Dat is ook een beetje mijn afweging. De D3s is volledig geen everyday camera, zelfs niet met een plastic fantastic erop, dus daarom neem ik die eigenlijk alleen mee als ik weet dat ik foto's ga maken. Alle andere dagen/situaties zit ik standaard zonder degelijke camera.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Ener-G het volgende:
Same here, X100 is mn 'everyday' camera, naast mn D700 die ik voornamelijk voor concerten gebruik, en gelegenheden waarbij ik op voorhand al kom om te schieten. Om die D700 elke dag mee te zeulen..
Al zouden de meeste dingen die ik met de D700 doe ook prima met de X100 kunnen.
Filmen doe ik vrijwel niet, trouwens. Heb daar echt weinig mee. Destijds was dat ook een van de afwegingen om voor de D700 te gaan, en niet de 5d2. Al is dat met de komst van de X100 ook al wel veranderd, stiekem heb ik op diverse feestjes al wel wat korte impressies bijelkaar gefilmd met dat ding
Tegenwoordig heb je ook kleine/lichte full frame DSLR's (EOS 6D, Nikon D600)!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn afweging. De D3s is volledig geen everyday camera, zelfs niet met een plastic fantastic erop, dus daarom neem ik die eigenlijk alleen mee als ik weet dat ik foto's ga maken. Alle andere dagen/situaties zit ik standaard zonder degelijke camera.
...
Klein alsin jaszak formaat (broekzak hoeft niet perse). Een dslr kost gewoon veel ruime, die moet om je schouder/nek of in een tas. Dan ga ik hem al thuis laten in bepaalde gevallen. En dan is dat niet anders dan de D3s...quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook kleine/lichte full frame DSLR's (EOS 6D, Nikon D600)!
Het is nog toekomstmuziek, maar zoiets gaat er hier ook wel een keertje komen.. Even wachten toto de prijs nog wat zakt
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, maar eens in Eindhoven koekeloeren. Rare Brabo's.
quote:
Nou eens testen zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed hoorkoud zoals in de rest van het land haha.
Ja weet niet of je met de auto komt maar het is druk. PSV moet zo spelenquote:
Ik zal er met een grote boog omheen gaanquote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja weet niet of je met de auto komt maar het is druk. PSV moet zo spelen
Doe dat haha. Mocht je langs het Evoluon rijden zwaai even de andere kant op ^^quote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal er met een grote boog omheen gaan
Leuk! 50 mm?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh! by EL-DE, on Flickr
Bokeh testje!
Oh waar?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar heb ik begin van het jaar nog gewerkt.
8-blade diafragma.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh! by EL-DE, on Flickr
Bokeh testje!
Ik vond de bouwkwaliteit van de 1.8 niet zo denderend. Mijn portemonnee vond de bouwkwaliteit van de 1.2 niet zo denderendquote:Op donderdag 12 december 2013 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah scheelt dat veel tegenover de 1.8?
Ah zo. En qua licht of weet je dat zo niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vond de bouwkwaliteit van de 1.8 niet zo denderend. Mijn portemonnee vond de bouwkwaliteit van de 1.2 niet zo denderend! De 1.4 is dus een mooi compromis
.
Ah Tongelre dat is aan de andere kant van Eindhovenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kanaadijk-Noord, PostNL. Ben nu weer terug op m'n thuisbasis, het postkantoor in Maastricht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |