quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben ook vreselijk benieuwd wat Rewimo van mijn kadootje vindt![]()
quote:
Ik krijg een heleboel cadeautjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet waar , Rewimo is van mijen ik heb haar vlaai gestuurd , maar ik garandeer de versheid niet na 2 weken postbus .
Maar even in de oven en hij smaakt weer best , behalve als hij wegwandelt , dan heb je een kameraadje voor Onslow
Niet van mij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik snap het volkomen, helemaal!
(![]()
![]()
)
(wij zijn allebei toch de kloon van o.a. Rewitoeknipadind?)
Jij bent de kloon van Fercanbacakno, tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet van mij?![]()
En ik heb ook een track&trace pakketje gekregen! (of ik het met track&trace verstuurd heb laat ik in het midden)
Ohja, ik was ook even de kluts kwijt natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Jij bent de kloon van Fercanbacakno, toch
Dat dacht ik al, we zijn allemaal incognitoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, ik was ook even de kluts kwijt natuurlijk
Jij ook hoor [/aaioverdebol]quote:
Just in case. En ik stond er bij en keek er naar en zei:quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dus misschien heb jij mij
Waarom heeft ie dat gedaan?
Whehehequote:Op woensdag 18 december 2013 14:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Just in case. En ik stond er bij en keek er naar en zei:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon de hele dag door.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Adnap het volgende:
nog 3 nachtjes !!
Hebben we overigens een uitpaktijd ? Vast wel ergens gelezen maar beetje druk
Ja ik ook, SR op de achtergrond, goed begin van de kerstvakantie zaterdagquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, gewoon de hele dag door.
Ik heb er zin in
Van mij wel, maar wel met foto's erbij natuurlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
O, dus we mogen om 00.01 uur al uit gaan pakken![]()
De camera ligt serieus al klaar met nieuwe batterijenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Van mij wel, maar wel met foto's erbij natuurlijk!
True. Ik heb zelf echt wel een paar keer nagekeken wat het budget was, want ik wilde het liefst die hele doos volstoppen, voor de zekerheidquote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is al eerder gezegd maar de spanning wat je lootje vindt van je kadootje is bijna nog veel intensiever dan de spanning wat er in je eigen pakje zit. Iedereen heeft er zoveel tijd en moeite in gestoken, het kan niet mis gaan
Tofquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, gewoon de hele dag door.
Ik heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |