hm, misschien even een van de winkels in lopen en een aantal verschillende dingen passen en dan hetgene wat je wil online bestellen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Waaghals het volgende:
Is er hier een man die die sportkleding van h&m wel eens heeft gekocht?
Wil wel wat kopen maar heb normaal M, maar weet niet of die dingen krap vallen
Helaas hebben ze hier in de wijde omtrek geen h&ms met sportkleding.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef Nezhi het volgende:
[..]
hm, misschien even een van de winkels in lopen en een aantal verschillende dingen passen en dan hetgene wat je wil online bestellen?
2 maten bestellen en passen en de ander verkopen aan een vriend/kennis met kleiner/groter postuur.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Waaghals het volgende:
Gewoon meerdere maten bestellen en terugsturen of in de winkel terugbrengen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Helaas hebben ze hier in de wijde omtrek geen h&ms met sportkleding.
Oh dat is wel fijn dat je in de winkel kunt terugbrengen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon meerdere maten bestellen en terugsturen of in de winkel terugbrengen?
Let wel, je krijgt dan een tegoedbon voor dat bedrag.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn dat je in de winkel kunt terugbrengen.
thnx
Ah, die kan hij dan aan mij geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Let wel, je krijgt dan een tegoedbon voor dat bedrag.
Ik heb wel eens wat gekocht voor mijn man (mouwloze ademende/functionele shirts), ik vind het eigenlijk gewoon normaal vallenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Waaghals het volgende:
Mag ik je waarschuwen dat deze stof niet ademt? Tenminste die uit de collectie van vorig jaar niet. Daar kom je pas achter als je hem al bezweet hebt namelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:30 schreef SEMTEX het volgende:
Dit jackje besteld
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CV%200174510%20001%2069%203368%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
Ik doe 29 december mee aan de Runnersworld nightrun en heb verder niks reflecterends behalve wat reflecterende streepjes her en der. Bovendien wel handig bij avond trainingen. Ik heb twee codes gecombineerd waardoor ik dit jasje nog verder met korting kreeg voor 18,75
Geen probleemquote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, die kan hij dan aan mij geven.
Vraag het me ook af. Dacht vroeger altijd donderdagochtend, maar gister was er niet veel volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef -Trinity- het volgende:
Wordt de sale nog steeds aangevuld elke ochtend vroeg of is dat inmiddels anders? Ik kan het via de forumsearch even niet terugvinden, maar mij staat bij dat het vroeger altijd rond een uurtje of 5 werd aangevuld, klopt dat nog steeds?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Die eerste heb ik ook wel eens in de winkel gezien, geloof ik. Daar vind ik hem ook zo mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 07:42 schreef Chule het volgende:
Jurkjes besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1MV_0098_002R.jpg]&set=key[rotate],value[0.8]&set=key[width],value[4287]&set=key[height],value[5012]&set=key[x],value[340]&set=key[y],value[101]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1GV_0754_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.2]&set=key[width],value[4162]&set=key[height],value[4866]&set=key[x],value[652]&set=key[y],value[262]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd of die eerste me staat met m'n 1.60 m.![]()
Omdat internet en de winkel(s) niet hetzelfde is?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1PA%200144016%20008%2044%206168.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Whut, op de site is dit vest in de sale (en uitverkocht, gmbl), nou belt m'n zusje op dat ie nog in de winkel hangt voor de normale prijs. Waarom istie in de winkel ook niet voor de halve prijs?
Mja klaarblijkelijk, maar dat is wel beetje jammer als het over hetzelfde artikel gaat en 50% van de prijs scheeltquote:Op donderdag 19 december 2013 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat internet en de winkel(s) niet hetzelfde is?
Bij dat soort jurken gewoon zo'n maximizer BH erin, dan ben je ineens een zandloperquote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook wel eens in de winkel gezien, geloof ik. Daar vind ik hem ook zo mooi. Alleen durf ik hem steeds niet te passen uit angst bredeheupencomplex
. In vergelijking met mijn buste zijn mijn heupen vrij breed (peer
) en dan vind ik dat soort jurken vaak niet staan
[/jankmodus]
Haha true, al ben ik niet zo van een Kim Kardashian figuur hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij dat soort jurken gewoon zo'n maximizer BH erin, dan ben je ineens een zandloper
Dat vind ik juist heel vrouwelijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook wel eens in de winkel gezien, geloof ik. Daar vind ik hem ook zo mooi. Alleen durf ik hem steeds niet te passen uit angst bredeheupencomplex
. In vergelijking met mijn buste zijn mijn heupen vrij breed (peer
) en dan vind ik dat soort jurken vaak niet staan
[/jankmodus]
Inderdaad! Ik zie het probleem ook niet hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heel vrouwelijk!
Haha, ja. Nou, ik houd niet zo van mijn peerfiguur dus dan zal ik het ook niet mooi dragen, zegmaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heel vrouwelijk!
Is dit veranderd? Ik kan het op de site nergens vinden, maar ik heb een bestelling volledig geretourneerd en nu worden zowel de verzendkosten als de euro voor het retourneren in rekening gebracht.quote:Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan.
Dat mag niet. Webshops mogen wel kosten voor het retourneren in rekening brengen, maar als je de hele bestelling terugstuurt zijn ze verplicht om de verzendkosten terug te betalen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dit veranderd? Ik kan het op de site nergens vinden, maar ik heb een bestelling volledig geretourneerd en nu worden zowel de verzendkosten als de euro voor het retourneren in rekening gebracht.
Ja, was ook al een keer met een andere designcollectie, schoenen waren nooit uitverkocht geweest, maar mij nog steeds te duur, en toen... opeens verdwenen/uitverkochtquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat meen je niet? Stuur het dan op z'n minst nog naar donker Afrika of zo…
Gelukkig is dit wel goed voor de naamquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, was ook al een keer met een andere designcollectie, schoenen waren nooit uitverkocht geweest, maar mij nog steeds te duur, en toen... opeens verdwenen/uitverkocht![]()
Designers zijn bang dat ze een slecht imago krijgen als dingen teveel worden afgeprijsd of lang blijven liggen
Waar staat dat ze dit vernietigen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef alors het volgende:
De Isabel Marant collectie is opeens spoorloos verdwenen, een beetje googlen leert dat het na 5 december niet meer mocht worden verkochtZe vernietigen het gewoon dus. En ondertussen maar praatjes over duurzaam gebruik van kleding
Daar heb ik nog nooit van gehoord nee. En daarbij, het mag niet meer verkocht worden. Ik denk niet dat ze het netjes gaan bewaren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar staat dat ze dit vernietigen dan?
Is er niet, ergens in de wereld, een outlet H&M?
Ik denk dat het niet volgens de "normale" kanalen verkocht mag worden. Het lijkt me sterk dat ze voor honderdduizenden kronen producten gewoon vernietigen...quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord nee. En daarbij, het mag niet meer verkocht worden. Ik denk niet dat ze het netjes gaan bewaren.
Ik dacht dit serieus al, want het bleef in de winkels ook gewoon heel lang hangenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef alors het volgende:
De Isabel Marant collectie is opeens spoorloos verdwenen, een beetje googlen leert dat het na 5 december niet meer mocht worden verkochtZe vernietigen het gewoon dus. En ondertussen maar praatjes over duurzaam gebruik van kleding
Ik kan daar nog echt niet over nadenken in decemberquote:
De jurkjes net binnen gekregen en gepast, maar die eerste is gewoon iets te groot, met name rond taille en mouwen. Dus die gaat terug.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:42 schreef Chule het volgende:
Jurkjes besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1MV_0098_002R.jpg]&set=key[rotate],value[0.8]&set=key[width],value[4287]&set=key[height],value[5012]&set=key[x],value[340]&set=key[y],value[101]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1GV_0754_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.2]&set=key[width],value[4162]&set=key[height],value[4866]&set=key[x],value[652]&set=key[y],value[262]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb de Runnersworld nightrun ermee gerend en ik ben het volkomen met je eensquote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Mag ik je waarschuwen dat deze stof niet ademt? Tenminste die uit de collectie van vorig jaar niet. Daar kom je pas achter als je hem al bezweet hebt namelijk.
Dat lijkt me zo'n trui die er altijd wel is.quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef Dirkos1987 het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/98867?article=98867-P&variant=004
Komen deze weer terug in alle kleuren die ze hadden of gaat die eruit?
Zie deze nu pas, die zijn leukquote:Op woensdag 18 december 2013 07:42 schreef Chule het volgende:
Jurkjes besteld:
Ooh, goede tip! Dank je!quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zie deze nu pas, die zijn leukIs ASOS Petite niet iets voor jou?
Nee. Zij doet geen modellenwerk meer geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Is dit die Sanne die ooit HNTM heeft gewonnnen?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/2BV_0477_005R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.45]&set=key[width],value[3560]&set=key[height],value[4162]&set=key[x],value[662]&set=key[y],value[428]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/2BV_0527_014R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[3573]&set=key[height],value[4178]&set=key[x],value[650]&set=key[y],value[300]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zie niks?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Emm16 het volgende:
http://m.hm.com/nl/bag/edit?artnr=678392&stockSize=034
Dit rokje is lovely
1304, 0560 en http://forum.girlscene.nl(...)odes-80319.2425.htmlquote:
0560 doet het nietquote:Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1304, 0560 en http://forum.girlscene.nl(...)odes-80319.2425.html
Dan zoek je ff verder in dat topicquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb weer een sportlegging besteld. Mijn vorige barstte open bij de bilnaad,. En nee, niet omdat mijn kont te groot was
. Volgens mij ben ik ergens blijven haken ofzo. Of ik doe te diepe squats
.
Hopelijk houdt deze het langer vol.
Nouja,quote:
Hahaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nouja,geen idee. Ik was met mijn vriend sporten en hij zei ineens: 'Er zit een gat in je broek' - waar? - 'precies in het midden van je billen.'
Ik zo:![]()
![]()
. Toen heeft hij de hele tijd vlak achter me gestaan als ik squats ging doen of lunges e.d. Mijn shirtje trok steeds op en bleef niet over het gat zitten.
Ik vraag me wel af hoe lang dat gat er al zat.
Vast, inderdaad. Die kijkt vaak genoeg,quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha
Nou het zat er vast niet heel lang want dan had je vriend het wel eerder gezien
Whehequote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb weer een sportlegging besteld. Mijn vorige barstte open bij de bilnaad,. En nee, niet omdat mijn kont te groot was
. Volgens mij ben ik ergens blijven haken ofzo. Of ik doe te diepe squats
.
Waarom eigenlijk? Heb je een link.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Let wel, je krijgt dan een tegoedbon voor dat bedrag.
Omdat ruilen een service is die een winkel kan verlenen. Via online ordering heb je iets meer rechten dan in een fysieke winkel, maar dat gaat over verzenden en terugsturen. H&M mag het je makkelijker maken door het in de winkel terug te nemen, maar mag en kan daar zelf voorwaarden aan koppelen.quote:
Dus door al die kapitalistische tienertrutjes die voor ¤800 bij de H&M bestellen om vervolgens voor ¤675 aan kleding te retourneren en de logistieke kosten omhoog te drukken krijg ik nu minder plezante voorwaarden?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat ruilen een service is die een winkel kan verlenen. Via online ordering heb je iets meer rechten dan in een fysieke winkel, maar dat gaat over verzenden en terugsturen. H&M mag het je makkelijker maken door het in de winkel terug te nemen, maar mag en kan daar zelf voorwaarden aan koppelen.
Mijn broek is gescheurd.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook altijd stress dat de superstretchy en fijne stof van mijn broek van de H&M scheurt.
Ik denk dat het met andere aspecten te maken heeft, maar feit blijft dat je een tegoedpas krijgt en het daarmee zult moeten doenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dus door al die kapitalistische tienertrutjes die voor ¤800 bij de H&M bestellen om vervolgens voor ¤675 aan kleding te retourneren en de logistieke kosten omhoog te drukken krijg ik nu minder plezante voorwaarden?grr
Ik denk eerder omdat het nogal wat tijd kost vaak, zo'n bestelling retourneren aan de kassa. Dus dat willen ze minder aantrekkelijk maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dus door al die kapitalistische tienertrutjes die voor ¤800 bij de H&M bestellen om vervolgens voor ¤675 aan kleding te retourneren en de logistieke kosten omhoog te drukken krijg ik nu minder plezante voorwaarden?grr
1055 is zijn vervanger geworden sinds vandaag: geen verzendkosten (aldus de nieuwsbrief)quote:
Heb idd de mail ontvangenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1055 is zijn vervanger geworden sinds vandaag: geen verzendkosten (aldus de nieuwsbrief)
Onzin, de klant is keuning. Of je nu bij de wibra, h&m, D&G, v&r, v&d of c&a bent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat het nogal wat tijd kost vaak, zo'n bestelling retourneren aan de kassa. Dus dat willen ze minder aantrekkelijk maken.
En omdat ze ladingen fysiek geld moeten teruggeven op die manier, ik snap wel dat ze daar geen zin in hebben en dat je kassa snel leegraakt bij een paar grote bestellingen achter elkaar.
Meestal in de ochtend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Deuce92 het volgende:
Is het bekend wanneer H&M nieuwe ladingen binnenkrijgt? Ik zit al een paar dagen deze polo's in de gaten te houden, maar de meeste kleuren zijn nog steeds uitverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend.En dat kan elke doordeweekse dag zijn, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En dat kan elke doordeweekse dag zijn, neem ik aan?
Nou, dat wordt vroeg opstaan dan maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:40 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ja!
Ik had ook mijn wekker gezet voor een tas die telkens uitverkocht was
Volgens mij houdt hij ze ook een tijdje voor je vast. Had ik pas ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef Lampje_ het volgende:
Zo irritant als ik de producten in mijn winkelmand leg, zijn ze even later uitverkocht.. zo kan ik niet winkelen
Thanks nog voor het posten van dezequote:Op zondag 29 december 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch in de verleiding gekomen omdat dat ene jurkje in de sale te kopen die ik al een tijdje op het oog had. Een knalroze jurkje hahaEens wat anders dat eeuwige zwart in mijn kast
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1OV%200205974%20008%2061%200175.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
7 euro incl. verzendkosten
Hij is leuk he? Ik krijg hem pas eind Januari omdat ik p.o nog steeds aan had staan dat alles in één mocht en dat is pas eind Januari. Maar het is nu toch geen weer voor jurkjes hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Thanks nog voor het posten van dezehad hem ook besteld, erg leuk! Nu de blauwe en de zwarte ook maar besteld met wat codes
Helaas nog niet neequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is leuk he? Ik krijg hem pas eind Januari omdat ik p.o nog steeds aan had staan dat alles in één mocht en dat is pas eind Januari. Maar het is nu toch geen weer voor jurkjes haha
Kun je er niet gewoon een nieuwe rits in (laten) zetten? Als de jas verder zo goed bevalt..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:24 schreef Mylene het volgende:
Heb ik een jas voor mijn vent besteld die hij heel mooi en geschikt vind is de rits kut. Moet je de treksluiting zeg maar 2 keer door de rits halen. De rits, het begin, is tweedelig. Het sluit niet goed op elkaar aan waardoor je aan het kloten om de jas dicht te risten. Dus retour.
Bij elke bestelling weerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef Moonah het volgende:
Kan ik een kortingscode (geen verzendkosten 1055) bij meerdere bestellingen gebruiken, of slechts eenmalig?
Ouch wat lelijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:47 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2DB_0005_028R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.8]&set=key[width],value[3993]&set=key[height],value[4669]&set=key[x],value[480]&set=key[y],value[449]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
![]()
Waarom heb ik geen geldboom?
Tnx Semtex.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |