sowiesoquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn fotografiehobby het afgelopen jaar wel meer heeft gekost dan één euro per dag
een 2e hands hoop ik?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef over_hedge het volgende:
Doel voor volgend jaar. 5DM2 kopenMisschien zelfs dit jaar nog.
Dat is wel goedkoop, de lens zelf is al rond de 800 2e handsquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
KloptDit is ook gewoon een scammer. Zullen vast mensen intrappen. Maarja, heb nu een bod bij iemand staan voor 1500 voor de body en de Canon EF 24-105mm f4L IS USM. Moet alleen nog een weekje afwachten.
Zesde hands denk.quote:
Ik ben voor de rest niet echt van plan om verder camera's aan te schaffen, dus wat dat betreft zal de schade best meevallen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef Uncle het volgende:
[..]
sowiesomaar dat voelt toch anders dan elke dag een paar euro film of polaroid erdoor te schieten
Kano heeft hem en bij ons gaat hij wel vaak mee, maar word hij eigenlijk maar vrij weinig gebruikt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Nalbandian het volgende:
Voor degenen die een 50mm objectief hebben: gebruiken jullie dit objectief vaak of ligt ie stof te happen in een kast?
Ok, thanksquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Kano heeft hem en bij ons gaat hij wel vaak mee, maar word hij eigenlijk maar vrij weinig gebruikt.
Zit bijna continu op de D700 hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Nalbandian het volgende:
Voor degenen die een 50mm objectief hebben: gebruiken jullie dit objectief vaak of ligt ie stof te happen in een kast?
D700 is FF? Ben niet zo thuis in de Nikon camera'squote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Zit bijna continu op de D700 hierVoor mij is het mn 'standaardlens'. Alleen als ik echt flexibeler (zoom) moet zijn of wideangle gaat de 28-75/2.8 erop.
Bedankt voor de snelle reactiequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef Ener-G het volgende:
Full frame inderdaadOp een crop camera is het meer een portretlens, daar heb je meer aan een 35mm.
Thx. Ik zit toch te twijfelen om de Canon 50 1.4 over te nemen van iemand. Lens is niet perfect als ik de reviews lees, maar ook niet slecht. Ik ga er nog eens over nadenkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef Uncle het volgende:
Ik gebruik de 50mm eigenlijk nooit. Op crop kon ik er al niet mee uit de voeten, op FF nog steeds nietVaak te krap en schiet ik liever 35mm of wijder, in andere gevallen te wijd, dat ik liever op 70mm of hoger zit. Maar eigenlijk nooit goed.
Het is dat je er tweedehands geen drol voor krijgt (de 1.8) anders was hij de deur al uit geweest. Nu hoop ik er ooit nog eens vriendjes mee te worden (wat moeilijk gaat als hij er nooit op zit) of een ander goed doel voor te vinden
Ik had de 50 mm ook een crop camera hier. Heb hem geruild voor de 35 bevalt me stukken beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef Uncle het volgende:
Ik gebruik de 50mm eigenlijk nooit. Op crop kon ik er al niet mee uit de voeten, op FF nog steeds nietVaak te krap en schiet ik liever 35mm of wijder, in andere gevallen te wijd, dat ik liever op 70mm of hoger zit. Maar eigenlijk nooit goed.
Het is dat je er tweedehands geen drol voor krijgt (de 1.8) anders was hij de deur al uit geweest. Nu hoop ik er ooit nog eens vriendjes mee te worden (wat moeilijk gaat als hij er nooit op zit) of een ander goed doel voor te vinden
Het zal ook persoonlijke smaak zijn hoor, ik ben gewoon een groothoek liefhebber. Hoeft niet altijd in extreme maar op crop schoot ik het meeste met mijn geliefde sigma 10-20mmquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had de 50 mm ook een crop camera hier. Heb hem geruild voor de 35 bevalt me stukken beter.
Mja moet nog eens op jacht naar een wijdhoek. Vind 18 net te weinignsoms. Maargoed flitser staat ook nog op het lijstje... Zuchtquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Het zal ook persoonlijke smaak zijn hoor, ik ben gewoon een groothoek liefhebber. Hoeft niet altijd in extreme maar op crop schoot ik het meeste met mijn geliefde sigma 10-20mmNa aanschaf van Full Frame body 'kon' ik nog steeds niet zoveel met een 50mm.
En het is niet dat ik perse een zoomobjectief wil hebben want de 35mm is momenteel mijn favoriete stukje glas
Ga voor een Yongnuo flitser, scheelt je weer wat centen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja moet nog eens op jacht naar een wijdhoek. Vind 18 net te weinignsoms. Maargoed flitser staat ook nog op het lijstje... Zucht
Mja heb eens met een speedlight gewerkt van een kennis. Die beviel wel. Maargoed komt nog wel eens. Eerst andere prio'squote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ga voor een Yongnuo flitser, scheelt je weer wat centen.
Nikon D800quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja heb eens met een speedlight gewerkt van een kennis. Die beviel wel. Maargoed komt nog wel eens. Eerst andere prio's
Ik doe t via n betaalde site, kost 1 dollar 60 ofzo, had toch nog 5euro op mn ebaywalletquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je moet het eens op een 1dsM3 proberen. Niet te doen.
Voor portretten wel fijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef Uncle het volgende:
Welke camera?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou weleens willen weten hoeveel foto's mijn camera nu heeft gemaakt.
Heb zelf een voorkeur voor UWA en tele range dus de 50mm gebruik ik maar af en toe. Moet wel zeggen wanneer ik deze gebruik het wel echt een fijne lens is. Echt vet die bokeh op 1.4.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Thx. Ik zit toch te twijfelen om de Canon 50 1.4 over te nemen van iemand. Lens is niet perfect als ik de reviews lees, maar ook niet slecht. Ik ga er nog eens over nadenken.
Vond ik dus ook niet echt eigenlijk... 50 op crop vond ik maar 'raar'. Terwijl ik nu 85 op FF werkelijk heerlijk vindquote:
Ik denk dat ik de gok maar eens neemquote:Op woensdag 11 december 2013 02:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Heb zelf een voorkeur voor UWA en tele range dus de 50mm gebruik ik maar af en toe. Moet wel zeggen wanneer ik deze gebruik het wel echt een fijne lens is. Echt vet die bokeh op 1.4.
UTFSquote:
Thanxquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanxmaakt het dan uit of hij ooit terug is gezet naar zijn fabrieksinstelling? Lijkt me van niet maar je weet maar nooit.
je mag toch aannemen (en dat doe ik dan ook) dat shuttercount gewoon doorteltquote:Op woensdag 11 december 2013 08:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanxmaakt het dan uit of hij ooit terug is gezet naar zijn fabrieksinstelling? Lijkt me van niet maar je weet maar nooit.
in zo'n 5% van de gevallen, niet zo heel veel dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Nalbandian het volgende:
Die heb ik ook, fijne lens. Neemt zo'n 20% voor z'n rekening.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Uncle het volgende:
...
Hoeft niet altijd in extreme maar op crop schoot ik het meeste met mijn geliefde sigma 10-20mm ...
Ja zo dacht ik dus ook. Maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 11 december 2013 08:33 schreef Uncle het volgende:
[..]
je mag toch aannemen (en dat doe ik dan ook) dat shuttercount gewoon doortelt![]()
net als een auto niet op 0km staat als ze de boordcomputer vervangen, zou wel goed voor de verkoopwaarde zijn uiteraard
Voor portretten gebruik ik hem regelmatig, op FF camera. Maar ik heb vier lenzen en daarvan gebruik ik de 16-35mm op fullframe het vaakst. Voor film gebruik in het liefst de 35mm 1,4, maar voor camjo werk kom ik vaak uit bij de 16-35.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Nalbandian het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Voor portretten gebruik ik hem regelmatig, op FF camera. Maar ik heb vier lenzen en daarvan gebruik ik de 16-35mm op fullframe het vaakst. Voor film gebruik in het liefst de 35mm 1,4, maar voor camjo werk kom ik vaak uit bij de 16-35.
Maar daarvoor was de 24-105 mn vaste lens. De 50mm was met de saturnactie een koopje en vooral voor nacht/avond en indoor/avond ideaal voor fotografie
Heb er uiteraard ook 1, zit er vooral op als er weinig licht is of ik wil spelen met een groot diafragma.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Nalbandian het volgende:
DAn koop ik alleen wel de 1.4 variantquote:Op woensdag 11 december 2013 09:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb er uiteraard ook 1, zit er vooral op als er weinig licht is of ik wil spelen met een groot diafragma.
sta elke keer weer verbaasd over de kwaliteit van het ding (plastic fantastic)
voor die 75 euro heb ik er een hoop plezier van!
mocht hij ooit kapot gaan komt er uiteraard weer een nieuwe
Die vrouw eerste krijgt door de bokeh wel een mooi hazenbekkie met twee tanden (of is dat echt Thea??)quote:Op woensdag 11 december 2013 09:39 schreef SunChaser het volgende:
De 50mm vind ik met name ideaal als je indoors bent en de achtergrond wil blurren, dat gebeurt dan al als de achtergrond op 10 centimeter van je object is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk niets van mezelf aan de muurquote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Die vrouw eerste krijgt door de bokeh wel een mooi hazenbekkie met twee tanden (of is dat echt Thea??)![]()
En weer voor 100 euro prints besteldFoto's horen nu eenmaal aan de muur en niet op een beeldscherm, maar ja, 40x50 prints kosten al 10 euro p/s
Hier het hele huis vol. De beste platen van onze reizen krijgen een mooi plekje aan de muurquote:Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets van mezelf aan de muur
Tsja, ik moet zeggen dat fotografie dan wel weer meer een doel krijgt. Ik heb alleen momenteel geen zin, tijd en geld voor over om dat te gaan doen. Ik kom een beetje om in hobby's de laatste tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef Uncle het volgende:
[..]
Hier het hele huis vol. De beste platen van onze reizen krijgen een mooi plekje aan de muur
Ja hier ook, bij het verhuizen alles van de muur gehaald thuis en nu maar eens kijken waar ik alles hier moet hangen. Minder ruimte hierquote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef Uncle het volgende:
[..]
Hier het hele huis vol. De beste platen van onze reizen krijgen een mooi plekje aan de muur
Hier hangt een railing in de kamer (voor 4 foto's) en gang (voor 2 foto's) die regelmatig andere afdrukken erin krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef Uncle het volgende:
[..]
Hele huis vol niet maar er hangen hier platen van reizen jaquote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik ook niet!quote:Op donderdag 12 december 2013 08:43 schreef Flipmoehoe het volgende:
heb niet hoeven krabben, zo koud is het niet
mogguh btw!
Dan ruikt dat beest overal Urineijsjes... zijn/haar lievelings smaakquote:Op donderdag 12 december 2013 08:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Smorges.. Wat is dat toch altijd met de kou dat die hond opeens alles moet besnuffelen... En ik maar bevriezen
Dus binnenkort nieuwe showcasequote:Op donderdag 12 december 2013 09:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ook niet!
dat mag de machinist lekker doen
Laatste dagje werken deze week, morgen lekker 4 dagen naar Parijs!
Kan me niet voorstellen dat jij die drang hadquote:Op donderdag 12 december 2013 09:09 schreef Uncle het volgende:
[..]
En had ik al gezegd dat ik 'per ongeluk' een print op 60x90cm heb laten afdrukken (de bedoeling was een maatje kleiner) en dat dat met 13 mega pixels totaal geen probleem isDat scheelt weer de neiging/drang/noodzaak/GAS/onzin/wensvoor meer pixels te kopen
Ik neem de fototas mee, inderdaad. Vriendin gaat echter ook mee. En alhoewel het een schat is en ze nooit zeurt als ik ergens even stil wil staan om een foto te maken, ga ik haar niet 1,5 uur laten wachten totdat het licht precies goed achter de Eiffeltoren staat..quote:Op donderdag 12 december 2013 09:09 schreef andreas612 het volgende:
...
Dus binnenkort nieuwe showcase
...
Gewoon bepaalde spullen thuis laten, kan je ze ook niet gebruiken, doe ik altijd, baal je af en toe wel op bepaalde plekken maar schijt.. Je komt er niet alleen om foto's te makenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik neem de fototas mee, inderdaad. Vriendin gaat echter ook mee. En alhoewel het een schat is en ze nooit zeurt als ik ergens even stil wil staan om een foto te maken, ga ik haar niet 1,5 uur laten wachten totdat het licht precies goed achter de Eiffeltoren staat..
Dat is wat vriendin denktquote:Op donderdag 12 december 2013 09:21 schreef andreas612 het volgende:
.. Je komt er niet alleen om foto's te maken
Geur haha zijn nieuwe au de toilette ^^quote:Op donderdag 12 december 2013 09:09 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dan ruikt dat beest overal Urineijsjes... zijn/haar lievelings smaak![]()
En had ik al gezegd dat ik 'per ongeluk' een print op 60x90cm heb laten afdrukken (de bedoeling was een maatje kleiner) en dat dat met 13 mega pixels totaal geen probleem isDat scheelt weer de neiging/drang/noodzaak/GAS/onzin/wensvoor meer pixels te kopen
Aan de lopende band manquote:Op donderdag 12 december 2013 09:09 schreef andreas612 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat jij die drang had
En terecht!quote:Op donderdag 12 december 2013 09:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Aan de lopende band manMet 36MP sensors zoals in de D800 voel ik me gelijk een minderwaardig fotograaf met mijn 13MP...
Misschien kan je een lening afsluiten bij susteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Aan de lopende band manMet 36MP sensors zoals in de D800 voel ik me gelijk een minderwaardig fotograaf met mijn 13MP...
Als je werkt ipv scholier bent dan is geld een stuk minder een probleem vaakquote:Op donderdag 12 december 2013 09:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Misschien kan je een lening afsluiten bij susteren.
Haal die sony A7r danquote:Op donderdag 12 december 2013 10:03 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als je werkt ipv scholier bent dan is geld een stuk minder een probleem vaak
Gelukkig![]()
En inmiddels heb ik wel alles wat ik nodig heb (want 36Mp valt dus af). Behalve een goede carry-around camera. Mijn 'verlanglijstje' is nog nooit zo kort geweest als nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2013 10:05:09 ]
Kan hem je zeker aanraden!quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Uncle het volgende:
Eigenlijk wiil ik gewoon een cam zonder wisselbaar objectiefWant dan wordt mijn lijstje snel weer langer... Vandaar dat mijn oog op een Fuji x100/x100s is gevallen. Vast niet de ideale camera voor alle doeleinden, maar compactgenoeg voor in een jaszak, en geen gedoe met lensen wisselen en een compleet nieuwe objectieven verzameling aan willen schaffen.
En nog geen supercompact gevonden met mijn eisen aan image quality...
sony rx 100 II schijnt goed te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Uncle het volgende:
Eigenlijk wiil ik gewoon een cam zonder wisselbaar objectiefWant dan wordt mijn lijstje snel weer langer... Vandaar dat mijn oog op een Fufi x100/x100s is gevallen. Vast niet de ideale camera voor alle doeleinden, maar compactgenoeg voor in een jaszak, en geen gedoe met lensen wisselen en een compleet nieuwe objectieven verzameling aan willen schaffen.
En nog geen supercompact gevonden met mijn eisen aan image quality...
860 importquote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
1100 euro voor een compact en niet ideaal voor alle doeleinden.
Gisteren weer op pad geweest met de G15, mooie fotos in de mistquote:Op donderdag 12 december 2013 11:25 schreef Uncle het volgende:
[..]
860 importdus al bijna acceptabel. En mijn telefoon (GalaxyS2) cam zit vol met stof dus is inmiddels vrijwel onbruikbaar geworden. En koop liever een goede camera dan een nieuwe telefoon...
Daarnaast zijn de fuji's gewoon [susteren mode] mega kewl [/susteren mode]. Wellicht toch een X20? Kleiner en wel zoomable...
show me the footage or...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gisteren weer op pad geweest met de G15, mooie fotos in de mist
Hangt er maar net vanaf wat jouw doeleinden zijn en of ie daarbij aansluit. Ik vind het in ieder geval de fijnste camera qua bediening en de camera waar ik tot nu toe de meeste lol aan heb beleefd.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
1100 euro voor een compact en niet ideaal voor alle doeleinden.
Ik wilde een aanvulling op de 5D, dus raw fotografie en 24 fps 1080. Heb er vele leuke dingen mee kunnen doenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat jouw doeleinden zijn en of ie daarbij aansluit.
Dat is ook een beetje mijn afweging. De D3s is volledig geen everyday camera, zelfs niet met een plastic fantastic erop, dus daarom neem ik die eigenlijk alleen mee als ik weet dat ik foto's ga maken. Alle andere dagen/situaties zit ik standaard zonder degelijke camera.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Ener-G het volgende:
Same here, X100 is mn 'everyday' camera, naast mn D700 die ik voornamelijk voor concerten gebruik, en gelegenheden waarbij ik op voorhand al kom om te schieten. Om die D700 elke dag mee te zeulen..
Al zouden de meeste dingen die ik met de D700 doe ook prima met de X100 kunnen.
Filmen doe ik vrijwel niet, trouwens. Heb daar echt weinig mee. Destijds was dat ook een van de afwegingen om voor de D700 te gaan, en niet de 5d2. Al is dat met de komst van de X100 ook al wel veranderd, stiekem heb ik op diverse feestjes al wel wat korte impressies bijelkaar gefilmd met dat ding
Tegenwoordig heb je ook kleine/lichte full frame DSLR's (EOS 6D, Nikon D600)!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn afweging. De D3s is volledig geen everyday camera, zelfs niet met een plastic fantastic erop, dus daarom neem ik die eigenlijk alleen mee als ik weet dat ik foto's ga maken. Alle andere dagen/situaties zit ik standaard zonder degelijke camera.
...
Klein alsin jaszak formaat (broekzak hoeft niet perse). Een dslr kost gewoon veel ruime, die moet om je schouder/nek of in een tas. Dan ga ik hem al thuis laten in bepaalde gevallen. En dan is dat niet anders dan de D3s...quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook kleine/lichte full frame DSLR's (EOS 6D, Nikon D600)!
Het is nog toekomstmuziek, maar zoiets gaat er hier ook wel een keertje komen.. Even wachten toto de prijs nog wat zakt
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, maar eens in Eindhoven koekeloeren. Rare Brabo's.
quote:
Nou eens testen zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed hoorkoud zoals in de rest van het land haha.
Ja weet niet of je met de auto komt maar het is druk. PSV moet zo spelenquote:
Ik zal er met een grote boog omheen gaanquote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja weet niet of je met de auto komt maar het is druk. PSV moet zo spelen
Doe dat haha. Mocht je langs het Evoluon rijden zwaai even de andere kant op ^^quote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal er met een grote boog omheen gaan
Leuk! 50 mm?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh! by EL-DE, on Flickr
Bokeh testje!
Oh waar?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar heb ik begin van het jaar nog gewerkt.
8-blade diafragma.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh testje!
Ik vond de bouwkwaliteit van de 1.8 niet zo denderend. Mijn portemonnee vond de bouwkwaliteit van de 1.2 niet zo denderendquote:Op donderdag 12 december 2013 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah scheelt dat veel tegenover de 1.8?
Ah zo. En qua licht of weet je dat zo niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vond de bouwkwaliteit van de 1.8 niet zo denderend. Mijn portemonnee vond de bouwkwaliteit van de 1.2 niet zo denderend! De 1.4 is dus een mooi compromis
.
Ah Tongelre dat is aan de andere kant van Eindhovenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kanaadijk-Noord, PostNL. Ben nu weer terug op m'n thuisbasis, het postkantoor in Maastricht.
Dan krijg jij je post dus via de Vaalserbergwegquote:Op donderdag 12 december 2013 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah Tongelre dat is aan de andere kant van Eindhoven
Zou goed kunnen. Ik heb zelf ook voor de post gewerkt toen het nog TNT was. We hebben wel een aardige postbode. Kent zelfs de naam van de hond haha.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan krijg jij je post dus via de Vaalserbergweg.
8 blade 50mm? welke?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh testje!
Ik kan er niks aan doen dat ik er vandaag op zo'n onchristelijke tijd uit moest... Ik voel me eerderquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 03:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik er vandaag op zo'n onchristelijke tijd uit moest... Ik voel me eerder
Ik ga vriendin met haar vriend naar Schiphol brengen. Dus het is wel voor een goed doel. Mag alleen niet mee dat is dan wel weer jammer.
2/3 stop meer licht dan de 1.8. Echter op 1.4 is ie een beetje soft, dus klein beetje afstoppen voor een scherp resultaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah zo. En qua licht of weet je dat zo niet?
Oke dus dan zal het veel hetzelfde blijven?quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
2/3 stop meer licht dan de 1.8. Echter op 1.4 is ie een beetje soft, dus klein beetje afstoppen voor een scherp resultaat.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat de 1.8 ook niet zo scherp is op 1.8, maar dat kan ik niet onderbouwen. Maar het gaat bij zo'n diafragma toch om de "dreamy" look lijkt me.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke dus dan zal het veel hetzelfde blijven?
Ik weet het bij de 50 mm eigenlijk niet zo. De 35 zet ik als het even kan niet op 1.8 neequote:Op vrijdag 13 december 2013 08:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve vanuit dat de 1.8 ook niet zo scherp is op 1.8, maar dat kan ik niet onderbouwen. Maar het gaat bij zo'n diafragma toch om de "dreamy" look lijkt me.
Doe maar ruig. Eerst Eindhoven nu Frankrijk ^^quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dagje in Frankrijk fotograferen, hup!
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 07:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een station te laat wakker worden. Altijd jammer.
Sterrenfotograaf die met de trein naar huis moet. Altijd jammerquote:Op zaterdag 14 december 2013 07:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een station te laat wakker worden. Altijd jammer.
Welk diafragma is dit?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh testje!
Indrukwekkend....quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef problematiQue het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)aves_you_speechless/
Zo, een uur verder. Wat een platen... Stil van!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef problematiQue het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)aves_you_speechless/
Onestop-Digitalquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Uncle het volgende:
Knoop. Hak. Snelle Hongkongnezen. Nog snellere Dhl. Whoop
[ afbeelding ]
Best bizar dat pakketjes uit Hong Kong de volgende dag al aan de deur gebracht worden (met en beetje steggelen vanwege tijdsverschil)
Linkshandig model gekocht?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Best bizar dat pakketjes uit Hong Kong de volgende dag al aan de deur gebracht worden (met en beetje steggelen vanwege tijdsverschil)
X100s, nice. veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt! Zelf ook daar gehaaldquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Uncle het volgende:
[..]
jups. Goedkoper kon ik nergens vinden en snellere service ook niet waarschijnlijk :-P
Londen is echt een vette stadquote:Op zondag 15 december 2013 12:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Reisje naar Londen geboekt voor het eerste weekend in februari.en natuurlijk naar de Harry potter studio.
Sowieso kom er een paar keer per jaar. En blijf het gewoon tof vinden.quote:
Ja, herkenbaar. Heb het ook met Berlijn en Parijs. Ook gewoon makkelijk dat je de taal spreekt.quote:Op zondag 15 december 2013 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sowieso kom er een paar keer per jaar. En blijf het gewoon tof vinden.
Ja vind ik ook. Het is allemaal relatief goed te doen met de auto enzo. Al heb ik niet zoveel met Parijs haha.quote:Op zondag 15 december 2013 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Heb het ook met Berlijn en Parijs. Ook gewoon makkelijk dat je de taal spreekt.
Bijna altijd wel eigenlijkquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Gebruiken mensen hier btw hun zonnenkappen?
Zit me de laatste tijd een beetje af te vragen.. ik vind ze zwaar overrated, heb eigenlijk nog nooit een mislukte foto gehad omdat ik m'n zonnenkap er niet op had. Ik weet niet of andere mensen dat wel hebben gehad?quote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Bijna altijd wel eigenlijkHoezo vraag je je dat af?
Ik wel. Ik heb foto's gehad waarop je van die strepen/vlekken van de zon had. Dus sindsdien gebruik ik hem vakerquote:Op zondag 15 december 2013 16:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Zit me de laatste tijd een beetje af te vragen.. ik vind ze zwaar overrated, heb eigenlijk nog nooit een mislukte foto gehad omdat ik m'n zonnenkap er niet op had. Ik weet niet of andere mensen dat wel hebben gehad?
Altijd. Niet zozeer vanwege de zon, maar meer ter bescherming van mijn frontglas.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Idem.quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Altijd. Niet zozeer vanwege de zon, maar meer ter bescherming van mijn frontglas.
Leuke act ja, waar staat ze?quote:Op zondag 15 december 2013 11:43 schreef freud het volgende:
Tickets voor Rebecca Ferguson gescoord. Goeie start van de zondag!
Ja heb veel verprutste foto's door flair enzo.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Bijna altijd. Alleen als ik foto's maak met flitser OP de body dan gaat de kap eraf.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Dat dus. Ben nu in Parijs, loop de hele dag rond met camera om m'n nek. Zonder lensdop, maar met zonnekap.quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Altijd. Niet zozeer vanwege de zon, maar meer ter bescherming van mijn frontglas.
Dat dus. Daarom heb ik ook bij voorkeur van die ouderwetse rubberen zonnekappen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Tof, even tickets regelenquote:
Tof ding!quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Uncle het volgende:
Bijna de goede lensmug gekregenWel mijn eerste rode ring
![]()
[ afbeelding ]
Mogge! Erg vroeg wakker voor vrije dag. Kat vond dat het wel genoeg slaap was...quote:Op maandag 16 december 2013 06:54 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Zonnekap gebruik ik niet altijd...
Op m'n 14-24 zit ie ingebouwd![]()
Gebruik hem eigenlijk altijd, behalve op m'n 85 mm (die ik nu veel gebruik).
Die heb ik ook gehad laatstquote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Uncle het volgende:
Bijna de goede lensmug gekregenWel mijn eerste rode ring
![]()
[ afbeelding ]
hier ook behalve bij mn 35 en 50 mmquote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 december 2013 08:40 schreef Uncle het volgende:
[..]
"ze hadden ook een witte dus ik dacht dat de zwarte een Nikon was"
geeft niet hoor schat
Zitten bij mijn lenzen (Pentax DA70 en DA15) er standaard op, dus ja, altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Zonder zonnekap raak je de DA 70 kwijtquote:Op maandag 16 december 2013 10:09 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Zitten bij mijn lenzen (Pentax DA70 en DA15) er standaard op, dus ja, altijd.
Teek toch?quote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef photolex het volgende:
Hullo.
Ben even een halfjaartje ziek geweest. Was wel lekker rustig. Hier nog wat gebeurd?
Heb net gehoord dat ik in januari weer achter de schermen van de AIFW mag lopen. Heb dus een maandje om weer fit te zijn. Je zal maar een hobby hebben...
Wat is de AIFW.. Waarschijnlijk wordt dit zo'n ohw ja momentje..quote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef photolex het volgende:
Hullo.
Ben even een halfjaartje ziek geweest. Was wel lekker rustig. Hier nog wat gebeurd?
Heb net gehoord dat ik in januari weer achter de schermen van de AIFW mag lopen. Heb dus een maandje om weer fit te zijn. Je zal maar een hobby hebben...
Amsterdam International Fashin Weekquote:Op maandag 16 december 2013 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat is de AIFW.. Waarschijnlijk wordt dit zo'n ohw ja momentje..
Ennuh ik hoop dat je het gaat redden in een maandwat mankeerde je if is dat te privé?
Oh tof zeg!quote:Op maandag 16 december 2013 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Amsterdam International Fashin Week
Als je DE oplossing weet, geef ff een seintjequote:Op maandag 16 december 2013 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Nog maar eens op internet rondspeuren naar dé manier om veel (lees: 3000+) dia's te gaan digitaliseren.
goede scanner kopen en een aantal weekenden voor gaan zitten?quote:Op maandag 16 december 2013 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Nog maar eens op internet rondspeuren naar dé manier om veel (lees: 3000+) dia's te gaan digitaliseren.
Ik heb ooit een scanner gezien die werkte als een oude diaprojector. Slee erin stoppen en het apparaat aanzetten en z'n werk laten doen. Weet alleen niet hoeveel bakken koffie je op had voordat ie zich door de slee had gevretenquote:Op maandag 16 december 2013 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
We'll do.quote:Op maandag 16 december 2013 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
Als je DE oplossing weet, geef ff een seintje
Je hebt eigenlijk 3 opties voor zover ik lees (houtje touwtje oplossingen zoals met DSLR niet meegenomen)quote:Op maandag 16 december 2013 15:49 schreef Ynske het volgende:
goede scanner kopen en een aantal weekenden voor gaan zitten?
Dat is inderdaad bijvoorbeeld zo'n Nikon Coolscan (en dergelijke apparaten) geloof ik.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb ooit een scanner gezien die werkte als een oude diaprojector. Slee erin stoppen en het apparaat aanzetten en z'n werk laten doen. Weet alleen niet hoeveel bakken koffie je op had voordat ie zich door de slee had gevreten.
Ik zag dat je al hoorde dat het fashion week isquote:Op maandag 16 december 2013 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat is de AIFW.. Waarschijnlijk wordt dit zo'n ohw ja momentje..
Ennuh ik hoop dat je het gaat redden in een maandwat mankeerde je of is dat te privé?
Dat is wel mooi balen ja. Hopelijk gaat het allemaal goedkomen. En ik kende de afkorting al wel maar wist echt niet meer waar hij voor stond lol.quote:Op maandag 16 december 2013 18:05 schreef photolex het volgende:
[..]
Ik zag dat je al hoorde dat het fashion week is
En wat ik had/heb is een te laat geconstateerd gevalletje Lyme :/
Holy hell dat gaat tijd kosten!quote:Op maandag 16 december 2013 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
quote:
quote:Bart maakt mooie foto's, maar ik blijf het jammer vinden dat alles in zwart-wit is. Jullie zijn toch ook mooi in kleur?
Geen collega's in de buurt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben echt een kneus. Sleutels van werk liggen nog in Breda.. Zucht
das balen. Kom je dan toch binnen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben echt een kneus. Sleutels van werk liggen nog in Breda.. Zucht
Nee dat wordt een ritje Breda. Maar gelukkig morgen pas nodig. Maar moet morgen avond ook weer naar Breda. Blijf heen en weer rijden zo haha.quote:
Haha ik ken dat wel ja. Maar het went vrij snel weer. En helaas geen collega's.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen collega's in de buurt?
Zoiets ga ik straks ook vast krijgen met de auto. Heb momenteel een auto met keyless entry (zo'n ding wat open gaat als je je hand in de buurt van het handvat steekt), maar dat gaat straks veranderen. Zul je zien dat ik met een duffe kop als een malle aan dat handvat sta te trekken. Of niet op slot doen en zo...
Ach, het kon erger: sleutels van je thuiskantoor vergeten. Toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik ken dat wel ja. Maar het went vrij snel weer. En helaas geen collega's.
Hoop voor je niet van uit De richting Rotterdam. Stond net nog helemaal vast.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat wordt een ritje Breda. Maar gelukkig morgen pas nodig. Maar moet morgen avond ook weer naar Breda. Blijf heen en weer rijden zo haha.
Nee Eindhoven maar dat is ook altijd feestquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoop voor je niet van uit De richting Rotterdam. Stond net nog helemaal vast.
Nee haha was het maar zo makkelijk dan had ik er wel wat anders op bedacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, het kon erger: sleutels van je thuiskantoor vergeten. Toch?
das balen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat wordt een ritje Breda. Maar gelukkig morgen pas nodig. Maar moet morgen avond ook weer naar Breda. Blijf heen en weer rijden zo haha.
Niet echt gewoon kerst met familie en oud en nieuw op Texel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef Merlijn het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor de aankomende feest-ellende?
Dat klinkt dan weer goed. Bij ons is het weer rennen en vliegen met familie en gezin verdeeld over het halve land... Maar ach.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:34 schreef Ener-G het volgende:
Feestje in een van de beste Thaise restaurants van Amsterdam waarschijnlijk
Niet genoeg tijd hebben om je over zulke kleine dingen te ergerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
Je daar druk over maken
Zulke mensen op facebook hebben
Denken dat de FOT sc hetzelfde als KLB is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Onderduikenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef Merlijn het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor de aankomende feest-ellende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Heavy stuff, prachtige platen wel. Met name de donkere bij kaarslicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef problematiQue het volgende:
Indrukwekkende stream, documentaire fotografie over drugsgebruikers in New York: http://www.flickr.com/photos/arnade/
De grootste angst van iedereen op FOT is dat jij het gebrek aan KLB hier gaat compenseren met dagboek postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet altijd pijn aan me ogen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Gister me 5d mark II met 24-105 lens opgehaald
boeiend. Is maar een forum. Geen sollicitatie. Maakt MEquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:30 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dat doet altijd pijn aan me ogen.
Misschien nog wel indrukwekkender zijn de kloten die je nodig moet hebben om regelmatig de bronx in te lopen met je camera, zeker in deze niet meest frisse buurten :-oquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef problematiQue het volgende:
Indrukwekkende stream, documentaire fotografie over drugsgebruikers in New York: http://www.flickr.com/photos/arnade/
Zitten paar toffe platen tussen maar ook een hoop die mij totaal niet aanspreken. Ik heb wel eens betere series gezien met dergelijke onderwerpquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:57 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Misschien nog wel indrukwekkender zijn de kloten die je nodig moet hebben om regelmatig de bronx in te lopen met je camera, zeker in deze niet meest frisse buurten :-o
Ze hebben hier de oirschotsedijk afgesloten. Nu moeten we langs het spoor rijden. En een zijstraat daar hebben ze opgeleukt met roze\rode lantaarnpalen. Als je denkt dat daar bij het spoor tot een paar jaar terug echt de tippelbuurt was...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zitten paar toffe platen tussen maar ook een hoop die mij totaal niet aanspreken. Ik heb wel eens betere series gezien met dergelijke onderwerp![]()
Kolere... het lijkt wel een hoerendorp hier tegenwoordigKweker heeft roze led verlichting uitgevonden om zijn tomaatjes sneller te laten groeien en dus zijn hele kassencomplex mee volgehangen...
![]()
[ afbeelding ]
Het Noorderlicht in NLquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zitten paar toffe platen tussen maar ook een hoop die mij totaal niet aanspreken. Ik heb wel eens betere series gezien met dergelijke onderwerp![]()
Kolere... het lijkt wel een hoerendorp hier tegenwoordigKweker heeft roze led verlichting uitgevonden om zijn tomaatjes sneller te laten groeien en dus zijn hele kassencomplex mee volgehangen...
![]()
[ afbeelding ]
Doe het maar lang genoeg, dan komt het vanzelf in je sollicitatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
boeiend. Is maar een forum. Geen sollicitatie. Maakt MEdus vrij weinig uit als ik spreektaal gebruik.
Lijkt me van wel (met aankoopbon) maar weet niet hoe dat gaat als het objectief op een andere naam geregistreerd staat. Even een belletje naar Beverwijk kan snel uitsluitsel gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef Mercan het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nikon 24-70 2.8 en ben in gesprek met een verkoper.
Hij heeft een lens van 1 jaar oud (dus nog 1 jaar garantie).
Deze lens is gekocht bij een winkel die inmiddels niet meer bestaat.
Mocht ik gebruik willen maken van garantie kan ik toch rechtstreeks naar Nikon?
Oh nee hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Doe het maar lang genoeg, dan komt het vanzelf in je sollicitatie.
Waarschijnlijk zullen andere winkels wel om een kleine vergoeding vragen voor het verhandelen van jouw aanvraag (bij Foka is dat bijvoorbeeld 30 euro).quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef Mercan het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nikon 24-70 2.8 en ben in gesprek met een verkoper.
Hij heeft een lens van 1 jaar oud (dus nog 1 jaar garantie).
Deze lens is gekocht bij een winkel die inmiddels niet meer bestaat.
Mocht ik gebruik willen maken van garantie kan ik toch rechtstreeks naar Nikon?
Ik moest er stiekem een beetje om lachenquote:
Bedoel je zoiets: http://www.tamrac.com/products/andtislipcamerastrap/? Zit op mijn Minolta SLR.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:05 schreef Susteren het volgende:
Weet iemand misschien een soort "quick release" camera straps? Wil ze er makkelijk aan en af kunnen doen
Ja precies, gaaf! Thx.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:20 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets: http://www.tamrac.com/products/andtislipcamerastrap/? Zit op mijn Minolta SLR.
Heb je een wilde nacht gehad, als ik je om kwart voor 6 nog wakker kan schoppenquote:Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Auw! Heb vakantie! Nu weer klaarwakker
De wilde nacht viel meequote:Op zondag 22 december 2013 20:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb je een wilde nacht gehad, als ik je om kwart voor 6 nog wakker kan schoppen
Eerst even hardlopen!quote:Op maandag 23 december 2013 09:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan ga je workflow maar eens beschrijven in mijn Photoshop/Lightroom topic!
Topquote:Op maandag 23 december 2013 09:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eerst even hardlopen!
Daarna zal ik dat doen!
Goed bezig!quote:Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef Xilantof het volgende:
Momenteel ren ik inderdaad niet zo hard... M'n snelheid is afgelopen zomer behoorlijk weggezakt.
Maar net wel lekker 11 km erop zitten.
Op zich wel, maar wetende dat ik eigenlijk voor de halve marathon aan het trainen ben valt dit een beetje tegen (als ik m'n trainingschema bekijk)quote:
Dan moet je nog een tandje bijzetten idd. Maar je hebt vakantie toch? Kun je extra trainen ^^quote:Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op zich wel, maar wetende dat ik eigenlijk voor de halve marathon aan het trainen ben valt dit een beetje tegen (als ik m'n trainingschema bekijk)
Dat is inderdaad het planquote:Op maandag 23 december 2013 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan moet je nog een tandje bijzetten idd. Maar je hebt vakantie toch? Kun je extra trainen ^^
Die ga je goed halen dan dat scheelt. Ik moet een nieuw squash raket kopen. Dwars doormiddenquote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het plan
Mocht ik daarna er een hard hoofd in hebben geef ik me op voor de 10 km
Thanksquote:Op maandag 23 december 2013 09:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eerst even hardlopen!
Daarna zal ik dat doen!
Hoop wel m'n snelheid nog wat te verbeteren...quote:Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ga je goed halen dan dat scheelt. Ik moet een nieuw squash raket kopen. Dwars doormidden![]()
Graag gedaanquote:
Goed oefenen dat lukt je welquote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoop wel m'n snelheid nog wat te verbeteren...![]()
En hoe krijg je dat voor elkaar?was je kwaad?
[..]
Graag gedaan![]()
als je (gerichte) vragen hebt hoor ik het graag natuurlijk
Dit is niet jouw topic vriend!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dit is niet jouw topic vriend!
Hmm lekker hoor!quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
First I was like
[ afbeelding ]
Then! I was like![]()
[ afbeelding ]
TRTRRRRRTRRRRRRRTRRTRTRTRTRRTRRRRRquote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hij doet van TRRRRRRRTTTRRRRTRTRTRTRTRRRRR.
100 foto's gemaakt.
Precies. Niet moeilijker maken dan het is. Eens kijken of dat glazen huis bestand is tegen 1dX powersss.quote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef Uncle het volgende:
[..]
TRTRRRRRTRRRRRRRTRRTRTRTRTRRTRRRRR![]()
Spray and pray = bazenfotografie
quote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef Uncle het volgende:
HD filmen zonder filmfunctie
TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR --> timelapse --> done
Dit is niet het patstopic...quote:
Dan alleen nog bewerken.quote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef Uncle het volgende:
HD filmen zonder filmfunctie
TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR --> timelapse --> done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |