iets aan gedaan hebt toch?
Dat bedoel ik. Dus jij zelf ook niet zo bescheiden doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In mijn meest eloquente taalgebruik heb ik de plooien gladgestreken inderdaad ja.
Tijdens de reclame moet ik drinken pakken he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die reclames zijn toch langer dan 2 minuten?
Nee dat klopt ja, ik ben best tevreden over mijzelf. Een ++.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus jij zelf ook niet zo bescheiden doen
Amsteltje uit je BCC koelkast? Voorzichtig gesponsord?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdens de reclame moet ik drinken pakken he?
Plus ik wil Johannes niet jaloers maken natuurlijk.
Ik drink wijn. Bier alleen in de kroegquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Amsteltje uit je BCC koelkast? Voorzichtig gesponsord?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdens de reclame moet ik drinken pakken he?
Plus ik wil Johannes niet jaloers maken natuurlijk.
Nog adhesiebetuigingen ontvangen? Liefdesbrieven?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat klopt ja, ik ben best tevreden over mijzelf. Een ++.
Haha dat weet jij best! Ouwe viespeuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Nog adhesiebetuigingen ontvangen? Liefdesbrieven?
Collega Arno is het er ook mee eens.quote:NOS-commentator Arno Vermeulen spreekt van een logische aanpassing van de regels. "De KNVB heeft hier altijd op aangedrongen, omdat het in Nederland als een te zware straf wordt gezien. Het is altijd wedstrijdbepalend."
Wat een stomme regel. Suarez die op het WK de bal uit het doel slaat zou dan geel krijgen en een pingel tegen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:46 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Johan Derksen gaat weer gelijk krijgen. Ouwe baas.
Hij moest wel, anders zou hij vandaag maar 1 keer in op tv/radio te zien/horen zijn en dat kan natuurlijk niet voor iemand die zo'n verschrikkelijke hekel aan dat wereldje heeft.quote:
Volgens mij wordt het zo dat het niet meer automatisch rood is, voor sommige overtredingen, zoals die jij noemt, kan dus nog gewoon rood worden gegeven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een stomme regel. Suarez die op het WK de bal uit het doel slaat zou dan geel krijgen en een pingel tegen?Die wordt dan gestopt en dan kan Suarez daarna eigenhandig (pun intended) de tegenstander uitschakelen met een goal? Superkrom. Een handsbal in de 16 wordt tegenwoordig toch uberhaupt niet meer vaak met geel bestraft?
Op die fiets, dan is het wel een prima idee. Wordt het wel vaag dan. Want wanneer is het bij keepers dan rood? Het idee is goed maar ze moeten het wel goed uitwerken dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het zo dat het niet meer automatisch rood is, voor sommige overtredingen, zoals die jij noemt, kan dus nog gewoon rood worden gegeven.
quote:Gijp drinkt zich net niet het ziekenhuis in
van onze redactie
AMSTERDAM -
René van der Gijp gaat graag uit eten en daar hoort dan ook een drankje bij.
Wanneer je aan René vraagt of hij veel leuke dingen heeft gedaan met zijn geld, vertelt hij dat 'ie steeds vaker uit eten gaat. Daar kan Gijp zo drie- of vierhonderd euro aan uitgeven.
Samen met Hugo Borst en Nico Dijkshoorn gaan ze van twee uur 's middags tot twee uur 's nachts lol maken en wijntjes drinken met ijs erin. Ze drinken tot ze net niet met de ziekenwagen naar huis hoeven.
"De volgende dag ben ik hele stukken van de film kwijt. Daar heb ik lol in", vertelt de voetbal-analist in Metro.
Bijzonder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik droomde vannacht dat Johan en Wilfred een kerstclip maakten.
Dat zou toch wel het topcadeau onder de kerstboom zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
En Johan had een Noorse kabeltrui aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hardcore motherfucker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die mogen ze van mij ook wel 'op vakantie' sturen, alleen die kop al.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik verkies Zwolle - Heerenveen boven VI.
Die kon erin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
haha die fail van toivonen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
haha die fail van toivonen
[ afbeelding ]
Laat het waar zijn aubquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik keek een beetje halfbakken net en dacht heel even Gertje te zien
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En een lekkere rogel voor maher
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Met Nederlanders zeker? Ik volg het niet zo meer.
eerder een tragediequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks komt er ook een musical van Ola Toivonen.
Arias is wel minder dan van Aerlequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Hadden we nog maar verdedigers als Berry van Aerle.
een soapseriequote:
Niet alleen Arias is minder, heel verdedigend Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arias is wel minder dan van Aerle
Wat een durfal ben je tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
VI is over the hill. There. I said it.
Zonder de beelden is het inderdaad een stuk minder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
VI is over the hill. There. I said it.
neequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef rubbereend het volgende:
hebben ze het al over voetbal gehad?
Je wil zeggen die had een dikke Nissan Pathfinder mee moeten geven vanwege de gratis reclame?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef tralalala het volgende:
Die Nissan dealer van hem heeft het ook niet helemaal begrepen.
Idd. Als je weet dat hij in beeld komt met die auto en dan zo'n oud model meegeven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef tralalala het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je wil zeggen die had een dikke Nissan Pathfinder mee moeten geven vanwege de gratis reclame?
Juist wel. Anders hadden we die beelden moeten missenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef tralalala het volgende:
Dat zou een mooi programma zijn. Lekker met auto's raggen en afkraken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nu even een soort Top Gear.
Je hebt wel een punt. Als het een normale nette wagen was geweest was het totaal niet boeiend geweest.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Juist wel. Anders hadden we die beelden moeten missen
Allemaal joden die de reactie van Cocu wouden zien..quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog waar ook.
Veel! Had ik echt niet gedacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog waar ook.
Verliezen van een eerste klasse clubje is ook wel vrij genantquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:44 schreef Mansjester het volgende:
Rene met ze wekelijkse nederlands voetbal bash.
Teringapen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:44 schreef marcodej het volgende:
"Die apies denken allemaal dat ze Onze Lieve Heer zijn."
- Johan Derksen, 13 december 2013
Hoezo? De enige wedstrijd waar Ajax wat aan PSV's gefaal had verloor Ajax?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Was ik best wel een beetje blij mee
Sinds hij zei dat Busquets ongeveer de meest bepalende speler van Barca is beschouw ik hem slechts als vermakelijke clownquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Verliezen van een eerste klasse clubje is ook wel vrij genant
Ik heb wat gewonnen bedoel ik schat. Kassa.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? De enige wedstrijd waar Ajax wat aan PSV's gefaal had verloor Ajax?
Valt op zich wel te waarderen dat hij zich niet waagt aan die cliché'squote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef rubbereend het volgende:
zeg gewoon dat je ook teleurgesteld bent, dat je er van baalt. Dat straalt nog wat uit.
Inderdaadquote:
Gemiddeld iq zal niet boven hun puntenaantal dit jaar uitkomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Bij PSV eerst verplicht een IQ test doen, wat een stelletje domme mongolenbeffers bij elkaar.
Die zijn zelf net zo dom, weleens in Brabant geweest?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kunnen de PSV fans dit blijven pikken?
PSV fans zijn debiel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kunnen de PSV fans dit blijven pikken?
Frits met zijn opmerking over grieksquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die commentator bij PAOK - AZ was ook minachting van de kijker.
Teksten.quote:
Hij begon met Kalispera, Yamas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Frits met zijn opmerking over grieks
eng ventje. Kijk die trekjes rondom zijn mond eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |