Ja of wou je zeggen dat Gala kwalitatief sterker is?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Op papier was Juve toch ook het beste team? Ajax gaat gerwoon door in de CL
Ga anders alvast naar de keuken of boodschappen doen, je moet zo koken.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben je de 3-2 daarvoor vergeten?
Ik weet niet welke club jij support, maar heb jij wel eens geschreeuwd om '4' tegen Real?
Kijk vanavond maar.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja of wou je zeggen dat Gala kwalitatief sterker is?
Ajax gaat niet door man.... Hoe kom je daar nou bij dan?
Is dat je argument?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga anders alvast naar de keuken of boodschappen doen, je moet zo koken.
Doeiquote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Is dat je argument?
Zegt genoeg over jou, doei.
Nee, niet weggaanquote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Is dat je argument?
Zegt genoeg over jou, doei.
Ah, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga anders alvast naar de keuken of boodschappen doen, je moet zo koken.
quote:
Dank jequote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Shreyas, altijd galant met de jonkvrouwen
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben hier nog, hoor. De doei was voor hem.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, ik was dit vergeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusjesss.
Ik ook en als hij zo doorgaat dan kan hij heel misschien tijdens zijn 3 jarig verblijf daar de legende van Hagi benaderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:52 schreef GwaiLow het volgende:
Gala is gewoon 1 vd beste ploegen vd wereld. Dat is zeker op dit moment voor iedereen duidelijk. Maar ook Juve zit daar tussen. Eigenlijk is Juve voetballend leuker om naar te kijken, toch gun ik dit Sneijder heel erg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |