Dat is allang afgesproken, dus jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
CA, wordt er nog een stapje gezet na PEC?
Jaloezie wederom Stijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat wel aan jou besteed? Jouw gespleten persoonlijkheid kan hiervan in paniek raken.
Ok, mooi. Ik neem een vriend mee op die kaartjes dan als dat goed is? Geen zin om in m'n eentje een hele wedstrijd te volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is allang afgesproken, dus ja![]()
Dat vindt C_A niet erg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, mooi. Ik neem een vriend mee op die kaartjes dan als dat goed is? Geen zin om in m'n eentje een hele wedstrijd te volgen.
Ja, ik ben enorm jaloers. Ik zit nu te duimzuigen in een hoekje van verdriet. Dromend over een glaasje bier en vriendschap met moderators terwijl ik alleen een beker ranja tot mijn beschikking heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaloezie wederom Stijn.
Eerst op mijn vriendschap met Tjacka terwijl alle modjes jou alleen maar pesten.
Nu op het feit dat ik gewoon legaal bier kan drinken.
logischquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, mooi. Ik neem een vriend mee op die kaartjes dan als dat goed is? Geen zin om in m'n eentje een hele wedstrijd te volgen.
Misschien moet je een teamsport gaan beoefenen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik ben enorm jaloers. Ik zit nu te duimzuigen in een hoekje van verdriet. Dromend over een glaasje bier en vriendschap met moderators terwijl ik alleen een beker ranja tot mijn beschikking heb.
Enorm verdriet hier.
Als je nu nog zelf moderator weet te worden, wordt hij helemaal gekquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaloezie wederom Stijn.
Eerst op mijn vriendschap met Tjacka terwijl alle modjes jou alleen maar pesten.
Nu op het feit dat ik gewoon legaal bier kan drinken.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
logischTuurlijk, die 2 kaarten zijn voor jou. Dus neem mee wie je wilt
Ik zal mijn nichtje even afzeggen dan, ok?
Matige poging om mij op tilt te krijgen, errug matig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je een teamsport gaan beoefenen?
Hoe meer kerels hoe gezelliger jij het vindt jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe meer mensen, hoe gezelliger toch
Stoer man, een grote smoel tegen een ventje van 15.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je een teamsport gaan beoefenen?
Prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
logischTuurlijk, die 2 kaarten zijn voor jou. Dus neem mee wie je wilt
Ik zal mijn nichtje even afzeggen dan, ok?
Nee hoor, ik vermaak me ook prima met vrouwenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe meer kerels hoe gezelliger jij het vindt ja
Nice. Komen er nog (vrijgezelle) vriendinnen mee?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vermaak me ook prima met vrouwen
Je kan ook iets met die tip doen in plaats van direct in de verdediging te schieten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige poging om mij op tilt te krijgen, errug matig.
Nee het is in het weekend, dat mijn vrijgezelle vriendinnen de kids hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nice. Komen er nog (vrijgezelle) vriendinnen mee?
Vent, serieus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook iets met die tip doen in plaats van direct in de verdediging te schieten.
Dat snapte ik na die foto ook niet, net alsof je je schaamt voor wie je bent in het leven enorm triest konijn.
niet om het een of ander, maar wat probeer je nu precies te bereikenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook iets met die tip doen in plaats van direct in de verdediging te schieten.
Dat snapte ik na die foto ook niet, net alsof je je schaamt voor wie je bent in het leven enorm triest konijn.
Nope, maar ik kan ze wel ter plaatse hosselen voor je hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
CA, neem jij nog lekkere vriendinnen mee?
Nog hulp nodig met oppassen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het is in het weekend, dat mijn vrijgezelle vriendinnen de kids hebben
wingvrouwquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope, maar ik kan ze wel ter plaatse hosselen voor je hoor
Hem iets aardigs mee te geven zodat hij niet steeds boos hoeft te worden om niks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar wat probeer je nu precies te bereiken
Onlogisch mag haar hebben. Heb je geen andere die lekker is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien de brunette, maar dan wordt onlogisch boos
wat nobelquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hem iets aardigs mee te geven zodat hij niet steeds boos hoeft te worden om niks.
daar ben ik goed inquote:
Vind jij het leuk als 14-jarige dat per ongeluk je identiteit wordt ontdekt? Als jongen van boven de 20 is dat niet zo lastig te verwerken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee niet echt, allemaal bezetquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Onlogisch mag haar hebben. Heb je geen andere die lekker is?
Stijn kan inderdaad nog heel wat leren van een lowlife als jij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hem iets aardigs mee te geven zodat hij niet steeds boos hoeft te worden om niks.
Waar probeer jij iets aardigs mee te geven dan? Je probeert steeds mij op de kast te jagen waar je overigens volledig in faalt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
bazen tent dat murphy'squote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar ben ik goed in
Paar maanden terug, 2 totaal onbekenden mensen aan elkaar voorgesteld
In Muprhy's was dat
Alsof al die vrouwtjes zich nooit misdragenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet echt, allemaal bezet
Laat hem maar lullen Stinho, die man zit met zichzelf in de knoop en uit dat op deze manier.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar probeer jij iets aardigs mee te geven dan? Je probeert steeds mij op de kast te jagen waar je overigens volledig in faalt.
Per ongeluk?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als 14-jarige dat per ongeluk je identiteit wordt ontdekt? Als jongen van boven de 20 is dat niet zo lastig te verwerken.
Al zal jij dat wel niet snappen met je gespleten persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |