Dat is allang afgesproken, dus jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
CA, wordt er nog een stapje gezet na PEC?
Jaloezie wederom Stijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat wel aan jou besteed? Jouw gespleten persoonlijkheid kan hiervan in paniek raken.
Ok, mooi. Ik neem een vriend mee op die kaartjes dan als dat goed is? Geen zin om in m'n eentje een hele wedstrijd te volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is allang afgesproken, dus ja![]()
Dat vindt C_A niet erg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, mooi. Ik neem een vriend mee op die kaartjes dan als dat goed is? Geen zin om in m'n eentje een hele wedstrijd te volgen.
Ja, ik ben enorm jaloers. Ik zit nu te duimzuigen in een hoekje van verdriet. Dromend over een glaasje bier en vriendschap met moderators terwijl ik alleen een beker ranja tot mijn beschikking heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaloezie wederom Stijn.
Eerst op mijn vriendschap met Tjacka terwijl alle modjes jou alleen maar pesten.
Nu op het feit dat ik gewoon legaal bier kan drinken.
logischquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, mooi. Ik neem een vriend mee op die kaartjes dan als dat goed is? Geen zin om in m'n eentje een hele wedstrijd te volgen.
Misschien moet je een teamsport gaan beoefenen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik ben enorm jaloers. Ik zit nu te duimzuigen in een hoekje van verdriet. Dromend over een glaasje bier en vriendschap met moderators terwijl ik alleen een beker ranja tot mijn beschikking heb.
Enorm verdriet hier.
Als je nu nog zelf moderator weet te worden, wordt hij helemaal gekquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaloezie wederom Stijn.
Eerst op mijn vriendschap met Tjacka terwijl alle modjes jou alleen maar pesten.
Nu op het feit dat ik gewoon legaal bier kan drinken.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
logischTuurlijk, die 2 kaarten zijn voor jou. Dus neem mee wie je wilt
Ik zal mijn nichtje even afzeggen dan, ok?
Matige poging om mij op tilt te krijgen, errug matig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je een teamsport gaan beoefenen?
Hoe meer kerels hoe gezelliger jij het vindt jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe meer mensen, hoe gezelliger toch
Stoer man, een grote smoel tegen een ventje van 15.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je een teamsport gaan beoefenen?
Prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
logischTuurlijk, die 2 kaarten zijn voor jou. Dus neem mee wie je wilt
Ik zal mijn nichtje even afzeggen dan, ok?
Nee hoor, ik vermaak me ook prima met vrouwenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe meer kerels hoe gezelliger jij het vindt ja
Nice. Komen er nog (vrijgezelle) vriendinnen mee?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vermaak me ook prima met vrouwen
Je kan ook iets met die tip doen in plaats van direct in de verdediging te schieten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige poging om mij op tilt te krijgen, errug matig.
Nee het is in het weekend, dat mijn vrijgezelle vriendinnen de kids hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nice. Komen er nog (vrijgezelle) vriendinnen mee?
Vent, serieus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook iets met die tip doen in plaats van direct in de verdediging te schieten.
Dat snapte ik na die foto ook niet, net alsof je je schaamt voor wie je bent in het leven enorm triest konijn.
niet om het een of ander, maar wat probeer je nu precies te bereikenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook iets met die tip doen in plaats van direct in de verdediging te schieten.
Dat snapte ik na die foto ook niet, net alsof je je schaamt voor wie je bent in het leven enorm triest konijn.
Nope, maar ik kan ze wel ter plaatse hosselen voor je hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
CA, neem jij nog lekkere vriendinnen mee?
Nog hulp nodig met oppassen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het is in het weekend, dat mijn vrijgezelle vriendinnen de kids hebben
wingvrouwquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope, maar ik kan ze wel ter plaatse hosselen voor je hoor
Hem iets aardigs mee te geven zodat hij niet steeds boos hoeft te worden om niks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar wat probeer je nu precies te bereiken
Onlogisch mag haar hebben. Heb je geen andere die lekker is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien de brunette, maar dan wordt onlogisch boos
wat nobelquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hem iets aardigs mee te geven zodat hij niet steeds boos hoeft te worden om niks.
daar ben ik goed inquote:
Vind jij het leuk als 14-jarige dat per ongeluk je identiteit wordt ontdekt? Als jongen van boven de 20 is dat niet zo lastig te verwerken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee niet echt, allemaal bezetquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Onlogisch mag haar hebben. Heb je geen andere die lekker is?
Stijn kan inderdaad nog heel wat leren van een lowlife als jij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hem iets aardigs mee te geven zodat hij niet steeds boos hoeft te worden om niks.
Waar probeer jij iets aardigs mee te geven dan? Je probeert steeds mij op de kast te jagen waar je overigens volledig in faalt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
bazen tent dat murphy'squote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar ben ik goed in
Paar maanden terug, 2 totaal onbekenden mensen aan elkaar voorgesteld
In Muprhy's was dat
Alsof al die vrouwtjes zich nooit misdragenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet echt, allemaal bezet
Laat hem maar lullen Stinho, die man zit met zichzelf in de knoop en uit dat op deze manier.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar probeer jij iets aardigs mee te geven dan? Je probeert steeds mij op de kast te jagen waar je overigens volledig in faalt.
Per ongeluk?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als 14-jarige dat per ongeluk je identiteit wordt ontdekt? Als jongen van boven de 20 is dat niet zo lastig te verwerken.
Al zal jij dat wel niet snappen met je gespleten persoonlijkheid.
Ik ben daar vrijdag echt kanjerdronken geworden. En heb ook teveel geld uitgegevenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
bazen tent dat murphy's
laatst 50 euro daar gewonnen, op een maandagavond
zoek alsjeblieft een lekker wijf en een baanquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Per ongeluk?![]()
Waarom nou meteen boos worden je kan er toch ook om lachen man, onzekere puber.
Niet lullen over dingen waar jijzelf nooit bent bijgeweest. Word ik een beetje misselijk van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Per ongeluk?![]()
Waarom nou meteen boos worden je kan er toch ook om lachen man, onzekere puber.
Ik vind dat wel de leukste tent om te chillen. Sowieso hou ik wel van die buitenlandse mensen die daar komen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
bazen tent dat murphy's
laatst 50 euro daar gewonnen, op een maandagavond
aanstaande zondagquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er hebben meerdere aan mijn kont gezeten, wanneer was jij aan de beurt?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet lullen over dingen waar jijzelf nooit bent bijgeweest. Word ik een beetje misselijk van.
geen idee, ik weet ook niet alles. Ik weet het alleen van die 2 waarvan jij die foto heb gezien, de bewuste avondquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alsof al die vrouwtjes zich nooit misdragen
Ik was wel onder de indruk hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat m'n waarschuwing veel indruk maakt.
Kappen.
Bedankt Sjaak!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was wel onder de indruk hoor.
Bewuste avond? Dat jij met ze stond te regelen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik weet ook niet alles. Ik weet het alleen van die 2 waarvan jij die foto heb gezien, de bewuste avond.
Dan was je op nog geen kilometer van mij op dat moment.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben daar vrijdag echt kanjerdronken geworden. En heb ook teveel geld uitgegeven
Ik wilde vragen hoe doe je datquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben daar vrijdag echt kanjerdronken geworden. En heb ook teveel geld uitgegeven
Dan zou ik jou elke dag laten nablijven...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een zeer goede schoomeester zou zijn.
Het is 10 minuten lopen vanaf mijn crib. Een nutteloos feitje terug.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan was je op nog geen kilometer van mij op dat moment.
Een nutteloos feitje speciaal voor jou.
Uh, alleen Murphy's. Dat zuip ik nogal makkelijk weg, maar het kost wel 6 euro per glas ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen hoe doe je dat![]()
Maar ik ben een vrouwLaatst deed ik een rondje en kwam met 2 bier terug. Villa: hoe kom je daar aan? Ow gewoon gekregen.... Hij: beter.....
Wat heb je allemaal op dan?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is 10 minuten lopen vanaf mijn crib. Een nutteloos feitje terug.
die foto'squote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bewuste avond? Dat jij met ze stond te regelen?
Ik ben ook zo ondeugend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik jou elke dag laten nablijven...
Kleine wereldquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maten wonen op 5 min lopen
wauwie
iedereen weet toch dat er wel eens het een en ander gebeurd bij jullie onder de douche na een wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die foto'sIk ga niet alles op het forum zeggen, er lezen foute mensen mee
Hoewel Villa er gewoon van wist. Maar die mensen houden graag van roddelen en de boel verdraaien
Ow aha. Ik hou niet van Murphy''s. Drink daar gewoon de halve liters, is iets van 4,80 ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uh, alleen Murphy's. Dat zuip ik nogal makkelijk weg, maar het kost wel 6 euro per glas ofzo.
Ik heb ze ongetwijfeld 's nachts gekregen, dan ben ik zelf ook beneveld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die foto'sIk ga niet alles op het forum zeggen, er lezen foute mensen mee
Hoewel Villa er gewoon van wist. Maar die mensen houden graag van roddelen en de boel verdraaien
Daar is nooit wat gebeurd hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat er wel eens het een en ander gebeurd bij jullie onder de douche na een wedstrijd?
Brits bierquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow aha. Ik hou niet van Murphy''s. Drink daar gewoon de halve liters, is iets van 4,80 ofzo
Jij hebt die foto van mij en de brunette niet gezienquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ze ongetwijfeld 's nachts gekregen, dan ben ik zelf ook beneveld.
Jaja, alsof daar niet toevallig eens een handje verkeerd terecht komtquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar is nooit wat gebeurd hoor
Stuur maar door.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt die foto van mij en de brunette niet gezien
ik welquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt die foto van mij en de brunette niet gezien
Irish Red idd stel kutjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
Dronken worden.
Murphy's Brits noemen.
Waren dat niet de foto's met de brunette?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ze ongetwijfeld 's nachts gekregen, dan ben ik zelf ook beneveld.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jaja, alsof daar niet toevallig eens een handje verkeerd terecht komt
Zoek lekker tussen je foto''squote:
Allemaal hetzelfde daar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
Dronken worden.
Murphy's Brits noemen.
Ik werd er niet enthousiast van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waren dat niet de foto's met de brunette?
Uh, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
[..]
Zoek lekker tussen je foto''s
Dat doe je zelf, muts.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee het was ook een stomme foto
Stomme betquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, ik heb geld op Bayern staan
Vertel je verhaal bij Humberto Tan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zwart ben he, racist
Stijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel je verhaal bij Humberto Tan.
Bedoel je Noord-Korea?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een niet ander te noemen Aziatisch land.
Noord-Korea inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een niet ander te noemen Aziatisch land.
Inb4 Stijn grapje over Happel en iemand onderdrukken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
Met Rene Jong Il aan de macht.
Ik voel me onderdrukt.
Dat is het domste wat je kunt doen. Door naar hem te luisteren kunnen wij nu niet anders dan ressorteren in platonische geilerij over en weer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht ik luister een keer naar mijn man
Hey, dat is de grensquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
Het is eenzaam aan deze kant.
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is het domste wat je kunt doen. Door naar hem te luisteren kunnen wij nu niet anders dan ressorteren in platonische geilerij over en weer.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dat gekanker gewoon achterwegeIs al 100 keer gezegd.
Jawohl mein Fuhrer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
De illusie hebben dat het ooit achterwege zal blijvenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iersquote:
Heb ik niet, maar begin dan niet te janken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De illusie hebben dat het ooit achterwege zal blijven
Ik geniet er van. Kan ik van jouw werk niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leven als internethooligan moet inderdaad zwaar zijn.
Happel een internethooligan noemenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leven als internethooligan moet inderdaad zwaar zijn.
Ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geniet er van. Kan ik van jouw werk niet zeggen.
Het 1 sluit 't ander toch niet uit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel een internethooligan noemen
Ja, want iedereen zit er echt mee dat je wat posts verwijderd, omdat het woord k-a-n-k-e-r er in staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar begin dan niet te janken.
In dit specifieke geval welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het 1 sluit 't ander toch niet uit?
Even quoten, zodat die lul 2 keer een post weg moet halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, want iedereen zit er echt mee dat je wat posts verwijderd, omdat het woord k-a-n-k-e-r er in staat.
*verwijdertquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, want iedereen zit er echt mee dat je wat posts verwijderd, omdat het woord k-a-n-k-e-r er in staat.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even quoten, zodat die lul 2 keer een post weg moet halen
*inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijdert
En als je er niet mee zit hou je er toch over op? Zo boeiend is het idd niet.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijdert
ik ben blij dat jij je principes hebtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijdert
#schuldvanGGMMquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het netjes houden, straks moeten we elkaar weer missen
Ik denk niet dat ze GGMM een ban gaan gevenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg je vast gedagquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet hij vooral zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Ah, is het weer tijd om met GGMM z'n kloten te spelen?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het altijd grappig om mijn pet achterstevoren op te zetten en dan met de rand mijn wenkbrauwen omhoog te trekken.
Als je maar niet zo over straat gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het altijd grappig om mijn pet achterstevoren op te zetten en dan met de rand mijn wenkbrauwen omhoog te trekken.
said no woman everquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Ah, is het weer tijd om met GGMM z'n kloten te spelen?
Oh ja, we gaan het weer zo spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijdert
Nee, Ajax verliest helaas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Heel wat mensen gaan vies veel geld met Ajax winnen morgen.
Ik heb nog wel hoop op een goeie afloop.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Ajax verliest helaas.
De tik zal hard aankomen
Ik wilde inzetten op Man. City Zegt mijn man, nee joh gek, Bayer gaat winnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ben je zo dom om geld op Bayern te zetten?
Van deze hele ronde zou je moeten afblijven.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tik zal hard aankomen
Jij heb geen enkele autoriteit met je uitspraken over Ajax.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tik zal hard aankomen
Van afblijven. Morgen ook niks doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde inzetten op Man. City Zegt mijn man, nee joh gek, Bayer gaat winnen.
Is niet veel hoor, maar toch
zit al de hele dag na te denken wie Ajax het beste kan loten straksquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog wel hoop op een goeie afloop.
Ik wil er ook wel inhoudelijk verder over gaan hoor, moet je wel iets beters komen dan "we vinden het gewoon lollig".quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh ja, we gaan het weer zo spelen.
united speelt dit seizoen niet in de ELquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zit al de hele dag na te denken wie Ajax het beste kan loten straks
United denk ik
Ok Happel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Van afblijven. Morgen ook niks doen.
4, teringquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet.
Mijn Amersfoortse vriend heeft er alweer 4 gegeven vanavond.
check eens hoeveel notes ik heb?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet.
Mijn Amersfoortse vriend heeft er alweer 4 gegeven vanavond.
ja of Olympiakos/benfica ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
United denk ik
Ajax ook nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
united speelt dit seizoen niet in de EL
graag gedaan
Ik 20quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
Vind ik ook, daarna Chelsea.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
United denk ik
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
Bel naar 0900 - GESTAPOquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
oquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen maar groepswinnaars loten
77, wat een leuk getalquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
United denk ik
Je weet niet eens wat inhoudelijk betekent/betekend/bedekentquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel inhoudelijk verder over gaan hoor, moet je wel iets beters komen dan "we vinden het gewoon lollig".
Ik heb 1 leuke note. De rest slaat nergens opquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Waar komt toch dat waardegevoel vandaan wat mensen plaatsen bij het aantal notes wat ze hebben?x 1.000.000.000
maar het boeit mij helemaal niks hoor, hahahaahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Waar komt toch dat waardegevoel vandaan wat mensen plaatsen bij het aantal notes wat ze hebben?x 1.000.000.000
Oke, dan niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat inhoudelijk betekent/betekend/bedekent
Tering manquote:
10 maanden al geen ban meer gehad. Wat netter gaan posten en dan valt het wel weer mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Tering man![]()
En dan mij betichten van een gespleten persoonlijkheid je bent zelf ook een relnicht eerste klas
maak je eigen forum danquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
Mods zouden democratisch gekozen moeten worden.Zou zorgen voor een hoop leuke topics.
Mee eens. Happel zou mijn sturing goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
Mods zouden democratisch gekozen moeten worden.Zou zorgen voor een hoop leuke topics.
Maakt niet uit met figuren als GGMM aan de macht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10 maanden al geen ban meer gehad. Wat netter gaan posten en dan valt het wel weer mee.
Zo is dat, af en toe bitchen moeten kunnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10 maanden al geen ban meer gehad. Wat netter gaan posten en dan valt het wel weer mee.
Ja, want ik zorg er voor dat jij constant loopt te kankeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt niet uit met figuren als GGMM aan de macht.
staat genoteerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt niet uit met figuren als GGMM aan de macht.
Ik sta gewoon op de lijst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want ik zorg er voor dat jij constant loopt te kankeren.
Jouw irritante geneuzel zorgt daar doorgaans voor ja. Als je dat niet door hebt, heb je echt een complete hout afdeling van de Hornbach voor je harses.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want ik zorg er voor dat jij constant loopt te kankeren.
Hoe krijg je meestal een note?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een note erbij, ik verdenk GGMM Is afgelopen week gebeurd of vandaag
Je houdt je dan ook niet aan de regels door je tetten niet te posten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een note erbij, ik verdenk GGMM. Is afgelopen week gebeurd of vandaag
Door niet lief te doen, dat kan ons charmante engeltje best wel hoorquote:
Ik heb niks gedaan afgelopen week, dus ik heb geen ideequote:
Ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door niet lief te doen, dat kan ons charmante engeltje best wel hoor
Hey, een jood.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ssssssstquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik niet in de buurt was toen er gekankert werd, maar het allemaal mij schuld, prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw irritante geneuzel zorgt daar doorgaans voor ja. Als je dat niet door hebt, heb je echt een complete hout afdeling van de Hornbach voor je harses.
Hoi jijquote:
Hoe is het chick?quote:
Buitenlanders ook m.b.t Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon gediscrimineerd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik niet in de buurt was toen er gekankert werd, maar het allemaal mij schuld, prima.
Hallo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nopequote:
#teamQuincyquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
#SayNoToRacism
#zwartepietisgeenneger
buitenlanders =/= allochtoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buitenlanders ook m.b.t Zwarte Piet.
Onlogisch wil geen bier zuipen met mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
We moeten nog steeds een keer met onlogisch bier gaan zuipen
Wil op jou lijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom loop je altijd te kankeren, Sjaak?
Teveel moeite.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Het plaatje Sjaak, het plaatje. Niet deze smilies.
Ow jawelquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onlogisch wil geen bier zuipen met mij![]()
Eerst pics van je tieten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onlogisch wil geen bier zuipen met mij![]()
Oh wat gezelligquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow jawel
Dat heeft hij mij toegezegd
Fijne zoektocht in kpdquote:
Oke HMF.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kanker nooit. Ik zeg de waarheid.
Ik ben nog geen 18.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat gezellig![]()
Volgend jaar pas hoor, ik heb het te druk!
[..]
Fijne zoektocht in kpd
Ja ik heb het ook best drukquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat gezellig![]()
[..]
Fijne zoektocht in kpd
Mag ik jou vragen waarom je tieten post in kpd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat gezellig![]()
[..]
Fijne zoektocht in kpd
Wij zijn lui, doe eens een dm.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat gezellig![]()
[..]
Fijne zoektocht in kpd
Wow bofkont!!quote:
Voor jou? Zekers nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |