Van TVGids.nlquote:Galatasaray en Juventus bepalen dinsdagavond in een onderling duel wie er doorgaat naar de knock-outfase van de Champions League. Bij een gelijkspel trekken de Italianen aan het langste eind. De NOS is er live bij.
Galatasaray rekent op Wesley Sneijder. De middenvelder van Oranje kampte met een blessure, maar lijkt op tijd fit voor het duel van de waarheid in een kolkend Aslantepestadion in Istanbul. Bij winst zijn de Turken verzekerd van een plaats in de achtste finale.
Kwartfinale
Die goede uitgangspositie hebben ze te danken aan een zege op FC Kopenhagen en een gelijkspel in Turijn tegen Juventus. Vorig jaar lukte het Galatasaray om de groepsfase te overleven. Na een zege op Schalke 04 werd zelfs de kwartfinale bereikt. Daarin was Real Madrid duidelijk te sterk.
Tweede plaats
Juventus is koploper in de Serie A, maar worstelde de afgelopen maanden in de Champions League. Een gelijkspel bij Kopenhagen was niet de start die de Italianen voor ogen hadden. Met een grootmacht als Real Madrid in de poule was alleen de tweede plaats toen nog haalbaar. Juventus, eindwinnaar in 1985 en 1996, rekent op de rust van spelmaker Andrea Pirlo in de vurige ambiance van de Turkse hoofdstad.
Gewoon lekker de eerste helftquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
Zend dan gewoon Ajax - Barcelona nog een keer uit.
Dat mogen ze niet, helder licht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet doorhebben dat schakelen nu commercieel interessanter is dan dit
rechtennnnquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kunnen ze niet volgens mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef ejfaar het volgende:
Als manu verliest springt er iemand van het stadion af denk ik
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
NWS / Oostenrijker op weg naar recordhoogte parachutespringen #9 KOFFIETIJD
Toch blijf ik dit de beste vinden.
Ik was erbijquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
10 minquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Youri gaat steeds harder praten, net als zijn pa.
Vraag het even aan Youriquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat het ene strafschopgebied wel is schoon geveegd en het andere niet...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Zagreb - Kiev is ook gestaakt. Omkoping zeg ik je.
kom dan vechtenquote:
arenaquote:
Nee, in plaats van milanquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax door naar de volgende ronde in plaats van Galatasaray/Juventus nu?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Bij de NOS weten ze niet wat abondoned betekent.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Lekke band toch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Het hagelde/sneeuwde toch nog steeds?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Dat veld zag er toch gewoon bespeelbaar uit
Portugezen hequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die scheidsrechters hadden er sowieso geen zin in
Amper..quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Het hagelde/sneeuwde toch nog steeds?
Oke sorry. Ik was even vergeten dat jij vanaf de televisie een beter oordeel kan vellen dan de 20 man die er mee bezig zijn.quote:
quote:
nee rvpquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef tralalala het volgende:
Kiezen ze nou voor deze wedstrijd puur vanwege Büttner ?
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef tralalala het volgende:
Die overigens dramatisch speelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef tralalala het volgende:
Dat je het maar weetquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke sorry. Ik was even vergeten dat jij vanaf de televisie een beter oordeel kan vellen dan de 20 man die er mee bezig zijn.
Ik denk dat er niks te kiezen valt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef tralalala het volgende:
pass eensquote:
Gemiste kans idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je dit niet beter hebt voorbereid, dan was het wel grappig geweest.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet bij elke post van jou weer aan dat topic denken
[..]
[..]
thanks manquote:
yepquote:
Ik moet vaak denken aan die keer dat je verklaarde dat je... wait for it... een bepaalde serie leuk vond.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat het kanquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom zitten we nou naar Mansester te gluren
Abandoned.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik was eerderquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Rene zit gelijk met mij de TT te veranderen
Ik moet vaak denken aan toen je een ban had en Drizzt de schuld gafquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet vaak denken aan die keer dat je verklaarde dat je... wait for it... een bepaalde serie leuk vond.
Iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt niet eens live met dat commentaar van Roelfs op deze manier.
Nederlanders tonen bijna nooit emotie. Kijk Juve ook altijd met Italiaans commentaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je merkt wel dat Jan Roelfs in Manchester zit.
100% beleving.
Misschien moet hij wat vertellen over het restaurant waar hij voor de wedstrijd gegeten heeft.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt niet eens live met dat commentaar van Roelfs op deze manier.
te erg, hoe krijg je het voor elkaar zoiets op een forum te gooien?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
tis jouw streamquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Loopt het beeld op tv ook erg schokkerig of is het mijn NOS stream?
Hier is het gewoon goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Loopt het beeld op tv ook erg schokkerig of is het mijn NOS stream?
Als ik Drizzt was had ik jou persoonlijk helemaal de klere in gescholden maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet vaak denken aan toen je een ban had en Drizzt de schuld gaf
Terwijl er al een topic was van HMF johannes_vermeer ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
te erg, hoe krijg je het voor elkaar zoiets op een forum te gooien?
Misschien heeft Drizz dat wel gedaan, je weet het niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Drizzt was had ik jou persoonlijk helemaal de klere in gescholden maar dat geheel terzijde.
Wat een nette jongen is het toch.
De nos vond Gala - Juve te saaiquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom zitten we nou naar Mansester te gluren
Wat een schitterend topic was dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl er al een topic was van HMF johannes_vermeer ook.
Ja, Drizzt is best een lieve jongen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Drizzt was had ik jou persoonlijk helemaal de klere in gescholden maar dat geheel terzijde.
Wat een nette jongen is het toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wie het ook gedaan heeft, die persoon heeft voor mij afgedaan en gaat bij de verkiezing voor 'mod van het jaar' op een hilarisch lage plek worden gezet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien heeft Drizz dat wel gedaan, je weet het niet.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef KingRoland het volgende:
hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Met deze bagger is zelfs Ronaldo nietsquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef alors het volgende:
Hehe eindelijk klasse op het veld.
Ooooh robin van persie
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef KingRoland het volgende:
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fredquote:
Van Gaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat krijg je zonder je weet wel wie
Andries Jonkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat krijg je zonder je weet wel wie
Sluit dit topic dan maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het spijt me vreselijk maar hier ga ik niet naar zitten gluren.
Gegroet, vaarwel, tot ziens.
quote:
VBL / Statement VBL SCquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een schitterend topic was dat.
Ik had helemaal de geest gekregen
Ik vind de eerste alinea echt super sterk, daarna zwak ik wat af inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / Statement VBL SC
Als ik het zo teruglees ben ik wel beter van je gewend.
Die van mij was beterquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / Statement VBL SC
Eens. Die eerste alinea is als een hagelbui en Sierd de Vos. De overige meer als Roelfs in een bezemkast bij een al gespeelde wedstrijdquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de eerste alinea echt super sterk, daarna zwak ik wat af inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Roeks bestaat niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Die eerste alinea is als een hagelbui en Sierd de Vos. De overige meer als Roeks in een bezemkast bij een al gespeelde wedstrijd
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef KingRoland het volgende:
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Doen ze goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / Statement VBL SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut nosquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef KingRoland het volgende:
Leukste wedstrijd ook en nog toevallig ingezet op City +1
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je buitengewoon traag typt was de edit er al.
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je snapt het nog niet helemaal
je moet nu in elke post namens de VBL SC spreken
Goede spoiler homoquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef KingRoland het volgende:
Leukste wedstrijd ook en nog toevallig ingezet op City +1
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
antwoord vd VBLSC
Kanker mooi! Hoge kwaliteit
Wat professioneel
Niet spotten met de grote Kquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kanker mooi! Hoge kwaliteit
Wat professioneel
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef Syntix het volgende:
die nos commentator die elke keer büttner zegt als hij aan de bal is, maar dit niet bij andere spelers doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Antwoord van de VBL SC
Mee eens.
Zou ook wel verwarrend worden als hij iedereen Buttner zou noemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef Syntix het volgende:
die nos commentator die elke keer büttner zegt als hij aan de bal is, maar dit niet bij andere spelers doet
-quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet spotten met de grote K
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Syntix het volgende:
bayern - man cityWIR SIND DIE BESTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
bayern - man cityNo shit sherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
preciesquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook wel verwarrend worden als hij iedereen Buttner zou noemen.
bayern - man citySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat mijn bijnaam in de hoods?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Boskamp is not dunaldus John Verm
Dat is toch Kenneth?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat mijn bijnaam in de hoods?
Was namens de VBL SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |