Ja, want ik zorg er voor dat jij constant loopt te kankeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt niet uit met figuren als GGMM aan de macht.
staat genoteerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt niet uit met figuren als GGMM aan de macht.
Ik sta gewoon op de lijst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want ik zorg er voor dat jij constant loopt te kankeren.
Jouw irritante geneuzel zorgt daar doorgaans voor ja. Als je dat niet door hebt, heb je echt een complete hout afdeling van de Hornbach voor je harses.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want ik zorg er voor dat jij constant loopt te kankeren.
Hoe krijg je meestal een note?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een note erbij, ik verdenk GGMM Is afgelopen week gebeurd of vandaag
Je houdt je dan ook niet aan de regels door je tetten niet te posten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een note erbij, ik verdenk GGMM. Is afgelopen week gebeurd of vandaag
Door niet lief te doen, dat kan ons charmante engeltje best wel hoorquote:
Ik heb niks gedaan afgelopen week, dus ik heb geen ideequote:
Ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door niet lief te doen, dat kan ons charmante engeltje best wel hoor
Hey, een jood.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ssssssstquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik niet in de buurt was toen er gekankert werd, maar het allemaal mij schuld, prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw irritante geneuzel zorgt daar doorgaans voor ja. Als je dat niet door hebt, heb je echt een complete hout afdeling van de Hornbach voor je harses.
Hoi jijquote:
Hoe is het chick?quote:
Buitenlanders ook m.b.t Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon gediscrimineerd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik niet in de buurt was toen er gekankert werd, maar het allemaal mij schuld, prima.
Hallo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |