Nou eens testen zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed hoorkoud zoals in de rest van het land haha.
Ja weet niet of je met de auto komt maar het is druk. PSV moet zo spelenquote:
Ik zal er met een grote boog omheen gaanquote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja weet niet of je met de auto komt maar het is druk. PSV moet zo spelen
Doe dat haha. Mocht je langs het Evoluon rijden zwaai even de andere kant op ^^quote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal er met een grote boog omheen gaan
Leuk! 50 mm?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh! by EL-DE, on Flickr
Bokeh testje!
Oh waar?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar heb ik begin van het jaar nog gewerkt.
8-blade diafragma.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh testje!
Ik vond de bouwkwaliteit van de 1.8 niet zo denderend. Mijn portemonnee vond de bouwkwaliteit van de 1.2 niet zo denderendquote:Op donderdag 12 december 2013 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah scheelt dat veel tegenover de 1.8?
Ah zo. En qua licht of weet je dat zo niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vond de bouwkwaliteit van de 1.8 niet zo denderend. Mijn portemonnee vond de bouwkwaliteit van de 1.2 niet zo denderend! De 1.4 is dus een mooi compromis
.
Ah Tongelre dat is aan de andere kant van Eindhovenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kanaadijk-Noord, PostNL. Ben nu weer terug op m'n thuisbasis, het postkantoor in Maastricht.
Dan krijg jij je post dus via de Vaalserbergwegquote:Op donderdag 12 december 2013 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah Tongelre dat is aan de andere kant van Eindhoven
Zou goed kunnen. Ik heb zelf ook voor de post gewerkt toen het nog TNT was. We hebben wel een aardige postbode. Kent zelfs de naam van de hond haha.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan krijg jij je post dus via de Vaalserbergweg.
8 blade 50mm? welke?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh testje!
Ik kan er niks aan doen dat ik er vandaag op zo'n onchristelijke tijd uit moest... Ik voel me eerderquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 03:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik er vandaag op zo'n onchristelijke tijd uit moest... Ik voel me eerder
Ik ga vriendin met haar vriend naar Schiphol brengen. Dus het is wel voor een goed doel. Mag alleen niet mee dat is dan wel weer jammer.
2/3 stop meer licht dan de 1.8. Echter op 1.4 is ie een beetje soft, dus klein beetje afstoppen voor een scherp resultaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah zo. En qua licht of weet je dat zo niet?
Oke dus dan zal het veel hetzelfde blijven?quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
2/3 stop meer licht dan de 1.8. Echter op 1.4 is ie een beetje soft, dus klein beetje afstoppen voor een scherp resultaat.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat de 1.8 ook niet zo scherp is op 1.8, maar dat kan ik niet onderbouwen. Maar het gaat bij zo'n diafragma toch om de "dreamy" look lijkt me.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke dus dan zal het veel hetzelfde blijven?
Ik weet het bij de 50 mm eigenlijk niet zo. De 35 zet ik als het even kan niet op 1.8 neequote:Op vrijdag 13 december 2013 08:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve vanuit dat de 1.8 ook niet zo scherp is op 1.8, maar dat kan ik niet onderbouwen. Maar het gaat bij zo'n diafragma toch om de "dreamy" look lijkt me.
Doe maar ruig. Eerst Eindhoven nu Frankrijk ^^quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dagje in Frankrijk fotograferen, hup!
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 07:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een station te laat wakker worden. Altijd jammer.
Sterrenfotograaf die met de trein naar huis moet. Altijd jammerquote:Op zaterdag 14 december 2013 07:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een station te laat wakker worden. Altijd jammer.
Welk diafragma is dit?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bokeh testje!
Indrukwekkend....quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef problematiQue het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)aves_you_speechless/
Zo, een uur verder. Wat een platen... Stil van!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef problematiQue het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)aves_you_speechless/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |