hm, misschien even een van de winkels in lopen en een aantal verschillende dingen passen en dan hetgene wat je wil online bestellen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Waaghals het volgende:
Is er hier een man die die sportkleding van h&m wel eens heeft gekocht?
Wil wel wat kopen maar heb normaal M, maar weet niet of die dingen krap vallen
Helaas hebben ze hier in de wijde omtrek geen h&ms met sportkleding.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef Nezhi het volgende:
[..]
hm, misschien even een van de winkels in lopen en een aantal verschillende dingen passen en dan hetgene wat je wil online bestellen?
2 maten bestellen en passen en de ander verkopen aan een vriend/kennis met kleiner/groter postuur.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Waaghals het volgende:
Gewoon meerdere maten bestellen en terugsturen of in de winkel terugbrengen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Helaas hebben ze hier in de wijde omtrek geen h&ms met sportkleding.
Oh dat is wel fijn dat je in de winkel kunt terugbrengen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon meerdere maten bestellen en terugsturen of in de winkel terugbrengen?
Let wel, je krijgt dan een tegoedbon voor dat bedrag.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn dat je in de winkel kunt terugbrengen.
thnx
Ah, die kan hij dan aan mij geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Let wel, je krijgt dan een tegoedbon voor dat bedrag.
Ik heb wel eens wat gekocht voor mijn man (mouwloze ademende/functionele shirts), ik vind het eigenlijk gewoon normaal vallenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Waaghals het volgende:
Mag ik je waarschuwen dat deze stof niet ademt? Tenminste die uit de collectie van vorig jaar niet. Daar kom je pas achter als je hem al bezweet hebt namelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:30 schreef SEMTEX het volgende:
Dit jackje besteld
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CV%200174510%20001%2069%203368%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
Ik doe 29 december mee aan de Runnersworld nightrun en heb verder niks reflecterends behalve wat reflecterende streepjes her en der. Bovendien wel handig bij avond trainingen. Ik heb twee codes gecombineerd waardoor ik dit jasje nog verder met korting kreeg voor 18,75
Geen probleemquote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, die kan hij dan aan mij geven.
Vraag het me ook af. Dacht vroeger altijd donderdagochtend, maar gister was er niet veel volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef -Trinity- het volgende:
Wordt de sale nog steeds aangevuld elke ochtend vroeg of is dat inmiddels anders? Ik kan het via de forumsearch even niet terugvinden, maar mij staat bij dat het vroeger altijd rond een uurtje of 5 werd aangevuld, klopt dat nog steeds?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Die eerste heb ik ook wel eens in de winkel gezien, geloof ik. Daar vind ik hem ook zo mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 07:42 schreef Chule het volgende:
Jurkjes besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1MV_0098_002R.jpg]&set=key[rotate],value[0.8]&set=key[width],value[4287]&set=key[height],value[5012]&set=key[x],value[340]&set=key[y],value[101]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1GV_0754_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.2]&set=key[width],value[4162]&set=key[height],value[4866]&set=key[x],value[652]&set=key[y],value[262]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd of die eerste me staat met m'n 1.60 m.![]()
Omdat internet en de winkel(s) niet hetzelfde is?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1PA%200144016%20008%2044%206168.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Whut, op de site is dit vest in de sale (en uitverkocht, gmbl), nou belt m'n zusje op dat ie nog in de winkel hangt voor de normale prijs. Waarom istie in de winkel ook niet voor de halve prijs?
Mja klaarblijkelijk, maar dat is wel beetje jammer als het over hetzelfde artikel gaat en 50% van de prijs scheeltquote:Op donderdag 19 december 2013 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat internet en de winkel(s) niet hetzelfde is?
Bij dat soort jurken gewoon zo'n maximizer BH erin, dan ben je ineens een zandloperquote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook wel eens in de winkel gezien, geloof ik. Daar vind ik hem ook zo mooi. Alleen durf ik hem steeds niet te passen uit angst bredeheupencomplex
. In vergelijking met mijn buste zijn mijn heupen vrij breed (peer
) en dan vind ik dat soort jurken vaak niet staan
[/jankmodus]
Haha true, al ben ik niet zo van een Kim Kardashian figuur hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij dat soort jurken gewoon zo'n maximizer BH erin, dan ben je ineens een zandloper
Dat vind ik juist heel vrouwelijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook wel eens in de winkel gezien, geloof ik. Daar vind ik hem ook zo mooi. Alleen durf ik hem steeds niet te passen uit angst bredeheupencomplex
. In vergelijking met mijn buste zijn mijn heupen vrij breed (peer
) en dan vind ik dat soort jurken vaak niet staan
[/jankmodus]
Inderdaad! Ik zie het probleem ook niet hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heel vrouwelijk!
Haha, ja. Nou, ik houd niet zo van mijn peerfiguur dus dan zal ik het ook niet mooi dragen, zegmaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heel vrouwelijk!
Is dit veranderd? Ik kan het op de site nergens vinden, maar ik heb een bestelling volledig geretourneerd en nu worden zowel de verzendkosten als de euro voor het retourneren in rekening gebracht.quote:Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan.
Dat mag niet. Webshops mogen wel kosten voor het retourneren in rekening brengen, maar als je de hele bestelling terugstuurt zijn ze verplicht om de verzendkosten terug te betalen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dit veranderd? Ik kan het op de site nergens vinden, maar ik heb een bestelling volledig geretourneerd en nu worden zowel de verzendkosten als de euro voor het retourneren in rekening gebracht.
Ja, was ook al een keer met een andere designcollectie, schoenen waren nooit uitverkocht geweest, maar mij nog steeds te duur, en toen... opeens verdwenen/uitverkochtquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat meen je niet? Stuur het dan op z'n minst nog naar donker Afrika of zo…
Gelukkig is dit wel goed voor de naamquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, was ook al een keer met een andere designcollectie, schoenen waren nooit uitverkocht geweest, maar mij nog steeds te duur, en toen... opeens verdwenen/uitverkocht![]()
Designers zijn bang dat ze een slecht imago krijgen als dingen teveel worden afgeprijsd of lang blijven liggen
Waar staat dat ze dit vernietigen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef alors het volgende:
De Isabel Marant collectie is opeens spoorloos verdwenen, een beetje googlen leert dat het na 5 december niet meer mocht worden verkochtZe vernietigen het gewoon dus. En ondertussen maar praatjes over duurzaam gebruik van kleding
Daar heb ik nog nooit van gehoord nee. En daarbij, het mag niet meer verkocht worden. Ik denk niet dat ze het netjes gaan bewaren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar staat dat ze dit vernietigen dan?
Is er niet, ergens in de wereld, een outlet H&M?
Ik denk dat het niet volgens de "normale" kanalen verkocht mag worden. Het lijkt me sterk dat ze voor honderdduizenden kronen producten gewoon vernietigen...quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord nee. En daarbij, het mag niet meer verkocht worden. Ik denk niet dat ze het netjes gaan bewaren.
Ik dacht dit serieus al, want het bleef in de winkels ook gewoon heel lang hangenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef alors het volgende:
De Isabel Marant collectie is opeens spoorloos verdwenen, een beetje googlen leert dat het na 5 december niet meer mocht worden verkochtZe vernietigen het gewoon dus. En ondertussen maar praatjes over duurzaam gebruik van kleding
Ik kan daar nog echt niet over nadenken in decemberquote:
De jurkjes net binnen gekregen en gepast, maar die eerste is gewoon iets te groot, met name rond taille en mouwen. Dus die gaat terug.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:42 schreef Chule het volgende:
Jurkjes besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1MV_0098_002R.jpg]&set=key[rotate],value[0.8]&set=key[width],value[4287]&set=key[height],value[5012]&set=key[x],value[340]&set=key[y],value[101]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1GV_0754_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.2]&set=key[width],value[4162]&set=key[height],value[4866]&set=key[x],value[652]&set=key[y],value[262]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb de Runnersworld nightrun ermee gerend en ik ben het volkomen met je eensquote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Mag ik je waarschuwen dat deze stof niet ademt? Tenminste die uit de collectie van vorig jaar niet. Daar kom je pas achter als je hem al bezweet hebt namelijk.
Dat lijkt me zo'n trui die er altijd wel is.quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef Dirkos1987 het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/98867?article=98867-P&variant=004
Komen deze weer terug in alle kleuren die ze hadden of gaat die eruit?
Zie deze nu pas, die zijn leukquote:Op woensdag 18 december 2013 07:42 schreef Chule het volgende:
Jurkjes besteld:
Ooh, goede tip! Dank je!quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zie deze nu pas, die zijn leukIs ASOS Petite niet iets voor jou?
Nee. Zij doet geen modellenwerk meer geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Is dit die Sanne die ooit HNTM heeft gewonnnen?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/2BV_0477_005R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.45]&set=key[width],value[3560]&set=key[height],value[4162]&set=key[x],value[662]&set=key[y],value[428]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/2BV_0527_014R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[3573]&set=key[height],value[4178]&set=key[x],value[650]&set=key[y],value[300]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zie niks?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Emm16 het volgende:
http://m.hm.com/nl/bag/edit?artnr=678392&stockSize=034
Dit rokje is lovely
1304, 0560 en http://forum.girlscene.nl(...)odes-80319.2425.htmlquote:
0560 doet het nietquote:Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1304, 0560 en http://forum.girlscene.nl(...)odes-80319.2425.html
Dan zoek je ff verder in dat topicquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb weer een sportlegging besteld. Mijn vorige barstte open bij de bilnaad,. En nee, niet omdat mijn kont te groot was
. Volgens mij ben ik ergens blijven haken ofzo. Of ik doe te diepe squats
.
Hopelijk houdt deze het langer vol.
Nouja,quote:
Hahaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nouja,geen idee. Ik was met mijn vriend sporten en hij zei ineens: 'Er zit een gat in je broek' - waar? - 'precies in het midden van je billen.'
Ik zo:![]()
![]()
. Toen heeft hij de hele tijd vlak achter me gestaan als ik squats ging doen of lunges e.d. Mijn shirtje trok steeds op en bleef niet over het gat zitten.
Ik vraag me wel af hoe lang dat gat er al zat.
Vast, inderdaad. Die kijkt vaak genoeg,quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha
Nou het zat er vast niet heel lang want dan had je vriend het wel eerder gezien
Whehequote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb weer een sportlegging besteld. Mijn vorige barstte open bij de bilnaad,. En nee, niet omdat mijn kont te groot was
. Volgens mij ben ik ergens blijven haken ofzo. Of ik doe te diepe squats
.
Waarom eigenlijk? Heb je een link.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Let wel, je krijgt dan een tegoedbon voor dat bedrag.
Omdat ruilen een service is die een winkel kan verlenen. Via online ordering heb je iets meer rechten dan in een fysieke winkel, maar dat gaat over verzenden en terugsturen. H&M mag het je makkelijker maken door het in de winkel terug te nemen, maar mag en kan daar zelf voorwaarden aan koppelen.quote:
Dus door al die kapitalistische tienertrutjes die voor ¤800 bij de H&M bestellen om vervolgens voor ¤675 aan kleding te retourneren en de logistieke kosten omhoog te drukken krijg ik nu minder plezante voorwaarden?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat ruilen een service is die een winkel kan verlenen. Via online ordering heb je iets meer rechten dan in een fysieke winkel, maar dat gaat over verzenden en terugsturen. H&M mag het je makkelijker maken door het in de winkel terug te nemen, maar mag en kan daar zelf voorwaarden aan koppelen.
Mijn broek is gescheurd.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook altijd stress dat de superstretchy en fijne stof van mijn broek van de H&M scheurt.
Ik denk dat het met andere aspecten te maken heeft, maar feit blijft dat je een tegoedpas krijgt en het daarmee zult moeten doenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dus door al die kapitalistische tienertrutjes die voor ¤800 bij de H&M bestellen om vervolgens voor ¤675 aan kleding te retourneren en de logistieke kosten omhoog te drukken krijg ik nu minder plezante voorwaarden?grr
Ik denk eerder omdat het nogal wat tijd kost vaak, zo'n bestelling retourneren aan de kassa. Dus dat willen ze minder aantrekkelijk maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dus door al die kapitalistische tienertrutjes die voor ¤800 bij de H&M bestellen om vervolgens voor ¤675 aan kleding te retourneren en de logistieke kosten omhoog te drukken krijg ik nu minder plezante voorwaarden?grr
1055 is zijn vervanger geworden sinds vandaag: geen verzendkosten (aldus de nieuwsbrief)quote:
Heb idd de mail ontvangenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1055 is zijn vervanger geworden sinds vandaag: geen verzendkosten (aldus de nieuwsbrief)
Onzin, de klant is keuning. Of je nu bij de wibra, h&m, D&G, v&r, v&d of c&a bent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat het nogal wat tijd kost vaak, zo'n bestelling retourneren aan de kassa. Dus dat willen ze minder aantrekkelijk maken.
En omdat ze ladingen fysiek geld moeten teruggeven op die manier, ik snap wel dat ze daar geen zin in hebben en dat je kassa snel leegraakt bij een paar grote bestellingen achter elkaar.
Meestal in de ochtend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Deuce92 het volgende:
Is het bekend wanneer H&M nieuwe ladingen binnenkrijgt? Ik zit al een paar dagen deze polo's in de gaten te houden, maar de meeste kleuren zijn nog steeds uitverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend.En dat kan elke doordeweekse dag zijn, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En dat kan elke doordeweekse dag zijn, neem ik aan?
Nou, dat wordt vroeg opstaan dan maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:40 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ja!
Ik had ook mijn wekker gezet voor een tas die telkens uitverkocht was
Volgens mij houdt hij ze ook een tijdje voor je vast. Had ik pas ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef Lampje_ het volgende:
Zo irritant als ik de producten in mijn winkelmand leg, zijn ze even later uitverkocht.. zo kan ik niet winkelen
Thanks nog voor het posten van dezequote:Op zondag 29 december 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch in de verleiding gekomen omdat dat ene jurkje in de sale te kopen die ik al een tijdje op het oog had. Een knalroze jurkje hahaEens wat anders dat eeuwige zwart in mijn kast
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1OV%200205974%20008%2061%200175.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
7 euro incl. verzendkosten
Hij is leuk he? Ik krijg hem pas eind Januari omdat ik p.o nog steeds aan had staan dat alles in één mocht en dat is pas eind Januari. Maar het is nu toch geen weer voor jurkjes hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Thanks nog voor het posten van dezehad hem ook besteld, erg leuk! Nu de blauwe en de zwarte ook maar besteld met wat codes
Helaas nog niet neequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is leuk he? Ik krijg hem pas eind Januari omdat ik p.o nog steeds aan had staan dat alles in één mocht en dat is pas eind Januari. Maar het is nu toch geen weer voor jurkjes haha
Kun je er niet gewoon een nieuwe rits in (laten) zetten? Als de jas verder zo goed bevalt..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:24 schreef Mylene het volgende:
Heb ik een jas voor mijn vent besteld die hij heel mooi en geschikt vind is de rits kut. Moet je de treksluiting zeg maar 2 keer door de rits halen. De rits, het begin, is tweedelig. Het sluit niet goed op elkaar aan waardoor je aan het kloten om de jas dicht te risten. Dus retour.
Bij elke bestelling weerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef Moonah het volgende:
Kan ik een kortingscode (geen verzendkosten 1055) bij meerdere bestellingen gebruiken, of slechts eenmalig?
Ouch wat lelijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:47 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2DB_0005_028R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.8]&set=key[width],value[3993]&set=key[height],value[4669]&set=key[x],value[480]&set=key[y],value[449]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
![]()
Waarom heb ik geen geldboom?
Tnx Semtex.quote:
Hoi, ik ook. Zie 'm niet online staan of kijk ik er overheen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt
[ afbeelding ]
Hij heeft nog niet online gestaan. Maar hij is iig van de Divided lijn, dus als je in de winkels gaat zoeken, kijk daar danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef Mryc het volgende:
[..]
Hoi, ik ook. Zie 'm niet online staan of kijk ik er overheen?
Die prijsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt
[ afbeelding ]
Jaaaa hij is vet!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt
[ afbeelding ]
Ik houd persoonlijk niet zo van tekst op m'n kleding, maar smaken verschillen natuurlijk. Als ik zo jouw fobo zie dan draag je wel vaker shirtjes met iets erop dus dan past deze prima in jouw garderobequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt
[ afbeelding ]
Bij je betaling & saldo zou een bestellimiet moeten staan.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef dahippieunicorn het volgende:
Bestaat het bestellimiet nog? Heb een bestelling geplaatst maar kan er natuurlijk helemaal niks over vinden.
Heb voor een hele tijd terug (minstens een half jaar tot een jaar) namelijk alles terug mee kunnen geven aan de koerier omdat ik dus niet wist dat ik überhaupt een bestellimiet had. Nu na erg lang zoeken nog steeds niks erover kunnen vinden.
Vreemd inderdaad. Ik ken wel iemand die ook geen telefoonabonnement op zijn eigen adres kon afsluiten omdat er wanbetalers hadden gewoond. Doe je verder weinig aanquote:Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef rene90 het volgende:
Wat een kutwinkel / webshop zeg. Had er een bestelling geplaatst, uiteindelijk gewoon niet geleverd. Zelf maar contact gezocht en het bleek dat ik niet kredietwaardig ben. Gebeld en ze konden niks voor me doen, zelf heb ik geen gezeik met instanties en ik denk dat het komt door de vorige bewoners die flink in de schulden zaten.
Ze beweren dat ik een brief/mail van ze heb gehad dat mijn bestellingen niet geleverd konden worden maar ik heb van beide niks gezien. De oplossing was: bestellingen doen en betalen met creditcard (heb ik niet) of rembours (komen extra kosten bij), dan kan ik na een half jaar opnieuw een verzoek doen om mijn kredietwaardigheid te controleren. Wat een bagger bedrijf zeg.
De klacht ook per mail gedaan, krijg ik te horen 'ja als je eerst de 2 bestellingen per rembours laat bezorgen (6 euro per bestelling komt er dan bij, dus 12 euro extra kosten) dan kan je weer bellen met ons en kan je tot 100 euro krediet krijgen'. Vage winkel dus.
Iemand van jullie weleens gezeik daarmee gehad? Waarom kan je niet gewoon betalen met ideal ofzo
Je bent geweldig! Dank uquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij je betaling & saldo zou een bestellimiet moeten staan.
Nou ja eigenlijk is dat gek natuurlijk. Jouw kredietwaardigheid wordt getoetst op een boel gegevens, maar een adres zou daar niet leidend in mogen zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad. Ik ken wel iemand die ook geen telefoonabonnement op zijn eigen adres kon afsluiten omdat er wanbetalers hadden gewoond. Doe je verder weinig aan
Mogelijk hebben ze je getoetst bij een kredietverzekeraar en hebben zij van hen geen groen licht gegeven. Je bent dan voor H&M een te groot risico. Kun je ze daarin ongelijk geven?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef rene90 het volgende:
Wat een kutwinkel / webshop zeg. Had er een bestelling geplaatst, uiteindelijk gewoon niet geleverd. Zelf maar contact gezocht en het bleek dat ik niet kredietwaardig ben. Gebeld en ze konden niks voor me doen, zelf heb ik geen gezeik met instanties en ik denk dat het komt door de vorige bewoners die flink in de schulden zaten.
Ze beweren dat ik een brief/mail van ze heb gehad dat mijn bestellingen niet geleverd konden worden maar ik heb van beide niks gezien. De oplossing was: bestellingen doen en betalen met creditcard (heb ik niet) of rembours (komen extra kosten bij), dan kan ik na een half jaar opnieuw een verzoek doen om mijn kredietwaardigheid te controleren. Wat een bagger bedrijf zeg.
De klacht ook per mail gedaan, krijg ik te horen 'ja als je eerst de 2 bestellingen per rembours laat bezorgen (6 euro per bestelling komt er dan bij, dus 12 euro extra kosten) dan kan je weer bellen met ons en kan je tot 100 euro krediet krijgen'. Vage winkel dus.
Iemand van jullie weleens gezeik daarmee gehad? Waarom kan je niet gewoon betalen met ideal ofzo
Ik kan het begrijpen, maar mensen verhuizen. Ik heb gevraagd wat ik kan doen om te 'bewijzen' dat we nu op dit adres wonen en dus de oude bewoners die blijkbaar die schulden hebben ontruimd zijn en op dat gebied zijn ze gewoon bagger qua klantenservice en bieden totaal geen oplossing.quote:
Maar het probleem ligt in dit geval denk ik niet eens zozeer bij H&M dan wel bij hun kredietverzekeraar. Als zij jou spullen gaan toezenden, wat ze vast wel willen doen, en jij betaalt vervolgens niet kunnen ze zeker fluiten naar hun geld.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen, maar mensen verhuizen. Ik heb gevraagd wat ik kan doen om te 'bewijzen' dat we nu op dit adres wonen en dus de oude bewoners die blijkbaar die schulden hebben ontruimd zijn en op dat gebied zijn ze gewoon bagger qua klantenservice en bieden totaal geen oplossing.
Die ze ook in zwart/blauw en groen hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Goedkope superstretch jeans. 10 euro in de sale, zitten zo goed.
Alle kleuren zowat. Net denim, wijnrood, petrol en zwart/wit gestreept besteld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die ze ook in zwart/blauw en groen hebben?
Jammer dat ze zo kort zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Goedkope superstretch jeans. 10 euro in de sale, zitten zo goed.
H&M is nou niet bepaald de snelste met verzenden. Gewoon afwachten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb zondag een bestelling geplaatst, maandag netjes mail dat hij verwerkt was en dat ze hem aan het inpakken waren.
Ook kan ik via track & trace het pakket volgen, alleen staat via track & trace al 2 dagen dezelfde melding:
Pakket wordt voorbereid door de verzender.
Iemand een idee?
Was het hier maar zo'n feestquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk ook altijd dat ik maillots/panties nodig heb. Laatst eens mijn sokken en pantyla uitgeruimd en ik heb ruim 15 zwarte pantiesVoorlopig dus genoeg voorraad
Ja die superstretchbroekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef SEMTEX het volgende:
Net nog een klein bestellinkje gedaan![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1LV%200184723%20024%2049%204295.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/X24%200151514%20053%2081%202147%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/X24%200151514%20055%2081%202146%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die superstretchboeken zijn echt fijn. Had er al een stuk of 4 gekocht voordat ik afviel e toen werd een deel te groot. Ze zijn nu 6 euro p.st. en heb dus meteen de kleinere maat besteld
Ik heb hem besteldquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
H&M heeft weer 50% items. Ik zie wel waaromHallo Soepjurk:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/2CA%200177956%20004%2066%207701.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat is toch gewoon een nachthemd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
H&M heeft weer 50% items. Ik zie wel waaromHallo Soepjurk:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/2CA%200177956%20004%2066%207701.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ah die is tof. Hebben!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt
[ afbeelding ]
quote:Omdat je op dit moment via een andere betalingsmethode betaalt, kun je niet op deze betalingsmethode overgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die truienquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef Myraela het volgende:
Even wat truien uit de sale ingeslagen.En het rokje waarop ik verliefd ben.
Aan mij doneren?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb opeens 12 euro saldo schijnbaar. Wat kan/moet ik daarmee?
Goed bezig! Opstelling in de Koopgoot is nu ook ff anders. Ben benieuwd als het straks af isquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef Mylene het volgende:
LIF / H&M opent grootste winkel van Europa in Rotterdam
Volgens mij kan je gewoon bestellen wat je wilt en wordt het bedrag dat je nog als saldo hebt staan met je bestelbedrag verrekend. Wat er dan nog eventueel overblijft zal je moeten betalenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tja.
Op welke manier kan ik het gebruiken bij een bestelling?
Leukleuk.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef Mylene het volgende:
LIF / H&M opent grootste winkel van Europa in Rotterdam
OHMYGOD.. SHOPPEN!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef Chule het volgende:
[..]
Leukleuk.
Ik kreeg laatst ook een brief binnen dat ik ¤4 () tegoed heb.
oeh die jurk!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:19 schreef Chule het volgende:
Besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1GA%200184735%20002%2079%203702%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200180995%20001%2049%201844%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q70%200163730%20001%2090%204318%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=6&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Je kan ook vragen of ze het naar je overmaken als je (voorlopig) niet van plan bent om iets te bestellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb opeens 12 euro saldo schijnbaar. Wat kan/moet ik daarmee?
Dat duurt meestal een paar dagen. Ik zou even afwachten tot maandag ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:34 schreef rene90 het volgende:
Dit weten jullie vast wel...26 februari een mailtje gekregen dat ze het pakketje aan het inpakken zijn en je het kan volgen via zo'n website van kiala. Echter staat hij vandaag nog steeds op de website van kiala als 'pakket wordt klaargemaakt, Pakket is wel aangemeld maar nog niet ontvangen door kiala'.
Hoe lang moeten ze een pakket inpakken?
hij is van zichzelf al vormloos, althans bij mij welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:17 schreef Grunge. het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze jas valt?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1JA%200185488%20001%2084%205913%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wil namelijk dat-ie een beetje oversized en vormeloos zit, zoals bijvoorbeeld op deze foto:
[ afbeelding ]
Moet ik dan voor een maat of zelfs twee groter dan ik officieel heb gaan, of zit de jas al zo?
En een beetje lang ook? Oversized? Of is het meer een jack qua lengte?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
hij is van zichzelf al vormloos, althans bij mij wel
Dan wacht ik wel even nog, thanks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat duurt meestal een paar dagen. Ik zou even afwachten tot maandag ofzo.
Die valt vrij vormeloos en lang ja, zou gewoon je eigen maat bestellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:17 schreef Grunge. het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze jas valt?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1JA%200185488%20001%2084%205913%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wil namelijk dat-ie een beetje oversized en vormeloos zit, zoals bijvoorbeeld op deze foto:
[ afbeelding ]
Moet ik dan voor een maat of zelfs twee groter dan ik officieel heb gaan, of zit de jas al zo?
Dank je wel, dan bestel ik 'm inderdaad gewoon in mijn eigen maat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Die valt vrij vormeloos en lang ja, zou gewoon je eigen maat bestellen.
Welke bedoel je? Die doorzichtige zakjes of de zak waar alles inzit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:57 schreef Jiang153 het volgende:
Kan je nog retouren als je die plastic zak die standaard over de kledingstukken zitten heb weggegooid?
Ja die doorzichtige ja. Alle kaartjes etc. hangen er nog aan, maar voor het geval ik een wil terugsturenquote:Op zondag 2 maart 2014 00:37 schreef alors het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die doorzichtige zakjes of de zak waar alles inzit?
Die tas waar alles inzit kun je gewoon vervangen door een willekeurige tas of doos. Die zakjes, tsja ik heb ook wel een iets teruggestuurd waarvan ik het zakje kwijt was, werd gewoon teruggenomen. Denk dat het hoe dan ook wel kan.
Leuke smaak!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:19 schreef Chule het volgende:
Besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1GA%200184735%20002%2079%203702%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200180995%20001%2049%201844%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q70%200163730%20001%2090%204318%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=6&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik neem aan dat je lengtematen bedoelt? Die gaan bij de meeste merken alleen in even maten. Ligt er een beetje aan wat voor model broek. Bij skinny zou ik 32 doen want die moeten toch rond je hiel stoppen, wijdere broeken zou ik eerder tot 34 geneigd zijn, die paar centimeter slijt je er dan wel vanaf.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:12 schreef Jiang153 het volgende:
Als er bij een bepaalde broek 32 en 34 staat weke moet je dan pakken als je 33 heb?
Ze gaan namelijk alleen in even maten
Volgens mij is het geen lengtemaat. Bij heren chino's heb je alleen broekmaten 28/30/32/34/36/38quote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je lengtematen bedoelt? Die gaan bij de meeste merken alleen in even maten. Ligt er een beetje aan wat voor model broek. Bij skinny zou ik 32 doen want die moeten toch rond je hiel stoppen, wijdere broeken zou ik eerder tot 34 geneigd zijn, die paar centimeter slijt je er dan wel vanaf.
Link?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen lengtemaat. Bij heren chino's heb je alleen broekmaten 28/30/32/34/36/38
http://hm.com/nl/product/(...)iaType=FASHION_FRONTquote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Link?
Maar dat weet ik niet, heb ik nog nooit gehad. Je hebt al wel de maattabel open gehad?
Als je het retour doet voor een andere maat moet je volgensmij gewoon afwachten of de H&M zegt dat ze het nog op voorraad hebben of niet? Of gewoon met acceptgiro bestellen, terugsturen als het niet past en dan zelf in de goede maat bestellen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
http://hm.com/nl/product/(...)iaType=FASHION_FRONT
Weet niet of de link werkt, want zit op mobiel
Ja heb er ook al gekeken maar vind het wat onduidelijk
Ben vandaag ook wezen kijken in de winkel. Bij 32 kan ik een met beetje moeite aandoen, maar
daarna zit die volgens mij wel goed. Neem aan dat broeken wel uitlopen?
Edit:
Als ik iets retour voor omruiling kan ik dan ook hetzelfde artikel nemen ongeacht dat er staat dat die bij de sale uitverkocht is of krijg ik weer tegoed om vervolgens weer te wachten tot 03:00 en ze de voorraad bijvullen zodat ik kan bestellen?
Als je het retour doet voor een andere maat hoor je gewoon nooit meer iets van zequote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je het retour doet voor een andere maat moet je volgensmij gewoon afwachten of de H&M zegt dat ze het nog op voorraad hebben of niet? Of gewoon met acceptgiro bestellen, terugsturen als het niet past en dan zelf in de goede maat bestellen.
Spijkerbroeken lopen sowieso wel iets uit, dit materiaal durf ik weinig over te zeggen. Er staat elastisch, dus je zou verwachten van wel. Maarja, ik heb met dit alles vrij weinig ervaring, ik moet altijd dezelfde maat hebben en hoef dus ook bijna nooit iets terug te sturen.
Dus gewoon retour sturen en dan opnieuw bestellen?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je het retour doet voor een andere maat hoor je gewoon nooit meer iets van ze. Serieus, invullen op dat formulier werkt echt. niet.
Hmm, 1 week later lukt meestal wel zonder issues. En dus idd opnieuw bestellen zelf.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dus gewoon retour sturen en dan opnieuw bestellen?
Wat gebeurd er als ik bijv. Één week later betaal, want heb nou in maatje kleiner besteld maar krijg het pas volgende week binnen en ik moet deze week betalen?
Haha, ik heb zo vaak 1 of 2 week later het geld over gemaakt. Puur vanwege luiheid of omdat ik het vergeten was of de tijd verkeerd had ingeschat,quote:Op maandag 3 maart 2014 12:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, 1 week later lukt meestal wel zonder issues. En dus idd opnieuw bestellen zelf.
Ik heb er zelf idd ook nog nooit issues meegehad, maar ja, stel het gaat bij deze persoon wel mis voel ik me ook zo schuldigquote:Op maandag 3 maart 2014 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, ik heb zo vaak 1 of 2 week later het geld over gemaakt. Puur vanwege luiheid of omdat ik het vergeten was of de tijd verkeerd had ingeschat,. Nooit een probleem mee gehad, eigenlijk. Niet dat het echt regelmatig is hoor, maar wel weer vaker dan 'zelden', bijvoorbeeld.
Haha ja, dat is ook zo.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er zelf idd ook nog nooit issues meegehad, maar ja, stel het gaat bij deze persoon wel mis voel ik me ook zo schuldig.
Dat is ook nog een optie. Maar hoe kun je je saldo gebruiken in een bestelling dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of ze het naar je overmaken als je (voorlopig) niet van plan bent om iets te bestellen.
Nee uiteraard niet, het is goedkoper omdat het naar een kiala punt gaat, als ze het vervolgens weer naar jou toesturen maken ze dus dubbele verzendkosten. Wat ze zullen doen is het pakket retour sturen naar H&M na een paar weken lijkt me.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand hier die kiala-punten gebruikt of ze het gewoon opsturen als je het niet komt ophalen?
Ja, ik bedoelde ook dat het terug naar de H&M werd gestuurd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet, het is goedkoper omdat het naar een kiala punt gaat, als ze het vervolgens weer naar jou toesturen maken ze dus dubbele verzendkosten. Wat ze zullen doen is het pakket retour sturen naar H&M na een paar weken lijkt me.
Hoewel, misschien moet je een retour formulier invullen ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook dat het terug naar de H&M werd gestuurd.Ik wil het pakket namelijk niet meer hebben, maar het was al verzonden toen ik het wilde annuleren.
Ik heb geen idee. Ik weet dat bij het kiala punt waar ik ze normaal laat komen, dat ze in de mail zetten dat ze hem terugsturen als je ze niet komt ophalen. Maar ik heb ze nu ergens anders laten bezorgen en ik heb geen idee of ze dat daar ook doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoewel, misschien moet je een retour formulier invullen ofzo?
Ze sturen niet automatisch het juiste artikel, je moet het dan opnieuw bestellen. Retour sturen en dan op de bon aangeven van verkeerd artikel geleverd. Vervolgens opnieuw bestellen via de website, want via die retourbon werkt meestal niet. Retourkosten hoef je niet te betalen, verzendkosten ook niet als dit het enige was wat je besteld had. H&M gaat je vanzelf een kortingscode voor ¤5,- korting sturen (dat is trouwens code 1304 en die werkt altijd, al jaren).quote:Op zondag 9 maart 2014 00:20 schreef Jiang153 het volgende:
Mijn zusje heeft een broek besteld, maar kreeg een trui ()
Moet ze nu op dat formulier alleen invullen van verkeerd artikel geleverd en dan retour sturen zodat ze automatisch (?) het goede artikel opsturen?
Hoe zit het eigenlijk met de kosten, want hun leveren het verkeerde moet zij nu dan ook retourskosten gaan betalen?
Oké dus stel het was in totaal 15 en die broek was 10 hoeft ze nu maar 5 te betalen ipv 6?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:51 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Ze sturen niet automatisch het juiste artikel, je moet het dan opnieuw bestellen. Retour sturen en dan op de bon aangeven van verkeerd artikel geleverd. Vervolgens opnieuw bestellen via de website, want via die retourbon werkt meestal niet. Retourkosten hoef je niet te betalen, verzendkosten ook niet als dit het enige was wat je besteld had. H&M gaat je vanzelf een kortingscode voor ¤5,- korting sturen (dat is trouwens code 1304 en die werkt altijd, al jaren).
Ze heeft 2 broeken gekocht en één is verkeerd geleverd.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef Mieshka het volgende:
Als er nog iets in dat pakket zat wat ze wel gehouden heeft, betaalt ze wel de verzendkosten, niet de retourkosten.
Ruilen via het het retourformulier zou ik sowieso niet doen. Werkt vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
Dag dames (en heren)! Vraagje, weet iemand wat er gebeurt als je iets met een kortingscode bestelt en 'm vervolgens bij je retourzending via het formulier ruilt voor een andere maat? Hou je dan de korting of niet?
Dat, en je ziet meteen of iets nog op voorraad is en wanneer het ongeveer verzonden wordt.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wel het idee dat online bestellen wellicht iets sneller is.
Oh ik heb het een keer gedaan en toen werkte het prima.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ruilen via het het retourformulier zou ik sowieso niet doen. Werkt vrijwel nooit.
Ik heb het een keer via het retourformulier gedaan. Dat ging prima en op die manier hield ik de korting.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Maar dat was mijn vraag niethou je die korting ja of nee?
Ja!quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Maar dat was mijn vraag niethou je die korting ja of nee?
Had je nog een bestelling lopen waarbij je die code had gebruikt? Vaak kan ik die codes pas weer gebruiken nadat mijn bestelling is binnengekomenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:19 schreef Ladylicious het volgende:
Volgens mij is mijn account geblokkeerd voor het gebruik van kortingscodes..Kreeg het niet voor elkaar om 1304 te gebuiken, hij gaf steeds aan dat de waarde in mn shopping bag niet voldeed. Net een nieuw account aangemaakt en nu lukt het wel.
Nee, ik had wel nog 2 artikelen staan die later geleverd zouden worden. Die heb ik verwijderd. Even uit en ingelogd na die tijd maar hij deed het alsnog niet..quote:Op woensdag 9 april 2014 12:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had je nog een bestelling lopen waarbij je die code had gebruikt? Vaak kan ik die codes pas weer gebruiken nadat mijn bestelling is binnengekomen
400?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop dat mijn pakketje snel verzonden wordt,. Zit voor iets van 400 euro in
.
Ja. Gewoon heel veel spullen op acceptgiro besteld,quote:
limiet was toch 100quote:Op woensdag 9 april 2014 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja. Gewoon heel veel spullen op acceptgiro besteld,.
Hoe meer/vaker je besteld, hoe hoger je limiet wordtquote:
oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe meer/vaker je besteld, hoe hoger je limiet wordt.
Nee,quote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oh, dat wist ik niet.
400
Ben je rijk?
ook een gezeik zeg constant retourenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee,dus meer dan de helft moet terug. Maar dat lukt vaak makkelijk,
. Helft zit nooit goed en/of mooi.
Nee hoor,quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
ook een gezeik zeg constant retouren.
Ben je wekelijks bij het postkantoor te vinden?
Ook dat inderdaad. Ik heb nu van meerdere rokjes, meerdere maten. Dan tikt het ook aanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel soms drie maten van een shirtje, die maten zijn echt zo raar soms.
oh jij besteld natuurlijk in een keer voor de hele maandquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoor,. Ik bestel echt niet elke week
.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oh jij besteld natuurlijk in een keer voor de hele maand
Oh is dat zo?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Morgen was er toch zo'n limited collectie moet je daar niks van hebben
Ja idd, laatst een broek in verschillende maten besteld, uiteindelijk een 42 gehouden. normaal heb ik 36 of 38quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel soms drie maten van een shirtje, die maten zijn echt zo raar soms.
Is dat die collectie op de homepage? Is wel weinig..quote:
Zal vast wel meer zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat die collectie op de homepage? Is wel weinig..
Gaat niet lukken vrees ikquote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zal vast wel meer zijn lijkt mij.
Ga jij om 10:00 klaarstaan om te kijken?
Wat is er zo speciaal aan? geproduceerd in een land waar de arbeiders het goed hebben?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat niet lukken vrees ik
Maar meestal vind ik die conscious dingen wel leuk.
Dat weet ik eigenlijk niet, maar ze gebruiken voornamelijk gerecyclede stoffen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan? geproduceerd in een land waar de arbeiders het goed hebben?
Bijna allemaal polyester troep, lekker plakken in de zomerquote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, maar ze gebruiken voornamelijk gerecyclede stoffen.
Vind het juist ideaal. Katoen gaat zo snel stinken als je een beetje zweet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:22 schreef alors het volgende:
[..]
Bijna allemaal polyester troep, lekker plakken in de zomer
quote:Alexander Wang X H&M
Het is voor het eerst dat H&M voor de veelbesproken designercollecties de krachten bundelt met een Amerikaanse designer.
Het gelijknamige merk van de in New York gevestigde modedesigner heeft op overtuigende wijze naam gemaakt door steeds nieuwe vormen en contexten te creëren voor het urban uniform, dat in 2007 op de catwalk werd gelanceerd. Alexander Wangs kracht ligt in zijn oog voor contrasten, waarbij hij raffinement en imperfectie naadloos met elkaar weet te verenigen. Zijn collecties hebben een onprecieuze visie op mode en weerspiegelen altijd een gevoel van elegantie en ongedwongenheid.
De Alexander Wang x H&M-collectie zal kleding en accessoires voor dames en heren omvatten en is vanaf 6 november 2014 in ongeveer 250 H&M-winkels wereldwijd en online verkrijgbaar.
Ik voel me bevoorrecht deel uit te maken van H&Ms designersamenwerkingen. Het team van H&M staat heel erg open voor het verleggen van grenzen en het ontwikkelen van een platform voor creativiteit, wat de samenwerking spannend en leuk maakt. Dankzij deze samenwerking kan nu een breder publiek kennismaken met het Alexander Wang-merk en de Alexander Wang-lifestyle, zegt Alexander Wang.
Alexander Wang is vandaag de dag een van de belangrijkste stemmen binnen de mode. Hij begrijpt precies wat mensen willen dragen en zijn energie en passie zijn aanstekelijk. Ik vind het geweldig dat we dit jaar met hem samenwerken, zegt Margareta van den Bosch, creatief adviseur bij H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:19 schreef Ladylicious het volgende:
Volgens mij is mijn account geblokkeerd voor het gebruik van kortingscodes..Kreeg het niet voor elkaar om 1304 te gebuiken, hij gaf steeds aan dat de waarde in mn shopping bag niet voldeed. Net een nieuw account aangemaakt en nu lukt het wel.
Oh, kun je die code gebruiken? Toch goed dat ik even in dit topic kwam kijken dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:36 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, als die code eruitgaat bestel ik er nooit meer wat
Klopt. Volgens mij heeft iedereen dat.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:19 schreef Ladylicious het volgende:
Nee, kan niet, wel met acceptgiro.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:48 schreef Miniem het volgende:
code "1605" 30% korting op 1 artikel, "1304" 5 euro korting.
Kun je geen eens met Ideal betalen op H&M?
Neh..quote:
Ook dat!quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef Mylene het volgende:
Plus dat het een tijdje kan duren voordat je je geld terugkrijgt bij terugsturen indien je vooruit moet betalen.
Precies. Ideaalquote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef Blistering het volgende:
AcceptgiroHele zooi meuk bestellen en de dingen die niet passen terugsturen en pas dán betalen. Echt awesome voor online kleding kopen!
Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Ik vind het alleen maar opvallend.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:58 schreef Nezhi het volgende:
Stel je voor dat iemand iets draagt wat ze zelf hebben ontworpen en mooi vinden en er geen duizend dollar voor hebben betaald! Het is maar waar je je druk over kan maken.
Bij mij al langer niet. Vroeger ook eens gehad en toen werkte het na een jaar ofzo opeens weer, daar hoop ik nu ook nog een beetje op.quote:
Volgens mij geen vaste dagen. Maar als ze aanvullen is het 's ochtends vroeg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:09 schreef Jiang153 het volgende:
Hebben ze vaste dagen dat ze voorraad bijvullen? Ik probeer al dagen iets te bestellen, maar steeds is het uitverkocht
Ik ben zeker al 4 dagen lang elke dag wakker tot 2-4 en nog niets....quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij geen vaste dagen. Maar als ze aanvullen is het 's ochtends vroeg.
Nee, geen vaste dagen helaas.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
waaauw ik dacht 3/4![]()
en is het elke dag...?
Ah, dit is dan zeker waarom hij ineens uit mijn laatste bestelling is verdwenen. Had al half april of zo besteld, nu eindelijk binnen en nu is dus die korting wegquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2TV%200225006%20001%2084%209890.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Waarom zou je het H&M logo zo groot en zo enorm goud op je tennisshirt willen?
Dit is tenniskleding van Thomas Berdych. Die wordt gesponsord door H&M.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2TV%200225006%20001%2084%209890.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Waarom zou je het H&M logo zo groot en zo enorm goud op je tennisshirt willen?
Oke, dat is best logisch, maar dit wil je als klantzijnde toch niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 10:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is tenniskleding van Thomas Berdych. Die wordt gesponsord door H&M.
En?quote:Op maandag 26 mei 2014 05:15 schreef Jiang153 het volgende:
Nu ik toch nog wakker ben laat ik dan maar kijken of ze om 6 het bij gaan vullen
Vorige week toen ik in de fysieke winkel was zag ik nog wel zo'n bord, dus lijkt mij dat het nog kan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:38 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand of je nog oude kleding kunt inleveren in ruil voor een kortingsbon?
Het staat nog wel op de site:quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:38 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand of je nog oude kleding kunt inleveren in ruil voor een kortingsbon?
Heb het al sinds gisteravond.quote:We zijn bezig met een noodzakelijke update. Dit betekent dat je gebruikersprofiel tijdelijk niet beschikbaar is. Even geduld alsjeblieft, we zijn zo klaar!
Stom is dat! Ik wil al een tijd een bepaalde panty kopen, een online special. Maar mijn maat is steeds uitverkocht, al check ik het rond zes uur in de ochtend. Morgen nog maar een keer proberen, ik wil hemmm.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben echt een beetje klaar met H&M. De super low super skinny jeans is altijd in 31/34 uitverkocht. In de winkels in Eindje en online. Blegh.
Je hebt geld tegoed van de H&M.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke vast een stomme vraag maar bij mijn h&m staat:
Tegoed -12,05
Heb ik dan 12 euro van de h&m tegoed? Of sta ik dan juist 12 euro in de min bij de h&m.
Ik vind het een beetje verwarrend.
Krijg iedere maand een brief dat ik zoveel tegoed heb, maar nooit zit er een acceptgiro oid bij. Dus leek mij dat het in de plus was. Maar die min ervoor doet me nu twijfelen.
Komt vast omdat H&M de laatste tijd echt ontzettend huge valt. Maar dat shirt hebben ze ook gewoon in de winkel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
Echt zo hatelijk dat de maten S & M bij populaire artikelen standaard zijn uitverkocht.Ik wil dat RUN DMC shirt in S of M dus, maar die worden maar niet aangevuld. bleghh
Valt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Komt vast omdat H&M de laatste tijd echt ontzettend huge valt. Maar dat shirt hebben ze ook gewoon in de winkel.
devided?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valt?
Volgens mij alleen in de devided winkels, onze H&M heeft ze iig niet. Ik zie trouwens net op de site dat die shirts 21 juli weer beschikbaar zijn.
Zag ze net voorbij komen en keek nog ff, maar die korte zwarte is nu in mijn mandje nog in beide maten beschikbaar en die langere grijze nog in S. De grijze M is in het mandje wel 'ineens' weer uitverkocht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
Echt zo hatelijk dat de maten S & M bij populaire artikelen standaard zijn uitverkocht.Ik wil dat RUN DMC shirt in S of M dus, maar die worden maar niet aangevuld. bleghh
Heb ik ook eens gehad, nooit gereageerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:54 schreef Syrena het volgende:
Oh, dat verklaart waarom ik een briefje kreeg of ik contact wilde opnemen over mijn klantgegevens. Als ik dat niet doe, annuleren ze mijn bestellingLoos dreigement, want die kwam dus tegelijk met het briefje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |