bitchfightquote:
jij heet kenneth hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat is in het instituut.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Tassendief het volgende:
Zelf Raymann is leuker dan deze wedstrijd.
sowiesoquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Tassendief het volgende:
Zelf Raymann is leuker dan deze wedstrijd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel echt een kutwedstrijd.
Hopelijk wordt het morgenaaf leuker
quote:
Het is altijd leuk als Ajax verliest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als Ajax wint
Met dank aan die kut NOSquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stiekem zou je het best leuk vinden wanneer Ajax wint.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als Ajax verliest.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als Ajax wint.
Nooit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stiekem zou je het best leuk vinden wanneer Ajax wint.
Wie?quote:
Kiftquote:
srnaquote:
Wat vind jij eigenlijk van Raymann? Je bent toch een koelie?quote:
Ik niet, want dit Ajax kan de EL winnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stiekem zou je het best leuk vinden wanneer Ajax wint.
Ik vind dat je sowieso voor de Nederlandse club moet zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zou het ook leuk vinden als Ajax verliest, je bent immers diehard PSV-supporter.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Raymann? Je bent toch een koelie?
psv niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dit Ajax kan de EL winnen.
En de CL niet.
Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dat je sowieso voor de Nederlandse club moet zijn
quote:
PSV kan de CL winnenquote:
Om dezelfde reden dat ik op een EK/WK voor Nederland ben. Vaderlandse trots + UEFA coëfficiëntquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is in alles een minderheid.
Die eerste zin is een grap neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik op een EK/WK voor Nederland ben. Vaderlandse trots + UEFA coëfficiënt
Op de tribunes van SC Heerenveen een beetje diverse etniciteiten tegen elkaar op stoken en hier maar de engel uithangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is in alles een minderheid.
Nee ik ben gewoon Arisch, maar hij blijft maar zeggen dat ik een koelie benquote:
hoeveel punten extra krijg je voor het winnen van de EL tov het halen van de CL QF ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dit Ajax kan de EL winnen.
En de CL niet.
Koelies zijn ook Arischquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon Arisch, maar hij blijft maar zeggen dat ik een koelie ben
Ik walg van diversiteit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de tribunes van SC Heerenveen een beetje diverse etniciteiten tegen elkaar op stoken en hier maar de engel uithangen.
Huh?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik walg van diversiteit.
#TeamShreyas
Ja, de man van Doutzenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar zonder dollen, andere huidskleuren worden direct uit Friesland verwijderd natuurlijk, behalve bij de SC.
Maar heb je ooit een neger gezien op het skûtjse, of aan het kaatsen?
Als er bij ons een neger of Marokkaan door de straat loopt, bellen we de krant.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar zonder dollen, andere huidskleuren worden direct uit Friesland verwijderd natuurlijk, behalve bij de SC.
Maar heb je ooit een neger gezien op het skûtjse, of aan het kaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |