Niet genoeg tijd hebben om je over zulke kleine dingen te ergerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
Je daar druk over maken
Zulke mensen op facebook hebben
Denken dat de FOT sc hetzelfde als KLB is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Onderduikenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef Merlijn het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor de aankomende feest-ellende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Heavy stuff, prachtige platen wel. Met name de donkere bij kaarslicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef problematiQue het volgende:
Indrukwekkende stream, documentaire fotografie over drugsgebruikers in New York: http://www.flickr.com/photos/arnade/
De grootste angst van iedereen op FOT is dat jij het gebrek aan KLB hier gaat compenseren met dagboek postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet altijd pijn aan me ogen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Gister me 5d mark II met 24-105 lens opgehaald
boeiend. Is maar een forum. Geen sollicitatie. Maakt MEquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:30 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dat doet altijd pijn aan me ogen.
Misschien nog wel indrukwekkender zijn de kloten die je nodig moet hebben om regelmatig de bronx in te lopen met je camera, zeker in deze niet meest frisse buurten :-oquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef problematiQue het volgende:
Indrukwekkende stream, documentaire fotografie over drugsgebruikers in New York: http://www.flickr.com/photos/arnade/
Zitten paar toffe platen tussen maar ook een hoop die mij totaal niet aanspreken. Ik heb wel eens betere series gezien met dergelijke onderwerpquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:57 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Misschien nog wel indrukwekkender zijn de kloten die je nodig moet hebben om regelmatig de bronx in te lopen met je camera, zeker in deze niet meest frisse buurten :-o
Ze hebben hier de oirschotsedijk afgesloten. Nu moeten we langs het spoor rijden. En een zijstraat daar hebben ze opgeleukt met roze\rode lantaarnpalen. Als je denkt dat daar bij het spoor tot een paar jaar terug echt de tippelbuurt was...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zitten paar toffe platen tussen maar ook een hoop die mij totaal niet aanspreken. Ik heb wel eens betere series gezien met dergelijke onderwerp![]()
Kolere... het lijkt wel een hoerendorp hier tegenwoordigKweker heeft roze led verlichting uitgevonden om zijn tomaatjes sneller te laten groeien en dus zijn hele kassencomplex mee volgehangen...
![]()
[ afbeelding ]
Het Noorderlicht in NLquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zitten paar toffe platen tussen maar ook een hoop die mij totaal niet aanspreken. Ik heb wel eens betere series gezien met dergelijke onderwerp![]()
Kolere... het lijkt wel een hoerendorp hier tegenwoordigKweker heeft roze led verlichting uitgevonden om zijn tomaatjes sneller te laten groeien en dus zijn hele kassencomplex mee volgehangen...
![]()
[ afbeelding ]
Doe het maar lang genoeg, dan komt het vanzelf in je sollicitatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
boeiend. Is maar een forum. Geen sollicitatie. Maakt MEdus vrij weinig uit als ik spreektaal gebruik.
Lijkt me van wel (met aankoopbon) maar weet niet hoe dat gaat als het objectief op een andere naam geregistreerd staat. Even een belletje naar Beverwijk kan snel uitsluitsel gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef Mercan het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nikon 24-70 2.8 en ben in gesprek met een verkoper.
Hij heeft een lens van 1 jaar oud (dus nog 1 jaar garantie).
Deze lens is gekocht bij een winkel die inmiddels niet meer bestaat.
Mocht ik gebruik willen maken van garantie kan ik toch rechtstreeks naar Nikon?
Oh nee hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Doe het maar lang genoeg, dan komt het vanzelf in je sollicitatie.
Waarschijnlijk zullen andere winkels wel om een kleine vergoeding vragen voor het verhandelen van jouw aanvraag (bij Foka is dat bijvoorbeeld 30 euro).quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef Mercan het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nikon 24-70 2.8 en ben in gesprek met een verkoper.
Hij heeft een lens van 1 jaar oud (dus nog 1 jaar garantie).
Deze lens is gekocht bij een winkel die inmiddels niet meer bestaat.
Mocht ik gebruik willen maken van garantie kan ik toch rechtstreeks naar Nikon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |