Dat zal Bamba niet zo leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:23 schreef indaha het volgende:
Ik hoop ook dat mijn lootje het een beetje leuk vindt![]()
De foto wordt tot morgen uitgesteld aangezien er nog geen boom staat, zul je net zien dat er vanalles tussenkomt als ik iets beloof![]()
ik heb dus ook nog niets uit de doos gehaald
Klopt, althans, voor mij dan, heb ook nog geen berichtje in de bus gehad dat er een pakketje voor me is, dus misschien morgen ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Oognip het volgende:
Klopt het dat alleen Kper en Rewimo hun pakketje nog niet hebben gekregen?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zal Bamba niet zo leuk vinden.
Dan heeft rewimo vast jouquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, althans, voor mij dan, heb ook nog geen berichtje in de bus gehad dat er een pakketje voor me is, dus misschien morgen ofzo.
Lest best zeggen wij hier altijd maar
Daarom mag ik wel raden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
ssssst, moet verassing blijven
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daarom mag ik wel raden.
Heb jij toevallig je postcode op je pakketje gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee.Haha dus misschien heb jij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heeft ie dat gedaan?
Hoax! Dan had je allang tegen jezelf gezegd dat je alle pakjes mocht openmakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef indaha het volgende:
Het is een complot om ons door de war te maken![]()
Maar ze maken me niet gek hoor en jullie ook niet, ik ben gewoon Santaha mijn eigen kloon
Nee want de boom staat nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoax! Dan had je allang tegen jezelf gezegd dat je alle pakjes mocht openmaken
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Ik zet geen boom neer, mag mijn pakje niet open dan?
Misschien heeft Knoflook wel tips voor jequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef indaha het volgende:
Nee want de boom staat nog nietdus de pakjes kunnen er niet onder
en dan kan ik geen foto maken en dan kan mijn kloon/ikzelf/mezelf/ of nog iemand anders
niet jullie misleiden , denk ik
![]()
Nou daar heb je het al nu ben ik mijn kluts kwijt
Zo weinig maar? [/een schizofreen is nooit alleen]quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef indaha het volgende:
Had ik jullie al eens verteld van mijn meerdere persoonlijkheden , Kloon 1 t/m 8
Hoezoquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien heeft Knoflook wel tips voor je
Heeft zij wel een boom , anders mag dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
ok dan stuur ik nip mijn pakje terug.
Dan weet ze vast waar je kluts isquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef indaha het volgende:
Hoezo, Knoflook is mijn andere ik toch
Onze boom staat buitenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef indaha het volgende:
Heeft zij wel een boom , anders mag dat ook niet hoor
Daar ligt toch al een kat op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef indaha het volgende:
Zo krijg ik mijn kerstkaarten niet geschreven
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou stuurt Toek zijn pakket naar jou en alles is opgelostquote:
De watte? Kluts, was daquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien heeft Knoflook wel tips voor je
Strak planquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef indaha het volgende:
Nou stuurt Toek zijn pakket naar jou en alles is opgelost
Ja zo komen die kaarten dus nooit afquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef indaha het volgende:
Nou ik ga effe rusten , jullie zijn erg vermoeiend vandaag
Postkantoor Beugenquote:
Je mag het houden hoor!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
ok dan stuur ik nip mijn pakje terug.
Jazekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat ben ik al!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben ook vreselijk benieuwd wat Rewimo van mijn kadootje vindt![]()
Ja maar ik ben ook heel erg benieuwd wat jij van mijn kadootje vindtquote:
Niet waar , Rewimo is van mijquote:
Beetje opletten hequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook heel erg benieuwd wat jij van mijn kadootje vindt![]()
Ik ik ben benieuwd naar jouw kadootje![]()
Heb je nou een boom of niet?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
JazekerEr kunnen alleen geen pakjes onder
Dan heb je geen boom maar een boompje of je hebt een enorm pakje gekregenquote:
Dus jij hebt Kper of Rewimoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Leve de Tracktrace, anders had ik niet geweten of mijn kadootje voor mijn lootje nou wel verstuurd is of niet
Tegen de tijd dat je klaar bent zou ik maar vast 2015 op die kaarten zettenquote:
Ik weet niet wie ik heb want het is toch Secret Santa dus ik heb gewoon blind een adres uit de lijst geprikt. Dus geen idee wie ik heb.quote:
Ik zet gewoon fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar erop, dus die kunnen nog heel lang meequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je klaar bent zou ik maar vast 2015 op die kaarten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |