iedereen weet toch dat er wel eens het een en ander gebeurd bij jullie onder de douche na een wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die foto'sIk ga niet alles op het forum zeggen, er lezen foute mensen mee
Hoewel Villa er gewoon van wist. Maar die mensen houden graag van roddelen en de boel verdraaien
Ow aha. Ik hou niet van Murphy''s. Drink daar gewoon de halve liters, is iets van 4,80 ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uh, alleen Murphy's. Dat zuip ik nogal makkelijk weg, maar het kost wel 6 euro per glas ofzo.
Ik heb ze ongetwijfeld 's nachts gekregen, dan ben ik zelf ook beneveld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die foto'sIk ga niet alles op het forum zeggen, er lezen foute mensen mee
Hoewel Villa er gewoon van wist. Maar die mensen houden graag van roddelen en de boel verdraaien
Daar is nooit wat gebeurd hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat er wel eens het een en ander gebeurd bij jullie onder de douche na een wedstrijd?
Brits bierquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow aha. Ik hou niet van Murphy''s. Drink daar gewoon de halve liters, is iets van 4,80 ofzo
Jij hebt die foto van mij en de brunette niet gezienquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ze ongetwijfeld 's nachts gekregen, dan ben ik zelf ook beneveld.
Jaja, alsof daar niet toevallig eens een handje verkeerd terecht komtquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar is nooit wat gebeurd hoor
Stuur maar door.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt die foto van mij en de brunette niet gezien
ik welquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt die foto van mij en de brunette niet gezien
Irish Red idd stel kutjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
Dronken worden.
Murphy's Brits noemen.
Waren dat niet de foto's met de brunette?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ze ongetwijfeld 's nachts gekregen, dan ben ik zelf ook beneveld.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jaja, alsof daar niet toevallig eens een handje verkeerd terecht komt
Zoek lekker tussen je foto''squote:
Allemaal hetzelfde daar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Happel het volgende:
Dronken worden.
Murphy's Brits noemen.
Ik werd er niet enthousiast van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waren dat niet de foto's met de brunette?
Uh, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
[..]
Zoek lekker tussen je foto''s
Dat doe je zelf, muts.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee het was ook een stomme foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |