bitchfightquote:
jij heet kenneth hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat is in het instituut.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Tassendief het volgende:
Zelf Raymann is leuker dan deze wedstrijd.
sowiesoquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Tassendief het volgende:
Zelf Raymann is leuker dan deze wedstrijd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel echt een kutwedstrijd.
Hopelijk wordt het morgenaaf leuker
quote:
Het is altijd leuk als Ajax verliest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als Ajax wint
Met dank aan die kut NOSquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stiekem zou je het best leuk vinden wanneer Ajax wint.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als Ajax verliest.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als Ajax wint.
Nooit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stiekem zou je het best leuk vinden wanneer Ajax wint.
Wie?quote:
Kiftquote:
srnaquote:
Wat vind jij eigenlijk van Raymann? Je bent toch een koelie?quote:
Ik niet, want dit Ajax kan de EL winnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stiekem zou je het best leuk vinden wanneer Ajax wint.
Ik vind dat je sowieso voor de Nederlandse club moet zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zou het ook leuk vinden als Ajax verliest, je bent immers diehard PSV-supporter.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Raymann? Je bent toch een koelie?
psv niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dit Ajax kan de EL winnen.
En de CL niet.
Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dat je sowieso voor de Nederlandse club moet zijn
quote:
PSV kan de CL winnenquote:
Om dezelfde reden dat ik op een EK/WK voor Nederland ben. Vaderlandse trots + UEFA coëfficiëntquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is in alles een minderheid.
Die eerste zin is een grap neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik op een EK/WK voor Nederland ben. Vaderlandse trots + UEFA coëfficiënt
Op de tribunes van SC Heerenveen een beetje diverse etniciteiten tegen elkaar op stoken en hier maar de engel uithangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is in alles een minderheid.
Nee ik ben gewoon Arisch, maar hij blijft maar zeggen dat ik een koelie benquote:
hoeveel punten extra krijg je voor het winnen van de EL tov het halen van de CL QF ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dit Ajax kan de EL winnen.
En de CL niet.
Koelies zijn ook Arischquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon Arisch, maar hij blijft maar zeggen dat ik een koelie ben
Ik walg van diversiteit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de tribunes van SC Heerenveen een beetje diverse etniciteiten tegen elkaar op stoken en hier maar de engel uithangen.
Huh?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik walg van diversiteit.
#TeamShreyas
Ja, de man van Doutzenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar zonder dollen, andere huidskleuren worden direct uit Friesland verwijderd natuurlijk, behalve bij de SC.
Maar heb je ooit een neger gezien op het skûtjse, of aan het kaatsen?
Als er bij ons een neger of Marokkaan door de straat loopt, bellen we de krant.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar zonder dollen, andere huidskleuren worden direct uit Friesland verwijderd natuurlijk, behalve bij de SC.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Doutzen bij Pake en Beppe op bezoek gaat mag Sunnery de Friese grens heus niet over.
Volgens mij was er wel een lange tijd een neger op schaatsenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Doutzen bij Pake en Beppe op bezoek gaat mag Sunnery de Friese grens heus niet over.
die negers hebben ervaring met bootjes die bijna zinken zodra de wind te hard word.. en waarom zouden ze moeten kaatsen als ze beter kunnen rennen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn wel atletische jongens, die moet je kort houden, want een Hielke of een Sietse moet het fierljeppen gewoon winnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er bij ons een neger of Marokkaan door de straat loopt, bellen we de krant.
Anice Dasquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel een lange tijd een neger op schaatsen
sjonnie davisquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shani Davisquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Thialf is een soort gedooggebied, als hij daar buiten zou komen werd hij gelyncht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Van Persie zijn been al gebroken?
quote:
quote:Davis became the first Black athlete (from any nation) to win a gold medal in an individual sport at the Olympic Winter Games
Volgens mij doet die nog steeds mee.quote:
Bij de Sneekweek gebruik ik het liefst zo'n palestijnse boot.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die negers hebben ervaring met bootjes die bijna zinken zodra de wind te hard word.. en waarom zouden ze moeten kaatsen als ze beter kunnen rennen?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de Sneekweek gebruik ik het liefst zo'n palestijnse boot.
Die blazen zichzelf op. xd
Ach, binnenkort mag ie in Almere moslims gaan ontwijken...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Thialf is een soort gedooggebied, als hij daar buiten zou komen werd hij gelyncht.
http://www.frieslandzoalshetwas.nl/?q=1&z=1&aflnr=23&artid=3quote:
Klopt, na F5 doet hij het hier ook niet meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij bij jou in je tijdelijke bestanden zit.
Zometeen gaat Ronald K. Mansjester zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb me mobiel in de oplader gedaan, zodat ik super gezellig kan blijven FOKken
In Parijs zeiden de dames tegen mij "oh dutchman, oh dutchman".quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Owja John Verm dat is jou bijnaam in de hood.
Ik ipadje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mansjester FOK!t altijd mobiel?
Ik hoop het, kunnen we met z'n allen lachenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen gaat Ronald K. Mansjester zeggen.
In glasgow sta jij bekend als the young verm.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs zeiden de dames tegen mij "oh dutchman, oh dutchman".
Nee, vaker niet dan welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mansjester FOK!t altijd mobiel?
The Verminatorquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
In glasgow sta jij bekend als the young verm.
een belgische albanese engelse turkse servische Kosovaarsquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Heerlijke speler gewoon, jammer dat hij daar speelt.
Hier heb je mij wel mee weten te overtuigen. Wat een waardeloze speler.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een belgische albanese engelse turkse servische Kosovaars
Waarom nu dan wel?quote:
nou ja zegquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je mij wel mee weten te overtuigen. Wat een waardeloze speler.
pursiequote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de droom van ieder jongetje om de Old Firm te winnen.
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:32:09Galatasaray-Juventus wordt morgen 15.00 uur hervat. reageer retweet
Ik zit al klaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:32:09Galatasaray-Juventus wordt morgen 15.00 uur hervat. reageer retweet
#voordebuisgekluisterdquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne tijdquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Uhm ja, goede vraag.Weet ik eigenlijk niet, heb geen zin om met de laptop te zitten.Enige kutte aan mobiel is dat je zelf moet f5'enquote:
Ik sla mezelf op me dijen van het lachen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat zei.
Wat een leuk dolletje tussen Han en Jeroen xDtwitter:NOShan70 twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 21:55:32Wedstrijd definitief afgelast. @JeroenElshoff gaat sneeuwballen gooien. #galjuv #nos reageer retweet
Herbie is altijd grappigquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een leuk dolletje tussen Han en Jeroen xDtwitter:NOShan70 twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 21:55:32Wedstrijd definitief afgelast. @JeroenElshoff gaat sneeuwballen gooien. #galjuv #nos reageer retweet
Han Cock xdquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
nos zendt het uit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het niet, want dat gaat ten koste van Sesamstraat en Klokkenspel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Nog één en dan wordt het gestaakt toch? Dat weet ik omdat ik met fifa wel eens gefrustreerd raakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedstrijd is afgelopen inmiddelsquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nog één en dan wordt het gestaakt toch? Dat weet ik omdat ik met fifa wel eens gefrustreerd raak
Fifa 99 op Q drukkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nog één en dan wordt het gestaakt toch? Dat weet ik omdat ik met fifa wel eens gefrustreerd raak
Ik zag het net, die Belgen zijn lekker bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
oh jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef Grifte het volgende:
De Belgjes laten zich weer kennen, inferieur volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen speelde ik nog geen computerspelletjes, behalve competitiemanager 97/98.Daarom snap ik je opmerking helaas niet, sorryquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oh jaDat is juist jammer, het zou fijn zijn als Anderlecht eens een keer pakkie krijgt, zoals Feyenoord kreeg bij PSV in 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Was te verwachten, geen RobbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is de grap. Domme foutjes van de verdediging. Eigen schuld deze wedstrijd. City heeft de kansen goed benut.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
City had toch een flinke b-ploeg op het veld staan?graag op anoniem
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o rllyquote:
Sjonnie is niet blij nu.quote:
JR-Style-93 vindt dat een lollige reclamequote:
quote:
Ik bedenk mij ineens dat dit juist goed is voor Bayern.quote:
arsenal kwam nog 1 goal te kortquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik bedenk mij ineens dat dit juist goed is voor Bayern.
vorig seizoen en ze wisten meteen hoe dat voelde
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet je aan je post count werken ofzo?
Sinds denk ik: jezus, ik heb veel gepost vandaag.Hebben andere vervolgens 8 keer zoveelquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Ik deel slechts mijn mening
En ik sta wel in de top 10 van 2013
Ik kan best 60000 posts halen dit jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds denk ik: jezus, ik heb veel gepost vandaag.Hebben andere vervolgens 8 keer zoveel
ik 50.000quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan best 60000 posts halen dit jaar.
Ik 60001quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen in dit jaar?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan niet verbaasd zitten doen.
bazen wedstrijdquote:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 23:03:40Galatasaray-Juventus nog twee uur vervroegd: ipv 15.00 uur nu 13.00 uur. reageer retweet
heyquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 23:03:40Galatasaray-Juventus nog twee uur vervroegd: ipv 15.00 uur nu 13.00 uur. reageer retweet
Zonde inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat Ronald City zegt in plaats van Mansjester
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat Ronald City zegt in plaats van Mansjester
ik bedoel diquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef Mansjester het volgende:
Seedorf, die heeft nog nooit een team getraind
Is dat niet gewoon vrouwenhandel?quote:
Ja, in het voetbal is alles toegestaan. Voor EUR 25.000 koop je dus een voetbalster.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon vrouwenhandel?
waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
Wordt de wedstrijd morgenmiddag nog uitgezonden op NOS?
In voorronde EL uitgeschakeld meen ik mij te herinneren. Staan in Tsjechië wel gewoon bovenaan nu.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
wtf is er met sparta praag gebeurd
Vroeger was het z,on leuk team met Rosicky , Poborsky etc . jammer dat ze afgezakt zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In voorronde EL uitgeschakeld meen ik mij te herinneren. Staan in Tsjechië wel gewoon bovenaan nu.
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 11:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Wordt dit überhaupt ergens uitgezonden?
NOS zendt het gewoon uit.quote:De NOS zendt Galatasaray - Juventus uit als het duel doorgaat. Het duel is dan om 14.00 uur te zien op Nederland 1. De wedstrijd is ook te volgen via NOS.nl.
Fijn!quote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 11-12-2013 om 12:06:52Het is, gezien de staat van het veld, belachelijk dat er gespeeld gaat worden. Dat gaat wat worden straks. #galjuv http://t.co/zCcPc8ayMf reageer retweet
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:23 schreef Crushly het volgende:
Er is midden in de nacht een wasserette geopend om de kleding van Juventus en de arbiters te laten wassen. Ze hadden geen reserve tenue's bij zich.
http://www.powned.tv/nieu(...)_juve_gaat_door.html
Dat gaat nog leuk worden zometeenquote:
nos schijntquote:Op woensdag 11 december 2013 12:42 schreef Tranquilize het volgende:
Waar wordt het uitgezonden eigenlijk?
*Nederland 1quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef Tranquilize het volgende:
Veld is goedgekeurd
Wordt uitgezonden op Nederland 3
twitter:aad300 twitterde op woensdag 11-12-2013 om 13:33:20Scheidsrechter heeft nu niks meer te zeggen over veld krijgt orders vanuit #UEFA in #zwitserland #veld #fail #galjuv reageer retweet
Ja dikke competitie vervalsing. Hoe kunnen ze hier nou normaal op voetballen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie al beelden van het veld gezien dan zojuist? Begint pas om 13:55 op Ned 1.
Ziet er prima uit zolang het droog blijft komt dus helemaal goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dikke competitie vervalsing. Hoe kunnen ze hier nou normaal op voetballen.
Ja, was ook wel te verwachtenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:59 schreef Tranquilize het volgende:
Maar je kan er nog gratis naar binnen? Dan vlieg ik ff naar Istanbul
Schijnt van welquote:Op woensdag 11 december 2013 13:59 schreef Tranquilize het volgende:
Maar je kan er nog gratis naar binnen? Dan vlieg ik ff naar Istanbul
Ze weten toch dat Juve wint dus ze komen niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja, was ook wel te verwachten
Ja het komt natuurlijk echt niet doordat de wedstrijd om 15:00 gespeeld wordquote:Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze weten toch dat Juve wint dus ze komen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |