Onestop-Digitalquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Uncle het volgende:
Knoop. Hak. Snelle Hongkongnezen. Nog snellere Dhl. Whoop
[ afbeelding ]
Best bizar dat pakketjes uit Hong Kong de volgende dag al aan de deur gebracht worden (met en beetje steggelen vanwege tijdsverschil)
Linkshandig model gekocht?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Best bizar dat pakketjes uit Hong Kong de volgende dag al aan de deur gebracht worden (met en beetje steggelen vanwege tijdsverschil)
X100s, nice. veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt! Zelf ook daar gehaaldquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Uncle het volgende:
[..]
jups. Goedkoper kon ik nergens vinden en snellere service ook niet waarschijnlijk :-P
Londen is echt een vette stadquote:Op zondag 15 december 2013 12:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Reisje naar Londen geboekt voor het eerste weekend in februari.en natuurlijk naar de Harry potter studio.
Sowieso kom er een paar keer per jaar. En blijf het gewoon tof vinden.quote:
Ja, herkenbaar. Heb het ook met Berlijn en Parijs. Ook gewoon makkelijk dat je de taal spreekt.quote:Op zondag 15 december 2013 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sowieso kom er een paar keer per jaar. En blijf het gewoon tof vinden.
Ja vind ik ook. Het is allemaal relatief goed te doen met de auto enzo. Al heb ik niet zoveel met Parijs haha.quote:Op zondag 15 december 2013 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Heb het ook met Berlijn en Parijs. Ook gewoon makkelijk dat je de taal spreekt.
Bijna altijd wel eigenlijkquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Gebruiken mensen hier btw hun zonnenkappen?
Zit me de laatste tijd een beetje af te vragen.. ik vind ze zwaar overrated, heb eigenlijk nog nooit een mislukte foto gehad omdat ik m'n zonnenkap er niet op had. Ik weet niet of andere mensen dat wel hebben gehad?quote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Bijna altijd wel eigenlijkHoezo vraag je je dat af?
Ik wel. Ik heb foto's gehad waarop je van die strepen/vlekken van de zon had. Dus sindsdien gebruik ik hem vakerquote:Op zondag 15 december 2013 16:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Zit me de laatste tijd een beetje af te vragen.. ik vind ze zwaar overrated, heb eigenlijk nog nooit een mislukte foto gehad omdat ik m'n zonnenkap er niet op had. Ik weet niet of andere mensen dat wel hebben gehad?
Altijd. Niet zozeer vanwege de zon, maar meer ter bescherming van mijn frontglas.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Idem.quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Altijd. Niet zozeer vanwege de zon, maar meer ter bescherming van mijn frontglas.
Leuke act ja, waar staat ze?quote:Op zondag 15 december 2013 11:43 schreef freud het volgende:
Tickets voor Rebecca Ferguson gescoord. Goeie start van de zondag!
Ja heb veel verprutste foto's door flair enzo.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Bijna altijd. Alleen als ik foto's maak met flitser OP de body dan gaat de kap eraf.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Dat dus. Ben nu in Parijs, loop de hele dag rond met camera om m'n nek. Zonder lensdop, maar met zonnekap.quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Altijd. Niet zozeer vanwege de zon, maar meer ter bescherming van mijn frontglas.
Dat dus. Daarom heb ik ook bij voorkeur van die ouderwetse rubberen zonnekappen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Tof, even tickets regelenquote:
Tof ding!quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Uncle het volgende:
Bijna de goede lensmug gekregenWel mijn eerste rode ring
![]()
[ afbeelding ]
Mogge! Erg vroeg wakker voor vrije dag. Kat vond dat het wel genoeg slaap was...quote:Op maandag 16 december 2013 06:54 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Zonnekap gebruik ik niet altijd...
Op m'n 14-24 zit ie ingebouwd![]()
Gebruik hem eigenlijk altijd, behalve op m'n 85 mm (die ik nu veel gebruik).
Die heb ik ook gehad laatstquote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Uncle het volgende:
Bijna de goede lensmug gekregenWel mijn eerste rode ring
![]()
[ afbeelding ]
hier ook behalve bij mn 35 en 50 mmquote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 december 2013 08:40 schreef Uncle het volgende:
[..]
"ze hadden ook een witte dus ik dacht dat de zwarte een Nikon was"
geeft niet hoor schat
Zitten bij mijn lenzen (Pentax DA70 en DA15) er standaard op, dus ja, altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef andreas612 het volgende:
Zonder zonnekap raak je de DA 70 kwijtquote:Op maandag 16 december 2013 10:09 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Zitten bij mijn lenzen (Pentax DA70 en DA15) er standaard op, dus ja, altijd.
Teek toch?quote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef photolex het volgende:
Hullo.
Ben even een halfjaartje ziek geweest. Was wel lekker rustig. Hier nog wat gebeurd?
Heb net gehoord dat ik in januari weer achter de schermen van de AIFW mag lopen. Heb dus een maandje om weer fit te zijn. Je zal maar een hobby hebben...
Wat is de AIFW.. Waarschijnlijk wordt dit zo'n ohw ja momentje..quote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef photolex het volgende:
Hullo.
Ben even een halfjaartje ziek geweest. Was wel lekker rustig. Hier nog wat gebeurd?
Heb net gehoord dat ik in januari weer achter de schermen van de AIFW mag lopen. Heb dus een maandje om weer fit te zijn. Je zal maar een hobby hebben...
Amsterdam International Fashin Weekquote:Op maandag 16 december 2013 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat is de AIFW.. Waarschijnlijk wordt dit zo'n ohw ja momentje..
Ennuh ik hoop dat je het gaat redden in een maandwat mankeerde je if is dat te privé?
Oh tof zeg!quote:Op maandag 16 december 2013 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Amsterdam International Fashin Week
Als je DE oplossing weet, geef ff een seintjequote:Op maandag 16 december 2013 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Nog maar eens op internet rondspeuren naar dé manier om veel (lees: 3000+) dia's te gaan digitaliseren.
goede scanner kopen en een aantal weekenden voor gaan zitten?quote:Op maandag 16 december 2013 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Nog maar eens op internet rondspeuren naar dé manier om veel (lees: 3000+) dia's te gaan digitaliseren.
Ik heb ooit een scanner gezien die werkte als een oude diaprojector. Slee erin stoppen en het apparaat aanzetten en z'n werk laten doen. Weet alleen niet hoeveel bakken koffie je op had voordat ie zich door de slee had gevretenquote:Op maandag 16 december 2013 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
We'll do.quote:Op maandag 16 december 2013 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
Als je DE oplossing weet, geef ff een seintje
Je hebt eigenlijk 3 opties voor zover ik lees (houtje touwtje oplossingen zoals met DSLR niet meegenomen)quote:Op maandag 16 december 2013 15:49 schreef Ynske het volgende:
goede scanner kopen en een aantal weekenden voor gaan zitten?
Dat is inderdaad bijvoorbeeld zo'n Nikon Coolscan (en dergelijke apparaten) geloof ik.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb ooit een scanner gezien die werkte als een oude diaprojector. Slee erin stoppen en het apparaat aanzetten en z'n werk laten doen. Weet alleen niet hoeveel bakken koffie je op had voordat ie zich door de slee had gevreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |