In dit specifieke geval welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het 1 sluit 't ander toch niet uit?
Even quoten, zodat die lul 2 keer een post weg moet halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, want iedereen zit er echt mee dat je wat posts verwijderd, omdat het woord k-a-n-k-e-r er in staat.
*verwijdertquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, want iedereen zit er echt mee dat je wat posts verwijderd, omdat het woord k-a-n-k-e-r er in staat.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even quoten, zodat die lul 2 keer een post weg moet halen
*inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijdert
En als je er niet mee zit hou je er toch over op? Zo boeiend is het idd niet.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijdert
ik ben blij dat jij je principes hebtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijdert
#schuldvanGGMMquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het netjes houden, straks moeten we elkaar weer missen
Ik denk niet dat ze GGMM een ban gaan gevenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg je vast gedagquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet hij vooral zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Ah, is het weer tijd om met GGMM z'n kloten te spelen?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het altijd grappig om mijn pet achterstevoren op te zetten en dan met de rand mijn wenkbrauwen omhoog te trekken.
Als je maar niet zo over straat gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het altijd grappig om mijn pet achterstevoren op te zetten en dan met de rand mijn wenkbrauwen omhoog te trekken.
said no woman everquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Ah, is het weer tijd om met GGMM z'n kloten te spelen?
Oh ja, we gaan het weer zo spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijdert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |