Fixed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef Rewimo het volgende:
Toevoeging voor de OP: TofKloontje is Adnaps Santa
quote:
Ha, het pak is aangekomenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef indaha het volgende:
Hier is ook een pakje aangeland![]()
en Binky vindt het heel interessant![]()
Hij denkt , ik blijf er maar bij![]()
want er zit misschien ook nog wel iets in voor mij![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zal het er even achter zetten wie het heeft ontvangen!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn pakketje onderweg naar mij
een idee om de mensen in de op zwart te maken die hun pakket al hebben?
Je kunt in dit topic niemand zomaar gelovenquote:
Ik zit al helemaal klaar, gepoetst, gewassen en alquote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef SmellyKloon het volgende:
Nou Knoflook, je pakket wordt nu verstuurd
sorry dat het nog zolang heeft geduurd![]()
Een pakje maakte mij een beetje boos
want het paste niet in de doos![]()
Gelukkig heb ik hier een handige man
die dozen verbouwen kan![]()
Nog even het gedicht printen zou je denken
nee hoorde printer wou geen letters schenken.
Ik dacht miljaar , komt dat nog wel goed dit jaar.
Maar uiteindelijk is het onderweg
nu maar hopen dat de post niet verdwaalt in heg of steg.
Ik ben nu zo blij, eindelijk van gedichten en pakjes vrij
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:43 schreef TofKloontje het volgende:
Het pakketje voor Adnap is ook onderweg. Dat wordt alleen vanuit zo'n TNT-punt weggebracht, dus ik weet niet precies wanneer dat gebeurd is en welke dag het pakketje aan zal komen. Maar het is onderweg!
Tofkloontje piept er nu weer snel tussenuit!
He daar, lief drolletjequote:Op donderdag 12 december 2013 17:59 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn bezorger weet ik waar ik werk overdag
dus mocht het huis zijn leeg zijn deze dag
dan zoekt hij mij wel op bij de baas
ja hij is net een sinterklaas
Ik snotter en hoest alles nog bij elkaarquote:Op donderdag 12 december 2013 17:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
He daar, lief drolletje
hoe gaat het vandaag met je bolletje?
Je hoest en proest de hele dagquote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik snotter en hoest alles nog bij elkaar
gelukkig is deze dag weer bijna klaar
En met jou beste meid ?
hoe gaat het met jou in deze drukke tijd ?
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Oognip het volgende:
Ik heb ook een pakketje ontvangeninclusief afzender
waaaarom?
Eanquote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een DO!!! riep Ean uit. Pakketje is binnen.
Oognip misschien een valse afzender.
Ach dan moet de rest maar raden wie jou heeftquote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]dus jij hoeft de 21ste niet meer te raden , maar het kadootje blijft spannend toch.
Daar heb ik een truucje voor wat ik natuurlijk (nog) niet ga verradenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach dan moet de rest maar raden wie jou heeft![]()
Toen mijn man het pakketje op het postkantoor afleverde bleven ze dat ook vragen maar toen hij uitlegde dat het geheim moest blijven snapten ze het , alleen als het niet bezorgd kon worden konden ze het nergens naar terugsturen .
Dat ze de pakjes maar gewoon bezorgen , geen flauwekul van die pakketbezorgersquote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Daar heb ik een truucje voor wat ik natuurlijk (nog) niet ga verraden
O , ik weet niet of ik me zou kunnen beheersenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er staat een postcode bij ja! Die ik natuurlijk absoluut niet ga opzoeken
Niet doen en jij kan dat echt! (ik zou op mijn handen moeten zitten)quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er staat een postcode bij ja! Die ik natuurlijk absoluut niet ga opzoeken
Uhhh inc afzender? laat me raden iemand heeft mijn naam daar neergekwakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Oognip het volgende:
Ik heb ook een pakketje ontvangeninclusief afzender
waaaarom?
O mis ik hier ietsquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhhh inc afzender? laat me raden iemand heeft mijn naam daar neergekwakt.
Dankzij jou post op mijn FB denkt men serieus dat ik met kerst bij nou ben.
Hihiquote:
Whehe is dat verder nog ergens te lezen op FB?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhhh inc afzender? laat me raden iemand heeft mijn naam daar neergekwakt.
Dankzij jou post op mijn FB denkt men serieus dat ik met kerst bij nou ben.
nee mijn apps staan niet op FB en werkmailtjes ook niet. Laatste dagen is mijn liefdesleven ineens belangrijker dan klanten helpen lijkt het wel......quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe is dat verder nog ergens te lezen op FB?
Oke , uiteindelijk kom ik er wel achter hoor , Sherlock is my middle namequote:
Indaha Sherlock Holmesquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Oke , uiteindelijk kom ik er wel achter hoor , Sherlock is my middle name![]()
Oh niet...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee mijn apps staan niet op FB en werkmailtjes ook niet. Laatste dagen is mijn liefdesleven ineens belangrijker dan klanten helpen lijkt het wel......
Nou je wachttijd is bijna om,heb geen vreesquote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik zit al helemaal klaar, gepoetst, gewassen en al
in afwachting van mijn pakje, wat vast snel komen zal
mijn bezorger is zo leuk en zo trouw
dus het pakje van jou
komt zeker weten hier waar jij het naar toe stuurt
enkel is het zo vreselijk lang dat het duurt
dat we uit mogen pakken
dus jouw pakket blijft aan me plakken
HHH zal er aan blijven snuffelen zo van : pak et nou eens uit
met haar nieuwsgierige snuit
dus als het er is zet ik het even op de zolder
zo voorkomen HHH en ik de kolder
om ongezien ons te orienteren en even te knijpen
in het pakje, volkomen te begrijpen
Ik verheug me op 21-12, dan mogen we slopen
en ik weet zeker, er is een boel leuks om op te hopen.
Alvast dank voor je moeite en het resultaat
wat vast in de nummer 1 van leuke giften staat.
En ik al mijn ijver ga ik aan iets voorbij
wat lief dat jij dat doet voor mij![]()
Oh, dan komt mijn grote vriend.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:27 schreef SmellyKloon het volgende:
[..]
Nou je wachttijd is bijna om,heb geen vrees
Ik heb bericht gehad van de track and trace
Morgen tussen 1 en 3 ,
komt een man/vrouw van de TNT
Dan is het jouw pakket
als je tenminste een handtekening zet .
Het komt hopelijk allemaal goed
en dan is het pakje waar het wezen moet .
Misschien ook een tip om dan even via lootjestrekken te melden dat het onderweg is en bijv een trac en trace code mee te geven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef Oognip het volgende:
Ik heb even een huishoudelijke mededeling.
Laten we afspreken dat als je bericht hebt gehad dat je je pakketje bij een afhaalpunt op kunt halen, je dat dan ook binnen enkele dagen doet. Nu is dat niet gebeurt en is het pakketje na een week retour gestuurd. Dit is niet tof voor degene die zijn/haar best voor dit pakketje heeft gedaan.
Dus graag allemaal braaf naar mij luisteren
Dat kan, maar als je een mail hebt gehad dat je je pakketje op kan halen moet dat ook voldoende zijn. Maar zo kan het ook, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Adnap het volgende:
[..]
Misschien ook een tip om dan even via lootjestrekken te melden dat het onderweg is en bijv een trac en trace code mee te geven.
niet iedereen lees mail even snel, maar ben met je eens dat een week wel genoeg moet zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan, maar als je een mail hebt gehad dat je je pakketje op kan halen moet dat ook voldoende zijn. Maar zo kan het ook, ja.
Tracktracecode doorgeven aan mijn lootje via lootjestrekken heb ik ook gedaan maar de bezorgers hebben het zo druk dat het beoogde tijdvak echt niet haalbaar is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan, maar als je een mail hebt gehad dat je je pakketje op kan halen moet dat ook voldoende zijn. Maar zo kan het ook, ja.
Lootjestrekken IS via de mailquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef Adnap het volgende:
[..]
niet iedereen lees mail even snel, maar ben met je eens dat een week wel genoeg moet zijn.
Vreten nijntjes naaldbomen op?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een boom hoor, waar de pakjes onder kunnen.Nu nog even wachten op Chris, dan kunnen we hem in z'n mand en op het krukje zetten. (Nu staat hij in de keuken, met een hekje eromheen, anders blijft er zo weinig boom over vrees ik
)
En dan morgen versieren!
Dat zal je altijd zien, net als je er heel even niet bent/op de wc zit/noem het maar komen ze pakjes brengen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb online bij post.nl een nieuwe afspraak voor bezorging dus morgen zijn man of ik de hele dag thuis, ik kan niet wachten, het is nogal kaal onder mijn kerstboom, het enige wat daar ligt is HHH
Excuus aan mijn SS, net in dat luttele kwartiertje...![]()
Ik zei nog tegen de assistente (moest alleen even een prik laten zetten) dat ik blij was dat ze niet uitliep omdat ik een pakketje verwachtte, ik ben ook half met de broek naar beneden (spuit moet in bovenbeen) de praktijk uitgehold maar dus net te laat![]()
Diva in elk geval welquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vreten nijntjes naaldbomen op?
Ik moest voor het pakje tekenen dus daarom niet bij de buren (we zijn elkaars pakjesbewaarders hier)quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien, net als je er heel even niet bent/op de wc zit/noem het maar komen ze pakjes brengen...
Ik had het geluk dat ze het bij de benedenbuurvrouw hebben gebracht.
Ik heb (de gruwel) sinds vorig jaar een nep-boom, wel een mooie maar toch. HHH liep er de naalden uit en neigde nog wel eens zo'n naald binnen te krijgen met alle gevolgen van dien, kotsen op het kleed en zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Diva in elk geval wel, die vond het vorig jaar lekker. (Toen had ik een wat grotere boom, niet op een krukje, maar met oud&nieuw zat mevrouw binnen. Ze heeft haar kans gegrepen....
)
Op zich is het niet giftig (ik heb niet het idee dat deze bomen bespoten zijn, we halen ze bij iemand met veldje naast het huis...) maar het staat zo lelijk.
Vreten ze de onderste takken dan kaal? Overigens zag ik de foto, wat een beauties, die passen qua kleur ook leuk in mijn huis, HHH is een complete mismatch wat dat betreft maar toen we haar kregen hadden we veel hout in huis en toen kleurde ze welquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Diva in elk geval wel, die vond het vorig jaar lekker. (Toen had ik een wat grotere boom, niet op een krukje, maar met oud&nieuw zat mevrouw binnen. Ze heeft haar kans gegrepen....
)
Op zich is het niet giftig (ik heb niet het idee dat deze bomen bespoten zijn, we halen ze bij iemand met veldje naast het huis...) maar het staat zo lelijk.
Jammer dat de pakjesman het pakje weer heeft meegenomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik was braaf de hele dag thuis maar had een afspraak bij de huisarts. Kom ik net de dijk oprijden, rijdt een bestelbus weg. Dat bleek dus gezien het briefje in de bus de bezorger (niet onze vaste bezorger, die kent mijn auto dus die zou absoluut meteen gestopt zijn). Ik er nog achteraan maar een tractor versperde de dijk dus kon de goede man niet meer vinden.
Maar morgen blijf ik lekker de hele dag achter de voordeur wachten want dan komt de bezorger weer![]()
Zal je net zien, ik was wel een hele 15 minuutjes weg, er was een handtekening vereist anders had de hele straat het pakketje wel aangenomen
Maar gaat helemaal goed komen![]()
Ja mamquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef Oognip het volgende:
Laten we afspreken dat als je bericht hebt gehad dat je je pakketje bij een afhaalpunt op kunt halen, je dat dan ook binnen enkele dagen doet. Nu is dat niet gebeurt en is het pakketje na een week retour gestuurd. Dit is niet tof voor degene die zijn/haar best voor dit pakketje heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef Oognip het volgende:
Geloof mij, geen haar op mijn hoofd wat ook maar de allerkleinste neiging heeft om morgen de sponde te verlaten, no way,ik lig vanaf 05.00 uur op de deurmat, met HHH en echt, met haar naast me is de bel bepaald niet te missenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef SmellyKloon het volgende:
[..]
Jammer dat de pakjesman het pakje weer heeft meegenomen
maar het is in ieder geval al in jouw dorp aangekomen
Volgens de nieuwe track and trace
is het morgen weer feest![]()
Tussen half 11 en half 1
komt de beste man weer heen
Hopelijk is er iemand die het aannemen kan
want ik heb geen idee wat er anders gebeurt dan![]()
Terugsturen gaat niet want er zit geen afzender bij![]()
een tranendal wordt het dan bij mij
Cas is een bontkleurtje (wit, bruintinten, zwart), maar Diva past inderdaad perfect in je interieur. Die is echt zwart-witquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vreten ze de onderste takken dan kaal? Overigens zag ik de foto, wat een beauties, die passen qua kleur ook leuk in mijn huis, HHH is een complete mismatch wat dat betreft maar toen we haar kregen hadden we veel hout in huis en toen kleurde ze wel
Oh das ook handig jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig houden ze bij de postbus pakjes 3 weken vast. Alleen krijg je dan weer geen bericht dat er eentje ligt. Of wel maar dat ligt dan in de postbusEen mededeling dat je een pakje kunt afhalen aan de balie.
Klopt het zo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:22 schreef indaha het volgende:
Oognip als je nog een beetje tijd vindt
kun je dan de ontvangen pakjes bijwerken, mijn lieve kind![]()
Ik wil graag weten wie allemaal al pakjes heeft ontvangen
en wie er nog naar moet verlangen
+1quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef indaha het volgende:
Ik denk het wel, anders moet diegene waarvan het niet klopt zich maar meldenthanks
Dat heeft ze inderdaad niet gehad, wel een mail via lootjestrekken.nl, maar dit is allemaal al prive besproken. Zodra het pakketje retour bij de verzender is mag ze het ophalen bij de verzender.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
+1
Maar Puala's pakketje is dus retourgezonden naar haar gever?
Kan het zijn dat ze geen briefje heeft gehad dat er ergens een pakket voor haar is om op te halen of praat ik nou poep voor mijn beurt?
Oh ok. Nou ja dan wacht ik wel een bericht af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat heeft ze inderdaad niet gehad, wel een mail via lootjestrekken.nl, maar dit is allemaal al prive besproken. Zodra het pakketje retour bij de verzender is mag ze het ophalen bij de verzender.
Dat hebben we letterlijk zo afgesproken via de appquote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ja dan wacht ik wel een bericht af.
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.quote:Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat hebben we letterlijk zo afgesproken via de app
Ik doe wel even een DM.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.
Dat Santa de cadeautjes zo mooi heeft ingepakt bedoel je? Ja, ze staan al goed onder de boom!quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Oognip het volgende:
Super leuk Candaasje! En wat een leuk idee van jouw Santa ook!
Het was het idee van jouw santa om ze onder de boom te leggen toch? Leuk ideequote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat Santa de cadeautjes zo mooi heeft ingepakt bedoel je? Ja, ze staan al goed onder de boom!
Oh zo!quote:Op zondag 15 december 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was het idee van jouw santa om ze onder de boom te leggen toch? Leuk idee
Naar mij. Als ik het terug heb. Tot nu toe niks meer gehoord.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.
Het spijt me zo van dit gedoequote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Naar mij. Als ik het terug heb. Tot nu toe niks meer gehoord.
Ah dat zou fijn zijn!quote:Op maandag 16 december 2013 15:09 schreef Puala het volgende:
FR, ik heb even gebeld. Als het goed is bieden ze morgen het pakketje aan bij mij thuis. Alleen dat is tijdens kantoortijden en dan werk ik. Maar dan kan ik zelf een ander moment van bezorging kiezen, dus waarschijnlijk komt het allemaal toch nog goed
Ja dat is wel jammerquote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
dat zou wel helemaal tof zijn.
had ik mezelf nog niet hoeven te ontmaskeren
Dat is wel heel erg jammerquote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
dat zou wel helemaal tof zijn.
had ik mezelf nog niet hoeven te ontmaskeren
Klopt volgens mij, behalve dat Rewimo een postbus heeft (en het dus lekker zelf mag (laten) afhalenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Oognip het volgende:
Klopt het dat alleen Kper en Rewimo hun pakketje nog niet hebben gekregen?
Zet er 220 op en problem solvedquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:17 schreef Adnap het volgende:
Hier ook al een starend pakje met 2 pubers die toch elke keer proberen om te spieken of ze wat zien kwa inhoud :d
Maar jij zelf helemaal nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef Bamba het volgende:
Mijn pakje ligt onder de kerstboom, waar R. een heel mooi versierde doos naast heeft gezet, die voor papa en mama is. Hij is ook heel nieuwsgierig wat er in het pakje zit
oogjes.... grijpgrage handjes.. .De rest wat onder de boom ligt is voor de heren, ben benieuwd of er nog wat voor mij bijkomtquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Zet er 220 op en problem solved![]()
Dus haast iedereen heeft een pakje met oogjes?![]()
Als er al wat pakjes hier onder de boom liggen zijn die van mij voor meneer Knoblauch en is er ook een pakje voor mij...van mezelfquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Adnap het volgende:
[..]
oogjes.... grijpgrage handjes.. .De rest wat onder de boom ligt is voor de heren, ben benieuwd of er nog wat voor mij bijkomt
Hoe tof is dat, ik verheug me er echt op het gedicht te mogen lezen en het kadootje uit te mogen pakken!quote:
Het pakketje van Rewimo is in ieder geval wel afgeleverdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Oognip het volgende:
Mooi! qltel is effe de deur uit maar ik ga bij hem informeren wanneer hij naar de postbus gaat. Kan niet lang meer duren want het brood begint op te rakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef anul het volgende:
Het pakketje van Rewimo is in ieder geval wel afgeleverd
Naast dat ik nieuwsgierig ben wat mijn ss voor mij gekocht heeft, ben ik ook heel erg benieuwd wat mijn lootje van het pakketje vindt. Ik heb erg veel voorpret gehad om het samen te stellenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoe tof is dat, ik verheug me er echt op het gedicht te mogen lezen en het kadootje uit te mogen pakken!
Ik ben met alles blij van mijn SS, het pakje tikt in elk geval niet dus komt helemaal goed![]()
Ja dat laatste vooral, ik ben benieuwd of ik het naar de zin heb gekochtquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Naast dat ik nieuwsgierig ben wat mijn ss voor mij gekocht heeft, ben ik ook heel erg benieuwd wat mijn lootje van het pakketje vindt. Ik heb erg veel voorpret gehad om het samen te stellen
Dat zal Bamba niet zo leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:23 schreef indaha het volgende:
Ik hoop ook dat mijn lootje het een beetje leuk vindt![]()
De foto wordt tot morgen uitgesteld aangezien er nog geen boom staat, zul je net zien dat er vanalles tussenkomt als ik iets beloof![]()
ik heb dus ook nog niets uit de doos gehaald
Klopt, althans, voor mij dan, heb ook nog geen berichtje in de bus gehad dat er een pakketje voor me is, dus misschien morgen ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Oognip het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zal Bamba niet zo leuk vinden.
Dan heeft rewimo vast jouquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, althans, voor mij dan, heb ook nog geen berichtje in de bus gehad dat er een pakketje voor me is, dus misschien morgen ofzo.
Lest best zeggen wij hier altijd maar
Daarom mag ik wel raden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
ssssst, moet verassing blijven
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daarom mag ik wel raden.
Heb jij toevallig je postcode op je pakketje gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee.Haha dus misschien heb jij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heeft ie dat gedaan?
Hoax! Dan had je allang tegen jezelf gezegd dat je alle pakjes mocht openmakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef indaha het volgende:
Het is een complot om ons door de war te maken![]()
Maar ze maken me niet gek hoor en jullie ook niet, ik ben gewoon Santaha mijn eigen kloon
Nee want de boom staat nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoax! Dan had je allang tegen jezelf gezegd dat je alle pakjes mocht openmaken
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Ik zet geen boom neer, mag mijn pakje niet open dan?
Misschien heeft Knoflook wel tips voor jequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef indaha het volgende:
Nee want de boom staat nog nietdus de pakjes kunnen er niet onder
en dan kan ik geen foto maken en dan kan mijn kloon/ikzelf/mezelf/ of nog iemand anders
niet jullie misleiden , denk ik
![]()
Nou daar heb je het al nu ben ik mijn kluts kwijt
Zo weinig maar? [/een schizofreen is nooit alleen]quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef indaha het volgende:
Had ik jullie al eens verteld van mijn meerdere persoonlijkheden , Kloon 1 t/m 8
Hoezoquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien heeft Knoflook wel tips voor je
Heeft zij wel een boom , anders mag dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
ok dan stuur ik nip mijn pakje terug.
Dan weet ze vast waar je kluts isquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef indaha het volgende:
Hoezo, Knoflook is mijn andere ik toch
Onze boom staat buitenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef indaha het volgende:
Heeft zij wel een boom , anders mag dat ook niet hoor
Daar ligt toch al een kat op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef indaha het volgende:
Zo krijg ik mijn kerstkaarten niet geschreven
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou stuurt Toek zijn pakket naar jou en alles is opgelostquote:
De watte? Kluts, was daquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien heeft Knoflook wel tips voor je
Strak planquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef indaha het volgende:
Nou stuurt Toek zijn pakket naar jou en alles is opgelost
Ja zo komen die kaarten dus nooit afquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef indaha het volgende:
Nou ik ga effe rusten , jullie zijn erg vermoeiend vandaag
Postkantoor Beugenquote:
Je mag het houden hoor!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
ok dan stuur ik nip mijn pakje terug.
Jazekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat ben ik al!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben ook vreselijk benieuwd wat Rewimo van mijn kadootje vindt![]()
Ja maar ik ben ook heel erg benieuwd wat jij van mijn kadootje vindtquote:
Niet waar , Rewimo is van mijquote:
Beetje opletten hequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook heel erg benieuwd wat jij van mijn kadootje vindt![]()
Ik ik ben benieuwd naar jouw kadootje![]()
Heb je nou een boom of niet?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
JazekerEr kunnen alleen geen pakjes onder
Dan heb je geen boom maar een boompje of je hebt een enorm pakje gekregenquote:
Dus jij hebt Kper of Rewimoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Leve de Tracktrace, anders had ik niet geweten of mijn kadootje voor mijn lootje nou wel verstuurd is of niet
Tegen de tijd dat je klaar bent zou ik maar vast 2015 op die kaarten zettenquote:
Ik weet niet wie ik heb want het is toch Secret Santa dus ik heb gewoon blind een adres uit de lijst geprikt. Dus geen idee wie ik heb.quote:
Ik zet gewoon fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar erop, dus die kunnen nog heel lang meequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je klaar bent zou ik maar vast 2015 op die kaarten zetten
Ja natuurlijk dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik heb want het is toch Sectret Santa dus ik heb gewoon blind een adres uit de lijst geprikt.
Of was dat niet de bedoeling
Daarom koop ik nooit kaarten met het jaartal er op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zet gewoon fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar erop, dus die kunnen nog heel lang mee
Poeh, zie je, jij en ik snappen het!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat heb ik ook gedaan
Ja maar jij bent ook mijn andere ik, als jij me niet begrijpt gaan we van het padje afquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Poeh, zie je, jij en ik snappen het!
Ik snap het volkomen, helemaal!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook mijn andere ik, als jij me niet begrijpt gaan we van het padje af
Ik had nog geeditquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook mijn andere ik, als jij me niet begrijpt gaan we van het padje af
Ik weet alleen niet meer of jij nu een kloon van mij bent of ik een kloon van jou, verwarrend soms![]()
O ja , dat was hetquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik snap het volkomen, helemaal!
(![]()
![]()
)
(wij zijn allebei toch de kloon van o.a. Rewitoeknipad?
NEE, dat verkeerde heb ik afgeleerd anders moet ik zonder er zelf te zijn een rondje geven bij Henk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had nog geedit, weet jij nog hoe het zat ?
Ja hoi, hoe is het met onsquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja , dat was het, dit is gewoon ons topic
Je bent er dan tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
NEE, dat verkeerde heb ik afgeleerd anders moet ik zonder er zelf te zijn een rondje geven bij Henk.
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent er dan toch, tenminste als ik er ben
soms of af en toe of misschien iets vaker als ik de Toekkloon ben
Dan haal ik je wel weer op hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef indaha het volgende:
Ik heb nu echt rust nodig anders kunnen ze me dadelijk echt wegbrengen![]()
gelukkig maargoed hoop dat Nip dr kadootje leuk vindt.quote:
Krijg ik van jou ook nog een kertcadeautje?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gelukkig maargoed hoop dat Nip dr kadootje leuk vindt.
een aanzoek zonder ringenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Krijg ik van jou ook nog een kertcadeautje?
En ik hoop dat jij jouw kadootje leuk vindtquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gelukkig maargoed hoop dat Nip dr kadootje leuk vindt.
Over 4 dagenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wanneer is het trouwens zaterdag?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij jouw kadootje leuk vindt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben ook vreselijk benieuwd wat Rewimo van mijn kadootje vindt![]()
quote:
Ik krijg een heleboel cadeautjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet waar , Rewimo is van mijen ik heb haar vlaai gestuurd , maar ik garandeer de versheid niet na 2 weken postbus .
Maar even in de oven en hij smaakt weer best , behalve als hij wegwandelt , dan heb je een kameraadje voor Onslow
Niet van mij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik snap het volkomen, helemaal!
(![]()
![]()
)
(wij zijn allebei toch de kloon van o.a. Rewitoeknipadind?)
Jij bent de kloon van Fercanbacakno, tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet van mij?![]()
En ik heb ook een track&trace pakketje gekregen! (of ik het met track&trace verstuurd heb laat ik in het midden)
Ohja, ik was ook even de kluts kwijt natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Jij bent de kloon van Fercanbacakno, toch
Dat dacht ik al, we zijn allemaal incognitoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, ik was ook even de kluts kwijt natuurlijk
Jij ook hoor [/aaioverdebol]quote:
Just in case. En ik stond er bij en keek er naar en zei:quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dus misschien heb jij mij
Waarom heeft ie dat gedaan?
Whehehequote:Op woensdag 18 december 2013 14:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Just in case. En ik stond er bij en keek er naar en zei:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon de hele dag door.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Adnap het volgende:
nog 3 nachtjes !!
Hebben we overigens een uitpaktijd ? Vast wel ergens gelezen maar beetje druk
Ja ik ook, SR op de achtergrond, goed begin van de kerstvakantie zaterdagquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, gewoon de hele dag door.
Ik heb er zin in
Van mij wel, maar wel met foto's erbij natuurlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
O, dus we mogen om 00.01 uur al uit gaan pakken![]()
De camera ligt serieus al klaar met nieuwe batterijenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Van mij wel, maar wel met foto's erbij natuurlijk!
True. Ik heb zelf echt wel een paar keer nagekeken wat het budget was, want ik wilde het liefst die hele doos volstoppen, voor de zekerheidquote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is al eerder gezegd maar de spanning wat je lootje vindt van je kadootje is bijna nog veel intensiever dan de spanning wat er in je eigen pakje zit. Iedereen heeft er zoveel tijd en moeite in gestoken, het kan niet mis gaan
Tofquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, gewoon de hele dag door.
Ik heb er zin in
Ik moest me ook inhouden, ik heb iets "echts" en iets totaal onnozels in 1 pakketje voor mijn slachtoffer, het keurig soort van op budget, het onnozele heeft een piepklein verhaaltje met een heel leuk staartje maar dat vertel ik zaterdag welquote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
True. Ik heb zelf echt wel een paar keer nagekeken wat het budget was, want ik wilde het liefst die hele doos volstoppen, voor de zekerheid.
Hier hetzelfde!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik moest me ook inhouden, ik heb iets "echts" en iets totaal onnozels in 1 pakketje voor mijn slachtoffer, het keurig soort van op budget, het onnozele heeft een piepklein verhaaltje met een heel leuk staartje maar dat vertel ik zaterdag wel![]()
Geen zorgen, je hebt hartstikke je best gedaan en dat is waar SS vooral om draait!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Overigens, mijn deelname was om te beginnen serieus een grapje, (ik en meedoen, dûh) voor als er niet genoeg Santa's waren. Ik moest ook zo lachen toen ik zei bij oneven aantallen wel te willen geven maar niet te krijgenen hoe er een beetje serieus op gereageerd werd en ik uitleg kreeg dat dat wat ik zei niet klopte
![]()
Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij dat ik ook SS mag zijn. Het is gewoon helemaal leuk! Nou maar hopen dat ik mijn lootje niet teleurstel maar denk het niet, hoop ik, of zo![]()
![]()
Morgen als het goed isquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Puala, heb je het pakketje nou al?
Het werd ook eens tijd, ik wist niet dat Duitsland zo ver weg wasquote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt mijn pakket morgen geïmporteerd vanuit het verre buitenland
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef indaha het volgende:
Zo eindelijk de foto'seen beetje wazige kwaliteit helaas
![]()
De blauwe brief is het gedicht wat door mijn man nauwlettend in de gaten werd gehouden zodat ik niet even kon spieken![]()
Nog 3 nachtjes![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eg welquote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het werd ook eens tijd, ik wist niet dat Duitsland zo ver weg was
Spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt mijn pakket morgen geïmporteerd vanuit het verre buitenland
Volgens mij is het gewoon één heel groot wazig pakjequote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe Indaha, hoe wazig en dus spannend![]()
Heb jij nou zo enorm veel pakjes of moet ik nodig naar de brillenboer![]()
En al dat allemaal voor een tientje of zo, Sloop de Santa-crisis, wij doen het
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergevenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef indaha het volgende:
Nee het zijn veel kleine pakjes, maar mijn fotoskills zijn beroerd
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergeven![]()
Ga je gewoon meegenieten en volgend jaar doe je gezellig meequote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, ik lees meeIk wacht op het uitpakken der pakjes!
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergeven![]()
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, ik lees meeIk wacht op het uitpakken der pakjes!
wij allemaalquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Veel pakjes voor IndahaWie heeft er laatst Nike schoenen gekocht?
Nikequote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wie niet!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Fantastischquote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lopen die van jou ook zo heerlijk?
Nieuwste model, rekbaar vanaf maat 35 t/m 43 (excl. sokken) Zo handig echt, zowel man als ik passen ze als een klokquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[Sherlockmodus] Welke maat is het? [/Sherlockmodus]
Ikke, voor mijn nichtjequote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Linda, John of Johnny?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ikke, voor mijn nichtje![]()
Niets is wat het lijkt![]()
Indaha alias DE MOL
Oh, diequote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef indaha het volgende:
Nee de echte MOL![]()
http://www.tvnieuws.tv/mol-weer-race-gouden-televizier-ring/
Oeh spanning en sensaaaaaaaaaaaaaaatiequote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ikke, voor mijn nichtje![]()
Niets is wat het lijkt![]()
Indaha alias DE MOL
Mocht je de doos ook al open maken? Want dan word het pas echt spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Bamba het volgende:
Er komt tevoorschijn...En bol.com doosWie heeft er bij bol.com besteld?
![]()
Ikzelf
Nee, die moet nog dichtblijven. Denk ik. Ik laat 'm voor de zekerheid maar dichtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Mocht je de doos ook al open maken? Want dan word het pas echt spannend![]()
Zo het pakje is aangekomen zie ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
![]()
![]()
heel mooi, zwaar en breekbaar pakje!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou nog een hele week nieuwsgierig zijn
Forum Opties | |
---|---|