Ja natuurlijk dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik heb want het is toch Sectret Santa dus ik heb gewoon blind een adres uit de lijst geprikt.
Of was dat niet de bedoeling
Daarom koop ik nooit kaarten met het jaartal er op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zet gewoon fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar erop, dus die kunnen nog heel lang mee
Poeh, zie je, jij en ik snappen het!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat heb ik ook gedaan
Ja maar jij bent ook mijn andere ik, als jij me niet begrijpt gaan we van het padje afquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Poeh, zie je, jij en ik snappen het!
Ik snap het volkomen, helemaal!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook mijn andere ik, als jij me niet begrijpt gaan we van het padje af
Ik had nog geeditquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook mijn andere ik, als jij me niet begrijpt gaan we van het padje af
Ik weet alleen niet meer of jij nu een kloon van mij bent of ik een kloon van jou, verwarrend soms![]()
O ja , dat was hetquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik snap het volkomen, helemaal!
(![]()
![]()
)
(wij zijn allebei toch de kloon van o.a. Rewitoeknipad?
NEE, dat verkeerde heb ik afgeleerd anders moet ik zonder er zelf te zijn een rondje geven bij Henk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had nog geedit, weet jij nog hoe het zat ?
Ja hoi, hoe is het met onsquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja , dat was het, dit is gewoon ons topic
Je bent er dan tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
NEE, dat verkeerde heb ik afgeleerd anders moet ik zonder er zelf te zijn een rondje geven bij Henk.
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent er dan toch, tenminste als ik er ben
soms of af en toe of misschien iets vaker als ik de Toekkloon ben
Dan haal ik je wel weer op hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef indaha het volgende:
Ik heb nu echt rust nodig anders kunnen ze me dadelijk echt wegbrengen![]()
gelukkig maargoed hoop dat Nip dr kadootje leuk vindt.quote:
Krijg ik van jou ook nog een kertcadeautje?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gelukkig maargoed hoop dat Nip dr kadootje leuk vindt.
een aanzoek zonder ringenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Krijg ik van jou ook nog een kertcadeautje?
En ik hoop dat jij jouw kadootje leuk vindtquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gelukkig maargoed hoop dat Nip dr kadootje leuk vindt.
Over 4 dagenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wanneer is het trouwens zaterdag?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij jouw kadootje leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |